Proga Sevnica - Trebnje
Proga Sevnica - Trebnje
Čeprav je bila proga od Sevnice do Trebnjega že poslikana bom še jaz dodal svoje popotovanje, ko ima človek čas, da pride iz Sevnice v Novo mesto skoraj pet ur.
Prej pa še dve slike na poti do Sevnice.
Nato pa malo pogled po Sevniški postaji.
In nato vlak, ki ga je privlekla,....
Malo se še zadržim v Sevnici.
in se je pripeljal še Desiro
Pogled na Most čez Savo.
Pogledam na Wap in vidim, da bo kmalu prispel vlak iz smeri Trebnjega.
Sklenem, da ga počakam.
Vmes pa naredim še nekaj fotografij.
No in dočakal sem, da so se spustile zapornice.
Potem pa ni uspelo.
Čuden most.
Boštanj.
Predor malo naprej od Boštanja.
Vsi predori, ki sem jih obiskal imajo napisane na steni številke in me zanima zakaj so?
Strmina.
Čez predor se vidi, ker je zelo kratek.
Prva tabla, ki jo vidiš, ko prideš na naslednje postajališče.
Šele nato ugotoviš za katero postajališče/nakladišče gre.
"mretv signal"
Vsi znaki, so lepo vzdrževani.
Hitrost, ki sem jo zasledil povsod ob izvozu iz postaj, nakladišč in postajališč.
Nakladalna rampa
Pogled proti potnemu prehodu in štucu.
Soliden padec proge.
Mazalna naprava.
Pogled na predor pred Jevocem.
Potem je pa ura že za vlak. Veliko robidovja je tu okoli.
in na postajališču.
Sprehod do še enega predora. Veliko blata.
Kakšna je razlika med to tablo za pragovno hitrost in ono pravilne pravokotne oblike (razen v obliki)?
Predor.
in zopet številke.
Tržišče, nezasedena postaja od leta 2003, vsaj tako je pisalo na obvestilu.
Kaže, da je bil včasih to glavni prevozni tir, ker so potem naknadno naredili provizoriš drugi peron, ki je drugačne oblike, kot vsi ostali na tej progi.
Nekdanje nadeljevanje proge proti Krmelju.
Tukaj se pa konča tir.
Naslednje postajališče Pijavica.
Priprave na menjavo pragov.
Pogled nazaj in naprej.
Še dokaz.
Ko grem naprej naletim na vojaški tir V Puščavo. Čez ograjo raje nisem slika, čeprav ni nikjer pisalo prepovedano slikanje.
Vojašnica, kot kaže ni zapuščena, ker je bilo videti kar nekaj kolesnic v snegu. Nekje sem na forumu zasledil od enega člana, da bi bilo tu dober prostor za razazbestiranje vagonov.
tukaj se pa cepi ta tir, ki je od postajališča, nakladišča Mokronog odaljeno cca. 10 mm peš ob progi.
Mokronog, tu je bila nekoč tudi tirna thtnica.
Še poslopje in potni prehod.
Vse kretnice lepo očiščene.
Prema, nisem še nič pil.
Šentrupert, postajališče v Slovesnki vasi. Najgrše, kar sem jih videl doslej.
Mirna.
Neka ženska, ki je čakala na vlak me je gledala kot najhujšega kriminalca.
Ko pa je prišel pa še vlak me je pa strojevodja gledal tako grdo, da sem bolj malo slikal vlak.
Še postajno poslopje.
Nasledje postajališče, kjer sem bolj nahitro poslika, ker sem parkiral v profil proge, ker je prostora ravno za en avto, ki je bil tam parkira. Ob cesti se pa ni dalo parkirat.
Pogled na predsignal postajališča/nakladišča Mirna.
Peron.
Poslopje.
In še zadnje najmlajše postajališče Trebnje Kamna gora
Za konec pa še nekaj slik iz Trebnjega
Oznake peronov in tirov.
Za konec še ena lepotica.
Prej pa še dve slike na poti do Sevnice.
Nato pa malo pogled po Sevniški postaji.
In nato vlak, ki ga je privlekla,....
Malo se še zadržim v Sevnici.
in se je pripeljal še Desiro
Pogled na Most čez Savo.
Pogledam na Wap in vidim, da bo kmalu prispel vlak iz smeri Trebnjega.
Sklenem, da ga počakam.
Vmes pa naredim še nekaj fotografij.
No in dočakal sem, da so se spustile zapornice.
Potem pa ni uspelo.
Čuden most.
Boštanj.
Predor malo naprej od Boštanja.
Vsi predori, ki sem jih obiskal imajo napisane na steni številke in me zanima zakaj so?
Strmina.
Čez predor se vidi, ker je zelo kratek.
Prva tabla, ki jo vidiš, ko prideš na naslednje postajališče.
Šele nato ugotoviš za katero postajališče/nakladišče gre.
"mretv signal"
Vsi znaki, so lepo vzdrževani.
Hitrost, ki sem jo zasledil povsod ob izvozu iz postaj, nakladišč in postajališč.
Nakladalna rampa
Pogled proti potnemu prehodu in štucu.
Soliden padec proge.
Mazalna naprava.
Pogled na predor pred Jevocem.
Potem je pa ura že za vlak. Veliko robidovja je tu okoli.
in na postajališču.
Sprehod do še enega predora. Veliko blata.
Kakšna je razlika med to tablo za pragovno hitrost in ono pravilne pravokotne oblike (razen v obliki)?
Predor.
in zopet številke.
Tržišče, nezasedena postaja od leta 2003, vsaj tako je pisalo na obvestilu.
Kaže, da je bil včasih to glavni prevozni tir, ker so potem naknadno naredili provizoriš drugi peron, ki je drugačne oblike, kot vsi ostali na tej progi.
Nekdanje nadeljevanje proge proti Krmelju.
Tukaj se pa konča tir.
Naslednje postajališče Pijavica.
Priprave na menjavo pragov.
Pogled nazaj in naprej.
Še dokaz.
Ko grem naprej naletim na vojaški tir V Puščavo. Čez ograjo raje nisem slika, čeprav ni nikjer pisalo prepovedano slikanje.
Vojašnica, kot kaže ni zapuščena, ker je bilo videti kar nekaj kolesnic v snegu. Nekje sem na forumu zasledil od enega člana, da bi bilo tu dober prostor za razazbestiranje vagonov.
tukaj se pa cepi ta tir, ki je od postajališča, nakladišča Mokronog odaljeno cca. 10 mm peš ob progi.
Mokronog, tu je bila nekoč tudi tirna thtnica.
Še poslopje in potni prehod.
Vse kretnice lepo očiščene.
Prema, nisem še nič pil.
Šentrupert, postajališče v Slovesnki vasi. Najgrše, kar sem jih videl doslej.
Mirna.
Neka ženska, ki je čakala na vlak me je gledala kot najhujšega kriminalca.
Ko pa je prišel pa še vlak me je pa strojevodja gledal tako grdo, da sem bolj malo slikal vlak.
Še postajno poslopje.
Nasledje postajališče, kjer sem bolj nahitro poslika, ker sem parkiral v profil proge, ker je prostora ravno za en avto, ki je bil tam parkira. Ob cesti se pa ni dalo parkirat.
Pogled na predsignal postajališča/nakladišča Mirna.
Peron.
Poslopje.
In še zadnje najmlajše postajališče Trebnje Kamna gora
Za konec pa še nekaj slik iz Trebnjega
Oznake peronov in tirov.
Za konec še ena lepotica.
Zadnjič spremenil Cepi, dne 02.02.2009, 10:18, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Proga Sevnica - Trebnje
To je predsignal za tisto pravokotno (če jo že tako imenuješ ), ki se vgrajuje na tistih mestih, kjer se hitrost zniža za 20% ali več.Cepi napisal/-a: Kakšna je razlika med to tablo za pragovno hitrost in ono pravilne pravokotne oblike (razen v obliki)?
MMG, lep sprehod.
Re: Proga Sevnica - Trebnje
Zakaj pa tega nadvoza niso dokončali?Cepi napisal/-a:
Čuden most.
Re: Proga Sevnica - Trebnje
Zanimiv fotopis.
Več v Signalnem pravilniku - poglavje VIII. SIGNALI ZA NIVOJSKE PREHODE.
Lp Signal
To ni predsignal, ampak pomožni kontrolni signal.Cepi napisal/-a: Pogled na predsignal postajališča/nakladišča Mirna.
Več v Signalnem pravilniku - poglavje VIII. SIGNALI ZA NIVOJSKE PREHODE.
Lp Signal
Re: Proga Sevnica - Trebnje
Dino S napisal/-a:Zakaj pa tega nadvoza niso dokončali?
Zato, ker je investitor30. aprila 1945 naredil samomor. Novega pa vse do danes še niso našli.
Kraj, Boštanj pri Sevnici.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Proga Sevnica - Trebnje
... za 20% ???Nejc napisal/-a:
To je predsignal za tisto pravokotno (če jo že tako imenuješ ), ki se vgrajuje na tistih mestih, kjer se hitrost zniža za 20% ali več.
MMG, lep sprehod.
A je izšel spet neki novi pravilnik?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Proga Sevnica - Trebnje
Ups, km/h namesto %.Dolfe napisal/-a:... za 20% ???Nejc napisal/-a:
To je predsignal za tisto pravokotno (če jo že tako imenuješ ), ki se vgrajuje na tistih mestih, kjer se hitrost zniža za 20% ali več.
MMG, lep sprehod.
A je izšel spet neki novi pravilnik?
No na tej progi so potem pred vsakim predvidenim postankom potniškega vlaka, ker se na vsakem postajališču/nakladišču in tudi na postaji zmanjša hitrost iz 65/60 na 40 in se takoj za postanki spet poveča.
Vsaj jaz sem opazil tako.
Nisem pa še napisal pohvale tistim, ki tako zgledno vzdržujejo vse znake, naprave in tudi progo. Mogoče bi bilo lahko kakšen meter ob progi več očiščen.
Vsaj jaz sem opazil tako.
Nisem pa še napisal pohvale tistim, ki tako zgledno vzdržujejo vse znake, naprave in tudi progo. Mogoče bi bilo lahko kakšen meter ob progi več očiščen.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Proga Sevnica - Trebnje
Dolfe, k tabli. Zakaj delate neupravičeno reklamo za tega investitor-ja?Dolfe napisal/-a:Dino S napisal/-a:Zakaj pa tega nadvoza niso dokončali?
Zato, ker je investitor30. aprila 1945 naredil samomor. Novega pa vse do danes še niso našli.
Kraj, Boštanj pri Sevnici.
Sem kupil knjižico Tiri in čas št. 6; Karol Rustja: Dolenjske proge.
Na strani 83 je na fotografiji ravno ta nadvoz za cesto pri Boštanju. Piše, da stoji že 55 let in če ta leta odštejem od leta izida knjižice (1994), dobim rezultat 1939!
Poleg tega piše pod fotko:
Banovinska cesta Ljubljana-Zagreb, za katero je bil grajen, je že zatonila v pozabo.
Kralj bo, kralj...investitor, ki mu je zmanjkalo denarja in časa.
Re: Proga Sevnica - Trebnje
Hja, železocestnik, ravno po tvoji zaslugi marsikomu ne verjamem iz prve. Si jih že preveč razkrinkal.železocestnik napisal/-a: Kraj, Boštanj pri Sevnici.
Dolfe, k tabli. Zakaj delate neupravičeno reklamo za tega investitor-ja?
Sem kupil knjižico Tiri in čas št. 6; Karol Rustja: Dolenjske proge.
Na strani 83 je na fotografiji ravno ta nadvoz za cesto pri Boštanju. Piše, da stoji že 55 let in če ta leta odštejem od leta izida knjižice (1994), dobim rezultat 1939!
Poleg tega piše pod fotko:
Banovinska cesta Ljubljana-Zagreb, za katero je bil grajen, je že zatonila v pozabo.
Kralj bo, kralj...investitor, ki mu je zmanjkalo denarja in časa.
Da je omenjeni nadvoz bil narejen med II. svetovno vojno, sem pobral od okoliških staroselcev.
Še malo, pa bom začel verjeti le še šlogarcam. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Dolfe, sem malo preverjal s funkcijo "išči" in našel tole...
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 7dae59b8c1
...da nisi ti -selce spraševal potem, ko so popili ene par
Drugič moraš vprašat "malinovce"...
...če bi srečal tale dva...
http://krozek_bostanj.tripod.com/html/avtorja.html
ti bi povedala resnico
http://krozek_bostanj.tripod.com/html/druga_stran.html
Lepim pa še eno fotko "out of Copyright", saj je bila objavljena v "spominskem zborniku Slovenije", v Ljubljani leta 1939, torej v ex kraljevini...
...so počakali z zbornikom, da so odprli progo
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 7dae59b8c1
...da nisi ti -selce spraševal potem, ko so popili ene par
Drugič moraš vprašat "malinovce"...
...če bi srečal tale dva...
http://krozek_bostanj.tripod.com/html/avtorja.html
ti bi povedala resnico
http://krozek_bostanj.tripod.com/html/druga_stran.html
Lepim pa še eno fotko "out of Copyright", saj je bila objavljena v "spominskem zborniku Slovenije", v Ljubljani leta 1939, torej v ex kraljevini...
...so počakali z zbornikom, da so odprli progo