Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
Iz hladnega severa, smo se čez noč prepeljali malo bolj na jug.
1.Tretji dan smo iz vlaka stopili v Švici, natančneje v Baslu, še natančneje na postaji SBB.
Ker je bila naša veza že pripravljena .... samo ena na hitro....našga ICN-ja
2.Dobre dve uri je oddaljena Ženeva, kjer smo drugič stopili v deželo sira
3.Še enkrat naš vlak, ki prav fajn izgleda......Bombardier/Alstom izdelek, ki sliši na ime "RABDe500"
4.Najbolj pogosta lokomotiva na Nemško in Francosko govorečih kantonih je gotovo tale: Re460 ali Lok 2000 (nickname)
Lokomotiva, ki deluje na 15kV izmenične napetosti in z močjo 6100kW, je bila narejan v SLM (Swiss Lokomotive and Machine Works) v Winterthur-ju, kateri od Septembra leta 2005 deluje pod okriljem Stadler-ja.
5.Od 119 lokomotiv, kolikor je bilo narejenih, ima vsaka svojo barvo (reklamo) in zato skupaj sestavljajo zares zanimiv vozni park.
Takole, od daleč, izgleda full hudo
6.Poleg postaje je nekdo parkiral svoje kolo
7.Naš prejšnji vlak odhaja, saj vozi do letališča.
Še pozdrav strojevodji..... op.p.... strojevodkinji
8.Potem pa priprave za Francijo .V podhodu na postaji, je čisto pravi mejni prehod, saj zopet vstopamo v EU.
Švicarske oblasti so nas vzele pod drobnogled in med postopkom so nas prijazno opozorili da rok ne smemo imeti v žepu ali za hrbtom, kar so tudi budno spremljali .
Seveda smo bili neoporečni in že pripravljeni za vožnjo v desiderland .
Tale Bombardierova diesel/električna dvoživka nas bo popeljala v Frankraih
9. prihod v Chambery. Po stiskanju rok našim gostiteljem, smo najprej odložili pretežke nahrbtnike v bližnji hotel.
10.Prekrasna lokacija...samo par korakov od kurilnice (na žalost pogled na nasprotno strtan), majhne sobe, ampak urejene in čiste....za 15€ na noč.
1.Tretji dan smo iz vlaka stopili v Švici, natančneje v Baslu, še natančneje na postaji SBB.
Ker je bila naša veza že pripravljena .... samo ena na hitro....našga ICN-ja
2.Dobre dve uri je oddaljena Ženeva, kjer smo drugič stopili v deželo sira
3.Še enkrat naš vlak, ki prav fajn izgleda......Bombardier/Alstom izdelek, ki sliši na ime "RABDe500"
4.Najbolj pogosta lokomotiva na Nemško in Francosko govorečih kantonih je gotovo tale: Re460 ali Lok 2000 (nickname)
Lokomotiva, ki deluje na 15kV izmenične napetosti in z močjo 6100kW, je bila narejan v SLM (Swiss Lokomotive and Machine Works) v Winterthur-ju, kateri od Septembra leta 2005 deluje pod okriljem Stadler-ja.
5.Od 119 lokomotiv, kolikor je bilo narejenih, ima vsaka svojo barvo (reklamo) in zato skupaj sestavljajo zares zanimiv vozni park.
Takole, od daleč, izgleda full hudo
6.Poleg postaje je nekdo parkiral svoje kolo
7.Naš prejšnji vlak odhaja, saj vozi do letališča.
Še pozdrav strojevodji..... op.p.... strojevodkinji
8.Potem pa priprave za Francijo .V podhodu na postaji, je čisto pravi mejni prehod, saj zopet vstopamo v EU.
Švicarske oblasti so nas vzele pod drobnogled in med postopkom so nas prijazno opozorili da rok ne smemo imeti v žepu ali za hrbtom, kar so tudi budno spremljali .
Seveda smo bili neoporečni in že pripravljeni za vožnjo v desiderland .
Tale Bombardierova diesel/električna dvoživka nas bo popeljala v Frankraih
9. prihod v Chambery. Po stiskanju rok našim gostiteljem, smo najprej odložili pretežke nahrbtnike v bližnji hotel.
