Novo mesto - Ljubljana
Novo mesto - Ljubljana
Ker sem že obdelal dele proge od Novega mesta do Karlovca, mi je za konec ostal še odsek Novo mesto- Ljubljana.
Po malo več kot 14. letih sem ponovno v strojevodski kabini na tem odseku proge....res sem užival, lahko mi verjamete !!!!!
Pogled iz kabine v smeri Ljubljana, čakamo na križanje z vlakom, ki vozi na relaciji Ljubljana - Metlika, včasih smo mu rekli Soča.....
Prihaja....
Zapornice se spustijo in izvozni signal se postavi v lego za dovoljeno vožnjo
Pogled na mojo bišo firmo...v njej sem bil od začetka, pa do konca, še danes sem v mislih....
Postajališče HUDO....
Predsignal postaje MIRNA PEČ....
Uvozni signal postaje MIRNA PEČ....
Postaja MIRNA PEČ in križanje z strojnim vlakom....lok. je bila 644-016
Pogled na negdanji železniški kamnolom....
Postajališče PONIKVE NA DOL....
Predsignal postaje TREBNJE NA DOL in pogled na industrijski tir v Trimo....
Uvozni signal postaje TREBNJE NA DOL, desno proga proti SEVNICI....
Uvoz v postajo TREBNJE NA DOL in križanje....
Izvoz iz postaje TREBNJE NA DOL....
Postajališče ŠTEFAN....
Postajališče VELIKA LOKA....
Postajališče ŠENTLOVRENC....
Postajališče GABER....
Predsignal postaje RADOHOVA VAS....
Uvozni signal in postaja RADOHOVA VAS....
Postajališče ŠENTVID PRI STIČNI....
Predsignal postaje IVANČNA GORICA....
Uvozni signal in postaja IVANČNA GORICA....
Zanimiv izvoz iz postaje IVANČNA GORICA....
Postajališče POLŽEVO....
Predsignal postaje VIŠNJA GORA....
Uvozni signal postaje VIŠNJA GORA....
Postaja VIŠNJA GORA....
Višnjegorski viadukt....
Postajališče ŽALNA....
Postajališče MLAČEVO....
Predsignal postaje GROSUPLJE....
Uvozni signal postaje GROSUPLJE....
Postaja GROSUPLJE, levo proga proti Kočevju in križanje....
Izvoz iz postaje GROSUPLJE....
Postajališče ŠMARJE SAP....
[
Tunela pri Mirni peči in Višnji gori mi nista uspela, krivo je bilo sonce...tu pa sta oba Šmarska....
Predsignal postaje ŠKOFLJICA....
Uvozni signal postaje ŠKOFLJICA....
Postaja ŠKOFLJICA in križanje....
Predsignal postaje LJUBLJANA RAKOVNIK....
Uvozni signal postaje LJUBLJANA RAKOVNIK....
Postaja LJUBLJANA RAKOVNIK....
Dva krat pod cesto......
Predsignal postaje LJUBLJANA....
Postajališče VODMAT....
Uvozni signal postaje LJUBLJANA....
Uvoz v postajo LJUBLJANA....
Dela se, dela....
Gremo na tir 2A....
Ko se vlak ustavi, je naenkrat vsega lepega konec...
HVALA in še 100 x HVALA za lepo doživetje, vsem želim iskreno zdravja, dobrega počutja, pred vsem pa SREČNO VOŽNJO !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sledi še nekaj slik z postaje LJUBLJANA brez komentarja....
Za vse, ki jih zanima celotna proga Karlovac - Ljubljana, nekaj linkov da se ne mučite z iskanjem......
Metlika - Karlovac
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1327
Črnomelj - Metlika
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1229
Črnomelj - Novo mesto
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1313
Trebnje na Dol - Sevnica
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1568
Ljubljana - Kamnik Graben
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1667
Moja domača postaja pa je seveda ČRNOMELJ
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1210
Vodna postaja Črnomelj
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1533
Vodna postaja Rožni dol
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1555
Po malo več kot 14. letih sem ponovno v strojevodski kabini na tem odseku proge....res sem užival, lahko mi verjamete !!!!!
Pogled iz kabine v smeri Ljubljana, čakamo na križanje z vlakom, ki vozi na relaciji Ljubljana - Metlika, včasih smo mu rekli Soča.....
Prihaja....
Zapornice se spustijo in izvozni signal se postavi v lego za dovoljeno vožnjo
Pogled na mojo bišo firmo...v njej sem bil od začetka, pa do konca, še danes sem v mislih....
Postajališče HUDO....
Predsignal postaje MIRNA PEČ....
Uvozni signal postaje MIRNA PEČ....
Postaja MIRNA PEČ in križanje z strojnim vlakom....lok. je bila 644-016
Pogled na negdanji železniški kamnolom....
Postajališče PONIKVE NA DOL....
Predsignal postaje TREBNJE NA DOL in pogled na industrijski tir v Trimo....
Uvozni signal postaje TREBNJE NA DOL, desno proga proti SEVNICI....
Uvoz v postajo TREBNJE NA DOL in križanje....
Izvoz iz postaje TREBNJE NA DOL....
Postajališče ŠTEFAN....
Postajališče VELIKA LOKA....
Postajališče ŠENTLOVRENC....
Postajališče GABER....
Predsignal postaje RADOHOVA VAS....
