Odpisane

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1420
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a 363 »

363 napisal/-a:
milchy napisal/-a:
LOGO napisal/-a:Ali so odpisane samo te lokomotive, kaj je pa z dizli, gomulkami.
dam predlog poslikajte ves odpad po naših želežniških tirih, da vidimo kaj sploh je za vstarn

lp, logo
gomulke, ki so ostale vozijo, odpisane so prodali v Italijo
Vse so pa potem končale na Polskem in nekatere mordernizirane spet vozijo.

Lp
Dve bivši slovenski gomulki vozita pri Hitri mestni železnici v Varšavi (Szybka Kolej Miejska w Warszawie) pod ozkakama
EN57-3001 in EN57-3002.

Še nekaj linkov do slik:
http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/det ... ssionid=52
http://www.fotosik.pl/tagi/EN57-3001
http://www.przegubowiec.com/galeria/dis ... 210&pos=55

Lp
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Ooooooooooooooo :shock:
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a Dino S »

To so naše stare gomulke :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Kaj pa motorizacija in notranjost so tudi kaj modernizirane?
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Dolfe napisal/-a:
whistler napisal/-a:Nekje mora biti tudi 362-040. Ta je tudi že zaključil z vožnjo in sedaj imamo le še tri mehe. Kaže da je 2009 njihovo zadnje leto.
Rumeni mopedi pa kot pravi @Gorchi ne bodo dočakali rdeče barve.
Kdaj je zaključil Meh 040?
Še nedolgo tega je divjal na okrog.
Res pa je tudi, da so 362-034 dali enoletni življenski podaljšek.
V Ljubljani so bili v torek zjutraj trije mehi (verjetno redkost, da jih toliko vidiš na eni postaji):
eden je odpeljal v Reko, eden je bil ravno v premiku proti Severni, eden pa je bil parkiran na tiru za 8. tirom. Pa mislim, da je tudi @Dolfe parkiral mopeda na tem istem tiru. Pa ravno nisem najbolj prepričan, ampak tisti parkirani meh je bil 362-040, ampak, ne dam roke v golaž.
LOGO

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a LOGO »

V Mariboru, Celju, Ptuju pa ni nič za odpis. Kaj pa če bi zadeve ponudili kakšnemu privatniku, da bi začel vozit potnike. Ne bi bilolepo napravit malo konkurence.

lp, logo
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a parna »

Lokomotive serije 342 in 362 morajo v muzej ,so ustvarjale zgodovino železnic na naših tleh.Lepo bi bilo ohraniti več primerkov za rezervne dele in mogoče za vleko muzejskega vlaka.Vsa zahvala gre Tadeju Bratetu in drugim ,da so ohranili toliko čudovitih parnih lokomotiv in jih še danes občudujemo .Od legendarne JŽ 06-Borsig do JŽ 29.Danes je na vrsti društvo,da se postavi v bran lokomotivah in motornikom,da najdejo pot v muzej kjer je njihovo mesto.

Pride čas ,ko mine slava sveta ,pravi pregovor,ohranimo te lokomotive zanamcem in naj občudujejo eleganco teh strojev in hitrost.
Zgled našemu muzeju naj bo Nacionalni muzej v Londonu .


Slika

Tako ponosno bi morale stati vse normalnotirne muzejske lokomotive in motorniki,potniški in tovorni vagoni in ozkotirne lokomotive in vagoni.
Takšen bi moral biti naš Muzej.

Lp.
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2575
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Je bilo kdaj že kaj govora o kakšem novem železniškem muzeju? Materiala ima zadosti, zgodovine prav tako, le denarja in kakšne širše podpore pa verjetno ne, ali se motim?

Do takrat pa uživajmo v šiški in malih zbirkah na postajah. So prav tako zelo lepi, le čas in prostor jih nažira.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Pa muzej ima bolj maloposluha, da bi sprejeli kakšno elektro lokomotivo... To še vedno velja :(
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a grega »

Tole je res čudno, da muzej noče elektro in dizel lokomotiv. Saj razumem, da so parne trenutno bolj zanimive in predvsem starejše, ampak čez 10-20let pa bo prav zanimivo pogledati Meheca, Gomulko.............


Upam, da se bo v bližnji prihodnosti ta muzejska "logika" spremenila in si bomo lahko v muzeju(ni nujno, da je v Lj.) ogledali vse, kar je vozilo oz. še vozi pri nas.
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Moderna zgodovina je nekaterim še bolj zanimiva.
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a parna »

Elektro lokomotive so zanimive ,lepo bi bilo imeti vsaj dve lokomotivi serij 342 in 362.Zanima me kaj je z Bredo(JŽ 361),ali bo kdaj stala v Muzeju ali bo propadala naprej.Kaj pa SŽ 363,tudi to bo muzejska lokomotiva izdelana je od 1975-77,in še vozi tovorne vlake,tudi te serije bi morali ohraniti (vsaj dve za muzej).
To so lokomotive ,ki so tvorile zgodovino SŽ od leta 1960 naprej .Se pa vidi,da Muzej ne varuje ustrezno svoje tehnične dediščine ali pa je noče varovati.Sramota ,vedno je izgovor denar ali ,da je premalo prostora.

Lp.
Uros_88
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 200
Pridružen: 07.01.2009, 18:03

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a Uros_88 »

Bredo sem videl zadnjič v muzeju, stala je v neki lopi in ni bilo videti da bi jo že kaj obnavljali. Več pa je pisalo
tukaj
fresher
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 27.07.2008, 18:23

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a fresher »

Natanko to! Hvala!
LOGO

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a LOGO »

Žalostno....... izgleda, da ti naši muzeji nične naredijo za našo tehnično zgodovino...... Ne vem ali bi lahko bil kakšen privatni muzej vzel oziroma bi SŽ pdarile te lokomotive.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Odpisane

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Ne vse tako na splošno kritizirat. Žal ima muzej zelo omejene finančne vire. Vsekakor je želja vsakega muzealca po ohranitvi vsaj enega primerka, pa naj si gre za železniškega ali kakega drugega.

Tudi jaz bi bil vesel, da bi bil fond muzejskih železniških vozil veliko večji kot trenutno je. Ne smemo pa pozabiti, da je ta trenuno vsaj kar se tiče lokomotiv več kot 60 primerkov. Res je, da je med temi le ena oz. pogojno rečeno dve elektro lokomotivi.

Šinobus (JŽ 812/818) nam je že spolzel, no je še en motornik, prikolice pa ni več. Z tročlensko Gomulko se je zgodilo podobno, bojim se za 661-4xx ..., da ne navajam vagone.

Vsekakor, bi bilo prvenstveno potrebno pridobiti predvsem ustrezen prostor, kjer bi se ti eksponati lahko primerno shranili. Žal je kurilnica v Novi Gorici trenutno odrezana od železniškega omrežja.

Vsekakor je za ohranitev muzejskega voznega parka prvenstveno potreben denar. V kolikor bi se kdo našel in bi bil pripravljen investirati v to, bi bila rešitev hitro najdena. Ne pozabiti kako se je obnovila lokomotiva serije 29 (privatni kapital).
Odgovori