10.Prekrasna lokacija...samo par korakov od kurilnice (na žalost pogled na nasprotno strtan), majhne sobe, ampak urejene in čiste....za 15€ na noč.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
11.Kot bi bili v Italiji....ura odbije poldan....svet se ustavi....pomemmbno je samo eno in edino....hrana .
Ob prijetnem kosilu sklepanje načrtov za čimboljšo izrabo časa...pogovarjali smo se z rokami in kulijem ....razen Kristjana seveda
12.Odločitev, da se vrnemo v Chambery, je padla že lansko leto, ko smo le na hitro preleteli njihovo kurilnico. Zato smo si letos rezervirali cel popoldan.
Že lani sem omenil da tukaj domuje klub APMFS...združenje za ohranitev železniškega materijala Savojskega okraja.
Lep primer, kako ministrstvo za kulturo skrbi za svojo zgodovino in na kar so zelo ponosni:
13.nestrpno čakamo, da se odpro vrata v nebesa
14.Prvi pogled po depoju; prostor ki se preureja, bo namenjen le obiskovalcem muzejskih eksponatov
15.Pa niso dali samo table...tisti iz ministrstva....na novo prekrita je bila kompletna polkrožna streha, ki pa ni majhna in prav veličastno izgleda
16.Potem pa začudenje....v hali ni bilo njihove CC 6558 v zeleni barvi, ampak druga....CC6549 (naj vas ne moti št. 406549, saj 40 pomeni le da je bila namenjena tovornemu prometu). Lokomotiva je prišla iz Pariza in je stala zunaj, kar se tudi vidi na precej zbledeli barvi. Ampak majstri pravijo da ne bo dolgo tako...polirna pasta je že nabavljena .
17.Sledil je naslednji šok, saj je imetnik ključev občudoval novosti iz sveta modelnih železnic......v Nurnbergu.
Probal smo vse sorte ključev, pravi pa ni bil noben...
18.Na srečo je bila vsaj njena soseda odprta in smo se zato bolj posvetili njej.
Torej: CC 20001 je bila prva dvosistemska lokomotiva narejena leta 1950. Poleg 1,5kV enosmerne napetosti je delovala tudi na izmenični in sicer kar v razponu med 16 in 23kV. Njena nominalna vrednost pa je bila 20kV in 50Hz. Že pogled od zunaj da vedeti da ni nastala na francoskih tleh. Je sorodnica lokomotive Ae 6/6, ki spada na švicarske tire.Njena notranjost pa je delo firme Oerlikon.
19.Razen modrega manometra, res nič ne izgleda francosko
20.Trije taki skrbijo da se motorji vrtijo vsi v isto smer
Ob prijetnem kosilu sklepanje načrtov za čimboljšo izrabo časa...pogovarjali smo se z rokami in kulijem ....razen Kristjana seveda
12.Odločitev, da se vrnemo v Chambery, je padla že lansko leto, ko smo le na hitro preleteli njihovo kurilnico. Zato smo si letos rezervirali cel popoldan.
Že lani sem omenil da tukaj domuje klub APMFS...združenje za ohranitev železniškega materijala Savojskega okraja.
Lep primer, kako ministrstvo za kulturo skrbi za svojo zgodovino in na kar so zelo ponosni:
13.nestrpno čakamo, da se odpro vrata v nebesa
14.Prvi pogled po depoju; prostor ki se preureja, bo namenjen le obiskovalcem muzejskih eksponatov
15.Pa niso dali samo table...tisti iz ministrstva....na novo prekrita je bila kompletna polkrožna streha, ki pa ni majhna in prav veličastno izgleda
16.Potem pa začudenje....v hali ni bilo njihove CC 6558 v zeleni barvi, ampak druga....CC6549 (naj vas ne moti št. 406549, saj 40 pomeni le da je bila namenjena tovornemu prometu). Lokomotiva je prišla iz Pariza in je stala zunaj, kar se tudi vidi na precej zbledeli barvi. Ampak majstri pravijo da ne bo dolgo tako...polirna pasta je že nabavljena .
17.Sledil je naslednji šok, saj je imetnik ključev občudoval novosti iz sveta modelnih železnic......v Nurnbergu.
