Zürich-Zweisimmen-Lausanne
Objavljeno: 20.02.2008, 17:06
Dan 4
Zunaj se je že kazalo sonce,ko smo zopet prihajali v Zurich.
1.
Tam samo presedanje na interregio,ki nas je peljal do Luzerna.Naš naslednji prevoznik je bil "GoldenPassLine".
Cilj:Interlaken.
Vlekla nas bo ADtranz-ova lok Hge 4/4 101-965.Širina tira je 1m,štrom pa standarden 15kV-16,7Hz.
Zunaj pa prekrasna pokrajina
2.
3.
Proga se stalno vzpenja in kmalu nas spremlja sneg
4.
Vzpon je čedalje večji...
5.
...zato bi brez pomoči kmalu obstali.Naslednji del proge je zobata varijanta.Počasi...cca 10 km/h in že smo vzobljeni.
Eden od pogonskih segmentov:
6.
In kjer je vzpon je tudi padec.Podobno Kraškemu robu le nagibna kazala so nekam čudna ...tiskarski škrat?
7.
8.
9.
Spet smo na ravnem in zob ne potrbujemo več.Postaja Meiringen je štuc in zato menjajo kar lok.
10.
...in po par minutah že gremo...spet med hribi
11.
...mimo jezera Brienz
12.
13.
14.
In že smo bili na končni postaji Interlaken Ost.
15.
Zopet se srečajo različne tirne širine
16.
Peljemo se mimo jezera Thun in pridemo v Spietz...po enem izmed tehle
17.
Veliko regionalcev ima lok tudi na sredini
18.
Naslednji prevoznik:bls...smer Zweisimmen
19.
..zunaj pa .....Švica
20.
21.
Zelo zanimivo je urejen potniški promet na teji progi.Na manjših postajališčih se vlak ne ustavlja, če ni nobenega potnika.Da pa je kdo na postaji, je malo prej takle signal,na katerem ob potrebnem postanku utripata dve beli luči.
22.
Signal pa se prižge z gumbi na postajališču (desno poleg vrat).Na vsakem postajališču je tudi info postaja,kjer je možen pogovor z informacijami.
...slikano je blo med prevozom...ampak ravno toliko,za lažjo predstavo.
23.
Končna postaja Zweisimmen.
24.
Krasna vasica s smučiščem tik ob postaji.Tukaj je doma Simental..tisti z luknjami...njam.
Na tirih (MMG:zopet širina 1m) pa panoramski vlak za Montreux
25.
Tukaj imajo potniki prednost pred strojevodjo (ta ja za zgornjim steklom).Upali smo, da bi se peljali tam spredaj,a kruta realnost nas je posedla v predzanji vagon.Za tiste ki boste kdaj šli..rezervacija vsaj 1mesec prej.
26.
...pa še notranjost... v ozadju vstop v strojevodsko kabino
27.
28.
Tudi ta vlak ima lok na sredini vlaka in sicer je to 62t težka ADtranz-ova Ge 4/4 8000 in deluje na enosmerni napetosti 1kV.In kot je pravilo pri nizkih napetostih, z obema dvignjenema OT.
29.
V skoraj pomladanski pokrajini se spuščamo v dolino.
Mimo mesta Gstaad
30.
Pod nami pa je že Ženevsko jezero.
31.
In na dnu postaja Montreux,kjer gremo spet na bolj stabilen vlak ...beri 1435mm.
32.
Med postajama Montreux in Lausanne je le dobrih 20 min;vseskozi pa nas spremljajo vinogradi...škoda le ker so umazana okna
33.
34.
Od tukaj Francija ni več daleč
35.
36.
Nad mestom pa se že dela noč....
37.
38.
...in tudi našemu potepanju se iztekajo zadnje ure.Tako v Zurichu že pogledujemo proti..................Ljubljani
39.
Tale, pa nas bo v slabih 11. urah prestavil na sončno stan Alp.....v Ljubljana Hbf
40.
To je to.Upam da ni blo preveč teženja in da ste vsaj delček poti podoživljali z nami.Vsekakor je veliko lepše videti stvari v živo in tistemu ki se rad vozi gotovo ne bo žal,če bo šel po naših sledeh.Zato kar korajžno!
