Trst je naš
Trst je naš
Ups, sem pozabil da je politika prepovedana
Tovorna postaja v Trstu stoji v centru mesta in je raztegnjena vzporedno z luko.Ni prav velika, ampak v primerjavi s Koprom OGROMNA.
1.Uvoz na postajo.Skrajno desni tir je Bohinjska proga.
2.Trst-smistamento
3.Premikalke take in onake
4.Na koncu tovorne postaje je štuc;včasih je bila tam postaja Campo Marzio, sedaj preurejena v muzej.Tile stojijo bliže štucu:
5.Prevoz včasih in danes:
6.Brez Grdavše ne gre
7.Tudi sosedi vozijo k sosedom.Ste opazili kako se v Italiji zapušča lok (vrata)?Nič boljšega ne čaka niti naših 541.
8.Izvoz.Glavna dvotirna proga gre v podvoz in kmalu zatem v tunel,levo pa je že prej omenjena Bohinjka.
9.Nadvoz je lahko tudi stanovanje z igriščem za mali nogomet.Ker nisem potrkal raje
10.Še en par slic iz potniške postaje;električni Fičo:lol:
11.Krmilni vagon.Oznaka TE (trenno elettrico) nam pove kakšen agregat je na sklepu
12.Pendolino po Italijansko
13.Ampak pogled od blizu nam pokaže da slabo kljubuje času.
14.Pa tudi ime ja zamenjal...ni več 460 ampak 463???
15.Mašina za manovro
16.Utirjanje cestarja v treh potezah...najprej spredaj...
...potem zadaj...
...in že se je prelevil v tirno vozilo;v cca 1min...bravo majster
17.Evo je...je še vedno vsem tako grda ...12 motorjev surove moči
18.Pred kratkim jo je predstavil @Zbowe...tam kjer so cesarski tički lulali...postaja Miramar
19.Po voznem redu bi morala pripeljati Rola z prej videno lok,ampak tudi tukaj VR ne velja kaj dosti.V dobri uri, kolikor sem bil na postaji je mimo pripeljal en tovorni:
20....in en regionalc
21.Za konec še kratek vzpon proti Opčinam po stari Transalpini...
22...in pridemo na prvo od treh postaj Rozzol Montebello.To progo še vedno uporabljajo kot obvoz,saj je v letu 2002 (letnica na pragovih)bil narejen na postaji remont.Po njej vozijo strojni vlaki med Trstom in Opčinami in baje tudi en kontejnerski vlak.Poleti/v sezoni vozijo ob vikendih tudi turistični vlaki.
23.Zraven je napajalna postaja in tukaj je povratni vod
24.In še pogled naprej proti Opčinam
...v sliki pa kdaj drugič.Upam da kmalu
Tovorna postaja v Trstu stoji v centru mesta in je raztegnjena vzporedno z luko.Ni prav velika, ampak v primerjavi s Koprom OGROMNA.
1.Uvoz na postajo.Skrajno desni tir je Bohinjska proga.
2.Trst-smistamento
3.Premikalke take in onake
4.Na koncu tovorne postaje je štuc;včasih je bila tam postaja Campo Marzio, sedaj preurejena v muzej.Tile stojijo bliže štucu:
5.Prevoz včasih in danes:
6.Brez Grdavše ne gre
7.Tudi sosedi vozijo k sosedom.Ste opazili kako se v Italiji zapušča lok (vrata)?Nič boljšega ne čaka niti naših 541.
8.Izvoz.Glavna dvotirna proga gre v podvoz in kmalu zatem v tunel,levo pa je že prej omenjena Bohinjka.
9.Nadvoz je lahko tudi stanovanje z igriščem za mali nogomet.Ker nisem potrkal raje
10.Še en par slic iz potniške postaje;električni Fičo:lol:
11.Krmilni vagon.Oznaka TE (trenno elettrico) nam pove kakšen agregat je na sklepu
12.Pendolino po Italijansko
13.Ampak pogled od blizu nam pokaže da slabo kljubuje času.
14.Pa tudi ime ja zamenjal...ni več 460 ampak 463???
15.Mašina za manovro
16.Utirjanje cestarja v treh potezah...najprej spredaj...
...potem zadaj...
...in že se je prelevil v tirno vozilo;v cca 1min...bravo majster
17.Evo je...je še vedno vsem tako grda ...12 motorjev surove moči
18.Pred kratkim jo je predstavil @Zbowe...tam kjer so cesarski tički lulali...postaja Miramar
19.Po voznem redu bi morala pripeljati Rola z prej videno lok,ampak tudi tukaj VR ne velja kaj dosti.V dobri uri, kolikor sem bil na postaji je mimo pripeljal en tovorni:
20....in en regionalc
21.Za konec še kratek vzpon proti Opčinam po stari Transalpini...
