od Böcksteina do Schwarzacha
od Böcksteina do Schwarzacha
počasi se spuščamo v dolino - po stari enotirni progi
pred psotajo Badgastein nas zajame pravi snežni metež
proga je speljana po zelo zanimivem in težkem terenu
za nekaj časa je proga spet dvotirna
kjerkoli je možno potekajo dela na novi dvotirni progi
most za novo progo, ki bo ublažil ovinek s stare proge
do končnega cilaj je še 20, 5 km
nasproti pripelje Rola - polna turških kamionov
dobrih 16 km pred Schwarzachom je mesto, kjer se ločuje napajanje, zato je potrebno izklopiti glavno stikalo (čeprav so napajalne med sabo že sinhronizirane)
urejeno ... in gremo dalje
nasproti nam pripelje tovorni vlak
brez ustavljnja prevozimo postajo Dorfgastein
od tu naprej je spet stari del proge - en tir
predor
pa takoj še eden ....
po izhodu iz predora je proga spet dvotirna
po snežnem metežu ....
ker se proga spet malo vzpenja je tu takoj počasni pas .....
predor
pa še eden ...
in še eden ... (2 km pred ciljem)
zmanjšanje hitrosti ....
dvotirna proga na levi je povezava z Innsbruckom
uvoz v postajo
pogled na lokomotivo
po kratkem izrednem postanku vlak nadaljuje pot ....
Schwarzach - St. Veit
... se nadaljuje ...
pred psotajo Badgastein nas zajame pravi snežni metež
proga je speljana po zelo zanimivem in težkem terenu
za nekaj časa je proga spet dvotirna
kjerkoli je možno potekajo dela na novi dvotirni progi
most za novo progo, ki bo ublažil ovinek s stare proge
do končnega cilaj je še 20, 5 km
nasproti pripelje Rola - polna turških kamionov
dobrih 16 km pred Schwarzachom je mesto, kjer se ločuje napajanje, zato je potrebno izklopiti glavno stikalo (čeprav so napajalne med sabo že sinhronizirane)
urejeno ... in gremo dalje
nasproti nam pripelje tovorni vlak
brez ustavljnja prevozimo postajo Dorfgastein
od tu naprej je spet stari del proge - en tir
predor
pa takoj še eden ....
po izhodu iz predora je proga spet dvotirna
po snežnem metežu ....
ker se proga spet malo vzpenja je tu takoj počasni pas .....
predor
pa še eden ...
in še eden ... (2 km pred ciljem)
zmanjšanje hitrosti ....
dvotirna proga na levi je povezava z Innsbruckom
uvoz v postajo
pogled na lokomotivo
po kratkem izrednem postanku vlak nadaljuje pot ....
Schwarzach - St. Veit
... se nadaljuje ...
oj
zelo zanimijo potovanje, najbolj pa mi je všeč , takoj za predorom je spet dvo tirna proga in pa , odstavni pas na delu strmine HAHAHA, mora bit pa res zanimivo to videti v praksi , pri nas kaj takega seveda še dolgo ne bomo doživeli, naprimer na koprski progi ali pa na odseku Podnart-Žirovnica
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
....turska proga (Tauernstrecke) bo na koroški strani do letošnje jeseni v celoti dvotirna in opremljena za izmenični promet.....na salzburški strani so trenutno še trije enotirni odseki (stara proga) po cca 5 - 7 km. Enega že posodabljajo in bo dan v promet naslednje leto, drugi je precej zahteven (cca 5 km predor), tretji (turistično središče Badgastein) pa najbolj problematično. Domačini nikakor ne dovolijo vrtanje predora, saj so prepričani, da bo to slabo vplivalo na vrelce termalne vode in s tem tudi na njihove Terme).... ...
....po dokončanju zgoraj omenjenih manjkajočih del (v nekaj letih), bo proga čez 1200 m n.m. visok prelaz (predor) zmožna sprejeti po cca 150 - 200 vlakov dnevno v vsako smer..... .....ki bodo s hitrostjo (tovorni 100 km/h, potniški 120 - 160 km/h) brez težav (preverjeno!) premagovali višinsko razliko cca 600 metrov....... ....
....po dokončanju zgoraj omenjenih manjkajočih del (v nekaj letih), bo proga čez 1200 m n.m. visok prelaz (predor) zmožna sprejeti po cca 150 - 200 vlakov dnevno v vsako smer..... .....ki bodo s hitrostjo (tovorni 100 km/h, potniški 120 - 160 km/h) brez težav (preverjeno!) premagovali višinsko razliko cca 600 metrov....... ....
....pa še nekaj podnapisov za profesionalce... ....
.....pri vseh zmanjšanjih hitrostih (in počasnih vožnjah) za več kot 20 km/h imajo vgrajene balise (potrditev), pred postajo Spittal-Milst. pa iz beljaške smeri (zmanjšanje progovne hitrosti iz 140 km/h na 80 km/h) pa tudi balize kontrole hitrosti....
....na večjih in velikih postajah imajo na US-ih vgrajene premikalne signale za uvoz strojnih vlakov direktno na vlak.... .....
....premikalne signale imajo prav tako (če se le da) vgrajene na stebrih izvoznih signalov (sneg, itd), tam kjer to ni možno, pa so na tleh.... ...
...hitrost pri premikalnih vožnjah (npr. vožnja lokomotive po postajnih tirih) je omejena na 25 km/h, če pa prometnik preko RDZ obvesti strojevodjo, da je tir prost, pa 40 km/h..... ...(npr. iz uvozne na izvozno skupino, lok po prostem tiru naokrog, itd...)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...pa še kaj bi se našlo.. ...
.....pri vseh zmanjšanjih hitrostih (in počasnih vožnjah) za več kot 20 km/h imajo vgrajene balise (potrditev), pred postajo Spittal-Milst. pa iz beljaške smeri (zmanjšanje progovne hitrosti iz 140 km/h na 80 km/h) pa tudi balize kontrole hitrosti....
....na večjih in velikih postajah imajo na US-ih vgrajene premikalne signale za uvoz strojnih vlakov direktno na vlak.... .....
....premikalne signale imajo prav tako (če se le da) vgrajene na stebrih izvoznih signalov (sneg, itd), tam kjer to ni možno, pa so na tleh.... ...
...hitrost pri premikalnih vožnjah (npr. vožnja lokomotive po postajnih tirih) je omejena na 25 km/h, če pa prometnik preko RDZ obvesti strojevodjo, da je tir prost, pa 40 km/h..... ...(npr. iz uvozne na izvozno skupino, lok po prostem tiru naokrog, itd...)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...pa še kaj bi se našlo.. ...
.....praviloma se po Avstriji vozi v odklon z 60 km/h.... .....le izjemoma 40km/h......
....ta anglež zmore v odklon 60 km/h, naš pa 35 km/h.... ....razlika v radiusu je očitna......
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.... ....na isti fotografiji so lepo vidni premikalni signali na stebrih... .....meter snega (ali pa več) je v teh krajih popolnoma normalno.... ......
....ta anglež zmore v odklon 60 km/h, naš pa 35 km/h.... ....razlika v radiusu je očitna......
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.... ....na isti fotografiji so lepo vidni premikalni signali na stebrih... .....meter snega (ali pa več) je v teh krajih popolnoma normalno.... ......
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45