Beljak z okolico
Re: Beljak z okolico
tile dve pa še posebej:
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 95copy.jpg
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 55copy.jpg
pri tej rezati levo tablo
Re: Beljak z okolico
MMG, izven teme, ali je na odseku Beljak - Trbiž uveden obojestranski prometigor72 napisal/-a:12.Torej zasvetil je uvoz....
http://www.shrani.si/f/e/p9/2X5JES28/201002241664-copy.jpg
Lp Signal
P. S.
Tukaj piše o
italijanski signalizaciji.
Re: Beljak z okolico
JeSignal napisal/-a:
MMG, izven teme, ali je na odseku Beljak - Trbiž uveden obojestranski promet
Lp Signal
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Beljak z okolico
...sosedje "klasične" dvotirne proge nimajo več... ...Signal napisal/-a:
MMG, izven teme, ali je na odseku Beljak - Trbiž uveden obojestranski promet
Lp Signal
....vse, kar obstaja, (eno, dvo, tri, štiritirna......proga), je vedno opremljeno in vozno v vse smeri enakovredno... ...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Beljak z okolico
To mi pa ni povsem jasno, zakaj je dvotirna proga za obojestranski promet boljša od klasične dvotirne, kjer je vsak tir namenjen za svojo smer. Razum samo v primeru remontov in popravil na določenem tiru, sicer pa se mi zdi problematično tako zaradi propustnosti, kot tudi varnosti. Mar ni klasična dvotirna proga z urejenim APB še zmeraj prometno najbolj propustna in varna?
preglednik
Re: Beljak z okolico
Najbrž je precej uporabna možnost, da se lahko izvede kakšno prehitenje izven postaje?
Re: Beljak z okolico
Kaj pa dvotirna proga z APB-jem v obe smeri?preglednik napisal/-a:APB še zmeraj prometno najbolj propustna in varna?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Beljak z okolico
Na odseku Lb_Zalog - Lb (proga 1 in 2). Morda še kjecokla napisal/-a:Kaj pa dvotirna proga z APB-jem v obe smeri?preglednik napisal/-a:APB še zmeraj prometno najbolj propustna in varna?
Kaj pa Jesenice - Podrožca
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Beljak z okolico
...@Milchy, pomagaj..... ....razložiti tole čisto tako, po domače, saj večkrat opazuješ neposredne prenose "dirk" na "Štrekenšpiglu"..... ...preglednik napisal/-a:To mi pa ni povsem jasno, zakaj je dvotirna proga za obojestranski promet boljša od klasične dvotirne, kjer je vsak tir namenjen za svojo smer.
Re: Beljak z okolico
težko čist enostavno razložiti ......holding napisal/-a:...@Milchy, pomagaj..... ....razložiti tole čisto tako, po domače, saj večkrat opazuješ neposredne prenose "dirk" na "Štrekenšpiglu"..... ...preglednik napisal/-a:To mi pa ni povsem jasno, zakaj je dvotirna proga za obojestranski promet boljša od klasične dvotirne, kjer je vsak tir namenjen za svojo smer.
med Gummernom in Paternion-Feistritz je proga razdeljena na 4 odseke ( 8 ker je dvotirna) in na tej progi čisto enostavno vozi en potniški vlak, ki se ustavi na obeh omenjenih postajah, hkrati pa po obeh tirih (lahko izmenično po levm in desnm ) vozita še dva tovorna vlaka, ki sta štartala za potnikom - vsi trije v smeri proti Spittalu ...
veliko lažje si je pa seveda vse to predstavljat, če to lahko sam opazuješ ......
Re: Beljak z okolico
preglednik napisal/-a:To mi pa ni povsem jasno, zakaj je dvotirna proga za obojestranski promet boljša od klasične dvotirne, kjer je vsak tir namenjen za svojo smer. Razum samo v primeru remontov in popravil na določenem tiru, sicer pa se mi zdi problematično tako zaradi propustnosti, kot tudi varnosti. Mar ni klasična dvotirna proga z urejenim APB še zmeraj prometno najbolj propustna in varna?
... na dvo ali več tirnih progah z izmeničnim prometom so VSE možne vožnje VAROVANE s SVN.... ...na npr. klasični dvotirni progi z APB-jem pa so vožnje "kontra" - po nepravem tiru - le delno varovane s SVN, ostalo pa neposredno varuje človek (prometnik, strojevodja, kretnik, čuvaj potnega prehoda, itd)....in teh voženj ni tako malo.. ...propustnost "na kontra" pa je le cca 30% redne...
...kar zadeva propustnost in varnost je najbolj idealna dvotirna APB proga -z odseki 1km do 3km - z izmeničnim prometom, vendar hkrati tudi najdražja , kar se tiče SV Naprav (tako investicija kot vzdrževanje)...
...dvo ali več tirna proga z izmeničnim prometom in odseki 3km-6km, prostornimi in uvoznimi signali s predsignali, pa je najbolj optimalna varianta ..... ...tako cenovno/propustnost + varnost...
...skoraj bi "zmahal" ampak žal, žal..... .... manjka na progi Lj-Se nekaj prostornih signalov s predsignali (ala' Planina)...katerih je pa na "Madžarki" na kupe....
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Beljak z okolico
Pri nas so skoraj vse dvotirne proge z izmeničnim prometom (banalizzazione). Propustnost pa si je šla v veliki meri mater jebat, ker so sklensali veliko komunikacijskih točk (ne vem če je ta izraz pravilen, po taljansko se jim reče "posto di comunicazione"), tako da vlak na "napčnem" tiru mora vozit več km kot bi bilo potrebno preden se vrne na "pravi" tir (npr. ni niti ene take točke od Trsta do Nabrežine ali z Opčin do Nabrežine, ali iz Tržiča do Nabrežine)
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Beljak z okolico
Zbowe toda v primeru obojsetranskega prometa po našem razumevanju pa tudi na OeBB ni pravega in napačnega tira ,kot ga ti poimenuješ. Ampak samo proga 1,2,3,4 in vse so enakovredne in teoretično bi lahko iz točke A do točke B se pravi od začetne do končne točke vožnje vlaka vozil po katerem koli tiru brez prehajanja nazaj na pravi tir.Pri obojestranskem ni pravi in nepravi
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Beljak z okolico
Točno, zato sem jih dal med navednice, naši jih imenujejo desni in levi ali lihi in sodi tir (binario dispari - binario pari).
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Beljak z okolico
Problemi s prepustnostjo se lahko pojavijo (ugibam) pri vlakih, ki morajo ustavljati na postajališčih na "pravi" strani perona zaradi vstopa/izstopa potnikov. Tirnih zvez, komunikacijskih točk, za prehod iz levega na desni tir in obratno pa ni (več).zbowe napisal/-a:Pri nas so skoraj vse dvotirne proge z izmeničnim prometom (banalizzazione). Propustnost pa si je šla v veliki meri mater jebat, ker so sklensali veliko komunikacijskih točk (ne vem če je ta izraz pravilen, po taljansko se jim reče "posto di comunicazione"), tako da vlak na "napčnem" tiru mora vozit več km kot bi bilo potrebno preden se vrne na "pravi" tir (npr. ni niti ene take točke od Trsta do Nabrežine ali z Opčin do Nabrežine, ali iz Tržiča do Nabrežine)
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal