Proga Sevnica - Trebnje
Re: Proga Sevnica - Trebnje
Prejšni torek ga ni bilo. Kako vem, iz ust enega izmed glavnih na področju tovornega prometa v NM, imenoval pa ga nebom, upam da razumeš. Ravno ta oseba mi je rekla, da je trenutno še poskusno, močno pa upa da bo kmalu redno se pravi vsak teden enkrat.
Tine
Re: Proga Sevnica - Trebnje
Ja prejšnji teden ga ni bilo, to je res. Je pa omenjena trasa prišla v vozni red šele z zadnjimi popravki voznega reda, to je 14.6.
MMG za tiste, ki ne veste točno, za kaj se gre - to je po dolgem času spet konkreten tovorni vlak na progi Trebnje - Sevnica.
MMG za tiste, ki ne veste točno, za kaj se gre - to je po dolgem času spet konkreten tovorni vlak na progi Trebnje - Sevnica.
Re: Proga Sevnica - Trebnje
Kje pa se nakladajo ti vagoni vlaka 47011 s steklenimi vlakni? Na industrijskem tiru, ki se veže na tir za Stražo?
Re: Proga Sevnica - Trebnje
Marko, danes sem povprašal zakaj le 21 vagonov. Razlog je v tem, da je ta dolžina zakon za dolenjsko progo neglede kje se vlak zaustavi oz. zavije. Trebnje in Mirna peč imata daljše tire od 488 m.
Nekaj vagonov se potem doda k temu vlaku še na Hodošu, mislim pa da imajo naložen drugačen tovor.
Vlak bo vozil od sedaj naprej tedensko, če koga zanima ga lahko vidi naslednji torek.
Klemen, pravilno sklepaš, časa za nalaganje pa imajo dva dni.
Nekaj vagonov se potem doda k temu vlaku še na Hodošu, mislim pa da imajo naložen drugačen tovor.
Vlak bo vozil od sedaj naprej tedensko, če koga zanima ga lahko vidi naslednji torek.
Klemen, pravilno sklepaš, časa za nalaganje pa imajo dva dni.
Tine
Re: Proga Sevnica - Trebnje
K 488 metrom moraš še prištet 20 metrov Kenedija, torej je dolžina, ki jo mora upoštevati "promet", 508 metrov.
Re: Proga Sevnica - Trebnje
v torek je šel mim ob 20.00 - 21.00 odvisno kje gledaš
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Proga Sevnica - Trebnje
"Mrtvi most" še enkrat...
Sedaj izpod peresa lokalcev. V knjigi Boštanj, 800 let, Boštanj 1998, se je znašel tudi naš "nadvožnjak".
Takole piše Ivan Šnuderl na osnovi zapiskov Franca Dobovška iz Boštanja:
" Zaradi obeh "mrtvih mostov" v Boštanju je padla že marsikatera pikra, češ da so takratni vodilni Boštanjčani mislili speljati glavno zasavsko cesto skozi Boštanj, kar pa ni resnično.
V letih 1935 do 1938, ko so gradili železnico Sevnica-Tržišče, so Boštanjčani ves čas sodelovali na različnih razgovorih o odkupu zemljišč in podobno.
Komisija za gradnjo je morala predvsem rešiti prečkanje obstoječe ceste ob Savi z bodočo železnico. Predstavniki železnice so zahtevali, da je treba cesto speljati preko nadvoza, saj podvoz ni bil mogoč zaradi vode in poplav.
Prestavitev ceste na novo lokacijo so utemeljevali še z dvema prometnima ovirama: zelo ostrim dvojnim ovinkom pri boštanjski graščini in zelo ozkim kamnitim mostom preko Mirne. Prav zaradi tega je med cestno in železniško upravo prišlo do sklepa, da bodo novo cesto speljali od graščine do železniškega trupa po naravni višini, nato z nadvozom preko železnice, od tam do reke Mirne pa bi bil visok nasip proti lesenemu mostu na Savi.
Oba mostova sta bila zgrajena 1940. leta. Pretežni del potrebnih zemljišč za cesto je bil že odkupljen. Gradnjo nasipa in ceste med obema mostovoma je prevzelo gradbeno podjetje Dukič. Z delom bi morali pričeti 1. januarja 1941. Nadaljne delo je preprečila vojna. Okupatorju se ni zdelo potrebno nadaljevati z delom, saj je bilo na novozgrajeni železniški progi zelo malo prometa.
Most preko železnice je še mogoče videti, most preko reke Mirne pa so podrli, ko so preusmerili tok reke in zgradili nov most za cesto.
Še enkrat fotka "mrtvega mostu" iz istega vira...
Sedaj izpod peresa lokalcev. V knjigi Boštanj, 800 let, Boštanj 1998, se je znašel tudi naš "nadvožnjak".
Takole piše Ivan Šnuderl na osnovi zapiskov Franca Dobovška iz Boštanja:
" Zaradi obeh "mrtvih mostov" v Boštanju je padla že marsikatera pikra, češ da so takratni vodilni Boštanjčani mislili speljati glavno zasavsko cesto skozi Boštanj, kar pa ni resnično.
V letih 1935 do 1938, ko so gradili železnico Sevnica-Tržišče, so Boštanjčani ves čas sodelovali na različnih razgovorih o odkupu zemljišč in podobno.
Komisija za gradnjo je morala predvsem rešiti prečkanje obstoječe ceste ob Savi z bodočo železnico. Predstavniki železnice so zahtevali, da je treba cesto speljati preko nadvoza, saj podvoz ni bil mogoč zaradi vode in poplav.
Prestavitev ceste na novo lokacijo so utemeljevali še z dvema prometnima ovirama: zelo ostrim dvojnim ovinkom pri boštanjski graščini in zelo ozkim kamnitim mostom preko Mirne. Prav zaradi tega je med cestno in železniško upravo prišlo do sklepa, da bodo novo cesto speljali od graščine do železniškega trupa po naravni višini, nato z nadvozom preko železnice, od tam do reke Mirne pa bi bil visok nasip proti lesenemu mostu na Savi.
Oba mostova sta bila zgrajena 1940. leta. Pretežni del potrebnih zemljišč za cesto je bil že odkupljen. Gradnjo nasipa in ceste med obema mostovoma je prevzelo gradbeno podjetje Dukič. Z delom bi morali pričeti 1. januarja 1941. Nadaljne delo je preprečila vojna. Okupatorju se ni zdelo potrebno nadaljevati z delom, saj je bilo na novozgrajeni železniški progi zelo malo prometa.
Most preko železnice je še mogoče videti, most preko reke Mirne pa so podrli, ko so preusmerili tok reke in zgradili nov most za cesto.
Še enkrat fotka "mrtvega mostu" iz istega vira...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Proga Sevnica - Trebnje
Danes okoli 17. ure (Pijavice) je šel (potniški) vlak, katerega pa ni po voznem redu. Zakaj?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Proga Sevnica - Trebnje
Zanima me, če na tej progi še peljejo Fiati, ali so samo še kanarčki v glavni vlogi?
Re: Proga Sevnica - Trebnje
Kanarčki igrajo glavno vlogo.Brižitka 363 napisal/-a:Zanima me, če na tej progi še peljejo Fiati, ali so samo še kanarčki v glavni vlogi?