Beljak z okolico
Re: Beljak z okolico
Igor , slik ni nikoli preveč ; še posebno takšnih , ki si jih ti predstavil...občutek sam imel , da sem z vami ...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Beljak z okolico
Igor, super fotopis.
lp Robi
lp Robi
Re: Beljak z okolico
Brez besed... ...slike so odlične!
Re: Beljak z okolico
...hvala vsem...
....ropotajo pa...zeloooo
...isto....v bistvu je @holding natančno razložil njihov pomen.grega napisal/-a: MMG, a tisti valčki delujejo isto kot ti, ki jih je predstavil Milan??
....ropotajo pa...zeloooo
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Beljak z okolico
lepo fotopis
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Beljak z okolico
Igor,odličen fotopis.
Re: Beljak z okolico
bravo da lepo siko , čestitamo
Re: Beljak z okolico
Igor, še premalo slik Sem Ti kar fouš, tole je bilo sila zanimivo za pogledat! Čestitke
Goran
Re: Beljak z okolico
.....še enkrat hvala.....
Za boljše podoživljanje, pa je eden od pohajačev, nekaj tudi posnel:
Romeo v akciji: in še ranžirna postaja....pa ne pozabit na glas na drči
Za boljše podoživljanje, pa je eden od pohajačev, nekaj tudi posnel:
Romeo v akciji: in še ranžirna postaja....pa ne pozabit na glas na drči
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Beljak z okolico
Videli smo, da je v Beljaku poleti lepo, zato je bilo potrebno preverit stanje tudi pozimi.....ko je sneg
1.Že v mraku...pogled na Dravo in Karavanke v ozadju
2.Ob obisku Beljaka, skoraj ne gre mimo ogleda trgovskega centra, katerega reklamo bomo kmalu občudovali tudi na "naši domači"
Zanimiva foto tapeta Koroške:
3.OK....pa pejmo na tire
V kurilnici nas je že čakala....že 40 let stara mašina, na toplem, zalaufana:
4.Plac majster že vnaprej pripravi tiste stroje, kateri imajo v prihodnjih urah po planu vožnjo vlaka.
Nato odpre garažna vrata in lahko gremo ven....na šajbo
5.V Kapscha se vnese številko strojnega vlaka za ..... .
6.Toda izvoz iz kurilnice je še vedno rdeč....
7....in zato še par minut za kakšen škljoc.
Herkules...ko ne laufa je vedno priklopljen na štrom, saj za zagon potrebuje 35ºC, svojega predgretja pa nima
8.Naša veteranka na snegu, v mraku
9.In smo šli. Mimo Beljaka-Jug....proti Italiji. Takoj ven iz tunela je uvozni signal....na srečo rdeč
10.Iz mostu se lepo vidi tudi mesto Trbiž in če se nebi ravno vžgal kompresor, bi bila slikca še kaj vredna, toda za ponovitev vaje ni bilo več časa, zato naj bo ta
1.Že v mraku...pogled na Dravo in Karavanke v ozadju
2.Ob obisku Beljaka, skoraj ne gre mimo ogleda trgovskega centra, katerega reklamo bomo kmalu občudovali tudi na "naši domači"
Zanimiva foto tapeta Koroške:
3.OK....pa pejmo na tire
V kurilnici nas je že čakala....že 40 let stara mašina, na toplem, zalaufana:
4.Plac majster že vnaprej pripravi tiste stroje, kateri imajo v prihodnjih urah po planu vožnjo vlaka.
Nato odpre garažna vrata in lahko gremo ven....na šajbo
5.V Kapscha se vnese številko strojnega vlaka za ..... .
6.Toda izvoz iz kurilnice je še vedno rdeč....
7....in zato še par minut za kakšen škljoc.
Herkules...ko ne laufa je vedno priklopljen na štrom, saj za zagon potrebuje 35ºC, svojega predgretja pa nima
8.Naša veteranka na snegu, v mraku
9.In smo šli. Mimo Beljaka-Jug....proti Italiji. Takoj ven iz tunela je uvozni signal....na srečo rdeč
10.Iz mostu se lepo vidi tudi mesto Trbiž in če se nebi ravno vžgal kompresor, bi bila slikca še kaj vredna, toda za ponovitev vaje ni bilo več časa, zato naj bo ta
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Beljak z okolico
12.Torej zasvetil je uvoz....
13.....in zapeljali smo na postajo:
14.Če lani ob našem obisku nismo imeli sreče, je bilo tokrat povsem drugačna zgodba.
Vlaki gor, vlaki dol. Sicer je na postaji le 9 tirov, ampak promet pa laufa. Prav neverjetno za Italijane .
Je bilo pa vmes kar nekaj privat vlakov:
15.Veliko, ogromno je avtomobilov in seveda praznine, ki se vrača na vzhod
16.Na severni strani postaje je avstrijska napetost, zato 652 potrebuje dizel pomoč, ki že prihaja.
