Pragersko-Središče
To so informacijski terminali, ki so povezani s postajami, kjer lahko dobiš željene informacije.grega napisal/-a:Klemen super slike. Kaj je tisti rdeč steber SOS info na sliki na postaji Šalovci? Kaj prikazuje?
Konkreten primer: na postaji Ljutomer stoji takšen terminal. Enkrat sem iz firbca pritisnil, in oglasil se je prometnik iz Ljutomera
SOS stebriček ima tri gumbe za INFO, SOS in invalide (=pomoč?), mikrofon in slušalko. Ampak, ker lokalni vandali ne počivajo so nekatere table res v klavrnem stanju...grega napisal/-a:Klemen super slike. Kaj je tisti rdeč steber SOS info na sliki na postaji Šalovci? Kaj prikazuje?
Postajališča od MS do Hodoša pa so zelo zgledno in lično narejena, kaj ne bodo, saj so pa stara 8 let..... potnikov pa glih za vzorec....
Nekaj mi je prišlo še na uho, da se aprila in maja oz. tudi čez prvomajske praznike obeta daljša popolna zapora proge Ormož-Hodoš. Ve mogoče kdo kaj več?
Zapora železniškega prometaNekaj mi je prišlo še na uho, da se aprila in maja oz. tudi čez prvomajske praznike obeta daljša popolna zapora proge Ormož-Hodoš. Ve mogoče kdo kaj več?
Gradnja podvoza na Lendavski cesti v Murski soboti.
Ker bo v kratkem zaradi vzdrževalnih del sledila zapora železniškega prometa na Madžarskem, bodo v času, ko na trasi med Hodošem in Mursko Soboto ne bo železniškega prometa, tudi v Sloveniji izvedli nujno potrebna gradbena dela, v tem času bo omenjeni relaciji zagotovljen avtobusni prevoz. Ta dela so bila sicer načrtovana komaj letos jeseni, ker pa gre za zahtevne posege in velike stroške, ki bi s tem nastali, sta državi dosegli medsebojni dogovor. »Izkoriščamo dejstvo, da bo železniška proga zaprta. V tem času bodo narejeni določeni objekti, ki so nujno potrebni za izvennivojsko križanje,« pravi župan Mestne občine Murska Sobota Anton Štihec.
Če bi dodali še kamero za vandale bi bila stvar verjetno rešena.Regan 664 napisal/-a:SOS stebriček ima tri gumbe za INFO, SOS in invalide (=pomoč?), mikrofon in slušalko. Ampak, ker lokalni vandali ne počivajo so nekatere table res v klavrnem stanju...grega napisal/-a:Klemen super slike. Kaj je tisti rdeč steber SOS info na sliki na postaji Šalovci? Kaj prikazuje?
MMG hvala za odg. Klemen in Nejc
Da oživim staro temo - snega že zdavnaj ni več, preverjeno. Tudi s slikic ne bo nič, ker je fotoaparat ostal doma na varnem - kot ponavadi. V Ormožu delajo s polno paro, seveda sam beton, nič lesa - še na kretnicah ne. Tolčenec dovažajo iz vseh strani, iz Verda, HŽja, tako po progi kot po cesti.
Od Pragerskega do Ormoža se pripravlja vse za neke vrste APB. Vendar to ne bo APB kot ga poznamo, ampak bo vsak prostorni signal imel svoj samostojni predisgnal. Torej po vzoru Avstrijcev bodo to avtomatske odjavnice?
@Jembah pa skoraj vsak dan na tej progi, pa nam nič ne pove o tem.
Od Pragerskega do Ormoža se pripravlja vse za neke vrste APB. Vendar to ne bo APB kot ga poznamo, ampak bo vsak prostorni signal imel svoj samostojni predisgnal. Torej po vzoru Avstrijcev bodo to avtomatske odjavnice?
@Jembah pa skoraj vsak dan na tej progi, pa nam nič ne pove o tem.
Zanimivo.541 napisal/-a:
...
Od Pragerskega do Ormoža se pripravlja vse za neke vrste APB. Vendar to ne bo APB kot ga poznamo, ampak bo vsak prostorni signal imel svoj samostojni predisgnal. Torej po vzoru Avstrijcev bodo to avtomatske odjavnice?
...
Odseki med temi avtomatskimi odjavnicami bodo verjetno precej daljši od odsekov na progah z APB.
Zanima me tudi, če bo cepišče Perutnina postalo odjavnica+cepišče?
MMG, se bodo iz CVP MB upravljale vse postaje na odseku Pragersko - Hodoš?
Lep dan Mirko
Ta signal, ki zgleda kot predsignal bi naj bil baje novi kontrolni signal. APB pa bo kot APB , samo da se bodo uporabljali stiri lucni signali s prazno zgornjo luknjo.541 napisal/-a: Od Pragerskega do Ormoža se pripravlja vse za neke vrste APB. Vendar to ne bo APB kot ga poznamo, ampak bo vsak prostorni signal imel svoj samostojni predisgnal. Torej po vzoru Avstrijcev bodo to avtomatske odjavnice?