Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL
Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL
1. del Ljubljana - Sežana (49 slik)
Proga začne na 298 m nadmorske višine. Ko prečka Ljubljansko barje se začne uspinjati do 582 m nadmorske višine (Postojna - najvišje ležeča postaja v Sloveniji). Od Postojne se proga spušča do Sežane (360 m nadmorske višine). Dolga je 113 km, v celoti pa je bila odprta 1857, kot del proge Dunaj - Trst.
Na progi je 19 postaj ali postajališc (vkljucno s Ljubljano in Sežano). Potoval sem z vlakom 2600 (Siemens). Iz Ljubljane smo odpeljali tocno po voznem redu, v Sežano pa smo prišli s 3 min zamude, katero smo pridelali v Pivki.
In zdaj slike:
Na postajo smo prišli ob..
Siemens je pripravljen za odhod
... v smeri..
Delovno mesto strojevodje
Borovnica
Proti jutru in zahodu
Umetniška slika tunela..
..in proge
Ob tem casu smo med Verdom in Logatcem
Rakek
Vse vec svetlobe...
Prvi jutranji proti Ljubljani...
Ravbarkomanda
Postojna
Pred zavarovanim cestnim prehodom
Srecanje s tovornim...
Pred Prestrankom
Odhod iz Prestranka
Omejitev pred Pivko
Vhod v Pivko
Pivka
Levo odcep za Reko
Naslednji potniški za Ljubljano
Proga
Tunel pred Košano
Košana
Tri tunela do naslednje postaje. Prvi..
Izhod v svetlobo
40 km/h ob 6:00
Drugi tunel...
...in tretji
Postaja Gornje ležece. Na pomožnem tiru je talijanski delovni vlak
Zadnji tunel na progi
Hitrost 75 km/h
Naslednji vlak nasproti
Vhod v Divaco
541 107 v pripravi. Levo je odcep za Koper in Pulo. V Divači je delta, ki omogoča direktno pot vlakov iz Kopra proti Italiji.
Pripravljeni za odhod
Odhod iz Divace. Skozi okno se vidi priključni tir iz Kopra proti Italiji.
Koncno sonce!
Med hišami v Sežani
Vhod v Sežano. Levo je tir za Novo Gorico in Jesenice.
Vlak za Jesenice že caka!
Naj se ve!
Postavljalnica, prometni urad itd. Kretnicki kljuci.
Nacrt tirov in signalov, vse v funkciji, muzejski eksponati.
Naš Siemens 312 120 pripravljen za vrnitev v Ljubljano.
Proga začne na 298 m nadmorske višine. Ko prečka Ljubljansko barje se začne uspinjati do 582 m nadmorske višine (Postojna - najvišje ležeča postaja v Sloveniji). Od Postojne se proga spušča do Sežane (360 m nadmorske višine). Dolga je 113 km, v celoti pa je bila odprta 1857, kot del proge Dunaj - Trst.
Na progi je 19 postaj ali postajališc (vkljucno s Ljubljano in Sežano). Potoval sem z vlakom 2600 (Siemens). Iz Ljubljane smo odpeljali tocno po voznem redu, v Sežano pa smo prišli s 3 min zamude, katero smo pridelali v Pivki.
In zdaj slike:
Na postajo smo prišli ob..
Siemens je pripravljen za odhod
... v smeri..
Delovno mesto strojevodje
Borovnica
Proti jutru in zahodu
Umetniška slika tunela..
..in proge
Ob tem casu smo med Verdom in Logatcem
Rakek
Vse vec svetlobe...
Prvi jutranji proti Ljubljani...
Ravbarkomanda
Postojna
Pred zavarovanim cestnim prehodom
Srecanje s tovornim...
Pred Prestrankom
Odhod iz Prestranka
Omejitev pred Pivko
Vhod v Pivko
Pivka
Levo odcep za Reko
Naslednji potniški za Ljubljano
Proga
Tunel pred Košano
Košana
Tri tunela do naslednje postaje. Prvi..
Izhod v svetlobo
40 km/h ob 6:00
Drugi tunel...
...in tretji
Postaja Gornje ležece. Na pomožnem tiru je talijanski delovni vlak
Zadnji tunel na progi
Hitrost 75 km/h
Naslednji vlak nasproti
Vhod v Divaco
541 107 v pripravi. Levo je odcep za Koper in Pulo. V Divači je delta, ki omogoča direktno pot vlakov iz Kopra proti Italiji.
Pripravljeni za odhod
Odhod iz Divace. Skozi okno se vidi priključni tir iz Kopra proti Italiji.
Koncno sonce!
Med hišami v Sežani
Vhod v Sežano. Levo je tir za Novo Gorico in Jesenice.
Vlak za Jesenice že caka!
Naj se ve!
Postavljalnica, prometni urad itd. Kretnicki kljuci.
Nacrt tirov in signalov, vse v funkciji, muzejski eksponati.
