Re: Beljak z okolico
Objavljeno: 03.04.2018, 14:54
Odlično razloženo, moram priznati prav v užitek brati ko lahko nekdo tako odlično izpostavi razliko med REDom in tistim kar je pač pri nas.holding napisal/-a:...pa poskusmo še ti dve uganki rešit'..:igor72 napisal/-a: Pa še dve zanimivosti sta mi padli v oči....namreč ko vlak prečka karavanški tunel, vagoni čudežno nimajo več IP, kot je od Kopra do Jesenic in pa nalog da je zaradi nezadostnega DZO ročnih zavor, potrebno dodatno namestiti cokle iz lokomotive.....pa si napisal da je pri nas večji klanec
...Izredna Pošiljka (IP)... ...na senčni strani Karavank vozijo vlaki po Voznem RED-u.... ...na sončni pa po VOZNEM red-u....
...no, ker je "tam gor" poudarek na RED-u, ni več naloga. ker so že vlaki, ki prevažajo rudo, voznoredno (bodisi v VK al' na tabl'c) definirani in označeni, da prevažajo tako in tako IP, zato je strojevodja že s samim VR vlaka obveščen o tem in o pogojih prevoza... ....in, ker jim je že dolgo znano, kak' mi furamo, imajo take VR-je za VSE vlake rude in premoga....
...podobno (voznoredno) imajo zrihtan' tudi za takoimenovane "kodificirane pošiljke", pa "hukepacke"...itd, itd....
...poleg tega imajo med seboj podobne IP-je in "kodificirane pošiljke", katere prevladujejo, združene v nekaj šifer, npr LÜ 25, LU26, LÜ27, Profil 170,..itd.... ...in že takoj "na uč" utekaš, v kateri vlak ga smeš uvrstiti, ker je strojevodja že z VR obveščen o tem......(če me spomin ne vara, je "Huki" LÜ 27..)..
..----..
...zdej pa še cokle...
...Pravilnik o zavorah,varnost......itd.... https://www.uradni-list.si/glasilo-urad ... bina/84199
...69. člen in Priloga 1 določata PZO in DZO ročnih in pritrdilnih zavor v vlaku glede na nagib proge, kjer bo vlak vozil.... ...pri nas je zadeva stvar prevoznika......
...pri sosedih pa je zadeva kar precej drugačna...pa ne bom dlakocepil, ampak sam bistvo....
.."tam gor" si najbrž opazil, da nimajo "Nagibnih kazal" ob progi,.... ...
..Strojevodja je odgovoren, da pripelje vlak od začetne do končne postaje.... ...ker vlak ni nikoli pretežek in nikoli premalo zavrt....(pa smo spet pri RED-u), ker je...
..Promet-(nik) odgovoren za obremenljivost lok in za "zavrtost vlaka"..(na podlagi podatkov prevoznika). ...in mu niti na misel ne bo prišlo, da ga bo npr. strojevodja "namočil"...
..predvidevam, da iz tega sledi tudi nalog o uporabi ročnih cokel iz lokomotive za kritje DZO ročnih zavor zoper samopremaknitev.... ....njihovih predpisov pa "'lih centoprocento" ne obvladam....
...P.S.:...ne hvalim prometnikov, samo razlagam njihov sistem.... ....in posledice nespoštovanja...
PŠrosil bi te da kot insajder poveš še kaj o IP jih ki pri nas vozijo v odklon Vmax 20km/h "tam gor" pa kako? Namreč pred leti se spomnim öbb naloga malenkost drugače kot sem videl zadnjega. (kak mesec nazaj)