Probal smo vse sorte ključev, pravi pa ni bil noben...
18.Na srečo je bila vsaj njena soseda odprta in smo se zato bolj posvetili njej.
Torej: CC 20001 je bila prva dvosistemska lokomotiva narejena leta 1950. Poleg 1,5kV enosmerne napetosti je delovala tudi na izmenični in sicer kar v razponu med 16 in 23kV. Njena nominalna vrednost pa je bila 20kV in 50Hz. Že pogled od zunaj da vedeti da ni nastala na francoskih tleh. Je sorodnica lokomotive Ae 6/6, ki spada na švicarske tire.Njena notranjost pa je delo firme Oerlikon.
19.Razen modrega manometra, res nič ne izgleda francosko
20.Trije taki skrbijo da se motorji vrtijo vsi v isto smer
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
21.Poznano? .... , pa da niso ukradli patent švicarjem
ali kot na reklami:"Kdo jih je naredil? Aaa?........Zvicarji"
22.Rentgenski posnetek centralnoživčnega sistema
23.Za vklop te 104t težke mrcine, skrbi tale komad. Vhod direktno iz kabine, seveda pod ključem iz blokirne naprave
24.Med našim občudovanjem, se na drugi strani hale pripravlja za svoj šiht
25.Le še v pravo smer jo obrnejo in že gre na pot
26.Nasledni bonbonček, ki ga francozi varujejo je tale:
27.Dve pomožni + tri pogonske + tri pogonske + 2 pomožni, lahko izberemo iz njenega imena (2CC2), saj je za na sliko, z njenimi 20 kolesi , prevelika.
Res škoda, ker je parkirana v samostojni hali in je zato ni mogoče poslikat v vsej njeni velikosti, ki znaša kar 23,8m.
Tudi težka ni prav malo...
28.Tudi to so naredili....Zvicarji ...natančneje Oerlikon. Njena max hitrost je bila 120 km/h.
Vozila je po Savojskih Alpah, po dolini Morienne, kjer še danes poteka glavna prometna žila proti Italiji in se konča z prelazom/tunelom skozi Frejus.
Njena nazivna napetost je bila 1,5kV, katero pa je odjemala iz tretje tirnice:
29."Odjemnik" pa je bil nameščen tule in še na treh enakih mestih (na vsaki strani po dva)
30.Nobenega bakra, niti grafita....direktno železo na železo
ali kot na reklami:"Kdo jih je naredil? Aaa?........Zvicarji"
22.Rentgenski posnetek centralnoživčnega sistema
23.Za vklop te 104t težke mrcine, skrbi tale komad. Vhod direktno iz kabine, seveda pod ključem iz blokirne naprave
24.Med našim občudovanjem, se na drugi strani hale pripravlja za svoj šiht
25.Le še v pravo smer jo obrnejo in že gre na pot
26.Nasledni bonbonček, ki ga francozi varujejo je tale:
27.Dve pomožni + tri pogonske + tri pogonske + 2 pomožni, lahko izberemo iz njenega imena (2CC2), saj je za na sliko, z njenimi 20 kolesi , prevelika.
Res škoda, ker je parkirana v samostojni hali in je zato ni mogoče poslikat v vsej njeni velikosti, ki znaša kar 23,8m.
Tudi težka ni prav malo...
28.Tudi to so naredili....Zvicarji ...natančneje Oerlikon. Njena max hitrost je bila 120 km/h.
Vozila je po Savojskih Alpah, po dolini Morienne, kjer še danes poteka glavna prometna žila proti Italiji in se konča z prelazom/tunelom skozi Frejus.
Njena nazivna napetost je bila 1,5kV, katero pa je odjemala iz tretje tirnice:
29."Odjemnik" pa je bil nameščen tule in še na treh enakih mestih (na vsaki strani po dva)
30.Nobenega bakra, niti grafita....direktno železo na železo
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
31.Pa še pogled iza strojevodskega pulta
Da pa nebi mislili, da služi samo kot razstavni eksponat, dva posnetka, kako se sama tudi pelje.