17.DVA strojevodje v kabini počakata, da pride premikač in odreže mašino od vlaka
18.In končno prihaja naš vlak ....zamujen 1½ h. Zato se vmaknemo na most...za marmoto
19.Pogled na naše Alpe, ki žarijo, obsijane z luno
20.Pa iz neba zopet na tire in z mašino na vlak. Trbiž je edini kraj, kjer morajo Avstijski kolegi sami zapenjat mašino na vlak. Zato se predvsem starejši majstri izogibajo te relacije in rajši peljejo recimo na Dunaj, ki je več ur oddaljen iz Beljaka. Sami naredijo tudi skrajšani zavorni preizkus, če pa je potreba po popolnem pregledu zavor, pokličejo mobilno pregledniško enoto iz Beljaka.
13.....in zapeljali smo na postajo:
14.Če lani ob našem obisku nismo imeli sreče, je bilo tokrat povsem drugačna zgodba.
Vlaki gor, vlaki dol. Sicer je na postaji le 9 tirov, ampak promet pa laufa. Prav neverjetno za Italijane .
Je bilo pa vmes kar nekaj privat vlakov:
15.Veliko, ogromno je avtomobilov in seveda praznine, ki se vrača na vzhod
16.Na severni strani postaje je avstrijska napetost, zato 652 potrebuje dizel pomoč, ki že prihaja.
17.DVA strojevodje v kabini počakata, da pride premikač in odreže mašino od vlaka
18.In končno prihaja naš vlak ....zamujen 1½ h. Zato se vmaknemo na most...za marmoto
19.Pogled na naše Alpe, ki žarijo, obsijane z luno
20.Pa iz neba zopet na tire in z mašino na vlak. Trbiž je edini kraj, kjer morajo Avstijski kolegi sami zapenjat mašino na vlak. Zato se predvsem starejši majstri izogibajo te relacije in rajši peljejo recimo na Dunaj, ki je več ur oddaljen iz Beljaka. Sami naredijo tudi skrajšani zavorni preizkus, če pa je potreba po popolnem pregledu zavor, pokličejo mobilno pregledniško enoto iz Beljaka.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Beljak z okolico
21.Gremo še po papirje....in odhod. Spust do Beljaka, s 100 km/h, mine zelo hitro in že smo na ranžirni postaji...uvozna skupina.
22.Mašino odrežejo od vlaka in mimo drče zapelje v depo.
23.Preden se od veteranke poslovimo....še ena za spomin.
24.Nas pa čaka že naslednja, bolj poznana.......že topla
25.Premik na vlak. Medtem ko premikač zapne in naredi skrajšan zavorni preizkus je čas za eno prtisnt.
Na papirjih piše 45449 ...do meje čisto navaden vlak, od Jesenic naprej pa privat....RCA.SI
To je edini vlak, ki iz ranžirne postaje odpelje z doprego, ker pa postaja ne omogoča dodajanje doprege (zaradi drče to tehnično ni izvedljivo), mora vlak najprej narediti en krog okrog ranžirne postaje, kjer na medpotju dobi doprego, šele nato, v drugem krogu zapusti postajo.
Torej priprave na ogrevalni krog:
26.Vožnja do Jesenic...smena kolega iz Krasa ... in nazaj z Lisinskim.
Še zaključek nočne v kurilnici, kjer počiva ena od Adrijinih lokomotiv
27.Tudi Nemci počivajo na toplem
28.Ker se pa noč nagiba v jutro, vzamemo eno za lažji počitek in gremo
22.Mašino odrežejo od vlaka in mimo drče zapelje v depo.
23.Preden se od veteranke poslovimo....še ena za spomin.
24.Nas pa čaka že naslednja, bolj poznana.......že topla
25.Premik na vlak. Medtem ko premikač zapne in naredi skrajšan zavorni preizkus je čas za eno prtisnt.
Na papirjih piše 45449 ...do meje čisto navaden vlak, od Jesenic naprej pa privat....RCA.SI
To je edini vlak, ki iz ranžirne postaje odpelje z doprego, ker pa postaja ne omogoča dodajanje doprege (zaradi drče to tehnično ni izvedljivo), mora vlak najprej narediti en krog okrog ranžirne postaje, kjer na medpotju dobi doprego, šele nato, v drugem krogu zapusti postajo.
Torej priprave na ogrevalni krog:
26.Vožnja do Jesenic...smena kolega iz Krasa ... in nazaj z Lisinskim.
Še zaključek nočne v kurilnici, kjer počiva ena od Adrijinih lokomotiv
27.Tudi Nemci počivajo na toplem
28.Ker se pa noč nagiba v jutro, vzamemo eno za lažji počitek in gremo
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Beljak z okolico
Trbiž zeleni gozd, mimo te postaje sem se peljal z avtobusom aprila lani.