Uvozni signal in postaja RADOHOVA VAS....
Postajališče ŠENTVID PRI STIČNI....
Predsignal postaje IVANČNA GORICA....
Uvozni signal in postaja IVANČNA GORICA....
Zanimiv izvoz iz postaje IVANČNA GORICA....
Postajališče POLŽEVO....
Predsignal postaje VIŠNJA GORA....
Uvozni signal postaje VIŠNJA GORA....
Postaja VIŠNJA GORA....
Višnjegorski viadukt....
Postajališče ŽALNA....
Postajališče MLAČEVO....
Predsignal postaje GROSUPLJE....
Uvozni signal postaje GROSUPLJE....
Postaja GROSUPLJE, levo proga proti Kočevju in križanje....
Izvoz iz postaje GROSUPLJE....
Postajališče ŠMARJE SAP....
[
Tunela pri Mirni peči in Višnji gori mi nista uspela, krivo je bilo sonce...tu pa sta oba Šmarska....
Predsignal postaje ŠKOFLJICA....
Uvozni signal postaje ŠKOFLJICA....
Postaja ŠKOFLJICA in križanje....
Predsignal postaje LJUBLJANA RAKOVNIK....
Uvozni signal postaje LJUBLJANA RAKOVNIK....
Postaja LJUBLJANA RAKOVNIK....
Dva krat pod cesto......
Predsignal postaje LJUBLJANA....
Postajališče VODMAT....
Uvozni signal postaje LJUBLJANA....
Uvoz v postajo LJUBLJANA....
Dela se, dela....
Gremo na tir 2A....
Ko se vlak ustavi, je naenkrat vsega lepega konec...
HVALA in še 100 x HVALA za lepo doživetje, vsem želim iskreno zdravja, dobrega počutja, pred vsem pa SREČNO VOŽNJO !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sledi še nekaj slik z postaje LJUBLJANA brez komentarja....
Za vse, ki jih zanima celotna proga Karlovac - Ljubljana, nekaj linkov da se ne mučite z iskanjem......
Metlika - Karlovac
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1327
Črnomelj - Metlika
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1229
Črnomelj - Novo mesto
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1313
Trebnje na Dol - Sevnica
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1568
Ljubljana - Kamnik Graben
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1667
Moja domača postaja pa je seveda ČRNOMELJ
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1210
Vodna postaja Črnomelj
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1533
Vodna postaja Rožni dol
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=1555
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
S52R - Tone
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Novo mesto - Ljubljana
Zato da ne bi zamenjevali s Trebinje v BiH.s52r napisal/-a:Izvoz iz postaje TREBNJE NA DOL....
Super fotopis, mmg. doma imam shranjene zadnje strani Vikend magazina - rubrika Lep dan kliče z vlakom (kjer piše tudi o postaji Trebnje), ter opisi krajev in železniških postaj, v letih 1998 in 1999. Samo še skener bi potreboval.
Re: Novo mesto - Ljubljana
Lepe, zanimive fotke.s52r napisal/-a: . . .
Uvozni signal in postaja IVANČNA GORICA....
. . .
MMG, krivina tira v premo je zanimiva.
Za koliko pa se razlikujeta redna in omejena hitrost?
Lp Mirko
Re: Novo mesto - Ljubljana
Postaja Ivančna Gorica, v preteklosti se je imenovala Stična, je doživela kar nekaj sprememb kar se tirne situacije tiče.Signal napisal/-a:
MMG, krivina tira v premo je zanimiva.
Lp Mirko
Kolikor jaz pomnim je imela ta postaja štiri prevozne tire. To lahko podkrepim tudi s tem tirnim načrtom iz leta 1915
Na načrtu, katerega imam datiranega 31.12.1996 (nazadnje koregiran leta 1988) pa so že samo trije prevozni tiri (1, 2 in 3), četrti tir pa je slepi. To je veljalo do nedavnega. Glede na to, da je na tej postaji zelo veliko potniškega prometa, gimnazija Josipa Jurčiča, so sklenili tretji tir odstraniti in na njegovem mestu urediti širši peron, četrti (slepi tir) pa spojiti s preostankom tretjega tira. Zato se tu pojavi zanimiva situacija, kot si ti navedel "Krivina v premo".
Tu je še omenjeni scan.
Žal mi primankuje časa, imam prav vse tirne situacije vseh dolenjskih prog tako iz začetka njihovega obstoja kot tudi recimo temu novejše. Za skeniranje teh "plaht" pa je potrebno kar nekaj časa, saj so nekatere dolge tudi več kot meter.
Se pa vam opravičujem zaradi velikosti (dolžine) slike, ampak žal drugače ne gre, če se hoče videti vsaj nekaj.
Tine
Re: Novo mesto - Ljubljana
Malo OFF TOPICSignal napisal/-a: Lepe, zanimive fotke.
MMG, krivina tira v premo je zanimiva.
Za koliko pa se razlikujeta redna in omejena hitrost?
Lp Mirko
Tudi postaja Žalec na progi Velenje - Celje ima prevozni tir zanimive oblike. Redna hitrost je čez celotno postajo od uvozne kretnice pa izvozne kretnice 50 kmh, v odklon pa 40 kmh.
Uvoz v postajo iz Velenjske smeri:
Kateri tir je prevozni, se pa tako vidi na sliki!