Beljak z okolico

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Odgovori
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a grega »

Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a Signal »

igor72 napisal/-a:12.Torej zasvetil je uvoz....
http://www.shrani.si/f/e/p9/2X5JES28/201002241664-copy.jpg
MMG, izven teme, ali je na odseku Beljak - Trbiž uveden obojestranski promet :?:

Lp Signal



P. S.
Tukaj piše o
italijanski signalizaciji.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Signal napisal/-a:
MMG, izven teme, ali je na odseku Beljak - Trbiž uveden obojestranski promet :?:

Lp Signal
Je
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a holding »

Signal napisal/-a:
MMG, izven teme, ali je na odseku Beljak - Trbiž uveden obojestranski promet :?:

Lp Signal
...sosedje "klasične" dvotirne proge nimajo več... [-X ...

....vse, kar obstaja, (eno, dvo, tri, štiritirna......proga), je vedno opremljeno in vozno v vse smeri enakovredno... :lol: ...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a preglednik »

To mi pa ni povsem jasno, zakaj je dvotirna proga za obojestranski promet boljša od klasične dvotirne, kjer je vsak tir namenjen za svojo smer. Razum samo v primeru remontov in popravil na določenem tiru, sicer pa se mi zdi problematično tako zaradi propustnosti, kot tudi varnosti. Mar ni klasična dvotirna proga z urejenim APB še zmeraj prometno najbolj propustna in varna?
preglednik
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Najbrž je precej uporabna možnost, da se lahko izvede kakšno prehitenje izven postaje?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a cokla »

preglednik napisal/-a:APB še zmeraj prometno najbolj propustna in varna?
Kaj pa dvotirna proga z APB-jem v obe smeri? :lol:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a Signal »

cokla napisal/-a:
preglednik napisal/-a:APB še zmeraj prometno najbolj propustna in varna?
Kaj pa dvotirna proga z APB-jem v obe smeri? :lol:
Na odseku Lb_Zalog - Lb (proga 1 in 2). Morda še kje :?:
Kaj pa Jesenice - Podrožca :?:
Prijeten preostanek dneva
Signal
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a holding »

preglednik napisal/-a:To mi pa ni povsem jasno, zakaj je dvotirna proga za obojestranski promet boljša od klasične dvotirne, kjer je vsak tir namenjen za svojo smer.
...@Milchy, pomagaj..... [-o< ....razložiti tole čisto tako, po domače, saj večkrat opazuješ neposredne prenose "dirk" na "Štrekenšpiglu"..... :roll: ...
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a milchy »

holding napisal/-a:
preglednik napisal/-a:To mi pa ni povsem jasno, zakaj je dvotirna proga za obojestranski promet boljša od klasične dvotirne, kjer je vsak tir namenjen za svojo smer.
...@Milchy, pomagaj..... [-o< ....razložiti tole čisto tako, po domače, saj večkrat opazuješ neposredne prenose "dirk" na "Štrekenšpiglu"..... :roll: ...
težko čist enostavno razložiti ......

med Gummernom in Paternion-Feistritz je proga razdeljena na 4 odseke ( 8 ker je dvotirna) in na tej progi čisto enostavno vozi en potniški vlak, ki se ustavi na obeh omenjenih postajah, hkrati pa po obeh tirih (lahko izmenično po levm in desnm ) vozita še dva tovorna vlaka, ki sta štartala za potnikom - vsi trije v smeri proti Spittalu ...

veliko lažje si je pa seveda vse to predstavljat, če to lahko sam opazuješ ......
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a holding »

preglednik napisal/-a:To mi pa ni povsem jasno, zakaj je dvotirna proga za obojestranski promet boljša od klasične dvotirne, kjer je vsak tir namenjen za svojo smer. Razum samo v primeru remontov in popravil na določenem tiru, sicer pa se mi zdi problematično tako zaradi propustnosti, kot tudi varnosti. Mar ni klasična dvotirna proga z urejenim APB še zmeraj prometno najbolj propustna in varna?

... na dvo ali več tirnih progah z izmeničnim prometom so VSE možne vožnje VAROVANE s SVN.... :shock: ...na npr. klasični dvotirni progi z APB-jem pa so vožnje "kontra" - po nepravem tiru - le delno varovane s SVN, ostalo pa neposredno varuje človek (prometnik, strojevodja, kretnik, čuvaj potnega prehoda, itd)....in teh voženj ni tako malo.. [-X ...propustnost "na kontra" pa je le cca 30% redne...

...kar zadeva propustnost in varnost je najbolj idealna dvotirna APB proga -z odseki 1km do 3km - z izmeničnim prometom, vendar hkrati tudi najdražja , kar se tiče SV Naprav (tako investicija kot vzdrževanje)...

...dvo ali več tirna proga z izmeničnim prometom in odseki 3km-6km, prostornimi in uvoznimi signali s predsignali, pa je najbolj optimalna varianta ..... =D> ...tako cenovno/propustnost + varnost...

...skoraj bi "zmahal" ampak žal, žal..... :mrgreen: .... manjka na progi Lj-Se nekaj prostornih signalov s predsignali (ala' Planina)...katerih je pa na "Madžarki" na kupe....
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Pri nas so skoraj vse dvotirne proge z izmeničnim prometom (banalizzazione). Propustnost pa si je šla v veliki meri mater jebat, ker so sklensali veliko komunikacijskih točk (ne vem če je ta izraz pravilen, po taljansko se jim reče "posto di comunicazione"), tako da vlak na "napčnem" tiru mora vozit več km kot bi bilo potrebno preden se vrne na "pravi" tir (npr. ni niti ene take točke od Trsta do Nabrežine ali z Opčin do Nabrežine, ali iz Tržiča do Nabrežine)
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Zbowe toda v primeru obojsetranskega prometa po našem razumevanju pa tudi na OeBB ni pravega in napačnega tira ,kot ga ti poimenuješ. Ampak samo proga 1,2,3,4 in vse so enakovredne in teoretično bi lahko iz točke A do točke B se pravi od začetne do končne točke vožnje vlaka vozil po katerem koli tiru brez prehajanja nazaj na pravi tir.Pri obojestranskem ni pravi in nepravi [-X [-X [-X
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Točno, zato sem jih dal med navednice, naši jih imenujejo desni in levi ali lihi in sodi tir (binario dispari - binario pari).
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Beljak z okolico

Odgovor Napisal/-a Signal »

zbowe napisal/-a:Pri nas so skoraj vse dvotirne proge z izmeničnim prometom (banalizzazione). Propustnost pa si je šla v veliki meri mater jebat, ker so sklensali veliko komunikacijskih točk (ne vem če je ta izraz pravilen, po taljansko se jim reče "posto di comunicazione"), tako da vlak na "napčnem" tiru mora vozit več km kot bi bilo potrebno preden se vrne na "pravi" tir (npr. ni niti ene take točke od Trsta do Nabrežine ali z Opčin do Nabrežine, ali iz Tržiča do Nabrežine)
Problemi s prepustnostjo se lahko pojavijo (ugibam) pri vlakih, ki morajo ustavljati na postajališčih na "pravi" strani perona zaradi vstopa/izstopa potnikov. Tirnih zvez, komunikacijskih točk, za prehod iz levega na desni tir in obratno pa ni (več).
Prijeten preostanek dneva
Signal
Odgovori