z vlakom 54454 čez - skozi Visoke Ture (Obertauernstrecke)

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

z vlakom 54454 čez - skozi Visoke Ture (Obertauernstrecke)

Odgovor Napisal/-a milchy »

1. del - odhod s postaje Villach-Süd

..odhod ... vlak 54454 ima po voznem redu odhod ob 11 uri 8 minut ....

pogled na komado lokomotive

Slika

in pogled skozi okno lokomotive
(proge peljejo v različne smeri
1. - proti Italiji
2. - štuc
3. - proti Jesenicam
4. - proti postaji Villach-West - in do tam proti Spitallu ali Celovcu)
5. - štuc)

Slika

in pogled na vlak (750 ton in 450 metrov dolžine) z lokomotivo FS E 412-012

Slika

ko se prižge zelena luč na signalu

Slika

se odpeljemo ...

Slika

predsignal

Slika

tu kombiniran z glavnim signalom

Slika

nasproti pripelje tovorni vlak

Slika

skozi postajo Warmbad

Slika

kmalu smo na postaji Villach-West

Slika

pogled na okretnico

Slika

ki je kurilnica tudi za Villach-S¸ud, kot je napisal holding ...

Slika

Slika

na koncu tira 5 nas pričaka rdeča luč

Slika

najprej 'italijanka' pripelje tovorni vlak

Slika

potem Hercules pripelje potniški vlak

Slika

Slika

prižge se zelena .....

Slika

lok pred dravskim mostom

Slika

most čez reko Dravo

Slika

... se nadaljuje .....
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

2. del - Villach - Spitall

desna proga gre na postajo Villach Hbf. (Beljak) - to je potniško postajo, leva proga pa - če bi peljali naravnost pridemo na obvozno progo postaje Villach Hbf. in naprej proti Celovcu, levo pa se proga priključi dvotirni progi, ki vodi z glavne postaje proti Spitallu

Slika

počasi se peljemo proti zahodu

Slika

in se poravnamo z dvotirno progo

Slika

z omejeno hitrostjo

Slika

gremo naprej

Slika

in se priključimo progi Celovec - Spitall

Slika

že takoj gremo na levi tir

Slika

Slika

in povečujemo hitrost

Slika

mimo tovarne CaCO3, ki oskrbuje tudi naše papirnice

Slika

Slika

na postaji Gummern se tir odcepi v tovarno, ki ostaja za nami

Slika

že smo na desnem tiru

Slika

nasproti pripelje tovorni vlak

Slika

Slika

na naslednji postaji nas počaka potniški vlak (na tiru 2, mi pa se peljemo mimo po tiru 1)

Slika

uvozni signal za Spitall

Slika

in prihod na postajo

Slika

Slika


... se nadaljuje ....
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

BRAVO Milči!!!! Zares odlično!! =D> =D> =D> :applause :applause

Hvala da nisi obupal nad fotopisi!! Slika

Komaj čakam nadaljevanje!! Slika

lp NS
Uporabniški avatar
Marek
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 74
Pridružen: 28.03.2006, 20:00
Kraj: Sežana

Odgovor Napisal/-a Marek »

Super fotopis =D> =D> =D>
pa čim prej nadaljevanje... :D
Lp Mark
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Super,bravo,dej še,dej še,kmalu :lol:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
CC 6500
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 23.08.2007, 19:18
Kraj: nekje v giru

Odgovor Napisal/-a CC 6500 »

odlično milchy =D> =D>

nestrpno čakam nadaljevanje :D
Brižita je mašina, ki ji ni para

Lp Kristjan
Uporabniški avatar
Brižita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 08.12.2006, 15:51
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Brižita »

Bravo, to pa je res dober in zanimiv fotopis, predvsem pa za tiste, ki se nikoli nimajo možnosti peljati v lokomotivi v Sloveniji, kaj šele v tujini. Komaj čakam nadaljevanje.

To relacijo sicer poznam iz smeri potniške postaje Villach proti Salzburgu, ker imam posnetek na DVD, ki sem ga posnel iz ARD1 (Die schoenste Bahnstrecken Europas, Villach nach Salzburg).

L.P.
Miha
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

3. del - od Spitalla do Böcksteina

v Spitallu (ime postaje je Spitall-Milstättersee) dobimo doprego, ki je žal ni bilo možno slikati

Slika

Slika

Slika

za tem ovinkom se odcepi proga proti Lienzu (in dalje čez italijansko ozemlje proti Brennerju)

Slika

mi medtem spet zamenjamo tir po katerem vozimo (spet smo na levem tiru)

Slika

Slika

večina proge je tu na novo narejena, vmesni odseki pokažejo, da je izgradnja nove proge v polnem teku

Slika

Slika

tu gre ves promet po enem tiru .....

