Centralne delavnice Moste
Re: Centralne delavnice Moste
lol... tule pa že šest let ni bilo objave? Bo potrebno kaj narediti v tej smeri...
Re: Centralne delavnice Moste
Pravilno sklepam če sklepam da sledi ena panoramska?!?Bostjan napisal/-a:lol... tule pa že šest let ni bilo objave? Bo potrebno kaj narediti v tej smeri...
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Centralne delavnice Moste
@Borsig ... še mnogo več ... mnogo več... grafične postaje že meljejo
Re: Centralne delavnice Moste
Priklopi jih na 380 V da bodo hitrejše!Bostjan napisal/-a:@Borsig ... še mnogo več ... mnogo več... grafične postaje že meljejo
Že komaj čam(o)!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Centralne delavnice Moste
Ja, delajo z vsemi osmimi jedri... lol... hec je v tem, ker bi rad dodal opise in oznake kot sem npr.: http://www.rlv.si/si/VRRLV/02.html, stare lokomotive še kar poznam, s "ta novimi" pa se še lovim... nabiram literaturo, to me bo verjetno malce ustavil ... "one man band"
Re: Centralne delavnice Moste
Pa daj potem kako mini sliko objavi, pa bomo pomagali z oznakami
Goran
Re: Centralne delavnice Moste
Bostjan napisal/-a: ... http://www.rlv.si/si/VRRLV/02.html ...
Respekt!!
P.S. Vidim da pe pod zemljo nimaj mira pred tabo!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Centralne delavnice Moste
Koliko je pa široka tale pošastBostjan napisal/-a:http://www.rlv.si/si/VRRLV/02.html
Re: Centralne delavnice Moste
Široko čelo, Velenjska odkopna metoda ... širina 200 m, ko sem dokumentiral je bila zadeva 178 m pod morsko gladino, oz. cca 500 m pod površjem. Takrat je bil največji v Evropi.
Re: Centralne delavnice Moste
Ta pošast naj bi se imenovala samohodno podporje. Sestavljeno je iz posameznih segmentov po širini in predstavlja kot položeni U znotraj katerega se premika odkopna glava ter po urejenem transportnem traku transportira nakopan material. Kot mi je znano, so ti segmenti narejeni / vsaj prej/ v ESO Velenje po sistemu Dowty, ki se nato sestavi v dolžino oziroma širino glede na odkop. Človek iz ESA mi je pred leti govoril, kakšen problem so imeli v začetku, ko so projektirali še ročno, ko jim je na določenem delu pri izdelavi segmenta dimenzijsko "zmanjkalo" materiala. Vse to je kasnej odpravil računalniški način. Podporje se preko ustreznih komand in pa tekočine v povezovalnih ceveh, v tem primeru vode in pa posebnih dodatkov ( včasih je bila dobavitelj OLMA Lj) v cilindrih premika. Potem ko se odkoplje določen pas po višini in globini, se to podporje premakne naprej po globini, zadaj pa se material sesede. Zato se na površini pojavlja to kot usedanje površine. Sam problem baje nastane pri demontaži in premaknitvi podporja na novo odkopno mesto. Zadeva je zanimiva, v zasavskih jamah so uporabljali drug sistem (Hemscheid). Upam, da ga nisem kaj polomil pri samem opisu, tako imam v spominu iz tistih časov. Še vedno pa imamo predstavo, da se premog koplje s krampom in lopato ter nalaga na vozičke, rovi pa se podpirajo z lesenimi stebri ( od tu tudi opis jamski les). Sicer pa naj kdo od poznavalcev dopolni ali pa popravi. Je pa res, da so posnetki enkratni.
Re: Centralne delavnice Moste
Široko čelo je seveda začasna postavitev, in ni edini, ki sem ga dokumentiral... Do bolj nazorne predstave lahko pridete s kliki na ikone, ko se prikažejo posamezni elementi "odkopnega sistema"... vsekakor zelo zahtevno okolje za dokumentiranje, več na spletni strani Premogovnika Velenje: http://www.rlv.si/si/, lahko si ogledate tudi novi NOPII, ki ga spremljam od začetka, tudi zahtevno in "camera killing" okolje: http://www.rlv.si/si/nop-II/predstavitev/prikaz.html
Vizualizacija: Centralne delavnice Moste
Kot sem namignil: http://www.burger.si/DOGODKI/UTRINKI/Ce ... e/vrp.html.