Prvi je bolj predstavitveni in tisti ki razume francosko. še zraven še kaj nauči , drugi pa cabview iz sprehajanja po postaji Chambery
32.Preden se znoči, pa si moramo ogledati še zunanji del kurilnice.
Ti dve tudi že načenja zob časa
33.Serija 67xxx je številčen predstavnik dizel flote
34.Tudi ta je Oerlikonova ...da ne bomo ugotovili da so tudi Brižite....Švicarke ... mogoče je pa Haidi...
Vsekakor imajo spoštljivo starost
35.Ampak njena notranjost , no razen obratomerja, je "naši domači"
36.Tandem premikalk....bluetooth UIC povezava
37.pushpul vagoni, dvosistemska elokica in premikalka
38.Tudi novejša vozna sredstva nismo izpustili....vse je bilo treba izprobat
39.Pred kurilnico sta EMU in Astride (Asynchronous TRIcurrent Drive Engine (asinhroska trisistemska))
40.Astrid...malo pobližje. Njena oznaka je BoBo 36xxx in deluje na treh sistemih:25 kV 50 Hz AC, 1.5 kV DC, 3 kV DC, za kar uporablja dva pantografa (nekatere imajo tudi tri - menda za SLO). S 5600 kW moči lahko doseže do 200 km/h.
Vozijo predvsem tovorne vlake na Maurienne, nekatere (oprtne) tudi čez mejo.
Da pa nebi mislili, da služi samo kot razstavni eksponat, dva posnetka, kako se sama tudi pelje.
Prvi je bolj predstavitveni in tisti ki razume francosko. še zraven še kaj nauči , drugi pa cabview iz sprehajanja po postaji Chambery
32.Preden se znoči, pa si moramo ogledati še zunanji del kurilnice.
Ti dve tudi že načenja zob časa
33.Serija 67xxx je številčen predstavnik dizel flote
34.Tudi ta je Oerlikonova ...da ne bomo ugotovili da so tudi Brižite....Švicarke ... mogoče je pa Haidi...
Vsekakor imajo spoštljivo starost
35.Ampak njena notranjost , no razen obratomerja, je "naši domači"
36.Tandem premikalk....bluetooth UIC povezava
37.pushpul vagoni, dvosistemska elokica in premikalka
38.Tudi novejša vozna sredstva nismo izpustili....vse je bilo treba izprobat
39.Pred kurilnico sta EMU in Astride (Asynchronous TRIcurrent Drive Engine (asinhroska trisistemska))
40.Astrid...malo pobližje. Njena oznaka je BoBo 36xxx in deluje na treh sistemih:25 kV 50 Hz AC, 1.5 kV DC, 3 kV DC, za kar uporablja dva pantografa (nekatere imajo tudi tri - menda za SLO). S 5600 kW moči lahko doseže do 200 km/h.
Vozijo predvsem tovorne vlake na Maurienne, nekatere (oprtne) tudi čez mejo.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
41.baterijsko napetost zazremo takoj ko pridemo skozi vrata
42.cabview
43.Pa še motornik. Mislim da je proizvajalca nesmiselno navajat, je pa to serija Z 7500, ki deluje samo pod enosmerno napetostjo 1,5kV.
Pogled na njegov pult, kateremu so naši gostitelji rekli kat "little brigita" s "twingo" števcem
44.Seveda za konec ogleda paše še gasilska
45.Preden pade noč, pa le še pogled proti Savojskim Alpam, kamor se bomo podali naslednji dan in kaže da bomo prvič imeli srečo tudi z vremenom
46.Zvečer še sprehod po ulicah Chambery-ja, ki pa je bolj malo obljuden in večina trgovin, kot tudi restavracij je zaprtih
Samotne ulice...
47.Ogledali smo si še spomenik s sloni, ki je posvečen generalu Count de Boigne, ki je svoje ime "dobil" na pohodih skozi Indijo; potem pa spat
48....ampak ne brez jest . Lačen it spat je hudo in zato je treba to možnost spravit na minimum
Ste že kdaj probali sirov fondue...ne veste kaj zamujate
49.Ko nas je Dominique podučila o svojih spretnostih, smo se izprobali tudi sami
50.akcija uspela...za kam drugam kot v vertikalo, ni bilo več moči in ne volje...
