Luka Koper: Nakladanje vagonov
Luka Koper: Nakladanje vagonov
Nekaj besed in slikc o nakladanju vagonov v luki.
Da bi imeli na vagone kaj naložit,je treba prvo imeti materijal in ta pride k nam skozi edino mokro "okno v svet".
1.Ladja s 165.000t železove rude.Za privez ob obalo se trudi 5 "remorkerjev" kar debelo uro.
2.Najprej gredo na barko oblasti (policija,carina,agenti,itd,itd).To da svoje delo še opravljajo nam sporoča rumena zastava.V ozadju pa prihaja že nova "ladjica" tokrat za premog.
3.Ko spustijo rumeno zastavo se nad barko spravijo dvigala
4.S pomočjo transportnega traku se ruda odvaža na deponijo kjer počaka za nakladanje na vagone.
5.Tukaj se uprablja korčasto kolo za "kopanje" iz deponije in .....
6.....po takovih se pripelje do nakladalne postaje,pod katero že čakajo vagoni.
7.Ko se vkomorah nabere vnaprej nastavljena količina se le te odpro in v vagon pade enakomerno razporejena in točna količina rude.
8.Potem pa po vagone pride premikalna skupina.Ker je v Kopru na razpolago malo tirov,si pomagajo tudi tako da povlečejo dva vlaka na en tir.Ker pa je potem tak dvojnik težek pride na pomoč še en stroj.Tukaj se dve Đuri borita z dobrih 3000t.
9.Tudi po luki imajo stisko s tiri,ampak se vseeno veliko prej postavijo kot pri nas.
10.Potem pride počasi na vrsto premog.Na EET uporabljajo za premik predvsem Đure (razen v primeru okvare).Ta je bila njihova prva :
LK1
11.Ampak jo sedaj nadomešča novejše pobarvana LK01
12....s katero so dostavili vagone za nakladanje premoga
13.V premog se zarijejo z veliki stroji
14.Vsak stroj da po dve "baje" in vagon je poln
15.Seveda je potrebno premog še stisnit da ne štrli ven iz vagona,ker ga potem pregledniki zavrnejo
16.Premog na deponiji se stalno moči da ga veter ne raznaša naokrog
17.Tudi ptiči si pridejo pogret tazadnje;veliko pa je tudi lukenj v katerih se grejejo zajci
18.Pa da se vrnemo k vagonom.Ti so že naloženi in pripravljeni da prise SŽ po njih.
19.Medtem se delo na barki nadaljuje tako podnevi kot ponoči
20.V luki je tudi tazadnja pridobitev LK2,katera pa bolj počiva saj še niti umazana ni
21.Komandni pult
22.Zanimiv sedež in manipulator kot pri Jembahu
23.In pokazatelj stanja goriva.
24.Tukaj pa je železo že v malo drugačni obliki in potuje k Arabcem.Tudi nam bi prišlo še kako prav
25.Ladje prihajajo in odhajajo.Pravkar se veže ena z avti.
26....za kater pa je vedno premalo prostora.Zato gradijo novo garažno hiša,katera naj bi sprejela 22.000 avtomobilov.V ozadnju že obstoječa veliko manjša.
27.Svoj prostor na vodi imajo v luki tudi pripadniki naše mornarice in tukaj je parkirana naša flota
28.Ladja pa bo počasi prazna in da ne priplava cela na površje napolnijo prazne skladišča z vodo.
29.Odvrže še balastne vode da se dokončno izravna in pripravi za dolgo plovbo v svet.
MIRNO MORJE
Popravil naslov teme,
M.Dolfe
Da bi imeli na vagone kaj naložit,je treba prvo imeti materijal in ta pride k nam skozi edino mokro "okno v svet".
1.Ladja s 165.000t železove rude.Za privez ob obalo se trudi 5 "remorkerjev" kar debelo uro.
2.Najprej gredo na barko oblasti (policija,carina,agenti,itd,itd).To da svoje delo še opravljajo nam sporoča rumena zastava.V ozadju pa prihaja že nova "ladjica" tokrat za premog.
3.Ko spustijo rumeno zastavo se nad barko spravijo dvigala
4.S pomočjo transportnega traku se ruda odvaža na deponijo kjer počaka za nakladanje na vagone.
5.Tukaj se uprablja korčasto kolo za "kopanje" iz deponije in .....
6.....po takovih se pripelje do nakladalne postaje,pod katero že čakajo vagoni.
7.Ko se vkomorah nabere vnaprej nastavljena količina se le te odpro in v vagon pade enakomerno razporejena in točna količina rude.
8.Potem pa po vagone pride premikalna skupina.Ker je v Kopru na razpolago malo tirov,si pomagajo tudi tako da povlečejo dva vlaka na en tir.Ker pa je potem tak dvojnik težek pride na pomoč še en stroj.Tukaj se dve Đuri borita z dobrih 3000t.
9.Tudi po luki imajo stisko s tiri,ampak se vseeno veliko prej postavijo kot pri nas.
10.Potem pride počasi na vrsto premog.Na EET uporabljajo za premik predvsem Đure (razen v primeru okvare).Ta je bila njihova prva :
LK1
11.Ampak jo sedaj nadomešča novejše pobarvana LK01
12....s katero so dostavili vagone za nakladanje premoga
13.V premog se zarijejo z veliki stroji
14.Vsak stroj da po dve "baje" in vagon je poln
15.Seveda je potrebno premog še stisnit da ne štrli ven iz vagona,ker ga potem pregledniki zavrnejo
16.Premog na deponiji se stalno moči da ga veter ne raznaša naokrog
17.Tudi ptiči si pridejo pogret tazadnje;veliko pa je tudi lukenj v katerih se grejejo zajci
18.Pa da se vrnemo k vagonom.Ti so že naloženi in pripravljeni da prise SŽ po njih.
19.Medtem se delo na barki nadaljuje tako podnevi kot ponoči
20.V luki je tudi tazadnja pridobitev LK2,katera pa bolj počiva saj še niti umazana ni
21.Komandni pult
22.Zanimiv sedež in manipulator kot pri Jembahu
23.In pokazatelj stanja goriva.
24.Tukaj pa je železo že v malo drugačni obliki in potuje k Arabcem.Tudi nam bi prišlo še kako prav
25.Ladje prihajajo in odhajajo.Pravkar se veže ena z avti.
26....za kater pa je vedno premalo prostora.Zato gradijo novo garažno hiša,katera naj bi sprejela 22.000 avtomobilov.V ozadnju že obstoječa veliko manjša.
27.Svoj prostor na vodi imajo v luki tudi pripadniki naše mornarice in tukaj je parkirana naša flota
28.Ladja pa bo počasi prazna in da ne priplava cela na površje napolnijo prazne skladišča z vodo.
29.Odvrže še balastne vode da se dokončno izravna in pripravi za dolgo plovbo v svet.
MIRNO MORJE
Popravil naslov teme,
M.Dolfe
LEP DAN
Igor
Igor
Čudovito Igor. Zares!
Velikokrat sem se spraševal, kako mora biti v luki. Zdaj vem malce več.
Hja, moja velika mladostniška želja je bila morje, ..... plovba in velike ladje. Pravzaprav, po morju še danes rad haram.
MMG, za vstop v luko je potrebna dovolilnica. In Igor jo ima.
Igor, kar z veseljem naredi še kakšen posnetek - fotopis iz luke. Ma pusti ajznpon za drugič. Nikamor ne bo ušel.
lp
Dolfe
Velikokrat sem se spraševal, kako mora biti v luki. Zdaj vem malce več.
Hja, moja velika mladostniška želja je bila morje, ..... plovba in velike ladje. Pravzaprav, po morju še danes rad haram.
MMG, za vstop v luko je potrebna dovolilnica. In Igor jo ima.
Igor, kar z veseljem naredi še kakšen posnetek - fotopis iz luke. Ma pusti ajznpon za drugič. Nikamor ne bo ušel.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 230
- Pridružen: 14.08.2006, 22:14
- Kraj: LJUBLJANA