Luka Koper

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3993
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 14.02.2017, 18:32

Tu se vidi, kako majhna je zmogljivost železnice. 844.000 TEU pretovorjenih v Luki ni pravzaprav kaj posebnega. Pri skromnih vlakih, 60TEU/vlak in 60% deležu železnice to znese okoli 23 vlakov dnevno ali 12 vlakov/dan v vsako smer, če je promet približno izravnan. Skratka nič posebnega, vsako uro vlak s kontejnerji gor ali dol.
Pri kamionskem prometu se pa skoraj ne pozna, 40% delež bi dal piškavih 10 kamionov/h v vsako smer, skupno kakšni 460 kamionov na dan. Obremenitev AC na razcepu Srmin je bial leta 2014 1.100 vlačilcev/dan in preko 5.200 na AC ned Uncem in Logatcem.
Ne sme se pa pozabiti, v enem postu je bilo omenjeno, da se del kontejnerjev izprazni/napolni v luki.
V zadnjih letih v Kopru opažajo tudi naraščanje povpraševanja po polnjenju in praznjenju kontejnerjev. V lanskem letu je bilo tovrstnega tovora že 1,2 milijona oz. 31 odstotkov več kot leto prej in poleg generalnega tovora vsebuje tudi sipki tovor in vozila. Trend se nadaljuje tudi v letošnjem letu, saj so samo januarja skupno izpraznili in napolnili za 117.931 ton kontejnerjev, kar je 41 odstotkov več kot januarja lani.


LPL
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1762
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a holding » 14.02.2017, 19:43

...hja.... #-o ...terminal že, terminal...ta in oni...robe za sfurat k't pečka....ta, un', ta tret'...
...že nekaj časa ni več čutit' vikendov (sobota običajno največ bruto tonskih kilometrov)....zdej pa še nedelje.. :!: ...
...pa ponovimo:
...- l. 2009...cca 10 (nedelja) do 15 (petek) miljonov brtkm/dan (tovorni promet na SŽ omrežju)...
...-.januar 2017 cca 27 do 32 brtkm/na dan .. (tovorni promet na SŽ omrežju).....ni važ'n, kateri dan v tednu je, ampak:kako "laufa" Koper ....

...SŽ omrežje 2009....in 2017.....skoraj (razen Koperbahna in štroma na Madžarki) ta glihn.... :thumbupl ...
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 14.02.2017, 20:47

LUKA KOPER UVAJA RMG TEHNOLOGIJO

Lansko leto smo odpremili kar 22.879 vlakov, kar je 7,6 odstotkov več kot leto prej. Samo na kontejnerskem terminalu imamo skupaj v povprečju 24 prihodov in odhodov blok vlakov dnevno.....

https://luka-kp.si/slo/novice/single/luka-koper-uvaja-rmg-tehnologijo-10840
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 682
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 14.02.2017, 21:21

igor72 napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Ja zvezdice,ki po zadnjih manevrih SŽja preden gredo na morje od Jesenic do Kopra potujejo po tri dni. =D> =D> :m1 :m1 [-o< [-o<

Morda res....ampak zadnja dva mesece nisem: niti enkrat daljšal Šihta, niti enkrat se nisem domov vračal v režiji, nisem se menjaval v Črnotičah, Hrastovljah, Rižani, vsakič sem vlak pripeljal do Kopra, ker pač tam končam, tudi premik noter/ven je fajn sinhroniziran,....
...skratka, popolnoma drugačna zgodba kot pred novim letom.

Kakor kdo Igor. Za nas se velikokrat služba začne in konča v Postojni z opravljenimi NIČ kilometri.Mimo pa vsakih petnajst minut vlak.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 550
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a trocken » 14.02.2017, 21:27

Ljubitelj napisal/-a:Tu se vidi, kako majhna je zmogljivost železnice. 844.000 TEU pretovorjenih v Luki ni pravzaprav kaj posebnega. Pri skromnih vlakih, 60TEU/vlak in 60% deležu železnice to znese okoli 23 vlakov dnevno ali 12 vlakov/dan v vsako smer, če je promet približno izravnan. Skratka nič posebnega, vsako uro vlak s kontejnerji gor ali dol.
Pri kamionskem prometu se pa skoraj ne pozna, 40% delež bi dal piškavih 10 kamionov/h v vsako smer, skupno kakšni 460 kamionov na dan. Obremenitev AC na razcepu Srmin je bial leta 2014 1.100 vlačilcev/dan in preko 5.200 na AC ned Uncem in Logatcem.
Ne sme se pa pozabiti, v enem postu je bilo omenjeno, da se del kontejnerjev izprazni/napolni v luki.
V zadnjih letih v Kopru opažajo tudi naraščanje povpraševanja po polnjenju in praznjenju kontejnerjev. V lanskem letu je bilo tovrstnega tovora že 1,2 milijona oz. 31 odstotkov več kot leto prej in poleg generalnega tovora vsebuje tudi sipki tovor in vozila. Trend se nadaljuje tudi v letošnjem letu, saj so samo januarja skupno izpraznili in napolnili za 117.931 ton kontejnerjev, kar je 41 odstotkov več kot januarja lani.


LPL


Delež tovornega prometa za/iz Luke je za avtoceste zanemarljiv. Glavni cilj tovornjakov je severna Italija. Samo po vipavski hitri cesti gre dnevno v oziroma iz Italije med 2 in 3000 tovornjakov.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3352
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 15.02.2017, 7:06

1216-001 napisal/-a:Za nas se velikokrat služba začne in konča v Postojni z opravljenimi NIČ kilometri.Mimo pa vsakih petnajst minut vlak.

Dva vlaka s Habisi in kontejnerji od RCC v Postojni stojijo že nekaj dni..... pa verjetno ne stojijo zaradi SŽ ampak verjetno zaradi Luke.... Al kaj bi lahko bil glavni vzrok?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3993
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 15.02.2017, 7:19

Delež tovornega prometa za/iz Luke je za avtoceste zanemarljiv. Glavni cilj tovornjakov je severna Italija. Samo po vipavski hitri cesti gre dnevno v oziroma iz Italije med 2 in 3000 tovornjakov.


Sem lepo napisal, da je na razcepu Srmin 1100 vlačilcev in na odseku UNEC-Logatec 5.200 dnevno. Razlika je pa proti Reki, Trstu in kot praviš po Vipavski dolini in seveda nekaj malega lokalnega prometa.

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3993
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 15.02.2017, 7:32

Delež tovornega prometa za/iz Luke je za avtoceste zanemarljiv. Glavni cilj tovornjakov je severna Italija. Samo po vipavski hitri cesti gre dnevno v oziroma iz Italije med 2 in 3000 tovornjakov.


Sem lepo napisal, da je na razcepu Srmin 1100 vlačilcev in na odseku UNEC-Logatec 5.200 dnevno. Razlika je pa proti Reki, Trstu in kot praviš po Vipavski dolini in seveda nekaj malega lokalnega prometa.

LPL
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 682
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 15.02.2017, 22:06

Regan 664 napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Za nas se velikokrat služba začne in konča v Postojni z opravljenimi NIČ kilometri.Mimo pa vsakih petnajst minut vlak.

Dva vlaka s Habisi in kontejnerji od RCC v Postojni stojijo že nekaj dni..... pa verjetno ne stojijo zaradi SŽ ampak verjetno zaradi Luke.... Al kaj bi lahko bil glavni vzrok?


Stojijo zaradi odločitve upravljalca javne železniške infrastrukture,to pa je SŽ.Pa ne stojijo samo v Postojni ampak še v Rakeku pa v Vižmarjih pa na Jesenicah.In to ne samo RCCjevi ampak tudi Adrijini.
Kot je pa Igor zapisal pa že lep čas ni tako dobro laufal.Samo dodajmo tako v oklepaju.(Samo za pravoverne)
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 246
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a anzovc » 16.02.2017, 11:18

In razlog za tako odločitev s strani SŽ je...?
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1255
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a preglednik » 16.02.2017, 12:22

Verjetno čista politika. Zrihtajte denar za drugi tir, kdorkoli, ali pa bomo stali.
preglednik
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1762
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a holding » 16.02.2017, 20:26

....eh, vedi ga, kwa dogaja..."tam visok' gor'"..... :^o ...in kdo koga in če ga... :^o ...RCG(RCA) pred kratkim tud' ni smel dva meseca z lok 1144 na Trbiž, čeprav že 40 let s temi eloki vozi na Trbiž ......pa sedanji (od jeseni 2016) avstrijski predsednik vlade je bil pred tem več let generalni direktor holdinga ÖBB.....
....nič politike !!!prosim !!..... [-X ....sam dejstva navajam....
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4492
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a igor72 » 16.02.2017, 21:46

Seveda drugi tir nima nobene veze z dogajanjem, saj tudi ko/če bo narejen, bodo samo večji problemi, vsaj dokler ta klinčeva država ne spusti svojih lovk od Luke...
Če ne upa noben, bom jaz ugriznil v to jabko....
RCC ima na Kopru, redno, 5-6 vlakov dnevno, pa če vzamemo ta večjo cifro, dobimo da je to 15% od 40, kolikor je nekako dnevno povprečje.
Koper ima 16 tirov za sprejem vlakov (dokler PPR ne bo spremenjen), dva od teh morata biti prosta za izvoze, lokomotive in premik, ostane jih 14; in če teh 14 razdelimo med operaterje, dobi RCC glede na 15% vlakov, natanko 2.tira; (ADT pa enega). Dokler sta dva tira zasedena, vsak naslednji vlak čaka na sprostitev izven Kopra.
Tako mi je bilo povedano. Ali je to prav, prepuščam vsakemu svoje mnenje, jaz sem samo dodal, da se od tistega dne promet, vsaj za pravoverne :) odvija BISTVENO bolj tekoče!
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 682
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 17.02.2017, 21:15

Kje pa je potem logična razlaga,da se je za pravoverne stanje bistveno izboljšalo za ostale pa bistveno poslabšalo. Še posebej po pravilih,ki veljajo v EU o neoviranem dostopu do javne infrastrukture.
Povsem logično bi bilo,da če je postaja ali luka zasičena bi bila v istem procentu zasičena za vse prevoznike. Ampak tukaj so druga ozadja.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3993
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 18.02.2017, 7:43

Povsem logično bi bilo,da če je postaja ali luka zasičena bi bila v istem procentu zasičena za vse prevoznike. Ampak tukaj so druga ozadja.


In kot tolikokrat poprej, o čemer je že bilo govora o naganjanju konkurenci pri dostopu do raznih stabilnih naprav na postajah, financiranih s strani davkoplačevalcev, bo verjetno spet odločalo sodišče. In še vedno je ta kratko pognil upravljalec infrastrukture, se pravi SŽ. Jih nič ne poduči!

LPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov