Čakovec-Lendava

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3357
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 22.12.2014, 7:07

mmatja napisal/-a:Potniški promet je "stekel"... =D> =D> Ko pa bo tole končano, se bo pa še tovorni promet kar precej povečal....

Zdravil pač ne bodo vozili z vagoni..... :shock:
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 539
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 22.12.2014, 8:19

Regan 664 napisal/-a:
mmatja napisal/-a:Potniški promet je "stekel"... =D> =D> Ko pa bo tole končano, se bo pa še tovorni promet kar precej povečal....

Zdravil pač ne bodo vozili z vagoni..... :shock:

Zdravo!
Bodo pa kaj drugega vozili, le čimprej morajo tir potegniti naprej do Lipovec. 1 km/leto bi mogoče šlo ? :D
LP - Peter
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4019
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 22.12.2014, 10:20

Peter, kje pa je ta Lipovec v bližnji okolici Lendave, ki ga ne najde nobena specialka 1:25.000. Kaj je tam tako pomebnega za tovorni promet, če Lekovo visoko regalno skladišče verjetno res ni pomembno za železnico.

LPL
Uporabniški avatar
borut_slo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 26.10.2012, 14:28

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a borut_slo » 22.12.2014, 11:07

Ljubitelj napisal/-a:Peter, kje pa je ta Lipovec v bližnji okolici Lendave, ki ga ne najde nobena specialka 1:25.000.


Hi!

Verjetno je mislil postajo Lipovce. Lipovci so med Beltinci in Mursko Soboto.

lp
Borut
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3357
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 22.12.2014, 11:42

Ja, obstaja projekt železniške povezave Lendave in Lipovcev (nekdanji Beltinci) - ampak samo na papirju.
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a mmatja » 22.12.2014, 13:08

miloš napisal/-a:Če bo držalo to,da bo iz Ormoža v Čakovec vozil potniški vlak in nato še za Lendavo,si bom sigurno privoščil to potovanje takoj na pomlad,ko se bo dalo iti na kolo (za nazaj via Lotmerk).
LP Miloš

Sem se malo "poigral" z voznimi redi...In glej ga zlomka, iz Lendave v Ljubljano je dokaj ugodna povezava:

Vlak štev.:7353 odhod iz Lendave ob 16:56 z prihodom v Čakovec ob 17.30
Vlak štev.:7807 odhod iz Čakovca ob 18.10 z prihodom v Ormož ob 18.35
Vlak štev.:MV246 (Citadella) odhod iz Ormož-a ob 18.44 z prihodom v Ljubljano ob 21.25

=D> =D> =D> Ne vem, ali je bilo to namerno tako narejeno, ali pa je to zgolj slučaj... :hmm

Ne vem pa kako je v obratni smeri iz Ljubljane v Lendavo... :-k Bo treba še malo pregledat vozne rede... :wink:
L.P.
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 539
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 22.12.2014, 16:54

Ljubitelj napisal/-a:Peter, kje pa je ta Lipovec v bližnji okolici Lendave, ki ga ne najde nobena specialka 1:25.000. Kaj je tam tako pomebnega za tovorni promet, če Lekovo visoko regalno skladišče verjetno res ni pomembno za železnico.

LPL


Ljubitelj, kot borut_slo pravilno domneva, sem res mislil na Lipovce (ex ž.p. Beltinci; rodilnik za "Lipovci" = Lipovec). Predštudije za to povezavo že obstajajo. S tem bi povezali Lendavo s slovenskim železniškim omrežjem in tudi z regionalnim središčem Murska Sobota (oboje je verjetno zaželjeno) in z baltsko-sredozemskim koridorjem, na katerega bi sigurno privlekli tudi še nekaj tranzitnega tovora od /za HŽ. Kaj bi k temu lahko doprinesli še tudi načrtovani in v bodočnost odrinjeni povezavi Murska Sobota - Bad Radkersburg (ÖBB) in Lendava - Redics (MAV), niti ne bom omenjal.

Pozdrav - Peter
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4019
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 22.12.2014, 18:35

Peter, toda kakorkoli obračaš je najkrajša pot v Budimpešto že okoli 1540 let preko Središča. Pozabi na Lendavo.

LPL
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 539
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 22.12.2014, 22:42

Ljubitelj napisal/-a:Peter, toda kakorkoli obračaš je najkrajša pot v Budimpešto že okoli 1540 let preko Središča. Pozabi na Lendavo.

LPL


Ljubitelj, Budimpešte sploh nisem omenil, pač pa novi baltsko- sredozemski (jadranski) koridor. In kot vem, koridorjev ne predstavljajo posamične proge, ampak snop prometnih poti preko določenih področij v določeni smeri . In ena taka pot gre od Hodoša preko Körmenda, Szombathelyja in Soprona dalje na sever in severozahod in zaobide Semmering in en njen krak tudi Dunaj. Na njej se je že zasidrala avstrijsko-madžarska družba ROeEB - GySEV in je svoje nedavno odkupljene proge večinoma že nadgradila in elektrificirala. Manjka samo še remont in elektrifikacija relativno kratkega odseka Zalalövö - Körmend.

Glede smeri Ormož - Središče - Nagykanizsa - Budimpešta pa ti dam seveda prav; tudi sam sem že pred leti podobno razmišljal.

LP - Peter
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4019
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 24.12.2014, 12:14

Peter, mislim, da je vlak za to progo (Beltinci-Lendava-Zalalövö - Körmend) nepreklicno odpeljal takrat, ko so se odločili za progo preko Hodoša. Verjetno bi bilo smiselno povezati Lendavo preko meje, toda to je bolj stvar HŽ, če smatrajo, da bi bil nek potencialni tovor generiran na njihovem področju. Pri nas pa se enako dobro lahko uporablja obstoječa, samo delno izkoriščena proga preko Hodoša. Sama Lendava je pa trenutno v nekam brezupnem gospodarskem stanju, kar se tiče potencialnih železniških prevozov.

LPL
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a mmatja » 24.12.2014, 14:44

Ljubitelj napisal/-a:...Sama Lendava je pa trenutno v nekam brezupnem gospodarskem stanju, kar se tiče potencialnih železniških prevozov.
LPL

#-o Jaz ne vem kako lahko nekateri pišete nekaj kar "nekam v tri dni" in nimate blage veze in pojma, kaj se tu pri nas dogaja... #-o :twisted:
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a mmatja » 24.12.2014, 16:59

Prvo kot prvo, malo bolj natančno preberite to kar piše na povezavah, ki sem jih dal nekaj postov nazaj. Za vse tiste ki pa se jim ne da gledati nazaj, pa še enkrat:
http://lendavainfo.com/novartis-bo-zgra ... Jag9_8JgOI
http://www.delo.si/gospodarstvo/podjetj ... ndava.html
In še nekaj dopolnil z moje strani. Na spodnji sliki, je prikazana celotna Lek-ova lokacija v Lendavi. Obkroženo z rdečo, pa je trenutno pakirni center v celoti. Vse ostale modre zgradbe pa so antiinfektivi, kjer se proizvaja antibiotik Klavulanova kislina

Slika

V tem pakirnem centru sedaj obratuje 9 pakirnih linij. Trenutno se pakirajo zdravila iz samo nekaj evropskih Sandoz-jevih tovarn (5-6) In že sedaj, se dnevno v povprečju "obrne" 3-5 vlačilcev, ki dovažajo embalažo in zdravila v razsutem stanju, ter odvažajo končno zapakirana zdravila. V isti zgradbi se trenutno nahajajo tudi skladišča vstopnih in izstopnih surovin ter vsa administracija. Z dokončano gradnjo novega visoko regalnega skladišča, pa se bo to povsem spremenilo. V trenutno obstoječi zgradbi, je predvidena postavitev dodatnih 15!! linij, na katerih se bodo pakirala VSA! zdravila iz VSEH! Sandoz-jevih tovarn v Evropi. V katerih in kolikih državah v Evropi pa ima Sandoz tovarne, pa si poglejte tukaj:
http://www.sandoz.com/about_us/our_company.shtml

Glede na to se bo tudi tovorni promet bistveno povečal. Zato bo vsekakor smiselno ponovno usposobiti idustrijski tir na sami lokaciji, ki je bil v času ko je delovala še Lek-kozmetika še kako aktualen in ni nobene potrebe po tem:
Peter 5 napisal/-a:...le čimprej morajo tir potegniti naprej do Lipovec. 1 km/leto bi mogoče šlo ? :D
LP - Peter


Slika

Toliko na kratko samo kar se tega tiče. Drugače pa gospodarstvo pri nas nikakor ni v tako slabi kondiciji, kot ga nekateri mogoče želijo
prikazati. Ne dolgo nazaj je svetovno priznani proizvajalec varilne tehnike Daihen odprl svoj obrat:
http://www.delo.si/gospodarstvo/podjetj ... odnje.html
Tako da dragi @ljubitelj, ne nakladaj gluposti...
L.P.
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 539
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 24.12.2014, 18:09

Ljubitelj napisal/-a:Peter, mislim, da je vlak za to progo (Beltinci-Lendava-Zalalövö - Körmend) nepreklicno odpeljal takrat, ko so se odločili za progo preko Hodoša. ......

LPL

Ljubitelj, ali sem res tako nerazumljivo napisal? Relacije , ki sem jih imel v mislih in menda tudi opisal, bi bile naslednje: .... - Čakovec - Lendava - Lipovci - Hodoš - Szombathely - Rajka - Bratislava ...in dalje proti severu, oziroma ........ - Szombathely - Sopron - Wiener Neustadt (ali tudi Ebenfurth - Dunaj) in dalje proti severu. Na Madžarski strani potekajo pretežno po že elektrificiranem oziroma v fazi elektrifikacije se nahajajočem omrežju GySEV .

LP - Peter
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4019
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 24.12.2014, 18:30

Ja porka strela, kam pa pelje železnica čez Hodoš!

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4019
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čakovec-Lendava

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 24.12.2014, 18:37

O tem, da bo pakirni center zdravil generiral tovore za železniški prevoz pa nekako ne verjamem, kakor tudi ne v to, da bi bila kozmetika generator tovora. Mogoče kakšna cisterna alkohola, kaj več pa. Pod slabim stanjem gospodarstva, ki generira železniški prevoz je mišljena Naftna in kemijska industrija, ki pa je nekam na poti v propad...., vsaj po poročanju osrednjih medijev, Mogoče imate kakšne drugačne informacije.
Še pivovarniška industrija ne uporablja več industrijskih tirov, pa porabi precej slada, merjeno v desettisočih ton. In so ga pred 13 leti tako rekoč tedensko dostavljali iz Strassburg-Haffen v Laško ali Union.

LPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov