Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
fresher
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 27.07.2008, 18:23

Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL

Odgovor Napisal/-a fresher »

1. del Ljubljana - Sežana (49 slik)

Proga začne na 298 m nadmorske višine. Ko prečka Ljubljansko barje se začne uspinjati do 582 m nadmorske višine (Postojna - najvišje ležeča postaja v Sloveniji). Od Postojne se proga spušča do Sežane (360 m nadmorske višine). Dolga je 113 km, v celoti pa je bila odprta 1857, kot del proge Dunaj - Trst.
Na progi je 19 postaj ali postajališc (vkljucno s Ljubljano in Sežano). Potoval sem z vlakom 2600 (Siemens). Iz Ljubljane smo odpeljali tocno po voznem redu, v Sežano pa smo prišli s 3 min zamude, katero smo pridelali v Pivki.

In zdaj slike:

Na postajo smo prišli ob..
Slika

Siemens je pripravljen za odhod
Slika

... v smeri..
Slika

Delovno mesto strojevodje
Slika

Borovnica
Slika

Proti jutru in zahodu
Slika

Umetniška slika tunela..
Slika

..in proge
Slika

Ob tem casu smo med Verdom in Logatcem
Slika

Rakek
Slika

Vse vec svetlobe...
Slika

Prvi jutranji proti Ljubljani...
Slika

Ravbarkomanda
Slika

Postojna
Slika

Pred zavarovanim cestnim prehodom
Slika

Srecanje s tovornim...
Slika

Pred Prestrankom
Slika

Odhod iz Prestranka
Slika

Omejitev pred Pivko
Slika

Vhod v Pivko
Slika

Pivka
Slika

Levo odcep za Reko
Slika

Naslednji potniški za Ljubljano
Slika

Proga
Slika

Tunel pred Košano
Slika
Slika

Košana
Slika

Tri tunela do naslednje postaje. Prvi..
Slika
Slika

Izhod v svetlobo
Slika

40 km/h ob 6:00
Slika

Drugi tunel...
Slika

...in tretji
Slika

Postaja Gornje ležece. Na pomožnem tiru je talijanski delovni vlak
Slika

Zadnji tunel na progi
Slika

Hitrost 75 km/h
Slika

Naslednji vlak nasproti
Slika

Vhod v Divaco
Slika

541 107 v pripravi. Levo je odcep za Koper in Pulo. V Divači je delta, ki omogoča direktno pot vlakov iz Kopra proti Italiji.
Slika

Pripravljeni za odhod
Slika

Odhod iz Divace. Skozi okno se vidi priključni tir iz Kopra proti Italiji.
Slika

Koncno sonce!
Slika

Med hišami v Sežani
Slika

Vhod v Sežano. Levo je tir za Novo Gorico in Jesenice.
Slika

Vlak za Jesenice že caka!
Slika

Naj se ve!
Slika

Postavljalnica, prometni urad itd. Kretnicki kljuci.
Slika

Nacrt tirov in signalov, vse v funkciji, muzejski eksponati.
Slika

Naš Siemens 312 120 pripravljen za vrnitev v Ljubljano.
Slika
Zadnjič spremenil fresher, dne 21.08.2008, 21:15, skupaj popravljeno 1 krat.
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a grega »

Lep prikaz poti =D> =D> =D> =D>, le nazačetku je malo manjkalo svetlobe.
whistler
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 716
Pridružen: 31.05.2007, 19:19
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a whistler »

Zelo lepe slike!!!
Nadejam se nadaljevanj...
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL

Odgovor Napisal/-a 541 »

fresher napisal/-a: Postavljalnica, prometni urad itd. Kretnicki kljuci.
Slika
Tole so ključi stikal vozne mreže. Če je na tabli kvadratni ključ, je stikalo izključeno, če je pa na tabli trikotni ključ, je pa stikalo vključeno. Tukaj so sicer vsi ključi trikotni - na enih trikotnik obrnjen navzgor, na drugih navzdol - mogoče tukaj trikotnik obrnjen navzdol pomeni, da je stikalo izključeno - če imaš sliko cele skice, mora to gori pisat. :-k

Stikala 1, 2,3,4 (vključena - odsekovna stikala čez ločišča - ločijo postajno VM od VM na odprti progi) in 41 (izključeno - povezava levega in desnega tira oziroma levega in desnega dela postaje) so pa opremljena s pogonom, in se prestavljajo s tipkami, ki jih vidiš na skici. Ponavadi v kombinaciji s ključem, s katerim se sploh omogoči vklop/izklop stikal s pogonom.

MMG, Sežana nima ključevne odvisnosti kretnic, ampak ima dve kretniški postojanki, kako je pa odvisnost izvedena, pa mogoče kdo drug. Gre pa za italijansko SVN.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

fresher napisal/-a:Logatec
Slika
[-X [-X Jok brate.... to je RAKEK.... :wink:
Nejc

Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Regan 664 napisal/-a: [-X [-X Jok brate.... to je RAKEK.... :wink:
Klemen, od kdaj stanuješ v Logatcu? :lol:
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

Odgovor Napisal/-a Kremšnita »

Super fotopis =D>

ČAkamo nadaljevanje :)
fresher
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 27.07.2008, 18:23

Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL

Odgovor Napisal/-a fresher »

541 napisal/-a:
Tole so ključi stikal vozne mreže. Če je na tabli kvadratni ključ, je stikalo izključeno, če je pa na tabli trikotni ključ, je pa stikalo vključeno. Tukaj so sicer vsi ključi trikotni - na enih trikotnik obrnjen navzgor, na drugih navzdol - mogoče tukaj trikotnik obrnjen navzdol pomeni, da je stikalo izključeno - če imaš sliko cele skice, mora to gori pisat. :-k

Stikala 1, 2,3,4 (vključena - odsekovna stikala čez ločišča - ločijo postajno VM od VM na odprti progi) in 41 (izključeno - povezava levega in desnega tira oziroma levega in desnega dela postaje) so pa opremljena s pogonom, in se prestavljajo s tipkami, ki jih vidiš na skici. Ponavadi v kombinaciji s ključem, s katerim se sploh omogoči vklop/izklop stikal s pogonom.

MMG, Sežana nima ključevne odvisnosti kretnic, ampak ima dve kretniški postojanki, kako je pa odvisnost izvedena, pa mogoče kdo drug. Gre pa za italijansko SVN.
Zahvaljujem za izčrpno pojasnilo. To je tudi namen tega foruma!
fresher
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 27.07.2008, 18:23

Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL

Odgovor Napisal/-a fresher »

Regan 664 napisal/-a:
fresher napisal/-a:Logatec
Slika
[-X [-X Jok brate.... to je RAKEK.... :wink:
Zahvaljujem se za popravek in opravičujem prebivalcem Rakeka. Do napake ni prišlo namenoma. Ali kateri od moderatorjev zamenja Logatec v Rakek?
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 1. DEL

Odgovor Napisal/-a 541 »

fresher napisal/-a:Ali kateri od moderatorjev zamenja Logatec v Rakek?
Svoja sporočila lahko urediš sam. Ko si prijavljen, je zgoraj desno gumb "citiraj", "uredi", če je pa post zadnji v temi pa še "x" za izbris posta. Torej uporabiš uredi, v tekstu popraviš, kar želiš, in daš pošlji. Spodaj se bo pa izpisalo kdaj in kolikokrat si urejal sporočilo.

Kot je pa že bilo omenjeno, čakamo nadaljevanje. :D
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

Super fotopis, super fotke! 8)

Zanima pa me, zakaj so nekateri tuneli spodaj pobarvani z belo barvo, potem se pa neka črta vleče skozi tunel?
Slika
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Griffith napisal/-a: Zanima pa me, zakaj so nekateri tuneli spodaj pobarvani z belo barvo, potem se pa neka črta vleče skozi tunel?
V tunelu je na vsake nekaj metrov, ne vem točno koliko, t.i. bunker, namenjen za skritje pred prihajajočim vlakom. In tam kjer je ta bunker, se črta prevesi do tlov v bunker.

Ne vem točno, kako se reče tem "luknjam"...
whistler
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 716
Pridružen: 31.05.2007, 19:19
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a whistler »

@Nejc: Tem luknjam oz. bunkerjem se reče niše.
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

ahaaaa, v tem je fora. Hvala.
Slika
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Niše so medsebojno razporejene na 50 metrov. Od prve niše, do polovice razdalje k naslednji niši, se bela črta dviga. Nato pa se zopet spušča k naslednji niši.
To je za orientacijo ali se k določeni niši prebližuješ oz. oddaljuješ.
Drugače rečeno, bežiš ob črti ki se spušča, ker je ta niša najbližja.

V bistvu je to namenjeno obhodniku proge in vzdrževalcem.

Ostalim VSTOP STROGO PREPOVEDAN! [-X
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori