Iztirjenje med Jevnico in Lazami, 6.10.2007

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
ben
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 139
Pridružen: 26.11.2005, 14:13
Kraj: Ljubljana

Iztirjenje med Jevnico in Lazami, 6.10.2007

Odgovor Napisal/-a ben »

Nekaj po peti zjutraj, ko vas je večina še trdno spala, se je zgodilo... ob šestih je bila še trdna tema...

Slika


Okoli sedme pa se je malo razvetlilo, lilo je kot iz škafa, iz objektiva je teklo, v čevljih se je pretakalo :) ... Vlak je ostal na cestnem prehodu.

Slika


Iztiril je prvi vagon.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Vse, razen lokomotive in prvega vagona, so po pregledu odvlekli proti Jevnici.

Slika

Slika


Ostala sta vagon in lokomotiva...

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Škoda na progi...

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


In fantje so se lotili dela...

Slika

Slika

Slika


Lokomotivo in vagon je bilo treba ločiti na silo...

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Šla je še lokomotiva...

Slika


Ostane le še vagon...

Slika

Slika

Slika


Fotografije so nastale tukaj:

Slika
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

dobro si tole ujel :)
pa se ve razlog zakaj je vagon iztiril ? je bil mogoče premalo naložen (na Js so včasih pretežke vagone zavračali nazaj v Avstrijo) - mogoče kriv moker les, ki se je napil vode .....

M.
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Pocena os...
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

velike sreče in hvala bog, ni nič hudi poškodovan SŽ !:)

Zamude na progi Ljubljana-Zidani Most

Zaradi izrednega dogodka bo do nadaljnjega zaprt levi tir med postajama Kresnice in Laze.

Potniški vlaki na progi Ljubljana-Zidani Most bodo zato do nadaljnjega vozili z zamudami od 10 do 15 minut.

Slovenske železnice se potnikom opravičujejo in jih prosijo za razumevanje.

lp :)
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Dobro si to podokumentiral!! =D> Slika
kondukter
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 931
Pridružen: 15.11.2005, 0:04
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a kondukter »

Ben, najprej pohvale za opravljeno delo... =D>
Ampak bolj gledam fotografije , pa ne vem čigav vagon je to bil? :?:
A karte so?!? Pa tačke s sedežev......prosim!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Hmm, koliko proge je pa poškodovano? A bodo do ponedeljka porihtali ta tir za kakih 50 km/h? :roll:

@kondukter: Vagon je avstrijski, vozil pa je v vlaku Graz - Zalog, les je pa ponavadi namenjen za Reko.
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

Dobro, da je bilo samo toliko, da je iztiril samo ta vagon, lahko bi bilo še dosti huje, sploh zato, ker so bili na vlako avtomobli, proga se pa bo že porihtala v "bližni" prihodnosti desetih let :)

Zanimivo je pa to, da pri nas v 90% iztirjenje povzročijo tuji vagoni, a res za nas vsi dajejo najslabše svoje vagone :?: :!: :?
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

Ben hvala za slike iz prve roke.

Drugače pa, mlečezobci spreminjajo JŽ pravilnike napisane s krvjo, uvajajo vlake na zaupanje.....le kam se bodo skrili ko bodo človeške žrtve
V današnjih časih se menda spet uvaja zakon "ussa" zob za zob. :lol:
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

Bravo Beno! Super si tole pofotku.
Res hvala bogu da ni bilo še več škode.
Slika
Uporabniški avatar
danijellikar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 109
Pridružen: 28.09.2005, 10:38
Kraj: Hrvatska

Odgovor Napisal/-a danijellikar »

ne razumijem se u terete, ali nije li ipak to malo pretovareno? Ovo je velika količina drva, a vidim i da je naslagano debelo iznad bočnih stupića. Ne bi dvaput rekao da se naslagano drvo nije pomaknulo i prouzročilo da se sve skupa zanjiše i iskoči.
Pozdrav
Danijel
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

TERMINATOR napisal/-a: Drugače pa, mlečezobci spreminjajo JŽ pravilnike napisane s krvjo, uvajajo vlake na zaupanje...
Mlečnozobci :!: :wink:
Zakaj pa misliš, da so bili pravilniki JŽ napisani s krvjo :? ? Meni se to ne sliši pozitivno, ker je komunizem na žalost prerad pisal s (tujo) krvjo ...
Sicer pa se strinjam, da je zelo nevarno, da se pravilnike in varnost pri delu/obratovanju podreja profitu - ko pa pride do nesreče, se pa ponavadi vse "prihranjeno" preplača za nazaj.
danijellikar napisal/-a:ne razumijem se u terete, ali nije li ipak to malo pretovareno? Ovo je velika količina drva, a vidim i da je naslagano debelo iznad bočnih stupića. Ne bi dvaput rekao da se naslagano drvo nije pomaknulo i prouzročilo da se sve skupa zanjiše i iskoči.
na pogled res ni videti preveč varno - še dobro, da se les pri nesreči ni sesul z vagona po progi.

Kdo bo pa plačal škodo? Avstrijci, zavarovalnica ... ali kar SŽ same?
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Iztirjenje

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Samo sreča je, da se to ni zgodilo kasneje, ko bi lahko po sosednjem tiru pripeljal kakšen brzi, ali pa Siemens.....
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 555
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a N€jc »

Tud jaz se zahvaljujem za slike, ki so prišle ob pravem času.
Glede pravilnikov sem se prejšnji petek pogovarjal z upokojenim šefom postaje, v času službovanja je skozi dal skoraj vso Gorenjsko progo.
Dejal je da so takrat pravilniki nastali po potrebi, določeni so bili po tem, kar se je takrat rabilo in ne tako kot danes ki vsemogoče zakone pišejo tisti, ki nimajo kej veliko pojma o stroki. Velja tudi izven železnice. Gospod je še pripovedoval da so v času njegove službe uporabljali še Franc-jožefove zakone.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Odgovor Napisal/-a grikos »

Glede pravilnikov sem se prejšnji petek pogovarjal z upokojenim šefom postaje, v času službovanja je skozi dal skoraj vso Gorenjsko progo.
Dejal je da so takrat pravilniki nastali po potrebi, določeni so bili po tem, kar se je takrat rabilo in ne tako kot danes ki vsemogoče zakone pišejo tisti, ki nimajo kej veliko pojma o stroki. Velja tudi izven železnice. Gospod je še pripovedoval da so v času njegove službe uporabljali še Franc-jožefove zakone.
Problem je tudi v tem, da v nobenem novem pravilniku ni navedeno kdo je avtor le tega. Lep način, da se izognejo odgovornosti v primeru katastrofe...
Odgovori