Nekoč je bila dvotirna...

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Odgovori
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3877
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Nekoč je bila dvotirna...

Odgovor Napisal/-a ivy »

Šentilj-Maribor
Lepo vidna trasa nekdaj dvotirne proge.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Lep pozdrav!
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 554
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a N€jc »

Mejhn si zgrešu temo, tole bi bolj pasal v "Železnica skozi čas". Dolfe spet maš deu :wink:
Drugače pa zanimivo.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

Spet nekaj kar so podrli, nekoč bodo pa morda še nazaj postavljali. :?
Slika
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ivy, sicer vse pohvale in korajžno naprej. =D>

Ampak, glede na to da veliki večini ta predel Slovenije skorajda ni poznan, bi bil zelo dobrodošel kakšen komentarček k pripadajočim slikam.


lp
Dolfe :wink:


Prestavljeno iz: "Železnica v medijih".
Moderator Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
vagoncek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 28.09.2005, 11:25
Kraj: jesenice
Kontakt:

oj

Odgovor Napisal/-a vagoncek »

slike so čudovite, samo sedaj se vidi kaj je delala nekdanja oblast, ki kakor se sedaj kaže želi zopet na oblast, da bi še enotirne proge uničila, lep primer je tudi proga v Tržič, Jesenice-Planica, kako bi nam sedaj prav prišla, pa še proga Velenje-Slovenj gradec pa še bi se kaj našlo, glavno da bo obroč okoli Ljubljane in nekaj novih postajališč, da pa bi recimo Gorenjsko malo bolje povezali s prestolnico v dopoldanskem času jim pa še ne kraj pameti ne pride, da o povezavi Gorenjske in Primorske ne tratim besed
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

To je podobno kot so demontirali progo proti Madžarski, pa smo jo potem zopet gradili. V tem primeru pa bo lažje postaviti nov tir proti Avstriji, če bo potrebno...

Dobro, da niso demontirali drugega tira proti Dobovi, ki so ga zgradili Nemci :roll:
LP
Izidor
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Proga se ne more primerjati s cesto v nobenem primeru. Ko enkrat zgradiš cesto, pa tudi če ta zgubi svoj veličinski pomen, se še vedno najde kdo ki po njej vozi in jo tako drži pri življenju.

Pri železniški progi pa je malce drugače. Njeno vzdrževanje je zahtevno in drago. Če na njej ni prometa, potem se opusti in zakrije jo grmovje. V kolikor so naprave v takšnem stanju, da se dajo porabiti še nekje drugje, potem je povsem normalno, da se demontira. Tako tudi npr. izvrstno služi svojemu namenu kranjsko-gorski mostiček v Zanigradu, na koprski progi.

Zakaj so se številne proge v Sloveniji ukinile, smo že miljavženkrat prekomentirali in razen kritike in večnega jamranja ni nobenega pravega haska. Stvar je povsem enostavna in ekonomsko podprta. Ni bilo interesa kar koli voziti po njej. Tako ni bilo potnikov, kot ne tovora. Ni zaslužka, ni dobička, le čista zguba. Torej.......

Res je, da so se v polpretekli zgodovini delale, danes nam nerazumne odločitve. Tako mi danes. V tistem času pa morda le niso bile tako nerazumne. Svojemu času in politični situaciji pač primerne. In zdaj jamrat za nazaj je malce ....

Glejmo raje naprej in bodimo pozorni na to, kaj nam današnji "kuharji" pripravljajo ..... Slika


lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

bravo, ivy =D> dobre fotke. A maš slučajno še kake med MB in Pesnico - od MB železniške naprej ob avtocesti do tistega predora pred Pesnico?

@Dolfe: jz mislim, da nam lahko poznavanje preteklosti marsikaj koristnega pove za prihodnost - da nas predvsem obvaruje pred ponavljanjem starih napak. Ampak o tem sva že enkrat razpravljala, če se ne motim :)

@vagoncek: se povsem strinjam :applause Sej po isti "ekonomsko upravičeni" logiki bi lahko takoj danes odstranili še kočevsko, radgonsko in še kako progo ... K sreči s(m)o se ljudje očitno nekaj naučili iz zaletave preteklosti.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3877
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a ivy »

Se nekaj fotografij.
Slika
Fotografija je posneta na železniškem nasipu (včasih viadukt) v smeri Maribora
Slika Tik nad tunelom počehova je hitra cest ... or-Pesnica
Slika
Smer maribor
Slika
Slika
Tik nad hitro cesto
Slika
Pogled iz tunela
Slika
Tunel je zelo vijugast.V notranjosti so tiri položeni ponekod skrajno desno ali pa skrajno levo, da so se izognili vijugasti progi.
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Al se sedaj zelo sliši potrebo po drugem tiru?

Pri nas so se lotili demontiranj zadnje čase. Postajo Prosek (najvažnejšo postajo za živino v Italiji do vstopa Slovenije v EU) so popolnoma demontirali, v Nabrežini so umakniki kretnice, vse skupaj je šlo v Bologno in Verono.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Dino S »

A se že ve trasa novega tira?
Odgovori