Stran 24 od 32

Re: Luka Koper

Objavljeno: 09.11.2018, 16:26
Napisal/-a igor72
Benny napisal/-a:PRAVNOMOČNO GRADBENO DOVOLJENJE ZA PODALJŠANJE PRVEGA POMOLA
https://luka-kp.si/slo/novice/single/pr ... -prv-20677
Lih ta prav cajt....vsaj do naslednje nedelje se šerif ne bo nič bunil :mrgreen:

Re: Luka Koper

Objavljeno: 09.11.2018, 16:47
Napisal/-a holding
... :thumbupl .... =D> ....

Re: Luka Koper

Objavljeno: 27.11.2018, 19:24
Napisal/-a Benny
Odškodnina za dvigalo še zvišala čisti dobiček
https://www.primorske.si/primorska/istr ... ti-dobicek

Re: Luka Koper

Objavljeno: 31.12.2018, 15:33
Napisal/-a anzovc
V članku https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/luka ... rde/476104 piše, da v Trstu lepo raste pretovor kontejnerjev. Tudi za Madžarsko. A gredo ti vlaki skozi Slovenijo ali kar mimo Trbiža in naprej po Avstriji...?

Re: Luka Koper

Objavljeno: 31.12.2018, 17:48
Napisal/-a preglednik
Lahko bi jih vozile SŽ, če bi si znale zrihtati posel.

Re: Luka Koper

Objavljeno: 31.12.2018, 20:00
Napisal/-a 038
Nekateri tudi skozi Slovenijo.

Re: Luka Koper

Objavljeno: 01.01.2019, 15:57
Napisal/-a Re 4/4
preglednik napisal/-a:Lahko bi jih vozile SŽ, če bi si znale zrihtati posel.
Napaka v razmišljanju! Najprej bo potrebno pomesti pred svojim pragom (beri da vedno pogostejša vožnja v Avstrijo ne bo več pomenila manjko v Kopru in, da bo teža tovornega vlaka na Štajerskem prilagojena povpraševanju in ne kritični hitrosti serije 363), potem si šele lahko rihtaš novi posel. Sploh pa SŽ imajo absolutni (skoraj 90 %) tržni delež (za APP sistem ok, za učinkovitost, prevelik) in veliko prednost pri dostopu do dela infrastrukture, saj so že 40 let prilagojene na C3 kategoriji. Ampak z zadnjo prednostjo, počasi padaš na konkurenčnosti. Z D4 kategorijo, pa bo nujna reograznizacija dela, sicer bodo SŽ-TP pojedli privatniki. Samo spomni se, kakšne tabuje je podiral RCA Slovenija.

Re: Luka Koper

Objavljeno: 01.01.2019, 20:50
Napisal/-a 1216-001
038 napisal/-a:Nekateri tudi skozi Slovenijo.
Ja ampak res samo nekateri.Večina pa po Pontebani.Še tisti redni kontejnerski vlak,ki smo ga v letu 2017 vozili v RCC Si je mati RCA pobrala v 2018 in ga vozi po Pontebani in preko Avstrije v Budimpešto.

Re: Luka Koper

Objavljeno: 02.01.2019, 11:21
Napisal/-a Benny

Re: Luka Koper

Objavljeno: 02.01.2019, 11:29
Napisal/-a Benny
Luski glasnik dec18
Slika

Re: Luka Koper

Objavljeno: 03.01.2019, 8:02
Napisal/-a preglednik

Re: Luka Koper

Objavljeno: 03.01.2019, 11:23
Napisal/-a Re 4/4
A drugje pa ne raste? :roll: Benetke so samo z štemplom RFI, da se lahko poveča teža vlakov, ustvarili za 14 % več prometa z železom.

https://www.luka-kp.si/slo/najave-ladij ... ivezih-220

Glede na najave ladij, ni vse v kontejnerjih, kot paničarijo mediji...Za bistveno povečano rast, bo pač potrebno nadgraditi železniško infrastrukturo na celini...

Re: Luka Koper

Objavljeno: 03.01.2019, 17:31
Napisal/-a leteči vlak
Zgolj kot zanimivost.

Včeraj, 2. januarja 2019, je iz Južne Koreje v Koper priplula PCTC ladja Höegh Tracer. V dolžino meri 199,9 metrov, v širino 36,5 metrov. Skupaj s petimi sestrskimi ladjami si trenutno lasti svetovni rekord v številu vozil, ki jih lahko sprejme na krov. Po podatkih lastnika znaša kapaciteta 8.500 CEU.

Slika

Slika

Slika

Slika

Več podatkov o ladji Höegh Tracer in programu New Horizon: https://www.hoeghautoliners.com/news-an ... -delivered

Re: Luka Koper

Objavljeno: 08.02.2019, 13:12
Napisal/-a Re 4/4
https://www.railfreight.com/business/20 ... milestone/
In 2018, Baltic Rail, which operates freight services between Wroclaw, Katowice and Koper delivered 13,464 TEUs of goods, demonstrating a volume increase of 30 per cent compared to 2017. This year, the freight forwarder intends to maintain the growth of the container traffic at the same level.

“341 trains were dispatched in 2018...

...However, import showed some new trends, including more activity of Japanese companies. “Korean producers have long used Koper as an entry point for Central Europe. 2018 saw great interest from the Japanese industry with similar objectives”, the CEO of Baltic Rail commented.

Baltic Rail forecasts that the volumes will continue to increase this year and container traffic will reach a figure of 17,200 TEUs. “We have planned for further growth of 30 per cent during 2019”, Stephen Archer declared. To catch up with the increase of container traffic, Baltic Rail has already invested in the acquisition of new wagon sets.

Re: Luka Koper

Objavljeno: 21.02.2019, 21:10
Napisal/-a oCTANE95
Se je kdo potikal zadnje čase v okolici novega vhoda?