Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 5. del
Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - 5. del
Okrog Slovenije (in dela Avstrije) - Pliberk - Maribor
Proga od Pliberka do Maribora je dolga 86 km, zgrajena pa je bila leta 1863. Proga je enotirna i neelektrificirana. Od Dravograda naprej sledi reki Dravi. Včasih je proga imela dva odcepa, prvi,
Dravograd - Slovenj Gradec - Velenje (1899; 37 km; ukinjena 1968) in drugi Dravograd - Labot (Lavamund) (1879; 4,5 km; ukinjena 1965). V Avstriji še deluje proga od Labota do priključka na progo Pliberk - Wolfsberg.
Iz tega je razvidno, da je bil Dravograd v preteklosti značilo železniško križišče. Ta del Koroške je imel (in še vedno ima) močno industrijo (Železarna Ravne, Rudnik Mežica, Lesna itd), dravska dolina pa je znana po elektrarnah.
Današnji potniški promet je zelo skrčen in se odvija le delovne dni. V soboto ni potniških vlakov, v nedelju pa vozi le en par vlakov med Mariborom in Prevaljami in to le v šolskem obdobju. Delovne dni vozita med Mariborom in Pliberkom dva para vlakov, dodatna dva pa med Mariborom in Prevaljami. Najgošči potniški promet je med Mariborom in Rušami kjer vozi še 5 parov vlakov.
Po trditvah našega strojevodje je tovorni promet še kar v redu, čemur pripomore industrijski tir od Dravograda do Otiškega Vrha in Tovarne ivernih plošč Lesna. Ta tir je edini ostanek negdanje proge Slovenj Gradec - Dravograd.
Še vedno v leru.
Odhod. Levi tir za Volšperk, naravnost za Slovenijo.
V gozdičku je hrvaški spomenik za žrtve tragedije iz maja 1945.
Spomenik.
Mejni kamen.
Nova postaja Holmec. Prva dva prava potnika - kolesarja.
Stara postaja Holmec.
Prvi od treh predorov (Dolga Brda).
Prehod čez cesto.
Drugi predor.
Viadukt Stopar
Postaja Prevalje
Odhod ob predvidenem času.
Odprt signal za Ravne na Koroškem
Železarna
Postaja
Proti Dravogradu
Tri nivoja: proga, cesta in odspodaj reka Meža.
Ovinek v levo...
...in most čez cesto in Mežo.
Kamniti blok za blokado proge!
Srne!
Pred Dravogradom. Industrijska proga za Otiški Vrh, cesta in Meža.
Desno je proga it Otiškega Vrha.
Priključek proge.
Ostanki mostu proge Dravograd - Labot - Volšperk
Postaja Dravograd
Odhod iz Dravograda.
Vedno spuščanje skupaj z Dravo
Postaja Sveti Danijel
Postaja Trbonje
Ob Dravi.
Trbonjsko jezero
HE Vuzenica
Postaja Vuzenica
Šefica postaje
Pogled skozi desno okno.
Drava, koruza in proga
Most v Vuhredu za Radlje ob Dravi
Postaja Vuhred
ŽKS (Žični komunikacijski sistem)
HE Vuhred
Proga...
...in postaja Podvelka
Naprej proti Mariboru.
HE Ožbolt
Odpri signal
Postaja Ruta
Nezavarovani prehod
Postaja Ruše
Hribov je vse manj!
Pogled na prizorišče Zlate lisice
Maribor Studenci
V Studencih je železniška delavnica. Nekaj lokomotiv čez ograjo. 732DHL111
642LK1
SŽ 644 016
SŽ 643 040
Odhod iz Tabora
Srečanje z magistralko iz Celja
Vzporedno čez Dravo
V postaji Maribor v 19:30!
Proga od Pliberka do Maribora je dolga 86 km, zgrajena pa je bila leta 1863. Proga je enotirna i neelektrificirana. Od Dravograda naprej sledi reki Dravi. Včasih je proga imela dva odcepa, prvi,
Dravograd - Slovenj Gradec - Velenje (1899; 37 km; ukinjena 1968) in drugi Dravograd - Labot (Lavamund) (1879; 4,5 km; ukinjena 1965). V Avstriji še deluje proga od Labota do priključka na progo Pliberk - Wolfsberg.
Iz tega je razvidno, da je bil Dravograd v preteklosti značilo železniško križišče. Ta del Koroške je imel (in še vedno ima) močno industrijo (Železarna Ravne, Rudnik Mežica, Lesna itd), dravska dolina pa je znana po elektrarnah.
Današnji potniški promet je zelo skrčen in se odvija le delovne dni. V soboto ni potniških vlakov, v nedelju pa vozi le en par vlakov med Mariborom in Prevaljami in to le v šolskem obdobju. Delovne dni vozita med Mariborom in Pliberkom dva para vlakov, dodatna dva pa med Mariborom in Prevaljami. Najgošči potniški promet je med Mariborom in Rušami kjer vozi še 5 parov vlakov.
Po trditvah našega strojevodje je tovorni promet še kar v redu, čemur pripomore industrijski tir od Dravograda do Otiškega Vrha in Tovarne ivernih plošč Lesna. Ta tir je edini ostanek negdanje proge Slovenj Gradec - Dravograd.
Še vedno v leru.
Odhod. Levi tir za Volšperk, naravnost za Slovenijo.
V gozdičku je hrvaški spomenik za žrtve tragedije iz maja 1945.
Spomenik.
Mejni kamen.
Nova postaja Holmec. Prva dva prava potnika - kolesarja.
Stara postaja Holmec.
Prvi od treh predorov (Dolga Brda).
Prehod čez cesto.
Drugi predor.
Viadukt Stopar
Postaja Prevalje
Odhod ob predvidenem času.
Odprt signal za Ravne na Koroškem
Železarna
Postaja
Proti Dravogradu
Tri nivoja: proga, cesta in odspodaj reka Meža.
Ovinek v levo...
...in most čez cesto in Mežo.
Kamniti blok za blokado proge!
Srne!
Pred Dravogradom. Industrijska proga za Otiški Vrh, cesta in Meža.
Desno je proga it Otiškega Vrha.
Priključek proge.
Ostanki mostu proge Dravograd - Labot - Volšperk
Postaja Dravograd
Odhod iz Dravograda.
Vedno spuščanje skupaj z Dravo
Postaja Sveti Danijel
Postaja Trbonje
Ob Dravi.
Trbonjsko jezero
HE Vuzenica
Postaja Vuzenica
Šefica postaje
Pogled skozi desno okno.
Drava, koruza in proga
Most v Vuhredu za Radlje ob Dravi
Postaja Vuhred
ŽKS (Žični komunikacijski sistem)
HE Vuhred
Proga...
...in postaja Podvelka
Naprej proti Mariboru.
HE Ožbolt
Odpri signal
Postaja Ruta
Nezavarovani prehod
Postaja Ruše
Hribov je vse manj!
Pogled na prizorišče Zlate lisice
Maribor Studenci
V Studencih je železniška delavnica. Nekaj lokomotiv čez ograjo. 732DHL111
642LK1
SŽ 644 016
SŽ 643 040
Odhod iz Tabora
Srečanje z magistralko iz Celja
Vzporedno čez Dravo
V postaji Maribor v 19:30!
Zadnjič spremenil fresher, dne 27.08.2008, 12:19, skupaj popravljeno 1 krat.
Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 6. del
Okrog Slovenije (in dela Avstrije) v enem dnevu - 6. del Maribor - Ljubljana
In prišli smo do zadnjega dejanja. Proga je dolga 156 km, do Celja je zgrajena 1846, preostanek pa 1849. Kot je znano, "sladkor pride na koncu", pa smo se na koncu tudi mi peljali s Pendolinom. Žal, nagibna tehnika ni delovala, pa se nismo peljali hitreje kot 130 km/h.
Verjetno smo zaradi tega imeli največjo zamudo na tem potovanju: v Ljubljano smo prišli 10 minut kasneje od predvidenega časa, ob 21 in 48 minut. V kabini s strojevodjo smo se peljali le do Prageskega, potem pa nas je premagala utrujenost.
Slike so brez komentarja, lahko samo uživate.
IN NA KONCU EKIPA:
Luka
Matjaž
Kazimir
Nenad
Opomba
[Še težje od potovanja je bila priprava tega fotopisa!
In prišli smo do zadnjega dejanja. Proga je dolga 156 km, do Celja je zgrajena 1846, preostanek pa 1849. Kot je znano, "sladkor pride na koncu", pa smo se na koncu tudi mi peljali s Pendolinom. Žal, nagibna tehnika ni delovala, pa se nismo peljali hitreje kot 130 km/h.
Verjetno smo zaradi tega imeli največjo zamudo na tem potovanju: v Ljubljano smo prišli 10 minut kasneje od predvidenega časa, ob 21 in 48 minut. V kabini s strojevodjo smo se peljali le do Prageskega, potem pa nas je premagala utrujenost.
Slike so brez komentarja, lahko samo uživate.
IN NA KONCU EKIPA:
Luka
Matjaž
Kazimir
Nenad
Opomba
[Še težje od potovanja je bila priprava tega fotopisa!
Lepe slike. Če dovoliš en manjši popravek. Napisal si ,da v nedeljo vozi samo en par potniških vlakov Julija in Avgusta. To namreč ne drži, ta vlak vozi ob nedeljah samo med šolskim letom in je bolj ali manj bil uveden samo zaradi šolarjev. Pa tam, ko si napisal Podvleka za postajo si se verjetno zatipkal kajti prav je Podvelka.
LP
Hvala za pripombe. Popravljeno!Aleš664 napisal/-a:Lepe slike. Če dovoliš en manjši popravek. Napisal si ,da v nedeljo vozi samo en par potniških vlakov Julija in Avgusta. To namreč ne drži, ta vlak vozi ob nedeljah samo med šolskim letom in je bolj ali manj bil uveden samo zaradi šolarjev. Pa tam, ko si napisal Podvleka za postajo si se verjetno zatipkal kajti prav je Podvelka.
Nenad , zelo lepo narejeno in potrudil si se.Lepo pot ste naredili.
Zadnjič spremenil cokla, dne 27.08.2008, 16:52, skupaj popravljeno 1 krat.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Verjetno si bil zafrustriran zaradi naloga v Mariboru...Dolfe napisal/-a:Hehe, @fresher pripravlja nov fotopis: Potovanje od Ljubljane do Dobove in nazaj.
Žal sem ga opazil šele, ko sem moral sestopit iz vlaka.
Bo pa drugič zato bolje.
lp
Dolfe
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )