Kurilnica Miramas (SNCF)
Kurilnica Miramas (SNCF)
Drugi dan našega potepanja smo začeli tukaj; in nadaljevali z ogledom kurilnice v Miramasu. Ker menim da je slik preveč, za eno temo, bom z novim naslovom nadaljeval tule.
1.Severno od potniške postaje je kurilnica:
2.Že izza prvega vogala se skriva ena "naša"
3.pripravljene na delo
4.ogledalo se pospravijo v profil mašine
5.tandem serije 68000
6.Te dizlarce imajo, enako kot naša Španka, po eno prosto os na vsakem podstavnem vozičku
7.še en tandem, tokrat Prima diesel
8.Zelo elegantno imajo rešen problem UIC kablov.Nameščeni so namreč kar na ohišju mašine in takoj pripravljeni za uporabo...pa še izgubiti se ne morejo
9.........iz oči v oči.............
10.in pa še njena notranjost. Vse lomomotive v depoju so odklenjene in običajno tudi odprte, tako da ni nič nenavadnega če takoj ko stopiš v kabino, zabredeš v kakšno lužo
1.Severno od potniške postaje je kurilnica:
2.Že izza prvega vogala se skriva ena "naša"
3.pripravljene na delo
4.ogledalo se pospravijo v profil mašine
5.tandem serije 68000
6.Te dizlarce imajo, enako kot naša Španka, po eno prosto os na vsakem podstavnem vozičku
7.še en tandem, tokrat Prima diesel
8.Zelo elegantno imajo rešen problem UIC kablov.Nameščeni so namreč kar na ohišju mašine in takoj pripravljeni za uporabo...pa še izgubiti se ne morejo
9.........iz oči v oči.............
10.in pa še njena notranjost. Vse lomomotive v depoju so odklenjene in običajno tudi odprte, tako da ni nič nenavadnega če takoj ko stopiš v kabino, zabredeš v kakšno lužo
Zadnjič spremenil igor72, dne 22.02.2009, 22:36, skupaj popravljeno 1 krat.
11.dizlociran oddelek naftarjev
12.kurilniške cokle
13.ki so tudi v obvezni opremi lokomotiv
14.V okviru kurilnice deluje tudi muzej, ki ima svoje eksponate zunaj in pa v hali. Pa si oglejmo najprej tiste zunaj.
Vsekakor si največ pozornosti zasluži CC 7121, saj je v petdesetih prejšnjega stoletja dosegla rekord po tirih s kar 243 km/h
15.Predstavnika serije 8100 v originalni barvi in .......
16.......8200 v barvi "beton", čakata boljše čase.
17.pa še notranjost, tele zadnje
18.poznano????
19.Serija U.300 imenovan PICASSO.... a uganete kje je strojevodski pult
20.naslednja je Y.6013
12.kurilniške cokle
13.ki so tudi v obvezni opremi lokomotiv
14.V okviru kurilnice deluje tudi muzej, ki ima svoje eksponate zunaj in pa v hali. Pa si oglejmo najprej tiste zunaj.
Vsekakor si največ pozornosti zasluži CC 7121, saj je v petdesetih prejšnjega stoletja dosegla rekord po tirih s kar 243 km/h
15.Predstavnika serije 8100 v originalni barvi in .......
16.......8200 v barvi "beton", čakata boljše čase.
17.pa še notranjost, tele zadnje
18.poznano????
19.Serija U.300 imenovan PICASSO.... a uganete kje je strojevodski pult
20.naslednja je Y.6013
21.Mašinci BB 300
22.Preden pogledamo v notranjost muzeja, pa še 63000
23.Notranjost hale, kjer se je čas ustavil
24.za prevoz žlahtne kapljice po tirih
25.tudi nekaj parnega (na mazut) imajo, baje je ameriški tip, pravijo poznavalci
26.njena notranjost je zelo pisana
27.Čisto spodobno ohranjena drezina
28.Pa še električna veteranka E.4162
29.in njen komandni pult
30.zelo zanimiva napravca, ki je
22.Preden pogledamo v notranjost muzeja, pa še 63000
23.Notranjost hale, kjer se je čas ustavil
24.za prevoz žlahtne kapljice po tirih
25.tudi nekaj parnega (na mazut) imajo, baje je ameriški tip, pravijo poznavalci
26.njena notranjost je zelo pisana
27.Čisto spodobno ohranjena drezina
28.Pa še električna veteranka E.4162
29.in njen komandni pult
30.zelo zanimiva napravca, ki je
31.zanimiv je tudi brzinomer; njegova zgornja polovica
32.in njegov spodnji del, ki je na kolesu
33.Tabla, katero namestijo na čelo lokomotive strojevodji, ko se odpravlja na svojo zadnjo vožnjo pred penzionom.NApis na tabli pa pomeni "moj zadnji vlak"
34.Za konec pa še en avtomat, za prodajo kart, ampak ne tistih za vlak, temveč za dostop na peron . Stali so na vseh večjih postajah
Ob 10:30 pa spet na vlak. Dobre pol ure je do Avignona. Tam pa, naš naslednji cilj v letošnjem bandanju, ki je v bistvu najpomembnejši.
LEP DAN
32.in njegov spodnji del, ki je na kolesu
33.Tabla, katero namestijo na čelo lokomotive strojevodji, ko se odpravlja na svojo zadnjo vožnjo pred penzionom.NApis na tabli pa pomeni "moj zadnji vlak"
34.Za konec pa še en avtomat, za prodajo kart, ampak ne tistih za vlak, temveč za dostop na peron . Stali so na vseh večjih postajah
Ob 10:30 pa spet na vlak. Dobre pol ure je do Avignona. Tam pa, naš naslednji cilj v letošnjem bandanju, ki je v bistvu najpomembnejši.
LEP DAN
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Pa to je fantastično, res nekaj zanimivega za videti. Igor, a je bil ta izlet izključno zaradi železnic in kako je s pridobitvijo dovoljenja in komunikacijo tam v Franciji? Všeč mi je serija 68000 katere model iz Mehana imam doma, pa seveda "Brižita", Picaso in legendarna rekorderka CC pa seveda vse ostale tudi. Kaj ni Picaso vozil po eni progi v Provansi?
Hvala za zanimive fotografije.
Miha
Hvala za zanimive fotografije.
Miha
Igor, skoraj bi rekel, da je premalo fotografij Imaš še kaj na zalogi (sej vem, da imaš še he he)
Ampak že za te fotografije, kapo dol in hvala!
Bi pa vprašal:
- kaj piše na onih tablah Danger na BB-8177? Mogoče opozorilo za azbest?
- slikal si obvezno opremo lokomotiv in znotraj je nekaj lesenih pripomočkov. Čemu služijo?
Tiste zanimive napravice na stropu pa ne uganem, čemu služi. Skoraj ne verjamem, da je luč, zračnik pa tudi verjetno ne...
Moram pa reči, da kolikor so včasih imeli francozi grde lokomotive, me čudi, kako so sedaj simpatične, četudi ne ravno vse. So pa že odnekdaj imeli malce boljši prostor za strojevodje kot pa Italijani
Ampak že za te fotografije, kapo dol in hvala!
Bi pa vprašal:
- kaj piše na onih tablah Danger na BB-8177? Mogoče opozorilo za azbest?
- slikal si obvezno opremo lokomotiv in znotraj je nekaj lesenih pripomočkov. Čemu služijo?
Tiste zanimive napravice na stropu pa ne uganem, čemu služi. Skoraj ne verjamem, da je luč, zračnik pa tudi verjetno ne...
Moram pa reči, da kolikor so včasih imeli francozi grde lokomotive, me čudi, kako so sedaj simpatične, četudi ne ravno vse. So pa že odnekdaj imeli malce boljši prostor za strojevodje kot pa Italijani
Goran
Hvala vsem. Da pa se nebi sam s zlatom kitil, naj pojasnim, da smo bili na TransEvropi štirje, in eden je tudi še član našega foruma.
@CC6500 je bil letošnji organizator, vodja in prevajalec.
Zato še enkrat: "Christien...Merci beaucoup"
Evo Milan še en par slikc:
Na večino vprašanj si že dobil odgovor, samo zate pa še ena slikca
*
"Nevarnost; vstop prepovedan; od tukaj naprej vaša varnost ni zagotovljena"
*
Lesena naprave so cokle, ki jih uporabljajo verjetno samo v depojih, še tam pa bolj poredko.Na sliki 12 jih lahko vidiš v akciji, tukaj pa še nekaj na počitku
*
Tista napravica na stropu je luč...ne morem verjet da je nisem slikal odprte....prva asociacija je bila na staro sivo vojaško baterijo s t.i. bojno svetlobo
LEP DAN
Igor
@CC6500 je bil letošnji organizator, vodja in prevajalec.
Zato še enkrat: "Christien...Merci beaucoup"
milchy napisal/-a:Igor, kot vedno odlično !!!!!
imaš na kakšni sliki mogoče tudi oznako parne lokomotive ki je na št. 25. ?
lp
Evo Milan še en par slikc:
Izključno zaradi železnic......Brižita napisal/-a:Pa to je fantastično, res nekaj zanimivega za videti. Igor, a je bil ta izlet izključno zaradi železnic in kako je s pridobitvijo dovoljenja in komunikacijo tam v Franciji? Všeč mi je serija 68000 katere model iz Mehana imam doma, pa seveda "Brižita", Picaso in legendarna rekorderka CC pa seveda vse ostale tudi. Kaj ni Picaso vozil po eni progi v Provansi?
Hvala za zanimive fotografije.
Miha
Na večino vprašanj si že dobil odgovor, samo zate pa še ena slikca
Fotografij je ogromno in zelo težko jih je zbrati samo nekaj v smiselni povezavi.Menim pa da jih je dovolj saj ponavljanja in manjši detajli postanejo dolgočasni.Gorchi napisal/-a:Igor, skoraj bi rekel, da je premalo fotografij Imaš še kaj na zalogi (sej vem, da imaš še he he)
Ampak že za te fotografije, kapo dol in hvala!
Bi pa vprašal:
- kaj piše na onih tablah Danger na BB-8177? Mogoče opozorilo za azbest?
- slikal si obvezno opremo lokomotiv in znotraj je nekaj lesenih pripomočkov. Čemu služijo?
Tiste zanimive napravice na stropu pa ne uganem, čemu služi. Skoraj ne verjamem, da je luč, zračnik pa tudi verjetno ne...
*
"Nevarnost; vstop prepovedan; od tukaj naprej vaša varnost ni zagotovljena"
*
Lesena naprave so cokle, ki jih uporabljajo verjetno samo v depojih, še tam pa bolj poredko.Na sliki 12 jih lahko vidiš v akciji, tukaj pa še nekaj na počitku
*
Tista napravica na stropu je luč...ne morem verjet da je nisem slikal odprte....prva asociacija je bila na staro sivo vojaško baterijo s t.i. bojno svetlobo
LEP DAN
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 946
- Pridružen: 24.03.2008, 17:12
- Kraj: Ljubljana
Picasso
Zanimive fotografije!
Ker sem modelar, bom dodal povezavo do modela Picasso:
http://www.raileuropexpress.com/rubriqu ... 57980.html
Ker sem modelar, bom dodal povezavo do modela Picasso:
http://www.raileuropexpress.com/rubriqu ... 57980.html