Slika

kmalu pa je proga spet dvotirna ...

Slika

Slika

Slika

medtem spe zamenjamo tir po katerem vozimo

Slika

naprej hitimo po enotirni progi (drugi tir je v izgradnji)

Slika

Slika

Slika

ko pridemo na novozgrajeno progo, povečujemo hitrost

Slika

Slika

... in kmalu hitimo po 20 promilnem vzponu s tovornim vlakom ....
(100 km/h)

Slika

Slika

cev, ki je tu preko proge dovaja vodo v hidrocentralo, ki stoji spodaj v dolini

Slika

Slika

medtem spet zamenjamo tir, po katerem vozimo dalje

Slika

Slika

postajališče Penk na progi

Slika

vhodni portal je s stare proge preko Visokih Tur

Slika

pogled na desno pove, kje je potekala prvotna proga

Slika

na levo pa pogled na enega najlepših gradov na Koroškem - Falkenstein ali Sokolji grad

Slika

z nezmanjšano hitrostjo hitimo naprej

Slika

vhod v enega od predorov na novozgrajeni progi (desno je portal na stari progi)

Slika

vhod v novi predor skozi Visoke Ture - desno na sliki se vidi most, po katerem je potekala stara proga in tu skoraj pod pravim kotom prečka novo progo

Slika

vožnja skozi predor ....

Slika

izhod iz predora in prihod na postajo v Mallnitzu

[youtube]http://youtube.com/watch?v=gAobX_JBDDY[/youtube]

Slika

do sem vodi cesta, naprej gre samo železnica, zato je tu možno naložiti avto na vlak in se zapeljat skozi stari predor na drugo stran - na Salzburško - vagoni so namenjeni prevozu cestnih vozil

Slika

ko že odhajamo s postaje, nam nasproti pripelje 'avtovlak', ki ima na vsaki strani po en potniški vagon, lahko pa se potniki peljejo tudi v avtomobilih - razlog, da smo čakali avtovlak je, da je v predoru trenutno prevozen samo en tir, ker je bil drugi poškodovan ob iztirjenju vagona in ga popravljajo

Slika

Slika

Slika

Slika

spet zamenjamo tir vožnje

Slika

Slika

malo pred predorom še enkrat zamenjamo tir vožnje

Slika

na delu kjer potekajo dela je seveda omejitev, v predoru pa so posebna držala, ki osvetljujejo predor in bi v primeru da je potrebno zapustiti vlak peipeljale potnike do izhoda;
napišem naj tudi, da v predoru ni gramozne grede, ampak proga poteka po betonskih ploščah, s tem so povečali svetli profil predora, ker je bil prvotni predor narejen za parne lokomotive, sedaj pa že precej let tu vozijo samo električne

Slika

izhod iz predora - postaja Böckstein

[youtube]http://youtube.com/watch?v=hZaD1sYuvU8[/youtube]

na tej strani nas je pričakal pravi snežni metež ..... na sliki pa je možno videt portal prvotnega predora, ki je zaščiten, je pa zelo podoben tudi portalu karavanškega predora (tudi na slovenski strani) pa menim, da celo je podoben celo portalu bohinjskega predora v Podbrdu

Slika

Slika

prihod na postajo

Slika

Slika

nasproti nam (po enotirni progi) pripelje en od IC vlakov

Slika

še pogled na naš vlak .....

Slika

potem se prižge zelena luč in nadaljujemo pot v dolino

Slika

.. se nadaljuje ....
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a grega »

Milan super slike :D

MMG zakaj pa ste tolikokrat menjali tir (zaradi del na progi??) :?:
kondukter
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 931
Pridružen: 15.11.2005, 0:04
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a kondukter »

Brez besed... =D> =D> =D>
A karte so?!? Pa tačke s sedežev......prosim!
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 555
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a N€jc »

Super, res si se potrudu :applause.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

Fenomenalno! Zares super fotke. Zanimiva pokrajina in proga. 8)
Slika
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

Odgovor Napisal/-a Kremšnita »

=D> =D> =D> Milan bravo.
Kdaj bomo imeli pa mi tako zrihtane proge ?
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Bravo Milan, same pohvale! Nam izdaš še dve skrivnosti - kdaj si se peljal in kako ti je uspelo dobiti dovolilnico za vožnjo (celo na tuji lokomotivi)?
Bis bis!
Goran
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Bravo Milan :!: :!: :!:

Dej pokaž še slike naše Žive, s katero si se vračal nazaj. Vsekakor nisi imel sreče in si se po Avstriji vozil z lokomotivama "na začasnem delu".

Vidim pa, da uživaš na dopustu.
Tine
Odgovori