z vlakom 54454 čez - skozi Visoke Ture (Obertauernstrecke)
z vlakom 54454 čez - skozi Visoke Ture (Obertauernstrecke)
1. del - odhod s postaje Villach-Süd
..odhod ... vlak 54454 ima po voznem redu odhod ob 11 uri 8 minut ....
pogled na komado lokomotive
in pogled skozi okno lokomotive
(proge peljejo v različne smeri
1. - proti Italiji
2. - štuc
3. - proti Jesenicam
4. - proti postaji Villach-West - in do tam proti Spitallu ali Celovcu)
5. - štuc)
in pogled na vlak (750 ton in 450 metrov dolžine) z lokomotivo FS E 412-012
ko se prižge zelena luč na signalu
se odpeljemo ...
predsignal
tu kombiniran z glavnim signalom
nasproti pripelje tovorni vlak
skozi postajo Warmbad
kmalu smo na postaji Villach-West
pogled na okretnico
ki je kurilnica tudi za Villach-S¸ud, kot je napisal holding ...
na koncu tira 5 nas pričaka rdeča luč
najprej 'italijanka' pripelje tovorni vlak
potem Hercules pripelje potniški vlak
prižge se zelena .....
lok pred dravskim mostom
most čez reko Dravo
... se nadaljuje .....
..odhod ... vlak 54454 ima po voznem redu odhod ob 11 uri 8 minut ....
pogled na komado lokomotive
in pogled skozi okno lokomotive
(proge peljejo v različne smeri
1. - proti Italiji
2. - štuc
3. - proti Jesenicam
4. - proti postaji Villach-West - in do tam proti Spitallu ali Celovcu)
5. - štuc)
in pogled na vlak (750 ton in 450 metrov dolžine) z lokomotivo FS E 412-012
ko se prižge zelena luč na signalu
se odpeljemo ...
predsignal
tu kombiniran z glavnim signalom
nasproti pripelje tovorni vlak
skozi postajo Warmbad
kmalu smo na postaji Villach-West
pogled na okretnico
ki je kurilnica tudi za Villach-S¸ud, kot je napisal holding ...
na koncu tira 5 nas pričaka rdeča luč
najprej 'italijanka' pripelje tovorni vlak
potem Hercules pripelje potniški vlak
prižge se zelena .....
lok pred dravskim mostom
most čez reko Dravo
... se nadaljuje .....
2. del - Villach - Spitall
desna proga gre na postajo Villach Hbf. (Beljak) - to je potniško postajo, leva proga pa - če bi peljali naravnost pridemo na obvozno progo postaje Villach Hbf. in naprej proti Celovcu, levo pa se proga priključi dvotirni progi, ki vodi z glavne postaje proti Spitallu
počasi se peljemo proti zahodu
in se poravnamo z dvotirno progo
z omejeno hitrostjo
gremo naprej
in se priključimo progi Celovec - Spitall
že takoj gremo na levi tir
in povečujemo hitrost
mimo tovarne CaCO3, ki oskrbuje tudi naše papirnice
na postaji Gummern se tir odcepi v tovarno, ki ostaja za nami
že smo na desnem tiru
nasproti pripelje tovorni vlak
na naslednji postaji nas počaka potniški vlak (na tiru 2, mi pa se peljemo mimo po tiru 1)
uvozni signal za Spitall
in prihod na postajo
... se nadaljuje ....
desna proga gre na postajo Villach Hbf. (Beljak) - to je potniško postajo, leva proga pa - če bi peljali naravnost pridemo na obvozno progo postaje Villach Hbf. in naprej proti Celovcu, levo pa se proga priključi dvotirni progi, ki vodi z glavne postaje proti Spitallu
počasi se peljemo proti zahodu
in se poravnamo z dvotirno progo
z omejeno hitrostjo
gremo naprej
in se priključimo progi Celovec - Spitall
že takoj gremo na levi tir
in povečujemo hitrost
mimo tovarne CaCO3, ki oskrbuje tudi naše papirnice
na postaji Gummern se tir odcepi v tovarno, ki ostaja za nami
že smo na desnem tiru
nasproti pripelje tovorni vlak
na naslednji postaji nas počaka potniški vlak (na tiru 2, mi pa se peljemo mimo po tiru 1)
uvozni signal za Spitall
in prihod na postajo
... se nadaljuje ....
Bravo, to pa je res dober in zanimiv fotopis, predvsem pa za tiste, ki se nikoli nimajo možnosti peljati v lokomotivi v Sloveniji, kaj šele v tujini. Komaj čakam nadaljevanje.
To relacijo sicer poznam iz smeri potniške postaje Villach proti Salzburgu, ker imam posnetek na DVD, ki sem ga posnel iz ARD1 (Die schoenste Bahnstrecken Europas, Villach nach Salzburg).
L.P.
Miha
To relacijo sicer poznam iz smeri potniške postaje Villach proti Salzburgu, ker imam posnetek na DVD, ki sem ga posnel iz ARD1 (Die schoenste Bahnstrecken Europas, Villach nach Salzburg).
L.P.
Miha
3. del - od Spitalla do Böcksteina
v Spitallu (ime postaje je Spitall-Milstättersee) dobimo doprego, ki je žal ni bilo možno slikati
za tem ovinkom se odcepi proga proti Lienzu (in dalje čez italijansko ozemlje proti Brennerju)
mi medtem spet zamenjamo tir po katerem vozimo (spet smo na levem tiru)
večina proge je tu na novo narejena, vmesni odseki pokažejo, da je izgradnja nove proge v polnem teku
tu gre ves promet po enem tiru .....
kmalu pa je proga spet dvotirna ...
medtem spe zamenjamo tir po katerem vozimo
naprej hitimo po enotirni progi (drugi tir je v izgradnji)
ko pridemo na novozgrajeno progo, povečujemo hitrost
... in kmalu hitimo po 20 promilnem vzponu s tovornim vlakom ....
(100 km/h)
cev, ki je tu preko proge dovaja vodo v hidrocentralo, ki stoji spodaj v dolini
medtem spet zamenjamo tir, po katerem vozimo dalje
postajališče Penk na progi
vhodni portal je s stare proge preko Visokih Tur
pogled na desno pove, kje je potekala prvotna proga
na levo pa pogled na enega najlepših gradov na Koroškem - Falkenstein ali Sokolji grad
z nezmanjšano hitrostjo hitimo naprej
vhod v enega od predorov na novozgrajeni progi (desno je portal na stari progi)
vhod v novi predor skozi Visoke Ture - desno na sliki se vidi most, po katerem je potekala stara proga in tu skoraj pod pravim kotom prečka novo progo
vožnja skozi predor ....
izhod iz predora in prihod na postajo v Mallnitzu
[youtube]http://youtube.com/watch?v=gAobX_JBDDY[/youtube]
do sem vodi cesta, naprej gre samo železnica, zato je tu možno naložiti avto na vlak in se zapeljat skozi stari predor na drugo stran - na Salzburško - vagoni so namenjeni prevozu cestnih vozil
ko že odhajamo s postaje, nam nasproti pripelje 'avtovlak', ki ima na vsaki strani po en potniški vagon, lahko pa se potniki peljejo tudi v avtomobilih - razlog, da smo čakali avtovlak je, da je v predoru trenutno prevozen samo en tir, ker je bil drugi poškodovan ob iztirjenju vagona in ga popravljajo
spet zamenjamo tir vožnje
malo pred predorom še enkrat zamenjamo tir vožnje
na delu kjer potekajo dela je seveda omejitev, v predoru pa so posebna držala, ki osvetljujejo predor in bi v primeru da je potrebno zapustiti vlak peipeljale potnike do izhoda;
napišem naj tudi, da v predoru ni gramozne grede, ampak proga poteka po betonskih ploščah, s tem so povečali svetli profil predora, ker je bil prvotni predor narejen za parne lokomotive, sedaj pa že precej let tu vozijo samo električne
izhod iz predora - postaja Böckstein
[youtube]http://youtube.com/watch?v=hZaD1sYuvU8[/youtube]
na tej strani nas je pričakal pravi snežni metež ..... na sliki pa je možno videt portal prvotnega predora, ki je zaščiten, je pa zelo podoben tudi portalu karavanškega predora (tudi na slovenski strani) pa menim, da celo je podoben celo portalu bohinjskega predora v Podbrdu
prihod na postajo
nasproti nam (po enotirni progi) pripelje en od IC vlakov
še pogled na naš vlak .....
potem se prižge zelena luč in nadaljujemo pot v dolino
.. se nadaljuje ....
v Spitallu (ime postaje je Spitall-Milstättersee) dobimo doprego, ki je žal ni bilo možno slikati
za tem ovinkom se odcepi proga proti Lienzu (in dalje čez italijansko ozemlje proti Brennerju)
mi medtem spet zamenjamo tir po katerem vozimo (spet smo na levem tiru)
večina proge je tu na novo narejena, vmesni odseki pokažejo, da je izgradnja nove proge v polnem teku
tu gre ves promet po enem tiru .....
kmalu pa je proga spet dvotirna ...
medtem spe zamenjamo tir po katerem vozimo
naprej hitimo po enotirni progi (drugi tir je v izgradnji)
ko pridemo na novozgrajeno progo, povečujemo hitrost
... in kmalu hitimo po 20 promilnem vzponu s tovornim vlakom ....
(100 km/h)
cev, ki je tu preko proge dovaja vodo v hidrocentralo, ki stoji spodaj v dolini
medtem spet zamenjamo tir, po katerem vozimo dalje
postajališče Penk na progi
vhodni portal je s stare proge preko Visokih Tur
pogled na desno pove, kje je potekala prvotna proga
na levo pa pogled na enega najlepših gradov na Koroškem - Falkenstein ali Sokolji grad
z nezmanjšano hitrostjo hitimo naprej
vhod v enega od predorov na novozgrajeni progi (desno je portal na stari progi)
vhod v novi predor skozi Visoke Ture - desno na sliki se vidi most, po katerem je potekala stara proga in tu skoraj pod pravim kotom prečka novo progo
vožnja skozi predor ....
izhod iz predora in prihod na postajo v Mallnitzu
[youtube]http://youtube.com/watch?v=gAobX_JBDDY[/youtube]
do sem vodi cesta, naprej gre samo železnica, zato je tu možno naložiti avto na vlak in se zapeljat skozi stari predor na drugo stran - na Salzburško - vagoni so namenjeni prevozu cestnih vozil
ko že odhajamo s postaje, nam nasproti pripelje 'avtovlak', ki ima na vsaki strani po en potniški vagon, lahko pa se potniki peljejo tudi v avtomobilih - razlog, da smo čakali avtovlak je, da je v predoru trenutno prevozen samo en tir, ker je bil drugi poškodovan ob iztirjenju vagona in ga popravljajo
spet zamenjamo tir vožnje
malo pred predorom še enkrat zamenjamo tir vožnje
na delu kjer potekajo dela je seveda omejitev, v predoru pa so posebna držala, ki osvetljujejo predor in bi v primeru da je potrebno zapustiti vlak peipeljale potnike do izhoda;
napišem naj tudi, da v predoru ni gramozne grede, ampak proga poteka po betonskih ploščah, s tem so povečali svetli profil predora, ker je bil prvotni predor narejen za parne lokomotive, sedaj pa že precej let tu vozijo samo električne
izhod iz predora - postaja Böckstein
[youtube]http://youtube.com/watch?v=hZaD1sYuvU8[/youtube]
na tej strani nas je pričakal pravi snežni metež ..... na sliki pa je možno videt portal prvotnega predora, ki je zaščiten, je pa zelo podoben tudi portalu karavanškega predora (tudi na slovenski strani) pa menim, da celo je podoben celo portalu bohinjskega predora v Podbrdu
prihod na postajo
nasproti nam (po enotirni progi) pripelje en od IC vlakov
še pogled na naš vlak .....
potem se prižge zelena luč in nadaljujemo pot v dolino
.. se nadaljuje ....