Trenutno vodijo promet dispečerji iz CVP Maribor na izogibališču Ivanjkovci in postajah Ljutomer in Lipovci, predvideno pa je, da bo tako na celotni progi od Pragerskega do Hodoša.cokla napisal/-a:Potem bo to telekomanda,kot na koprski progi?
Pragersko-Središče
Hmm, Jembah, samo po katerem pravilniku bi se lahko predsignali uporabljali kot kontrolni signali? MMG, kontrolnih signalov za CPr sploh ne bo več, ker se že lep čas naj ne bi vgrajevali. Razen začasno Cirkovce, ker je voda tekla v grlo. No ja, pustimo se presenetit.
Meni se tudi zdi nelogicno, da bi vgrajevali se muzejsko tehniko, tak pravijo pac. Da pa bi ti signali imeli funkcijo predsignala pa se mi zdi logicno saj niso glih pametno postavljeni , namrec pri izvozu iz postaje Ptuj v smeri Moskanjci po par sto metrih ze stoji ta stvar in recimo pri speljavi in dosezeni hitrosti 30-40km/h bi moral v najslabsem primeru ze potrditi predsignal in kmalu tudi spet ustaviti.
Ne v Ljutomeru je trenunto PPD, kmalu pa bo tudi Ljutomer nezasedena daljinsko vodena postaja. Kot je ze Marko napisal je odsek Ormoz-Ms pod kontrolo dispecerja.Nejc napisal/-a:Kaj ni Ljutomer zaseden s prometnikom? In le ta vodi promet na izogibališču Ivanjkovci?541 napisal/-a: Trenutno vodijo promet dispečerji iz CVP Maribor na.... postajah Ljutomer.
Na manj kot 1000 metrov ne smejo biti postavljeni, so pa tudi na APB prvi odseki dolgi cca. 1000 metrov, ravno zaradi speljave iz postaj. Tak primer kot ga omenjaš je pač tako, kot če te na APB odpravijo na rumen izvozni signal. No ja, par sto metrov na boljšem bi bil.Jembah napisal/-a:Meni se tudi zdi nelogicno, da bi vgrajevali se muzejsko tehniko, tak pravijo pac. Da pa bi ti signali imeli funkcijo predsignala pa se mi zdi logicno saj niso glih pametno postavljeni , namrec pri izvozu iz postaje Ptuj v smeri Moskanjci po par sto metrih ze stoji ta stvar in recimo pri speljavi in dosezeni hitrosti 30-40km/h bi moral v najslabsem primeru ze potrditi predsignal in kmalu tudi spet ustaviti.
In še če je en odsek pred teboj zaseden, v odsek ne bi uvozil na rumeno, ampak na zeleno, na rumeno bi torej namesto 3 km (od enega do drugega prostornega signala) vozil 1 km od predsignala do prostornega signala. Torej zaporedni vlaki lahko vozijo na krajše intervale kot če prostorni signal predsignalizira naslednjega prostornega, ker za vožnjo vlakov na zeleno ne potrebuješ vmesnega prostega odseka kot je na APB, ki ga imamo. In glede na relativno kratke odseke na tej progi, bi tako lahko bil APB bolje izkoriščen kot tak, kot je sedaj na drugih progah.
MMG, če kdo ve, kaj pomeni "milijon" signalov, ki se postavljajo ob progi Pragersko - Ormož, pa na dan z besedo.
U jebemo, v enem letu so vse sfrčal...Jembah napisal/-a:Ne v Ljutomeru je trenunto PPD, kmalu pa bo tudi Ljutomer nezasedena daljinsko vodena postaja. Kot je ze Marko napisal je odsek Ormoz-Ms pod kontrolo dispecerja.Nejc napisal/-a:Kaj ni Ljutomer zaseden s prometnikom? In le ta vodi promet na izogibališču Ivanjkovci?541 napisal/-a: Trenutno vodijo promet dispečerji iz CVP Maribor na.... postajah Ljutomer.
jembah, lahko razložiš kratico PPD?