42.cabview
43.Pa še motornik. Mislim da je proizvajalca nesmiselno navajat, je pa to serija Z 7500, ki deluje samo pod enosmerno napetostjo 1,5kV.
Pogled na njegov pult, kateremu so naši gostitelji rekli kat "little brigita" s "twingo" števcem
44.Seveda za konec ogleda paše še gasilska
45.Preden pade noč, pa le še pogled proti Savojskim Alpam, kamor se bomo podali naslednji dan in kaže da bomo prvič imeli srečo tudi z vremenom
46.Zvečer še sprehod po ulicah Chambery-ja, ki pa je bolj malo obljuden in večina trgovin, kot tudi restavracij je zaprtih
Samotne ulice...
47.Ogledali smo si še spomenik s sloni, ki je posvečen generalu Count de Boigne, ki je svoje ime "dobil" na pohodih skozi Indijo; potem pa spat
48....ampak ne brez jest . Lačen it spat je hudo in zato je treba to možnost spravit na minimum
Ste že kdaj probali sirov fondue...ne veste kaj zamujate
49.Ko nas je Dominique podučila o svojih spretnostih, smo se izprobali tudi sami
50.akcija uspela...za kam drugam kot v vertikalo, ni bilo več moči in ne volje...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
Très bon garçon, cinq, assis
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
Dobr ti grejo od rok tile fotopisi
http://www.shrani.si/f/3f/4b/NC0gBqc/20 ... 4-copy.jpg
A to ste pa mal reklamo za SŽ delal ?
http://www.shrani.si/f/3f/4b/NC0gBqc/20 ... 4-copy.jpg
A to ste pa mal reklamo za SŽ delal ?
Re: Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
Upam, da ima nadaljevanka še ogromno delov!
Sem pa vam fouš pri teh obiskih tujih delavnic in rotund
Igor, bis bis!
Goran
Re: Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
Če foušija bi gorela...Gorchi napisal/-a: Sem pa vam fouš pri teh obiskih tujih delavnic in rotund
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
...Un grand merci à tous...
Lani smo bili kot kakšni Kekci brez njih in si letos iste sramote nismo več dovolili.
Komaj čakam da bo enako tudi pri nas, saj si sedaj močno "čuden", če si opazen v telovniku
Seveda je tudi reklama, še več pa je to, da povsod, ko se prečka našo severno mejo, uporabljajo odsevni jopič.grega napisal/-a: A to ste pa mal reklamo za SŽ delal ?
Lani smo bili kot kakšni Kekci brez njih in si letos iste sramote nismo več dovolili.
Komaj čakam da bo enako tudi pri nas, saj si sedaj močno "čuden", če si opazen v telovniku
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
In to bi tudi bilo prav...igor72 napisal/-a:
Seveda je tudi reklama, še več pa je to, da povsod, ko se prečka našo severno mejo, uporabljajo odsevni jopič.
Lani smo bili kot kakšni Kekci brez njih in si letos iste sramote nismo več dovolili.
Komaj čakam da bo enako tudi pri nas, saj si sedaj močno "čuden", če si opazen v telovniku
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
Uuuuaaaau! Igor, uuuuaaaau!!!
Skoraj pozabil dihat. press
Skoraj pozabil dihat. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Basel (SBB) - Chambery (SNCF)
Igor saj ga oblečeš zaradi sebe, svoje osebne varnosti, ne pa zato kaj bodo drugi rekli.igor72 napisal/-a:...Un grand merci à tous...
Seveda je tudi reklama, še več pa je to, da povsod, ko se prečka našo severno mejo, uporabljajo odsevni jopič.grega napisal/-a: A to ste pa mal reklamo za SŽ delal ?
Lani smo bili kot kakšni Kekci brez njih in si letos iste sramote nismo več dovolili.
Komaj čakam da bo enako tudi pri nas, saj si sedaj močno "čuden", če si opazen v telovniku
Tukaj bi lahko dodal še .Po čem ločiš na daleč strojevodja SŽ od RCA.
Drugače pa odličen fotopis,zelo zanimivo kot vedno vsi tvoji prispevki .Železničar z veliko začetnico.