Postaja Prestranek 17. 6. 2007
Postaja Prestranek 17. 6. 2007
Na ta lep dan sem se podal proti primorski, da malo poslikam nenavadno veliko postajo za tako majhen kraj kot je Prestranek.
tovarna Javor z elektrificiranimi industrijskimi tiri (je pa na tem koncu še nekaj industrijskih tirov, ki so elektrificirani npr. Perutninski kombinat Pivka)
zaključek industrijskih tirov, kjer se tudi komča vozni vod, videti je kot, da ni izolatorjev na koncu
raztirnik R1 v Prestranku
nekateri tiri v Prestranku imajo železne pragove
iz tira narejen pokazatelj razmika med tiroma, do kjer je še dovoljeno postavljati tirna vozila (ne vem kako se temu drugače reče)
telefonska omarica EK11 (je med sivimi in rumenimi kakšna razlika?)
kretnica
111 sti steber vozne mreže (od kje?)
KAPITAL
Italijanske konzole vozne mreže
zaključki postajnih tirov, gledano proti Postojni
Čigavo???
stikalo za izklop napetosti v vozni mreži
postajno poslopje Prestranek
deset do enih, prometa pa nobenega
Italijanska železniška ograja za postajo Prestranek, take ograje se uporabljajo tudi v Italiji
obvestilo o škropljenju proge z namenom uničenja zelenja, ki poganja iz gramozne grede tirov, no ne vem ali so že škropili ali ne ampak proga je lepo očiščena zelenja
še en ostanek iz časov Italijanske okupacije in sicer pipa na peronu nosi oznako FS (Ferrovie dello Stato)
pogled od postaje Prestranek proti Postojni, v ozadju kretniška in signalna premikalnica
še enkrat značilna Italijanska ograja
med raziskovanjem postaje se lahko posladkamo s češnjami, ki rastejo na izteku postaje proti Postojni
kretniška in signalna postavljalnica, ki pa se očitno ne uporablja več ali pač še?
tiri proti Postojni
še vedno nič, vse rdeče
zelena na izteku postajnih tirov proti Postojni
T = telefon (so to nove omarice za telefon?)
...in proga zavije v Notranjske gozdove
zanimivo opuščeno nakladišče na postaji Prestranek, mislim, da so ga uporabljali za natovarjanje živine in / ali konj
...zato ker so tu narejeni privezi
...in korita za napajanje
no, pa sem le dočakal! iz smeri Pivke prihaja Meh s tovornim vlakom
zadnji vagon, vlaka z Mehom
vlak je odšel in prometnik se vrača nazaj v svoj urad
postajni tiri v Prestranku in pogled proti Pivki
postajni tiri so brez vzpona ali padca v dolžini 429m (ena slika ima več in druga manj globinske ostrine)
oznaka za oviro ob tiru narisana na stopnice na začetku nakladišča za živino
tiri proti Pivki
na drugem koncu postaje pa je bil ta osamljeni Meh
"portret" Meha
kretniška in signalna postavljalnica na drugem koncu postaje Prestranek v smeri proti Pivki
ooo, prihaja še Živa s tovornim vlakom sami falsi iz smeri Pivke...
...in gre mimo
še en "zaklad", kar dobro ohranjen napajalnik za parne lokomotive
in detajli s tega lepo oblikovanega napajalnika, napis skoraj ni viden, jaz sem lahko razbral samo prvo besedo "fratelli" (bratje) in spet nekaj Italijanskega
tablica za na zadnji vagon
zaprt tir (zakaj sta ponavadi v takih situacijah postavljena oba torej zeleni in rdeči znak?)
še enkrat samevajoči Meh z Nanosom v ozadju
vozički za tire?, rjavijo na enem od stranskih tirov
No, to bi bilo vse iz Prestranka kot sem ga videl jaz. Uživajte v slikah.
Lep pozdrav,
Miha
tovarna Javor z elektrificiranimi industrijskimi tiri (je pa na tem koncu še nekaj industrijskih tirov, ki so elektrificirani npr. Perutninski kombinat Pivka)
zaključek industrijskih tirov, kjer se tudi komča vozni vod, videti je kot, da ni izolatorjev na koncu
raztirnik R1 v Prestranku
nekateri tiri v Prestranku imajo železne pragove
iz tira narejen pokazatelj razmika med tiroma, do kjer je še dovoljeno postavljati tirna vozila (ne vem kako se temu drugače reče)
telefonska omarica EK11 (je med sivimi in rumenimi kakšna razlika?)
kretnica
111 sti steber vozne mreže (od kje?)
KAPITAL
Italijanske konzole vozne mreže
zaključki postajnih tirov, gledano proti Postojni
Čigavo???
stikalo za izklop napetosti v vozni mreži
postajno poslopje Prestranek
deset do enih, prometa pa nobenega
Italijanska železniška ograja za postajo Prestranek, take ograje se uporabljajo tudi v Italiji
obvestilo o škropljenju proge z namenom uničenja zelenja, ki poganja iz gramozne grede tirov, no ne vem ali so že škropili ali ne ampak proga je lepo očiščena zelenja
še en ostanek iz časov Italijanske okupacije in sicer pipa na peronu nosi oznako FS (Ferrovie dello Stato)
pogled od postaje Prestranek proti Postojni, v ozadju kretniška in signalna premikalnica
še enkrat značilna Italijanska ograja
med raziskovanjem postaje se lahko posladkamo s češnjami, ki rastejo na izteku postaje proti Postojni
kretniška in signalna postavljalnica, ki pa se očitno ne uporablja več ali pač še?
tiri proti Postojni
še vedno nič, vse rdeče
zelena na izteku postajnih tirov proti Postojni
T = telefon (so to nove omarice za telefon?)
...in proga zavije v Notranjske gozdove
zanimivo opuščeno nakladišče na postaji Prestranek, mislim, da so ga uporabljali za natovarjanje živine in / ali konj
...zato ker so tu narejeni privezi
...in korita za napajanje
no, pa sem le dočakal! iz smeri Pivke prihaja Meh s tovornim vlakom
zadnji vagon, vlaka z Mehom
vlak je odšel in prometnik se vrača nazaj v svoj urad
postajni tiri v Prestranku in pogled proti Pivki
postajni tiri so brez vzpona ali padca v dolžini 429m (ena slika ima več in druga manj globinske ostrine)
oznaka za oviro ob tiru narisana na stopnice na začetku nakladišča za živino
tiri proti Pivki
na drugem koncu postaje pa je bil ta osamljeni Meh
"portret" Meha
kretniška in signalna postavljalnica na drugem koncu postaje Prestranek v smeri proti Pivki
ooo, prihaja še Živa s tovornim vlakom sami falsi iz smeri Pivke...
...in gre mimo
še en "zaklad", kar dobro ohranjen napajalnik za parne lokomotive
in detajli s tega lepo oblikovanega napajalnika, napis skoraj ni viden, jaz sem lahko razbral samo prvo besedo "fratelli" (bratje) in spet nekaj Italijanskega
tablica za na zadnji vagon
zaprt tir (zakaj sta ponavadi v takih situacijah postavljena oba torej zeleni in rdeči znak?)
še enkrat samevajoči Meh z Nanosom v ozadju
vozički za tire?, rjavijo na enem od stranskih tirov
No, to bi bilo vse iz Prestranka kot sem ga videl jaz. Uživajte v slikah.
Lep pozdrav,
Miha
Prestranek ima tudi elektronsko SVN v poskusnem obratovanju, tako da se kretniške postojanke ne uporabljajo več; tista meja med tiroma, do koder so lahko vagoni, je ločnica; v sivi "telefonski" omarici ne boš našel telefona (za razliko od oranžne); tisti stebrički s T so nove telefonske omarice.
Poleg rdečega zaustavnega loparja mora biti tudi zelen, če bi bil samo rdeč, bi pomenilo, da so vsi tiri levo in desno od njega zaprti. Torej če je zaprt en tir med dvema ali več tiri, morata biti na vsaki strani še zelena loparja (preklicni signal).
Poleg rdečega zaustavnega loparja mora biti tudi zelen, če bi bil samo rdeč, bi pomenilo, da so vsi tiri levo in desno od njega zaprti. Torej če je zaprt en tir med dvema ali več tiri, morata biti na vsaki strani še zelena loparja (preklicni signal).
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Re: Postaja Prestranek 17. 6. 2007
LočnicaBrižita napisal/-a:iz tira narejen pokazatelj razmika med tiroma, do kjer je še dovoljeno postavljati tirna vozila (ne vem kako se temu drugače reče)
Sicer pa zelo lepe slike.
Vlak je vedno hitrejši!