Upam, da bo čez približno leto dni,v teji rubriki spet nova Europjada
ŽIV
Zunaj se je že kazalo sonce,ko smo zopet prihajali v Zurich.
1.
Tam samo presedanje na interregio,ki nas je peljal do Luzerna.Naš naslednji prevoznik je bil "GoldenPassLine".
Cilj:Interlaken.
Vlekla nas bo ADtranz-ova lok Hge 4/4 101-965.Širina tira je 1m,štrom pa standarden 15kV-16,7Hz.
Zunaj pa prekrasna pokrajina
2.
3.
Proga se stalno vzpenja in kmalu nas spremlja sneg
4.
Vzpon je čedalje večji...
5.
...zato bi brez pomoči kmalu obstali.Naslednji del proge je zobata varijanta.Počasi...cca 10 km/h in že smo vzobljeni.
Eden od pogonskih segmentov:
6.
In kjer je vzpon je tudi padec.Podobno Kraškemu robu le nagibna kazala so nekam čudna ...tiskarski škrat?
7.
8.
9.
Spet smo na ravnem in zob ne potrbujemo več.Postaja Meiringen je štuc in zato menjajo kar lok.
10.
...in po par minutah že gremo...spet med hribi
11.
...mimo jezera Brienz
12.
13.
14.
In že smo bili na končni postaji Interlaken Ost.
15.
Zopet se srečajo različne tirne širine
16.
Peljemo se mimo jezera Thun in pridemo v Spietz...po enem izmed tehle
17.
Veliko regionalcev ima lok tudi na sredini
18.
Naslednji prevoznik:bls...smer Zweisimmen
19.
..zunaj pa .....Švica
20.
21.
Zelo zanimivo je urejen potniški promet na teji progi.Na manjših postajališčih se vlak ne ustavlja, če ni nobenega potnika.Da pa je kdo na postaji, je malo prej takle signal,na katerem ob potrebnem postanku utripata dve beli luči.
22.
Signal pa se prižge z gumbi na postajališču (desno poleg vrat).Na vsakem postajališču je tudi info postaja,kjer je možen pogovor z informacijami.
...slikano je blo med prevozom...ampak ravno toliko,za lažjo predstavo.
23.
Končna postaja Zweisimmen.
24.
Krasna vasica s smučiščem tik ob postaji.Tukaj je doma Simental..tisti z luknjami...njam.
Na tirih (MMG:zopet širina 1m) pa panoramski vlak za Montreux
25.
Tukaj imajo potniki prednost pred strojevodjo (ta ja za zgornjim steklom).Upali smo, da bi se peljali tam spredaj,a kruta realnost nas je posedla v predzanji vagon.Za tiste ki boste kdaj šli..rezervacija vsaj 1mesec prej.
26.
...pa še notranjost... v ozadju vstop v strojevodsko kabino
27.
28.
Tudi ta vlak ima lok na sredini vlaka in sicer je to 62t težka ADtranz-ova Ge 4/4 8000 in deluje na enosmerni napetosti 1kV.In kot je pravilo pri nizkih napetostih, z obema dvignjenema OT.
29.
V skoraj pomladanski pokrajini se spuščamo v dolino.
Mimo mesta Gstaad
30.
Pod nami pa je že Ženevsko jezero.
31.
In na dnu postaja Montreux,kjer gremo spet na bolj stabilen vlak ...beri 1435mm.
32.
Med postajama Montreux in Lausanne je le dobrih 20 min;vseskozi pa nas spremljajo vinogradi...škoda le ker so umazana okna
33.
34.
Od tukaj Francija ni več daleč
35.
36.
Nad mestom pa se že dela noč....
37.
38.
...in tudi našemu potepanju se iztekajo zadnje ure.Tako v Zurichu že pogledujemo proti..................Ljubljani
39.
Tale, pa nas bo v slabih 11. urah prestavil na sončno stan Alp.....v Ljubljana Hbf
40.
To je to.Upam da ni blo preveč teženja in da ste vsaj delček poti podoživljali z nami.Vsekakor je veliko lepše videti stvari v živo in tistemu ki se rad vozi gotovo ne bo žal,če bo šel po naših sledeh.Zato kar korajžno!
Upam, da bo čez približno leto dni,v teji rubriki spet nova Europjada
ŽIV