Geislingen (Steige), Nemčija
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
Hvala g.Mojstru @Cokla
Nadaljevanje:
In končno:
Muzejski vlak iz Ulma (odhod 8:15) na poti na 150 letnico Göppingen:
V daljavi
78 1118 v lasti http://www.uef-lokalbahn.de/
Po hribu navzdol so bili kar hitri
Je bil kar dobro zaseden
Zadnja ploščad napolnjena s fotografi
Se nadaljuje
Nadaljevanje:
In končno:
Muzejski vlak iz Ulma (odhod 8:15) na poti na 150 letnico Göppingen:
V daljavi
78 1118 v lasti http://www.uef-lokalbahn.de/
Po hribu navzdol so bili kar hitri
Je bil kar dobro zaseden
Zadnja ploščad napolnjena s fotografi
Se nadaljuje
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
Popoldan pa vožnja z muzejcem ki je vozil v sklopu 150 letnice Märklina na relaciji:
Göppingen – Geislingen (Steige) – Amstetten in nazaj.
Odhod iz Göppingena ob 14:36, po cca 30 min vožnje v vsako smer in cca. 25 min postanka v Amstettnu za menjavo lokomotive.
Vlekle sta ga serija 50 na čelu in za njo serija 52 (naša 33)!
Na poti nazaj pa se je 50 0072-4 prestavila na čelo vlaka, 52 8168-8 pa je ostala na sklepu.
Pripravljeni:
Odhod
Zakadilo se je
Brez besed
Tukaj pa sta že malo težje sopihali
S polno paro in zaletom mimo perona postaje Geislingen (Steige) v vspon
Tole uro smo videli nekaj postov nazaj – razlika v času skoraj točno 6 ur!
Se nadaljuje
Göppingen – Geislingen (Steige) – Amstetten in nazaj.
Odhod iz Göppingena ob 14:36, po cca 30 min vožnje v vsako smer in cca. 25 min postanka v Amstettnu za menjavo lokomotive.
Vlekle sta ga serija 50 na čelu in za njo serija 52 (naša 33)!
Na poti nazaj pa se je 50 0072-4 prestavila na čelo vlaka, 52 8168-8 pa je ostala na sklepu.
Pripravljeni:
Odhod
Zakadilo se je
Brez besed
Tukaj pa sta že malo težje sopihali
S polno paro in zaletom mimo perona postaje Geislingen (Steige) v vspon
Tole uro smo videli nekaj postov nazaj – razlika v času skoraj točno 6 ur!
Se nadaljuje
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
Borsig,odlične slike,komaj čakam nadaljevanje.
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
Se strinjam.primožflori napisal/-a:Borsig,odlične slike,komaj čakam nadaljevanje.
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
Borsig,
krasen fotopis - pa šele danes sem naletel nanj (bom očitno moral večkrat na forum pogledat... )
Prav zanimivo, ampak včeraj sem se peljal tukaj skozi z ICEjem, jutri pa se bom (če bo vse po sreči) s TGVjem nazaj, v smeri proti Munchnu... Niti "porajtal" nisem kakšnega posebnega klanca (kako ga tudi bi pri vseh teh megavatih, ki so vgrajeni v ICEje in TGVje ), bom pa zaradi tega fotopisa sedaj posebej pozoren na ta odsek. Upam, da vam pošljem vsaj kakšno sliko TGVja iz Münchna, ki je premagal ta, zavidljivo navzgor obrnjen, klanec.
krasen fotopis - pa šele danes sem naletel nanj (bom očitno moral večkrat na forum pogledat... )
Prav zanimivo, ampak včeraj sem se peljal tukaj skozi z ICEjem, jutri pa se bom (če bo vse po sreči) s TGVjem nazaj, v smeri proti Munchnu... Niti "porajtal" nisem kakšnega posebnega klanca (kako ga tudi bi pri vseh teh megavatih, ki so vgrajeni v ICEje in TGVje ), bom pa zaradi tega fotopisa sedaj posebej pozoren na ta odsek. Upam, da vam pošljem vsaj kakšno sliko TGVja iz Münchna, ki je premagal ta, zavidljivo navzgor obrnjen, klanec.
LPB
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
Pravi užitek je gledati dim iz parnih lokomotiv. Zelo lepo @_Borsig_!
Aljaž
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
Lep prispevek
Če koga zanima za primerjavo kaj je vse v eni uri pripeljalo skozi to postajo leta 1992.
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... sg-4359933
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... 17,4359990
http://de.wikipedia.org/wiki/DR-Baureihe_52.80
Bila je okoli 290 kW močnejša od navadne 52.
Drugačen kotel, drugačne cilindre,...
Bilo je 200 lokomotiv, ki so nekatere vozile še v 80-tih.
Seznam vseh lokomotiv::
http://www.reichsbahndampflok.de/blaett ... -8200.html
Podatki in slike te lokomotive s katero si se ti peljal.
http://www.reichsbahndampflok.de/blaett ... _8168.html
Še ena rekonstrukcija v DDR. Kdo prepozna to lokomotivo?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 8_3047.jpg
To je rekonstrukcije serije 58, ki je bila pri nas serija JŽ36.
Lp
Če koga zanima za primerjavo kaj je vse v eni uri pripeljalo skozi to postajo leta 1992.
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... sg-4359933
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... 17,4359990
Sta si na prvi pogled podobni z našo 33,a je to rekostrukcija serije 52 v Vzhodni Nemčiji.Vlekle sta ga serija 50 na čelu in za njo serija 52 (naša 33)!
http://de.wikipedia.org/wiki/DR-Baureihe_52.80
Bila je okoli 290 kW močnejša od navadne 52.
Drugačen kotel, drugačne cilindre,...
Bilo je 200 lokomotiv, ki so nekatere vozile še v 80-tih.
Seznam vseh lokomotiv::
http://www.reichsbahndampflok.de/blaett ... -8200.html
Podatki in slike te lokomotive s katero si se ti peljal.
http://www.reichsbahndampflok.de/blaett ... _8168.html
Še ena rekonstrukcija v DDR. Kdo prepozna to lokomotivo?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 8_3047.jpg
To je rekonstrukcije serije 58, ki je bila pri nas serija JŽ36.
Lp
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
Bravo @363!!!
Fascinantno je videti primerjavo med letom 1992 in letom 2009!
Pa tudi ostali podaki so nadvse zanimivi!
Pa tudi razlika med našo 33 in to 52 je zelo očitna.
Večina vzhodnonemških predelav ima "tisto škatlo" pred dimnikom.
Sem pa v pavzi v Amstettnu zvedel sledečo zanimivost:
V Nemčiji imajo več voznih parnih lokomotiv kot pa strojevodij z ustrezno licenco!!!
Tedve sta bile od http://www.bayrisches-eisenbahnmuseum.de (prav tako vagoni), kateri bi na takšnih prireditvah sodelovali z več lokomotivami, če bi le imeli dovolj strojevodij!!!
Ostale slike sledijo ko jih bom lahko spravil na "shrani.si"
Fascinantno je videti primerjavo med letom 1992 in letom 2009!
Pa tudi ostali podaki so nadvse zanimivi!
Pa tudi razlika med našo 33 in to 52 je zelo očitna.
Večina vzhodnonemških predelav ima "tisto škatlo" pred dimnikom.
Sem pa v pavzi v Amstettnu zvedel sledečo zanimivost:
V Nemčiji imajo več voznih parnih lokomotiv kot pa strojevodij z ustrezno licenco!!!
Tedve sta bile od http://www.bayrisches-eisenbahnmuseum.de (prav tako vagoni), kateri bi na takšnih prireditvah sodelovali z več lokomotivami, če bi le imeli dovolj strojevodij!!!
Ostale slike sledijo ko jih bom lahko spravil na "shrani.si"
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
Pa še dokaz, da je bila predelana v DDR:363 napisal/-a:Sta si na prvi pogled podobni z našo 33,a je to rekostrukcija serije 52 v Vzhodni Nemčiji.Vlekle sta ga serija 50 na čelu in za njo serija 52 (naša 33)!
http://de.wikipedia.org/wiki/DR-Baureihe_52.80
Bila je okoli 290 kW močnejša od navadne 52.
Drugačen kotel, drugačne cilindre,...
Bilo je 200 lokomotiv, ki so nekatere vozile še v 80-tih.
izdelana 1943 v Münchnu in predelana leta 1966 v Stendal:
Pa še "osebna izkaznica"
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
Tukaj pa sta se »grizli v kolena«
In končno Amstetten
Se je prav slišalo, da sta si oddahnili!!
Takojšnja kontrola vitalnih delov, test z roko ali se kaj pregreav, zatem pa podmazovanje
Staro in novo
52 kot zaključek vlaka – levo luč so ji prekrili z rdečo folijo!
Tablica s tehničnimi podatki
Nasproti glavne postaje pa se je sončila tale oskotirna, ki pa ta dan ni bila »pod paro«
Link do njihove strani: http://www.uef-lokalbahn.de/
Se nadaljuje...
In končno Amstetten
Se je prav slišalo, da sta si oddahnili!!
Takojšnja kontrola vitalnih delov, test z roko ali se kaj pregreav, zatem pa podmazovanje
Staro in novo
52 kot zaključek vlaka – levo luč so ji prekrili z rdečo folijo!
Tablica s tehničnimi podatki
Nasproti glavne postaje pa se je sončila tale oskotirna, ki pa ta dan ni bila »pod paro«
Link do njihove strani: http://www.uef-lokalbahn.de/
Se nadaljuje...
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
In že se spuščamo nazaj v dolino
Uvoz v Geislingen (Steige)
Moja priljubljena lokacija.
Tukaj je nastala večina slik iz prejšnjih postov
In naprej oz. nazaj proti Göppingenu
Pred postajo srečamo še »šinebus« ki je prevažal obiskovalce na relaciji žel.postaja Göppingen in enim od štirih mest dogajanja.
Za tem pa dalje po Göppingenu kjer »dogaja« ob 150 letnici Märklina:
viewtopic.php?f=5&t=4599&p=86215&hilit=150+let#p86215
Uvoz v Geislingen (Steige)
Moja priljubljena lokacija.
Tukaj je nastala večina slik iz prejšnjih postov
In naprej oz. nazaj proti Göppingenu
Pred postajo srečamo še »šinebus« ki je prevažal obiskovalce na relaciji žel.postaja Göppingen in enim od štirih mest dogajanja.
Za tem pa dalje po Göppingenu kjer »dogaja« ob 150 letnici Märklina:
viewtopic.php?f=5&t=4599&p=86215&hilit=150+let#p86215
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
...V Nemčiji imajo več voznih parnih lokomotiv kot pa strojevodij z ustrezno licenco!!!
Glede na to povedano, bi lahko Nemci dali kakšno nam na reverz...
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
V Nemčiji imajo več voznih parnih lokomotiv kot pa strojevodij z ustrezno licenco!!!
Seveda. Lahko njim, saj smo jim ravno mi dali eno svojo na reverz.mmatja napisal/-a:...Glede na to povedano, bi lahko Nemci dali kakšno nam na reverz...
MMG, naša 06-013 je posojena v Nemčijo, v Augsburg. Ni glih vozna, za kanonfuter je pa vseeno dobra. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
Dolfe napisal/-a:Ni glih vozna, za kanonfuter je pa vseeno dobra. press
Re: Geislingen (Steige), Nemčija
Ideja mi je všeč!mmatja napisal/-a:...V Nemčiji imajo več voznih parnih lokomotiv kot pa strojevodij z ustrezno licenco!!!Glede na to povedano, bi lahko Nemci dali kakšno nam na reverz...
Ampak realnost zgleda drugače. Celo naša 06-013 je na "začasnem delu" v tujini - Augsburg:
http://www.swr.de/eisenbahn-romantik/-/ ... index.html
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!