Namigi za uporabo oz. kako sem sprogramiral vmesnik:
1. desno zgoraj je trikoten gumb za razširitev preko celotnega zaslona oz. povratek nazaj, slednje lahko tudi tipka esc na tipkovnici,
2. desno spodaj - tipki "+" in "-" ... povečava. Fotovzorčil sem z visoko ločljivostjo, tako da so možne povečave podrobnosti. Zgolj info: fotovzorčeno s 980 fotografijami, vsaka ločljivosti 21 mio. pix.
3. spodaj sredina: tipki <>, naprej, nazaj v posamezno prostorsko fotografijo,
4. spodaj levo tipka iztegnjen prst: sprememba načina manipulacije prostorske fotografije... odvisno ali gledate preko mobilnega telefona, tablice, PC (Win, MAc OS, Linux). Na iOS napravah je možna uporaba žiroskopa: telefon ali tablico iztegnite predse in jo premikajte, prostorska fotografija bo interaktivno sledila vašemu gibanju,
5. tipka "?", spodaj levo samo slikovno nakaže kako drseti z miško,
6. tipka "x" spodaj levo izključi moteče elemente navigacije.
Uživajte v "raziskovanju"
PS. povezavo sem dal tudi na muzejsko stran Železniškega muzeja Slovenskih železnic: http://www.burger.si/MuzejiInGalerije/Z ... Muzej.html, saj je namen "časovna kapsula"... slednja stran je oblikovno še izpred 13-let, vendar se mi zdi še zmeraj ok in pregledna... bomo spremenili samo seznam lokomotiv, saj se je marsikaj sprmenilo.
Namigi za uporabo oz. kako sem sprogramiral vmesnik:
1. desno zgoraj je trikoten gumb za razširitev preko celotnega zaslona oz. povratek nazaj, slednje lahko tudi tipka esc na tipkovnici,
2. desno spodaj - tipki "+" in "-" ... povečava. Fotovzorčil sem z visoko ločljivostjo, tako da so možne povečave podrobnosti. Zgolj info: fotovzorčeno s 980 fotografijami, vsaka ločljivosti 21 mio. pix.
3. spodaj sredina: tipki <>, naprej, nazaj v posamezno prostorsko fotografijo,
4. spodaj levo tipka iztegnjen prst: sprememba načina manipulacije prostorske fotografije... odvisno ali gledate preko mobilnega telefona, tablice, PC (Win, MAc OS, Linux). Na iOS napravah je možna uporaba žiroskopa: telefon ali tablico iztegnite predse in jo premikajte, prostorska fotografija bo interaktivno sledila vašemu gibanju,
5. tipka "?", spodaj levo samo slikovno nakaže kako drseti z miško,
6. tipka "x" spodaj levo izključi moteče elemente navigacije.
Uživajte v "raziskovanju"
PS. povezavo sem dal tudi na muzejsko stran Železniškega muzeja Slovenskih železnic: http://www.burger.si/MuzejiInGalerije/Z ... Muzej.html, saj je namen "časovna kapsula"... slednja stran je oblikovno še izpred 13-let, vendar se mi zdi še zmeraj ok in pregledna... bomo spremenili samo seznam lokomotiv, saj se je marsikaj sprmenilo.
- raziskovalec
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 03.10.2012, 15:56
- Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi
Re: Centralne delavnice Moste
Boštjan, to je super, sploh za nas maketarje, ker se res dobro vidi, kako CD zgledajo in se vedno utrne kakšna nova ideja.
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Re: Centralne delavnice Moste
bi bila morda boljša prostorska predstava, da dodam za premikanje po CD še smerne puščice, tako, da nastane dejansko virtualni sprehod? Npr. kot Podbrdo: http://www.burger.si/BohinjskaProga/Pod ... dbrdo.html