Beljak z okolico

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Odgovori
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a desiro »

holding napisal/-a:
igor72 napisal/-a: Pa še dve zanimivosti sta mi padli v oči....namreč ko vlak prečka karavanški tunel, vagoni čudežno nimajo več IP, kot je od Kopra do Jesenic in pa nalog da je zaradi nezadostnega DZO ročnih zavor, potrebno dodatno namestiti cokle iz lokomotive.....pa si napisal da je pri nas večji klanec :?: :?:
...pa poskusmo še ti dve uganki rešit'..:

...Izredna Pošiljka (IP)... :idea: ...na senčni strani Karavank vozijo vlaki po Voznem RED-u.... :thumbupl ...na sončni pa po VOZNEM red-u....

...no, ker je "tam gor" poudarek na RED-u, ni več naloga. ker so že vlaki, ki prevažajo rudo, voznoredno (bodisi v VK al' na tabl'c) definirani in označeni, da prevažajo tako in tako IP, zato je strojevodja že s samim VR vlaka obveščen o tem in o pogojih prevoza... :thumbupl ....in, ker jim je že dolgo znano, kak' mi furamo, imajo take VR-je za VSE vlake rude in premoga....

...podobno (voznoredno) imajo zrihtan' tudi za takoimenovane "kodificirane pošiljke", pa "hukepacke"...itd, itd....
...poleg tega imajo med seboj podobne IP-je in "kodificirane pošiljke", katere prevladujejo, združene v nekaj šifer, npr LÜ 25, LU26, LÜ27, Profil 170,..itd.... :shock:...in že takoj "na uč" utekaš, v kateri vlak ga smeš uvrstiti, ker je strojevodja že z VR obveščen o tem......(če me spomin ne vara, je "Huki" LÜ 27..)..

..----..
...zdej pa še cokle...
...Pravilnik o zavorah,varnost......itd.... https://www.uradni-list.si/glasilo-urad ... bina/84199
...69. člen in Priloga 1 določata PZO in DZO ročnih in pritrdilnih zavor v vlaku glede na nagib proge, kjer bo vlak vozil.... :mrgreen: ...pri nas je zadeva stvar prevoznika......
...pri sosedih pa je zadeva kar precej drugačna...pa ne bom dlakocepil, ampak sam bistvo....

.."tam gor" si najbrž opazil, da nimajo "Nagibnih kazal" ob progi,.... [-X ...
..Strojevodja je odgovoren, da pripelje vlak od začetne do končne postaje.... :thumbupr ...ker vlak ni nikoli pretežek in nikoli premalo zavrt....(pa smo spet pri RED-u), ker je...
..Promet-(nik) odgovoren za obremenljivost lok in za "zavrtost vlaka"..(na podlagi podatkov prevoznika). :mrgreen: ...in mu niti na misel ne bo prišlo, da ga bo npr. strojevodja "namočil"...
..predvidevam, da iz tega sledi tudi nalog o uporabi ročnih cokel iz lokomotive za kritje DZO ročnih zavor zoper samopremaknitev.... :roll:....njihovih predpisov pa "'lih centoprocento" ne obvladam....

...P.S.:...ne hvalim prometnikov, samo razlagam njihov sistem.... :mrgreen: ....in posledice nespoštovanja...
Odlično razloženo, moram priznati prav v užitek brati ko lahko nekdo tako odlično izpostavi razliko med REDom in tistim kar je pač pri nas.

PŠrosil bi te da kot insajder poveš še kaj o IP jih ki pri nas vozijo v odklon Vmax 20km/h "tam gor" pa kako? Namreč pred leti se spomnim öbb naloga malenkost drugače kot sem videl zadnjega. (kak mesec nazaj)
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

holding napisal/-a:
na senčni strani Karavank vozijo vlaki po Voznem RED-u.... :thumbupl ...na sončni pa po VOZNEM red-u....

......in posledice nespoštovanja...
O ja... Vozni RED in, kar je bistvo, delovni NEred. :!:
Das weiß ich schon, das hat es immer schon gegeben, ob Polizei, Feuerwehr, Spital oder Bahn. Nur hat es offenbar mittlerweile eine Dimension erreicht, die für das Personal nicht mehr packbar ist. Und ein Lokführer, der mehrere Monate bis zu 80 Überstunden leisten muss, weil er sonst die Arschkarte zieht und/oder Angst um seinen Arbeitsplatz haben muss, kann nicht entsprechend ausgeruht zum Dienst gehen.Und wenn dann noch die Betriebsräte mitmachen, dann wird die Sache kriminell!
80 nadur, več mesecev zapored, ker se boji za službo. :shock: Za Beljaški konec pa zgornji zapis še posebej velja. Ko prebije VN kabel na Hrvaškem vagonu in s tem postaneta defektna dva taurusa, ni prostega osebja za premik. :shock: In zaradi enormnega dolga, pa se je začelo šparati...po vsem OeBB holdingu... @Holding, marsikaj ni ok, na senčni strani alp...samo javno ne upajo govoriti...

Boli pa še posebej naslednja izjava:
"Wir müssen flexibel sein, sonst kann die Produktion wegen des eklatanten Personalmangels nur mehr dreiviertel der Züge im Villacher Bereich fahren"
Tveganje varnosti, zato da prišparaš na zaposlenih in vozi 1/4 več vlakov z istim številom osebja. In da ta izjava pride iz ust "Betriebsrates" (sveta delavcev)...

...In posledice nespoštovanja...bomo mogoče lahko brali, na ORF... :roll:

Obremenjenost strojevodij z vsemi drugimi stvarmi, pa je v Avstriji, že tako ali tako na visokem nivoju.
Odgovori