22...in pridemo na prvo od treh postaj Rozzol Montebello.To progo še vedno uporabljajo kot obvoz,saj je v letu 2002 (letnica na pragovih)bil narejen na postaji remont.Po njej vozijo strojni vlaki med Trstom in Opčinami in baje tudi en kontejnerski vlak.Poleti/v sezoni vozijo ob vikendih tudi turistični vlaki.
23.Zraven je napajalna postaja in tukaj je povratni vod
24.In še pogled naprej proti Opčinam
...v sliki pa kdaj drugič.Upam da kmalu
Zadnjič spremenil igor72, dne 01.04.2008, 22:09, skupaj popravljeno 1 krat.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Trst je naš
Uauuu Igor! Tole pa je zalogaj in pol. Enkratno!!igor72 napisal/-a:
17.Evo je...je še vedno vsem tako grda ...12 motorjev surove moči
Za Grdavšo je vagon, ............ na njem pa stara baterijska sklepna svetilka. Od kod in zakaj?
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Trst je naš
Dolfe,ta svetilka za Italijane ni stara,ker jih še vedno uporabljajo....še več ;na sklepu vsakega vlaka morajo biti DVE.Dolfe napisal/-a:
Za Grdavšo je vagon, ............ na njem pa stara baterijska sklepna svetilka. Od kod in zakaj?
lp
Dolfe
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Trst je naš
To bi bile naše vaške diskoteke vesele.Baje so pred leti veselo izginjale iz stoječih vlakov pred US Pivka.igor72 napisal/-a: Dolfe,ta svetilka za Italijane ni stara,ker jih še vedno uporabljajo....še več ;na sklepu vsakega vlaka morajo biti DVE.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Izgleda da so sklepi nekako vezani na lok,sicer dvomim da bi jih Italijani tako vestno pobirali oziroma menjavali na meji.Dolfe napisal/-a:Hm, od kje pa potem prihajajo k nam tiste grde FS sklepne plošče? Se pravi da na Opčinah menjajo sklepne signale na vagonih?
Slika je sicer iz Brenera,ampak majstri so Italijani in lepo pove kdo skrbi za sklepni lightshow.
Verjetno pa se na interoperabilne vlake namesti navaden sklep že v Červinjanu oz šele v Červinjanu.
Ali pa se motim?
Zbowe :?:Ajuto
LEP DAN
Igor
Igor
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
No, kaj bi se dodal odlicnemu fotopisu...
torej postaja Trieste Smistamento (Campo Marzio) ni edina tovorna, ta je bila zgrajena za potrebe novega pristanisca (pomoli 5, 6 in 7). Za potnisko postajo je stara tovorna (Trieste Scalo), ki je bila namenjena pomolom 0, 1, 2, 3 in 4. Te dve postaji sta bili povezani potom proge, ki je tekla po mestni obali (RivaBahn), dokler niso zgradili tunela pod mestom.
Na sliki 1, tam kjer je sedaj uvozni signal za Bohinjsko progo (prosim, ne mi jo klicat "Transalpina"), je nekoc stala Hrpeljska proga. Most ki se vidi v ospredju (kjer ima nekdo "depandanso" -> slika 9), je sluzil zeleznici ki je vozila motorje iz Tovarne Motorjev (Fabbrica Macchine), ki se je nahajala priblizno kjer je sedaj mestni bazen, v ladjedelnico Sv.Marka.
Tista orazna premikalka na sliki 4 je tip D145 serie 2000 (ce se ne motim), proizvajala jih je TIBB (Tecnomasio Italiano Brown Boveri). Serio 1000 (isto zgleda) je proizvajala FIAT.
Odprta vrata na lokomotivi, brez da je strojevodja blizu so proti pravilom. Pac Italija je Italija. Poleg 1216 je ena E652, 12MW moci na 45 metrih tira
Serija ETR463 je zamenjala ime potem ko so trem vlakom ETR460P povlekli dol elektroniko za uporabo pod 1,5kV za Francijo. Zaradi razlik v tezi z serio 460, so jim dali novo ime.
Na sliki 17 ima vagon luci ker postane ta zadnji.
Luci na sklepnem vagonu so obvezne za promet v Italiji, lahko so brez samo vozila z dovoljenjem (npr ETR vlaki, E646 in E464 v stalni blokirani kompoziciji, itd). Luci snamejo na Opcinah (po navadi jih je kar nekaj okoli po postaji). Za njihovo postavitev je odgovoren strojevodja, a jih navadno namesca njegov pomocnik.
@Brizitka363. Edina proga Trst-Koper je bila ozkotirna Parenzana. Od te ne obstaja nobene sledi na italijanski strani, na slovenski je kolesarska pot. Proga ki se vidi ob cesti proti Skofijam v industrijski coni, gre samo do Oreha (par sto metrov od meje).
Offtopic za @Igor72, glede sistema ostevilcenja lokomotiv, o katerem sva se pogovarjala v petek na postaji.
E- Elektricna lokomotiva
Prva stevilka = stevilo pogonskih osi
Druga stevilka = zaporedna stevilka projekta z isto mehansko shemo
Tretje stevilka = nekoc stevilo motorjev, sedaj razlikuje potniske (sodo stevilo) od tovornih (liho stevilo) lokomotiv.
NPR: E646 = sest pogonskih osi, cetrti tip z sestimi osmi, 6 motorjev
E428 = stiri pogonske osi, drugi tip z strimi osmi, 8 motorjev
Za novejse modele je pa slo vse po vodi, stevila nimajo istega pomena, samo prva stevilka pomeni se stevilo pogonskih osi.
torej postaja Trieste Smistamento (Campo Marzio) ni edina tovorna, ta je bila zgrajena za potrebe novega pristanisca (pomoli 5, 6 in 7). Za potnisko postajo je stara tovorna (Trieste Scalo), ki je bila namenjena pomolom 0, 1, 2, 3 in 4. Te dve postaji sta bili povezani potom proge, ki je tekla po mestni obali (RivaBahn), dokler niso zgradili tunela pod mestom.
Na sliki 1, tam kjer je sedaj uvozni signal za Bohinjsko progo (prosim, ne mi jo klicat "Transalpina"), je nekoc stala Hrpeljska proga. Most ki se vidi v ospredju (kjer ima nekdo "depandanso" -> slika 9), je sluzil zeleznici ki je vozila motorje iz Tovarne Motorjev (Fabbrica Macchine), ki se je nahajala priblizno kjer je sedaj mestni bazen, v ladjedelnico Sv.Marka.
Tista orazna premikalka na sliki 4 je tip D145 serie 2000 (ce se ne motim), proizvajala jih je TIBB (Tecnomasio Italiano Brown Boveri). Serio 1000 (isto zgleda) je proizvajala FIAT.
Odprta vrata na lokomotivi, brez da je strojevodja blizu so proti pravilom. Pac Italija je Italija. Poleg 1216 je ena E652, 12MW moci na 45 metrih tira
Serija ETR463 je zamenjala ime potem ko so trem vlakom ETR460P povlekli dol elektroniko za uporabo pod 1,5kV za Francijo. Zaradi razlik v tezi z serio 460, so jim dali novo ime.
Na sliki 17 ima vagon luci ker postane ta zadnji.
Luci na sklepnem vagonu so obvezne za promet v Italiji, lahko so brez samo vozila z dovoljenjem (npr ETR vlaki, E646 in E464 v stalni blokirani kompoziciji, itd). Luci snamejo na Opcinah (po navadi jih je kar nekaj okoli po postaji). Za njihovo postavitev je odgovoren strojevodja, a jih navadno namesca njegov pomocnik.
@Brizitka363. Edina proga Trst-Koper je bila ozkotirna Parenzana. Od te ne obstaja nobene sledi na italijanski strani, na slovenski je kolesarska pot. Proga ki se vidi ob cesti proti Skofijam v industrijski coni, gre samo do Oreha (par sto metrov od meje).
Offtopic za @Igor72, glede sistema ostevilcenja lokomotiv, o katerem sva se pogovarjala v petek na postaji.
E- Elektricna lokomotiva
Prva stevilka = stevilo pogonskih osi
Druga stevilka = zaporedna stevilka projekta z isto mehansko shemo
Tretje stevilka = nekoc stevilo motorjev, sedaj razlikuje potniske (sodo stevilo) od tovornih (liho stevilo) lokomotiv.
NPR: E646 = sest pogonskih osi, cetrti tip z sestimi osmi, 6 motorjev
E428 = stiri pogonske osi, drugi tip z strimi osmi, 8 motorjev
Za novejse modele je pa slo vse po vodi, stevila nimajo istega pomena, samo prva stevilka pomeni se stevilo pogonskih osi.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Klemen (Regan 664) in Igor sta to lepo predstavila v TEJ TEMIDare napisal/-a:ODLIČNO , nestrpno čakamo na nadaljevanje fotopisa po "Bohinjki" do Opčin in morda do Repentabra .
.
Tudi ben je lepo poslikal, če se ne motim avstrijske turiste po tej progi...
Tako, da če kdo želi, lahko poslika še enkrat, ni pa nujno, saj je ta proga že predstavljena!
lp NS
Kreplje - Repentabor - Opčine... že..., kaj pa del od Trsta do OpčinNejc napisal/-a:Klemen (Regan 664) in Igor sta to lepo predstavila v TEJ TEMIDare napisal/-a:ODLIČNO , nestrpno čakamo na nadaljevanje fotopisa po "Bohinjki" do Opčin in morda do Repentabra .
.
Tudi ben je lepo poslikal, če se ne motim avstrijske turiste po tej progi...
Tako, da če kdo želi, lahko poslika še enkrat, ni pa nujno, saj je ta proga že predstavljena!
lp NS
.
Lep pozdrav - DARE