Grobelno - Imeno meja
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Grobelno - Imeno meja
Zanima me, ali je na tej relaciji ob sobotah vsaj kakšen tovorni vlak ali nabiralnik?
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Grobelno - Imeno meja
Še čez teden skoraj ni kaj, kaj šele ob sobotah.Brižitka 363 napisal/-a:Zanima me, ali je na tej relaciji ob sobotah vsaj kakšen tovorni vlak ali nabiralnik?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Grobelno - Atomske toplice
Bi bil prijazen in še enkrat objavil slike?SIMY napisal/-a:Glede na to da je ''Cokla'' načel to progo jo bom pa jaz dokončal.
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 66
- Pridružen: 10.02.2013, 0:54
Re: Grobelno - Atomske toplice
Ja, hočemo videti Kumrovec ... druže Tito ljubičice bijela, voli tebe omladina cijelaBrižitka 363 napisal/-a:Bi bil prijazen in še enkrat objavil slike?SIMY napisal/-a:Glede na to da je ''Cokla'' načel to progo jo bom pa jaz dokončal.
Only fools never change!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Grobelno - Atomske toplice
Ve kdo, koliko tirov je bilo nekoč na postaji Šmarje?cokla napisal/-a:postajališče ( nekdaj postaja ) Šmarje pri Jelšah
vseskozi nas spremlja megla
Re: Grobelno - Imeno meja
Zdravo!
V Šmarju pri Jelšah so bili nekoč 3 tiri. Prvi je bil manipulativni /skladiščni (L=163 m), drugi je bil glavni prevozni (L =163 m), tretji pa je bil prevozni (L =214 m). Kretnice so bile 3: na strani proti Grobelnemu je bila dvojna kretnica (tropotna, danes takih praktično ni več), na strani proti Rogatcu pa najprej desna kretnica za uvezavo 1. tira v prvega, nato pa še leva za uvezavo 3. tira. Stanje, ki ga tu opisujem, ustreza stanju med leti 1941 in 1945, ko je ta proga (in še mnoge druge slovenske) spadala pod upravo Dunajske železniške direkcije DRG.
Baje pa sta imela 1. in 3. tir nekoč tudi podaljška v slepa tira, seveda z varovalnima kretnicama, žal pa glede tega nimam verodostojnih podatkov. Bi pa bil glede tega vesel morebitnih zanesljivejših informacij ali celo risbe.
Lep pozdrav - Peter
V Šmarju pri Jelšah so bili nekoč 3 tiri. Prvi je bil manipulativni /skladiščni (L=163 m), drugi je bil glavni prevozni (L =163 m), tretji pa je bil prevozni (L =214 m). Kretnice so bile 3: na strani proti Grobelnemu je bila dvojna kretnica (tropotna, danes takih praktično ni več), na strani proti Rogatcu pa najprej desna kretnica za uvezavo 1. tira v prvega, nato pa še leva za uvezavo 3. tira. Stanje, ki ga tu opisujem, ustreza stanju med leti 1941 in 1945, ko je ta proga (in še mnoge druge slovenske) spadala pod upravo Dunajske železniške direkcije DRG.
Baje pa sta imela 1. in 3. tir nekoč tudi podaljška v slepa tira, seveda z varovalnima kretnicama, žal pa glede tega nimam verodostojnih podatkov. Bi pa bil glede tega vesel morebitnih zanesljivejših informacij ali celo risbe.
Lep pozdrav - Peter
Re: Grobelno - Imeno meja
Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
V Šmarju pri Jelšah so bili nekoč 3 tiri. Prvi je bil manipulativni /skladiščni (L=163 m), drugi je bil glavni prevozni (L =163 m), tretji pa je bil prevozni (L =214 m). Kretnice so bile 3: na strani proti Grobelnemu je bila dvojna kretnica (tropotna, danes takih praktično ni več), na strani proti Rogatcu pa najprej desna kretnica za uvezavo 1. tira v prvega, nato pa še leva za uvezavo 3. tira. Stanje, ki ga tu opisujem, ustreza stanju med leti 1941 in 1945, ko je ta proga (in še mnoge druge slovenske) spadala pod upravo Dunajske železniške direkcije DRG.
Baje pa sta imela 1. in 3. tir nekoč tudi podaljška v slepa tira, seveda z varovalnima kretnicama, žal pa glede tega nimam verodostojnih podatkov. Bi pa bil glede tega vesel morebitnih zanesljivejših informacij ali celo risbe.
Lep pozdrav - Peter
Res je ...oba tira sta imela podaljška v slepi tir. V Šmarju so se opravljala tudi križanja, ker so v špicah dodali vlake zaradi števila potnikov. zato so tudi tir tri uredili in namestili el. kretnice.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Grobelno - Imeno meja
Zdravo!
@Cokla, najlepša hvala za podatek!
Lep pozdrav - Peter
@Cokla, najlepša hvala za podatek!
Lep pozdrav - Peter
Re: Grobelno - Imeno meja
Naj še dopolnim, postaja je bila zavarovana z ERSVN. Vgrajena sta bila samo uvozna signala (v preteklosti 5-lučna, kar je bilo značilno za to progo).Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
V Šmarju pri Jelšah so bili nekoč 3 tiri. Prvi je bil manipulativni /skladiščni (L=163 m), drugi je bil glavni prevozni (L =163 m), tretji pa je bil prevozni (L =214 m). Kretnice so bile 3: na strani proti Grobelnemu je bila dvojna kretnica (tropotna, danes takih praktično ni več), na strani proti Rogatcu pa najprej desna kretnica za uvezavo 1. tira v prvega, nato pa še leva za uvezavo 3. tira. Stanje, ki ga tu opisujem, ustreza stanju med leti 1941 in 1945, ko je ta proga (in še mnoge druge slovenske) spadala pod upravo Dunajske železniške direkcije DRG.
Baje pa sta imela 1. in 3. tir nekoč tudi podaljška v slepa tira, seveda z varovalnima kretnicama, žal pa glede tega nimam verodostojnih podatkov. Bi pa bil glede tega vesel morebitnih zanesljivejših informacij ali celo risbe.
Lep pozdrav - Peter
MMG, takrat sem se večkrat peljal skozi Šmarje/Jelšah in nikoli nisem doživel križanja/prehitevanja ter tudi odstavljenih vagonov nisem videl.
Škoda je, da so postajo ukinili.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Grobelno - Imeno meja
Zdravo,
meni pa je en domačin včeraj rekel, da je šla proga med Šentvidom in Šmarjami, preden je bil izgrajen tunel, nekje drugje. Morda kdo ve, kako je zaobšla Halerjev breg?
meni pa je en domačin včeraj rekel, da je šla proga med Šentvidom in Šmarjami, preden je bil izgrajen tunel, nekje drugje. Morda kdo ve, kako je zaobšla Halerjev breg?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Grobelno - Imeno meja
Pozdravljen,
proga je na koncu naselja Šmarje pri Jelšah ubrala traso, ki je potekala nekaj 10 metrov severneje od današnje železnice. Stara in zdajšnja trasa sta se združili šele na zahodnih pobočjih Halarjevega brega. Na hitro sem skopiral štiri zemljevide s spletne Registra kulturne dediščine (link).
LiDAR-ska posnetka današnjega stanja. Z zeleno sem obkrožil vzhodni portal današnjega predora, z rdečo pa označil nekdanjo traso.
Še pobližje. Zelena kroga predstavlja portala predora, rdeča pa nekdanjo traso.
Na stari pettisočki se celo nahaja napis opuščena trasa železniške proge .
Še za primerjavo. Avstro-ogrski zemljevid iz obdobja 1910-1915. Halarjev breg je označen s koto 303 in se nahaja na levem obrobju zemljevida. Vzhodno od vzpetine se lepo vidi okljuk proge proti severu.
Stanje danes, kjer proga skorajda v premi premaga vzpon.
proga je na koncu naselja Šmarje pri Jelšah ubrala traso, ki je potekala nekaj 10 metrov severneje od današnje železnice. Stara in zdajšnja trasa sta se združili šele na zahodnih pobočjih Halarjevega brega. Na hitro sem skopiral štiri zemljevide s spletne Registra kulturne dediščine (link).
LiDAR-ska posnetka današnjega stanja. Z zeleno sem obkrožil vzhodni portal današnjega predora, z rdečo pa označil nekdanjo traso.
Še pobližje. Zelena kroga predstavlja portala predora, rdeča pa nekdanjo traso.
Na stari pettisočki se celo nahaja napis opuščena trasa železniške proge .
Še za primerjavo. Avstro-ogrski zemljevid iz obdobja 1910-1915. Halarjev breg je označen s koto 303 in se nahaja na levem obrobju zemljevida. Vzhodno od vzpetine se lepo vidi okljuk proge proti severu.
Stanje danes, kjer proga skorajda v premi premaga vzpon.
Aljaž
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Grobelno - Imeno meja
Kdaj je prišlo do spremembe trase?
Re: Grobelno - Imeno meja
Zdravo!
Tri leta po otvoritvi kumroveške proge, t.j. l. 1960 .
Vir: Tiri in čas št. 8, str. 152/153, (J. Resnik in Št. Stepic, Železniški predori v Sloveniji , Ljubljana 1996).
LP - Peter
Tri leta po otvoritvi kumroveške proge, t.j. l. 1960 .
Vir: Tiri in čas št. 8, str. 152/153, (J. Resnik in Št. Stepic, Železniški predori v Sloveniji , Ljubljana 1996).
LP - Peter
Re: Grobelno - Imeno meja
Spoštovani,
hvala za odgovor. Bil sem prepričan, da je šlo bolj okoli, kot ste mi sedaj lepo prikazali. Zanimiv podatek za nas, iz tega konca.
hvala za odgovor. Bil sem prepričan, da je šlo bolj okoli, kot ste mi sedaj lepo prikazali. Zanimiv podatek za nas, iz tega konca.
Re: Grobelno - Imeno meja
še nekaj statistike čezmejnega prometa Imeno-Kumrovec:
Potniški promet:
1989: 4.705 pot. vlakov
1990: 4.541 pot. vlakov
1991: 3.702 pot. vlakov
1992: 3.945 pot. vlakov
1993: 3.968 pot. vlakov
1994: 3.758 pot. vlakov
1995: 3.104 pot. vlakov
1996: 2.281 pot. vlakov
1997: 1.269 pot. vlakov
1998: 480 pot. vlakov
1999 in naprej: 0
Tovorni promet:
1989: 115 tov. vlakov
1990: 155 tov. vlakov
1991: 38 tov. vlakov
1992 in naprej: 0 tov. vlakov
Potniški promet:
1989: 4.705 pot. vlakov
1990: 4.541 pot. vlakov
1991: 3.702 pot. vlakov
1992: 3.945 pot. vlakov
1993: 3.968 pot. vlakov
1994: 3.758 pot. vlakov
1995: 3.104 pot. vlakov
1996: 2.281 pot. vlakov
1997: 1.269 pot. vlakov
1998: 480 pot. vlakov
1999 in naprej: 0
Tovorni promet:
1989: 115 tov. vlakov
1990: 155 tov. vlakov
1991: 38 tov. vlakov
1992 in naprej: 0 tov. vlakov