Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
Tri slike sem pozabil dati gor.. V predoru Vranje 1 najdemo tudi manjši tunel, v katerem je potekala ozkotirna železnica (600mm). Če koga zanima, so tu slike :
Vhod
Ostanek ozkotirnega vagončka
Tir širine 600 mm
Vhod
Ostanek ozkotirnega vagončka
Tir širine 600 mm
Aljaž
Re: Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
Lepe slike leteči vlak
Ali ove markacije na šinah ;
http://www.shrani.si/f/2t/4g/2V6z1zYe/img2993.jpg
I u tunelu
http://www.shrani.si/f/1I/ty/2y5HxXZd/img3008.jpg
Tega ni bilo, kad smo mi hodili, znači nešto če bit od te pruge.
Ali ove markacije na šinah ;
http://www.shrani.si/f/2t/4g/2V6z1zYe/img2993.jpg
I u tunelu
http://www.shrani.si/f/1I/ty/2y5HxXZd/img3008.jpg
Tega ni bilo, kad smo mi hodili, znači nešto če bit od te pruge.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
To je torej predor, skozi katerega je nekoč peljal zelencleteči vlak napisal/-a:
Po malo manj kot 500 metrih pridemo ponovno na dnevno svetlobo. Pogled na izhod iz predora Vranje 1
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
res zanimive slike Aljaž pa še res si šel tja na tisto progo...kot si omenil po moje tut nobenemu ni jasno zakaj je v tunelu Vranje 1, še dodaten tunel ozkotirne železnice res presenetljivo
Lep pozdrav
Mario
Mario
Re: Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
Bravo @leteči vlak!
Nekaj me še zanima:
Če prav vidim, ima predor "Vranje 1" na vhodu dva tira, na izhodu samo en tir (in enotirni portal!?!),
v sam predor pa vodi še ozkotirna železnica???
Ima kdo kakšno razlago za to?
Nekaj me še zanima:
Če prav vidim, ima predor "Vranje 1" na vhodu dva tira, na izhodu samo en tir (in enotirni portal!?!),
v sam predor pa vodi še ozkotirna železnica???
Ima kdo kakšno razlago za to?
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
Tam so nameravali zgradit odcep za Reko.
Tisto ozkotino železnico pa so verjetno uporabljali za odvoz materiala.
Tisto ozkotino železnico pa so verjetno uporabljali za odvoz materiala.
...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
Hvala vsem !
Vranje 1: vhodni portal
Vranje 1: izhodni portal
Vranje 2: vhodni portal
Vranje 2: izhodni portal
Gre za to, da so mislili kmalu po dograditvi proge Istro povezati z Reko. S tem je bila mišljena izgradnja predora v okolici postaje Učka. Do tega seveda ni nikoli prišlo.
Današnji plani za izgadnjo tunela pod Učko pa so narejeni bolj severneje.
P.S. @Dino, nisem videl, da si me prehitel...
Res je. Vendar to posebnost najdemo tudi pri predoru Vranje 2. Dokaz:_Borsig_ napisal/-a: Nekaj me še zanima:
Če prav vidim, ima predor "Vranje 1" na vhodu dva tira, na izhodu samo en tir (in enotirni portal!?!),
Vranje 1: vhodni portal
Vranje 1: izhodni portal
Vranje 2: vhodni portal
Vranje 2: izhodni portal
Gre za to, da so mislili kmalu po dograditvi proge Istro povezati z Reko. S tem je bila mišljena izgradnja predora v okolici postaje Učka. Do tega seveda ni nikoli prišlo.
Današnji plani za izgadnjo tunela pod Učko pa so narejeni bolj severneje.
P.S. @Dino, nisem videl, da si me prehitel...
Aljaž
Re: Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
Hvala obema za odgovor.
Tudi pri "Vranje 2" sem to opazil, s tem da očitno izkop ni bil dokončan. Pa tudi drugi tir ni bil položen kot v "Vranje 1"
Morem priznati, da sem pomislil tudi na kakšne "JLA aktivnosti" v predoru.
Tudi pri "Vranje 2" sem to opazil, s tem da očitno izkop ni bil dokončan. Pa tudi drugi tir ni bil položen kot v "Vranje 1"
Morem priznati, da sem pomislil tudi na kakšne "JLA aktivnosti" v predoru.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
V predoru Vranje 1 je drugi tir položen le nekaj metrov v notranjost, natančneje do tistega malega tunelčka z ozkotirno progo._Borsig_ napisal/-a: Tudi pri "Vranje 2" sem to opazil, s tem da očitno izkop ni bil dokončan. Pa tudi drugi tir ni bil položen kot v "Vranje 1"
Smeška ti ne bi bilo potrebno dati. Res je šlo za vojaške aktivnosti - skladišča._Borsig_ napisal/-a:Morem priznati, da sem pomislil tudi na kakšne "JLA aktivnosti" v predoru.
Aljaž
Re: Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
Drugi del ekšna se je začela v postaji Kršan
Pot od 20 km se začme z prvim korakom, to je prvi korak
Narcis nam prikazuje zvonec
Nekdanje stajališče Vetva
Pot od 20 km se začme z prvim korakom, to je prvi korak
Narcis nam prikazuje zvonec
Nekdanje stajališče Vetva
Re: Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
Ekipa prihaja
Ena skupna
Ena skupna
Re: Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
Proga
Čakamo ekipo
Proga z druge strani reke Raše
Vhodni signal
Mi smo 52 km od Lupoglava, na postaji Raša
Omejitev hitrosti je 30 km/h
Še ena za konec
Čakamo ekipo
Proga z druge strani reke Raše
Vhodni signal
Mi smo 52 km od Lupoglava, na postaji Raša
Omejitev hitrosti je 30 km/h
Še ena za konec
Re: Pješačenje po pruzi Lupoglav - Raša (puno slika)
To je začetek prodora v mestu Poljane, zgoraj Opatije, delali so ga vojaki in kmetje leta 1951. Dolžina prodora je 40 korakov!Narcis napisal/-a:Gre dalje do Štalijah i luke Bršica, al ju je trava vso pojela, slik nemam od tam, za koji dan.Nejac napisal/-a:ali se proga iz Raše nadaljuje naprej proti Trgetu
Točno, ne da je bil zamišljen odcep za Reko, nego su bili počeli kopat s jene in druge strane i najenput depeša "obustaviti radove" i to je to.Dino S napisal/-a:Zakaj pa sta tista dva tunela na začetku narejena za dva tira? Kaj je tam bil mišljen odcep za Reko?