Iztirjenje med Jevnico in Lazami, 6.10.2007
Iztirjenje med Jevnico in Lazami, 6.10.2007
Nekaj po peti zjutraj, ko vas je večina še trdno spala, se je zgodilo... ob šestih je bila še trdna tema...
Okoli sedme pa se je malo razvetlilo, lilo je kot iz škafa, iz objektiva je teklo, v čevljih se je pretakalo ... Vlak je ostal na cestnem prehodu.
Iztiril je prvi vagon.
Vse, razen lokomotive in prvega vagona, so po pregledu odvlekli proti Jevnici.
Ostala sta vagon in lokomotiva...
Škoda na progi...
In fantje so se lotili dela...
Lokomotivo in vagon je bilo treba ločiti na silo...
Šla je še lokomotiva...
Ostane le še vagon...
Fotografije so nastale tukaj:
Okoli sedme pa se je malo razvetlilo, lilo je kot iz škafa, iz objektiva je teklo, v čevljih se je pretakalo ... Vlak je ostal na cestnem prehodu.
Iztiril je prvi vagon.
Vse, razen lokomotive in prvega vagona, so po pregledu odvlekli proti Jevnici.
Ostala sta vagon in lokomotiva...
Škoda na progi...
In fantje so se lotili dela...
Lokomotivo in vagon je bilo treba ločiti na silo...
Šla je še lokomotiva...
Ostane le še vagon...
Fotografije so nastale tukaj:
velike sreče in hvala bog, ni nič hudi poškodovan SŽ !:)
Zamude na progi Ljubljana-Zidani Most
Zaradi izrednega dogodka bo do nadaljnjega zaprt levi tir med postajama Kresnice in Laze.
Potniški vlaki na progi Ljubljana-Zidani Most bodo zato do nadaljnjega vozili z zamudami od 10 do 15 minut.
Slovenske železnice se potnikom opravičujejo in jih prosijo za razumevanje.
lp
Zamude na progi Ljubljana-Zidani Most
Zaradi izrednega dogodka bo do nadaljnjega zaprt levi tir med postajama Kresnice in Laze.
Potniški vlaki na progi Ljubljana-Zidani Most bodo zato do nadaljnjega vozili z zamudami od 10 do 15 minut.
Slovenske železnice se potnikom opravičujejo in jih prosijo za razumevanje.
lp
Dobro, da je bilo samo toliko, da je iztiril samo ta vagon, lahko bi bilo še dosti huje, sploh zato, ker so bili na vlako avtomobli, proga se pa bo že porihtala v "bližni" prihodnosti desetih let
Zanimivo je pa to, da pri nas v 90% iztirjenje povzročijo tuji vagoni, a res za nas vsi dajejo najslabše svoje vagone
Zanimivo je pa to, da pri nas v 90% iztirjenje povzročijo tuji vagoni, a res za nas vsi dajejo najslabše svoje vagone
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
- danijellikar
- Strojevodja I
- Prispevkov: 109
- Pridružen: 28.09.2005, 10:38
- Kraj: Hrvatska
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
MlečnozobciTERMINATOR napisal/-a: Drugače pa, mlečezobci spreminjajo JŽ pravilnike napisane s krvjo, uvajajo vlake na zaupanje...
Zakaj pa misliš, da so bili pravilniki JŽ napisani s krvjo ? Meni se to ne sliši pozitivno, ker je komunizem na žalost prerad pisal s (tujo) krvjo ...
Sicer pa se strinjam, da je zelo nevarno, da se pravilnike in varnost pri delu/obratovanju podreja profitu - ko pa pride do nesreče, se pa ponavadi vse "prihranjeno" preplača za nazaj.
na pogled res ni videti preveč varno - še dobro, da se les pri nesreči ni sesul z vagona po progi.danijellikar napisal/-a:ne razumijem se u terete, ali nije li ipak to malo pretovareno? Ovo je velika količina drva, a vidim i da je naslagano debelo iznad bočnih stupića. Ne bi dvaput rekao da se naslagano drvo nije pomaknulo i prouzročilo da se sve skupa zanjiše i iskoči.
Kdo bo pa plačal škodo? Avstrijci, zavarovalnica ... ali kar SŽ same?
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Iztirjenje
Samo sreča je, da se to ni zgodilo kasneje, ko bi lahko po sosednjem tiru pripeljal kakšen brzi, ali pa Siemens.....
Tud jaz se zahvaljujem za slike, ki so prišle ob pravem času.
Glede pravilnikov sem se prejšnji petek pogovarjal z upokojenim šefom postaje, v času službovanja je skozi dal skoraj vso Gorenjsko progo.
Dejal je da so takrat pravilniki nastali po potrebi, določeni so bili po tem, kar se je takrat rabilo in ne tako kot danes ki vsemogoče zakone pišejo tisti, ki nimajo kej veliko pojma o stroki. Velja tudi izven železnice. Gospod je še pripovedoval da so v času njegove službe uporabljali še Franc-jožefove zakone.
Glede pravilnikov sem se prejšnji petek pogovarjal z upokojenim šefom postaje, v času službovanja je skozi dal skoraj vso Gorenjsko progo.
Dejal je da so takrat pravilniki nastali po potrebi, določeni so bili po tem, kar se je takrat rabilo in ne tako kot danes ki vsemogoče zakone pišejo tisti, ki nimajo kej veliko pojma o stroki. Velja tudi izven železnice. Gospod je še pripovedoval da so v času njegove službe uporabljali še Franc-jožefove zakone.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Problem je tudi v tem, da v nobenem novem pravilniku ni navedeno kdo je avtor le tega. Lep način, da se izognejo odgovornosti v primeru katastrofe...Glede pravilnikov sem se prejšnji petek pogovarjal z upokojenim šefom postaje, v času službovanja je skozi dal skoraj vso Gorenjsko progo.
Dejal je da so takrat pravilniki nastali po potrebi, določeni so bili po tem, kar se je takrat rabilo in ne tako kot danes ki vsemogoče zakone pišejo tisti, ki nimajo kej veliko pojma o stroki. Velja tudi izven železnice. Gospod je še pripovedoval da so v času njegove službe uporabljali še Franc-jožefove zakone.