Ponesrečen fotopis ali z dolgim nosom v Freilassingu (IIdel)

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Odgovori
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1635
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Ponesrečen fotopis ali z dolgim nosom v Freilassingu (IIdel)

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

V prvem delu ponesrečenega fotopisa sem obljubil, da bom sem dal nekaj slik, ki sem jih posnel na nadhodu pred (ali za, kakor pač gledamo) postajo Freilassing.

Že med "špijoniranjem" sem na enem od slepih tirov, ki potekajo ob muzejski rotundi, videl in poslikal diesel-hidravljično premikalko (še ono s pogonskimi drogovi):

Slika

Tisto rumeno čudo na mestu spenjače je "polavtomatska" spenjača, ki jo poslužuje strojevodja. Zadeva se dviga in spušča s pomočjo pnevmatskega cilindra (vidi se ga pod spenjačo). Premikalka se z dvignjeno spenjačo približa vagonom in jo spusti, ko se z odbijači nasloni na vagonske odbijače. Tako se "zahakla" za kavelj vagonske spenjače in to je to....


Izgleda, da je premikalka pripadala k pralnici vagonov, ki leži ob muzejski zgradbi:

Slika

Zadeva je na sliki bolj slabo vidna, začne pa se s stopnicami in podesti (približno na sredini slike). Če sledite liniji podestov, boste v daljavi videli rumen okvir oziroma portal. Na tem portalu je montiran mehanizem z rotacijskimi ščetkami, ki imajo isto vlogo, kot ščetke v avtopralnici. Na levi in desni strani tirov so v celi dolžini korita iz pločevine, ki služijo odvajanju vode med pranjem vagonov. Vagone verjetno skozi pralnico premika prav prej slikana premikalka.


Toliko iz okolice muzeja. Nato sem se prestavil malo naprej, na nadhod, ki gre ravno preko področja uvoznih kretnic (z nemške strani) postaje Freilassing. Najprej slika še aktivne kurilnice oz. delavnic:

Slika

Za to stavbo se nahaja rotunda muzeja (v daljavi je videti gradbeni žerjav, ki ga uporabljajo med obnovo muzeja). Na levi strani so tiri v smeri Traunsteina in Rosenheima, na desni strani pa se priključi neelektrificirana lokalna proga, ki povezuje pravcato pajčevino lokalnih bavarskih prog s Freilassingom. Iz Freilassinga se odcepi še ena lokalna, elekrificirana proga, ki vodi v osrčje gora, v Brechtensgaden (v gorah nad Brechtensgadnom je imel Dolfe (pa ne naš O:) ) svoje slavno orlovsko gnezdo). Tako Freilassing ni samo prva nemška postaja za Salzburgom, temveč tudi prvo večje železniško križišče. Takrat je po desnem tiru (na prejšnji sliki) pripeljal lokalni DMU:

Slika[/url]

Lepo je vidna kretniška postavlajlnica (ali "štelverk") in pa kombinacija ketnic s križiščem (ali "hozntregarji"). Takrat je iz smeri postaje pripeljal potniški vlak, ki ga je vlekel ÖBB Taurus (posebej vas opozarjam na "poknem-ti-steber-sredi-ksihta" kompozicijo slike, ki je moja "specialnost" :m1 ):

Slika


Tukaj je skoraj več avstrijskih vlakov, kakor nemških, saj imata obe državi dogovor, po katerem lahko ÖBB neovirano vozi vlake skozi Freilassing in Rosenheim za Innsbruck.

Na drugi strani je pa bil postavljen delovni vlak. Očitno Nemci intenzivno skrbijo za svoje proge, saj so tovornjaki ves čas dovažali pesek in sekanec:

Slika


In za konec še pogled na lokomotivo delovnega vlaka:

Slika


Tudi te slike so bolj švoh (pač v moji maniri :oops: ), kar je delno tudi posledica tega, da ima nadhod ograjop dodatno povišano z dodatnimi deli iz pleksi stekla, skozi katerega se ni videlo praktično nič in sem moral telefon držati visoko nad glavo...

Do tega trenutka me je že tako zeblo, da sem opustil vsako misel na odhod na postajo, saj sem hotel samo še v avto in nato domov (ja, se bo treba bolje obleči). Pa saj še bodo priložnosti....

LP

Jože
Uporabniški avatar
Dare
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 315
Pridružen: 14.03.2007, 14:47
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Dare »

Mislim, da si preveč samokritičen :wink: , slike so čisto ok :wink: :wink: , MMG, tisti lokalni DMU je od zgoraj na hitro podoben našemu Fiatu :) .
Lep pozdrav - DARE
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Odličen fotke, ona z DMG mi je najlepša :D
LP
Matic
Uporabniški avatar
PEČAN
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 163
Pridružen: 18.08.2007, 21:39
Kraj: Soški koridor

Odgovor Napisal/-a PEČAN »

Prav dobre fotke so, da veš. :lol: :P :D
LP
Jimmy
Uporabniški avatar
Brižita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 08.12.2006, 15:51
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Brižita »

Super, rez zanimiv kraj. Ja tam čez gre koridor za OBB, da jim ni trebo okoli do Innsbrucka vozit. Lokomotiva delovnega vlaka pa je Helga dizlarka. Res nisem vedel da obstaja tudi ta verzija.

L.P.
Miha
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Ponesrečen fotopis ali z dolgim nosom v Freilassingu (II

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav

V prvem delu ponesrečenega fotopisa sem obljubil, da bom sem dal nekaj slik, ki sem jih posnel na nadhodu pred (ali za, kakor pač gledamo) postajo Freilassing.

Že med "špijoniranjem" sem na enem od slepih tirov, ki potekajo ob muzejski rotundi, videl in poslikal diesel-hidravljično premikalko (še ono s pogonskimi drogovi):

Slika

Tisto rumeno čudo na mestu spenjače je "polavtomatska" spenjača, ki jo poslužuje strojevodja. Zadeva se dviga in spušča s pomočjo pnevmatskega cilindra (vidi se ga pod spenjačo). Premikalka se z dvignjeno spenjačo približa vagonom in jo spusti, ko se z odbijači nasloni na vagonske odbijače. Tako se "zahakla" za kavelj vagonske spenjače in to je to....


Jože

Jože, hvala za slike. =D>


Podobno spenjačo je naredilo tudi neko naše podjetje po naročilu SŽ. Z njo so opremili eno od premikalk na drči v Zalogu. Po enoletnem preizkušanju je bila odstranjena in pozabljena leži v CD-Mostah.
Spremljalo jo je cel kup težav. Največji prolemi so bili povsem tehnične narave. Šlo je za nekvalitetno (šlampasto) narejen izdelek, saj je uspešnost zapenjanja bila komaj 80%. Na začetku še veliko manj. Poleg tega je bil večni problem kontrole spetja.
Ne nazadnje se je pokazala za nepotrebno zaradi tega, ker je še vedno moral biti prisoten premikač-spremljevalec, saj so vagoni vedno zavarovani proti uteku. V mislih imam ročno zavoro na vagonu ali pa podloženo coklo.

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
kondukter
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 931
Pridružen: 15.11.2005, 0:04
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a kondukter »

Slike so vredu in res ne vidim vzroka za samokritiko. :!: Mi je pa posebej všeč dodano njihovo opisovanje in mislim, da si ta fotopis resnično zasluži najboljšo oceno =D> !
A karte so?!? Pa tačke s sedežev......prosim!
Odgovori