od Böcksteina do Schwarzacha

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Odgovori
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

od Böcksteina do Schwarzacha

Odgovor Napisal/-a milchy »

počasi se spuščamo v dolino - po stari enotirni progi

Slika

Slika

Slika

pred psotajo Badgastein nas zajame pravi snežni metež

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

proga je speljana po zelo zanimivem in težkem terenu

Slika

Slika

za nekaj časa je proga spet dvotirna

Slika

kjerkoli je možno potekajo dela na novi dvotirni progi

Slika

Slika

most za novo progo, ki bo ublažil ovinek s stare proge

Slika

do končnega cilaj je še 20, 5 km

Slika

nasproti pripelje Rola - polna turških kamionov

Slika

dobrih 16 km pred Schwarzachom je mesto, kjer se ločuje napajanje, zato je potrebno izklopiti glavno stikalo (čeprav so napajalne med sabo že sinhronizirane)

Slika

Slika

urejeno ... in gremo dalje

Slika

nasproti nam pripelje tovorni vlak

Slika

brez ustavljnja prevozimo postajo Dorfgastein

Slika

od tu naprej je spet stari del proge - en tir

Slika

predor

Slika

Slika

pa takoj še eden ....

Slika

Slika

po izhodu iz predora je proga spet dvotirna

Slika

po snežnem metežu ....

Slika

ker se proga spet malo vzpenja je tu takoj počasni pas .....

Slika

Slika

predor

Slika

pa še eden ...

Slika

in še eden ... (2 km pred ciljem)

Slika

zmanjšanje hitrosti ....

Slika

dvotirna proga na levi je povezava z Innsbruckom

Slika

uvoz v postajo

Slika

Slika

pogled na lokomotivo

Slika

po kratkem izrednem postanku vlak nadaljuje pot ....

Slika

Slika

Slika

Schwarzach - St. Veit

Slika

Slika

Slika

... se nadaljuje ...
Uporabniški avatar
vagoncek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 28.09.2005, 11:25
Kraj: jesenice
Kontakt:

oj

Odgovor Napisal/-a vagoncek »

zelo zanimijo potovanje, najbolj pa mi je všeč , takoj za predorom je spet dvo tirna proga in pa , odstavni pas na delu strmine HAHAHA, mora bit pa res zanimivo to videti v praksi , pri nas kaj takega seveda še dolgo ne bomo doživeli, naprimer na koprski progi ali pa na odseku Podnart-Žirovnica
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
Uporabniški avatar
CC 6500
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 23.08.2007, 19:18
Kraj: nekje v giru

Odgovor Napisal/-a CC 6500 »

Milchy fotopis je res enkraten.. =D>

Zanimivo je videti, kako drugje modernizirajo obstoječe proge po zelo zahtevnih območjih.
Brižita je mašina, ki ji ni para

Lp Kristjan
mihael
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 19
Pridružen: 16.03.2008, 8:12
Kraj: savinjska dolina

Odgovor Napisal/-a mihael »

Enkratne slike.Ampak lok pa je prečečkana. :jezn :jezn :mad1 [-o<
Ajd,se vidimo
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Odlične slike!! =D>

Na kateri relaciji pa vozi ta tovorni vlak, da ima italijansko lokomotivo?
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

....turska proga (Tauernstrecke) bo na koroški strani do letošnje jeseni v celoti dvotirna in opremljena za izmenični promet.....na salzburški strani so trenutno še trije enotirni odseki (stara proga) po cca 5 - 7 km. Enega že posodabljajo in bo dan v promet naslednje leto, drugi je precej zahteven (cca 5 km predor), tretji (turistično središče Badgastein) pa najbolj problematično. Domačini nikakor ne dovolijo vrtanje predora, saj so prepričani, da bo to slabo vplivalo na vrelce termalne vode in s tem tudi na njihove Terme).... :evil: ...

....po dokončanju zgoraj omenjenih manjkajočih del (v nekaj letih), bo proga čez 1200 m n.m. visok prelaz (predor) zmožna sprejeti po cca 150 - 200 vlakov dnevno v vsako smer..... :!: .....ki bodo s hitrostjo (tovorni 100 km/h, potniški 120 - 160 km/h) brez težav (preverjeno!) premagovali višinsko razliko cca 600 metrov....... :D ....
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

....pa še nekaj podnapisov za profesionalce... :lol: ....

.....pri vseh zmanjšanjih hitrostih (in počasnih vožnjah) za več kot 20 km/h imajo vgrajene balise (potrditev), pred postajo Spittal-Milst. pa iz beljaške smeri (zmanjšanje progovne hitrosti iz 140 km/h na 80 km/h) pa tudi balize kontrole hitrosti....

....na večjih in velikih postajah imajo na US-ih vgrajene premikalne signale za uvoz strojnih vlakov direktno na vlak.... :idea: .....

....premikalne signale imajo prav tako (če se le da) vgrajene na stebrih izvoznih signalov (sneg, itd), tam kjer to ni možno, pa so na tleh.... :idea: ...

...hitrost pri premikalnih vožnjah (npr. vožnja lokomotive po postajnih tirih) je omejena na 25 km/h, če pa prometnik preko RDZ obvesti strojevodjo, da je tir prost, pa 40 km/h..... :lol: ...(npr. iz uvozne na izvozno skupino, lok po prostem tiru naokrog, itd...)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...pa še kaj bi se našlo.. :lol: ...
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

TGV Lyria napisal/-a:Odlične slike!! =D>

Na kateri relaciji pa vozi ta tovorni vlak, da ima italijansko lokomotivo?
na relaciji Villach-Süd - Salzburg
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Milan, kolikšna pa je bila dolžina prepeljane relacije v tistem fotopisu iz nekaj dni nazaj in v tem? Kaj Itajanske mašine vozijo samo do Beljaka? Do kje pa avtrijske v Italiji? :roll:

O slikah je pa škoda zgubljati besed :wink:
Uporabniški avatar
ICE 3
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 01.01.2008, 18:59
Kraj: okolica Brežic

Odgovor Napisal/-a ICE 3 »

Zelo lep fotopis! :wink:
LP
Jernej
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Milchy napisal/-a:Slika

Slika

Zanimivo, da imajo Avstrijci ob znakih za predsignaliziranje zmanjševanja hitrosti in počasne vožnje balize! To so stalne 1000 Hz balize?
Tega tudi pri nas nebi pogrešali... :roll:
Milchy napisal/-a:Slika
Kaj je pa to za en čuden Anglež? :lol:
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

.....praviloma se po Avstriji vozi v odklon z 60 km/h.... :shock: .....le izjemoma 40km/h......

....ta anglež zmore v odklon 60 km/h, naš pa 35 km/h.... :roll: ....razlika v radiusu je očitna......

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.... :idea: ....na isti fotografiji so lepo vidni premikalni signali na stebrih... :lol: .....meter snega (ali pa več) je v teh krajih popolnoma normalno.... :snowman ......
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

Zanimivo! Ampak a OBB na svojih progah nimajo desirojev? Tudi na Marekovih slikah so samo linti. Vsaj mislim, da so te EMG-jke linti.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

...imajo Desiroje, ampak samo dizle... 8) ...
Odgovori