Stran 1 od 3
Novo mesto-Straža
Objavljeno: 08.01.2008, 11:37
Napisal/-a kurjač
V Stražo po službeni dolžnosti
Izvoz iz nm
Edini cestni prehod z zapornicami
Desno v tovarno izolacijskega materiala
Naslednji cp
vzpon 7 promil
Naslednji cp,vmes sta bila še dva
Spust proti Češči vasi
dva najbolj nevarna cp kjer mislijo da imajo cestna vozila prednost
Pa še eden
Cepna kretnica za opekarno Zalog
Hitrost
naprej proti vasi Sela
Levo se že vidi Novoles
Uvoz v Stražo
VR
Tir v Novoles
Kretnica
Še pogled na Krko
In še v povratku pogled na vinsko gorco Trško goro
lp
Objavljeno: 08.01.2008, 13:09
Napisal/-a Nejc
Majster, bravo!!
Pogrešam slikco delovnega mesta...
lp NS
Objavljeno: 08.01.2008, 13:25
Napisal/-a Regan 664
Lepe slike, kurjač, samo še tale proga nam je manjkala med fotopisi.
Nejc napisal/-a:Majster, bravo!!
Pogrešam slikco delovnega mesta...
A hočeš reči novomeški gasilski avto s tremi osmi?
Objavljeno: 08.01.2008, 13:34
Napisal/-a jure80
Nekje sm že vidu fotke od postaje Straža in tirov..., zdaj pa je objavljena celotna relacija
Objavljeno: 08.01.2008, 13:53
Napisal/-a kurjač
Kabina 732
Bo v redu.Ta je edina, ki jo imam.
Objavljeno: 08.01.2008, 15:46
Napisal/-a Dolfe
Ima vse kar imajo veliki. ASN, UKW, Klimo, ABS, Strešno okno (šibedah), 200 l cvička/izmeno ............
lp
Dolfe
Objavljeno: 08.01.2008, 16:10
Napisal/-a Tin€
Bravo kurjač.
Žal je ta del SŽ omrežja zanemarjen oz. ni na njem kaj dosti prometa. Vsekakor bi bilo drugače, če bi se že izgrajene delavnice v Straži uporabile za popravilo železniških vozil.
Naj dodam še to, da je bilo predvideno tudi podaljšanje te proge vse do Kočevja. No pa bi imeli še tretji železniški krog.
Novo mesto pa je bilo v igri tudi za četrti železniški krog do Brežic, ter seveda še naprej proti Avstriji.
Objavljeno: 08.01.2008, 19:48
Napisal/-a amater
Oj.
A je kdaj med Novim mestom in Stražo potekal potniški promet?
A je vmes še kakšna postaja(lišče)?
Se po glavahi kakšnih odgovornih morda prmetuje kakšna drobna misel, da bi v Stražo lahho popeljali tudi s rdnim potniškim vlakom?
Objavljeno: 08.01.2008, 22:16
Napisal/-a kondukter
amater napisal/-a:Oj.
Se po glavah kakšnih odgovornih morda premetuje kakšna drobna misel, da bi v Stražo lahko popeljali tudi z rednim potniškim vlakom?
Težka bo...
( ker ni odgovornih )
Objavljeno: 09.01.2008, 11:19
Napisal/-a jure80
amater napisal/-a:Oj.
A je kdaj med Novim mestom in Stražo potekal potniški promet?
A je vmes še kakšna postaja(lišče)?
Se po glavahi kakšnih odgovornih morda prmetuje kakšna drobna misel, da bi v Stražo lahho popeljali tudi s rdnim potniškim vlakom?
Po meni dostopnih podatkih je potniški promet na progi NM - Straža prenehal l. 1966. Takrat so ukinili tudi večino lokalnih prog (Jesenice - Planica, Naklo - Tržič...).
Objavljeno: 09.01.2008, 18:08
Napisal/-a kurjač
Objavljeno: 25.07.2008, 20:12
Napisal/-a Regan 664
Danes pa sem se potepal po Dolenjski.... natančneje med NM in Stražo....
"Rdeč ferari praviš da v garaži čaka me..."
Premik v Straži
Lično postajno poslopje..... s trto!
Straža
Proti NM
Proti NM, SVP Maribor, kje si, kostiti bo treba.....
pred postajo NM, pogled proti Straži
Zahvalil bi se še mojemu sovozniku in pa premikalnemu osebju.
Re: Novo mesto-Straža
Objavljeno: 29.07.2008, 20:02
Napisal/-a Signal
kurjač napisal/-a:V Stražo po službeni dolžnosti
...
Hitrost
...
lp
Čigav pa je ta s 110km/h?
kurjač napisal/-a:V Stražo po službeni dolžnosti
...
VR
...
lp
Kako veš, kdaj uvažaš v odklon?
Ne NM, ne Straža nimata Us.
Lp Mirko
Objavljeno: 29.07.2008, 22:46
Napisal/-a kurjač
Verjetno iz kakšnega Regana,vgrajen je bil takrat,ko so montirali ASN.
Za uvoz v Stražo je vedno v premo,v NM pa itak ne gre več kot 30 zaradi vzpona pred postajo,drugače pa je itak napisana hitrost v VR in moraš zmanjšati hitrost na določeno.
Objavljeno: 21.08.2008, 18:34
Napisal/-a kurjač
Danes pa ponovno proti Straži z 732 185 z ogledali in malo obnovljeno barvo