Naš Siemens 312 120 pripravljen za vrnitev v Ljubljano.
Zadnjič spremenil fresher, dne 21.08.2008, 21:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL
Tole so ključi stikal vozne mreže. Če je na tabli kvadratni ključ, je stikalo izključeno, če je pa na tabli trikotni ključ, je pa stikalo vključeno. Tukaj so sicer vsi ključi trikotni - na enih trikotnik obrnjen navzgor, na drugih navzdol - mogoče tukaj trikotnik obrnjen navzdol pomeni, da je stikalo izključeno - če imaš sliko cele skice, mora to gori pisat.fresher napisal/-a: Postavljalnica, prometni urad itd. Kretnicki kljuci.
Stikala 1, 2,3,4 (vključena - odsekovna stikala čez ločišča - ločijo postajno VM od VM na odprti progi) in 41 (izključeno - povezava levega in desnega tira oziroma levega in desnega dela postaje) so pa opremljena s pogonom, in se prestavljajo s tipkami, ki jih vidiš na skici. Ponavadi v kombinaciji s ključem, s katerim se sploh omogoči vklop/izklop stikal s pogonom.
MMG, Sežana nima ključevne odvisnosti kretnic, ampak ima dve kretniški postojanki, kako je pa odvisnost izvedena, pa mogoče kdo drug. Gre pa za italijansko SVN.
Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL
Jok brate.... to je RAKEK....fresher napisal/-a:Logatec
Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL
Klemen, od kdaj stanuješ v Logatcu?Regan 664 napisal/-a: Jok brate.... to je RAKEK....
Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL
Zahvaljujem za izčrpno pojasnilo. To je tudi namen tega foruma!541 napisal/-a:
Tole so ključi stikal vozne mreže. Če je na tabli kvadratni ključ, je stikalo izključeno, če je pa na tabli trikotni ključ, je pa stikalo vključeno. Tukaj so sicer vsi ključi trikotni - na enih trikotnik obrnjen navzgor, na drugih navzdol - mogoče tukaj trikotnik obrnjen navzdol pomeni, da je stikalo izključeno - če imaš sliko cele skice, mora to gori pisat.
Stikala 1, 2,3,4 (vključena - odsekovna stikala čez ločišča - ločijo postajno VM od VM na odprti progi) in 41 (izključeno - povezava levega in desnega tira oziroma levega in desnega dela postaje) so pa opremljena s pogonom, in se prestavljajo s tipkami, ki jih vidiš na skici. Ponavadi v kombinaciji s ključem, s katerim se sploh omogoči vklop/izklop stikal s pogonom.
MMG, Sežana nima ključevne odvisnosti kretnic, ampak ima dve kretniški postojanki, kako je pa odvisnost izvedena, pa mogoče kdo drug. Gre pa za italijansko SVN.
Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL
Zahvaljujem se za popravek in opravičujem prebivalcem Rakeka. Do napake ni prišlo namenoma. Ali kateri od moderatorjev zamenja Logatec v Rakek?Regan 664 napisal/-a:Jok brate.... to je RAKEK....fresher napisal/-a:Logatec
Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL
Svoja sporočila lahko urediš sam. Ko si prijavljen, je zgoraj desno gumb "citiraj", "uredi", če je pa post zadnji v temi pa še "x" za izbris posta. Torej uporabiš uredi, v tekstu popraviš, kar želiš, in daš pošlji. Spodaj se bo pa izpisalo kdaj in kolikokrat si urejal sporočilo.fresher napisal/-a:Ali kateri od moderatorjev zamenja Logatec v Rakek?
Kot je pa že bilo omenjeno, čakamo nadaljevanje.
V tunelu je na vsake nekaj metrov, ne vem točno koliko, t.i. bunker, namenjen za skritje pred prihajajočim vlakom. In tam kjer je ta bunker, se črta prevesi do tlov v bunker.Griffith napisal/-a: Zanima pa me, zakaj so nekateri tuneli spodaj pobarvani z belo barvo, potem se pa neka črta vleče skozi tunel?
Ne vem točno, kako se reče tem "luknjam"...
Niše so medsebojno razporejene na 50 metrov. Od prve niše, do polovice razdalje k naslednji niši, se bela črta dviga. Nato pa se zopet spušča k naslednji niši.
To je za orientacijo ali se k določeni niši prebližuješ oz. oddaljuješ.
Drugače rečeno, bežiš ob črti ki se spušča, ker je ta niša najbližja.
V bistvu je to namenjeno obhodniku proge in vzdrževalcem.
Ostalim VSTOP STROGO PREPOVEDAN!
To je za orientacijo ali se k določeni niši prebližuješ oz. oddaljuješ.
Drugače rečeno, bežiš ob črti ki se spušča, ker je ta niša najbližja.
V bistvu je to namenjeno obhodniku proge in vzdrževalcem.
Ostalim VSTOP STROGO PREPOVEDAN!
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!