Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
Imeno do tod Vlaki še danes vozijo
Naša trasa proge je kar solidno ohranjena saj je bila malo pred
zaporo te proge leta 1997 skoraj v celoti renovirana
malo je tud podrtih drevesov ker se ta odsek ne rihta sedaj več
državna meja Slovenija-Hrvaška
prehod železnice čez cesto. Mejni prehod sem prečkal v Sedlarjevo
ker je prehod Imeno zaprt zaradi mostu čez Sotlo in so maloobmejni prehod
Sedlarjevo spremenili v meddržavni. Pogled proti Kumrovcu. Rastje je res
zelo velko.
peron v zagorskih selih.
pogled na železniške tire ki so popolnoma zaraščeni
vozni red avtobusa na relaciji Zagorska Sela-Harmica
HŽ. avtobusna linija
Naša trasa proge je kar solidno ohranjena saj je bila malo pred
zaporo te proge leta 1997 skoraj v celoti renovirana
malo je tud podrtih drevesov ker se ta odsek ne rihta sedaj več
državna meja Slovenija-Hrvaška
prehod železnice čez cesto. Mejni prehod sem prečkal v Sedlarjevo
ker je prehod Imeno zaprt zaradi mostu čez Sotlo in so maloobmejni prehod
Sedlarjevo spremenili v meddržavni. Pogled proti Kumrovcu. Rastje je res
zelo velko.
peron v zagorskih selih.
pogled na železniške tire ki so popolnoma zaraščeni
vozni red avtobusa na relaciji Zagorska Sela-Harmica
HŽ. avtobusna linija
Re: Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
Tu gre ta trasa Ne vem če se slučajno motim mogoče pa je bila to nekoč postaja
Ker so dan danes v njej delovni stroji.
Pogled postaje od daleč (zagorska Sela)
Pogled na omejitev Hitrosti (prosim za komentarje)
Malo pred Kumrovcem
Mislim da vstopni signal na postajo Kumrovec. Nekdo se pa rad igra z lučkami
Peron v Kumrovcu
Raztirnik popolnoma zaraščen
Trasa gre ravno kako burno je rastje pa sami itak vidite.
Ker so dan danes v njej delovni stroji.
Pogled postaje od daleč (zagorska Sela)
Pogled na omejitev Hitrosti (prosim za komentarje)
Malo pred Kumrovcem
Mislim da vstopni signal na postajo Kumrovec. Nekdo se pa rad igra z lučkami
Peron v Kumrovcu
Raztirnik popolnoma zaraščen
Trasa gre ravno kako burno je rastje pa sami itak vidite.
Zadnjič spremenil BLAZ12, dne 24.06.2010, 10:14, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
Še sem v Kumrovcu
S strani kaj raste na progi
Postaja Zelenjak
Pogled proti postaji Klanjec
Tu trasa zaide na naš Slovenski kataster. Če se ne motim zaide proga na tem 38km. odseku od
Harmice do Kumrovca kar 13x2 prečka mejo.
Malo pred predorom ki je na našem katastru
S strani kaj raste na progi
Postaja Zelenjak
Pogled proti postaji Klanjec
Tu trasa zaide na naš Slovenski kataster. Če se ne motim zaide proga na tem 38km. odseku od
Harmice do Kumrovca kar 13x2 prečka mejo.
Malo pred predorom ki je na našem katastru
Zadnjič spremenil BLAZ12, dne 23.06.2010, 16:48, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
Čisto tik ob mejnem prehodu ki pa žal ne vem kako se imenuje.
Od Klanjca ki je bila proga kar solidnem stanju spet groza ,….
Postaja
In željeni cilj dosegel Harmica. Tud mejni prehod z enakim imenom naša
Stran pa je Rignca
Kumrovška proga je zaprta kako dolgo še pa itak nobeden ne ve ,…
Zadnjič spremenil BLAZ12, dne 23.06.2010, 15:47, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
Prihod vlaka za dugo Selo
In njegov odhod
In avtor te zadeve tega pohoda
Zadnjič spremenil BLAZ12, dne 23.06.2010, 16:02, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
Bravo, Blaž! Tako se dela!
Nov pogled na ta, od boga pozabljen kos železnice.
Hvala za super fotopis. Se priporočamo po še.
Nov pogled na ta, od boga pozabljen kos železnice.
Hvala za super fotopis. Se priporočamo po še.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
sedaj sem ga še glih nekaj popravljal ker mi je 3 slike se izmuznile iz 640 pik. pa sem jih izrezal jih še enkrat naložim pa uredim. ja res je od boga pozabljen del železnice mislim da bog na to progo že kar dolgo ni mislil. ja pa mi je le uspelo fotopis naredit.
Hvala Dolfe za pomoč pa tudi Matjažu.
Lep dan še naprej
Hvala Dolfe za pomoč pa tudi Matjažu.
Lep dan še naprej
Re: Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
Super fotopis...se pa bojim, da ne bo proga dočakala ponovne otvoritve.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
BLAZ12 napisal/-a: In avtor te zadeve tega pohoda
http://www.shrani.si/f/q/12t/3TOk3bZ3/f ... ja0571.jpg
Glede na objavljen lasten avto-portet, si vam dovoljujem predstaviti našega
dolgoletnega člana foruma http://www.vlaki.info in aktivnega člana v Društva ljubiteljev železnic in železniških eksponatov Celje, .....
...... Blaža.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
bilo je že kar nekaj dela na tej progi sploh pri postaji klanjec se je veliko rihtalo saj so novi betonski pragi a naprej ko so še hoteli rihtati se je zapletlo pri katasru saj jih je brežiška policija takrat po domače rečeno nagnala. tud bog ne ve če bo to vozno sploh še kdajcokla napisal/-a:Super fotopis...se pa bojim, da ne bo proga dočakala ponovne otvoritve.
Re: Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
Dolfe napisal/-a:BLAZ12 napisal/-a: In avtor te zadeve tega pohoda
http://www.shrani.si/f/q/12t/3TOk3bZ3/f ... ja0571.jpg
Glede na objavljen lasten avto-portet, si vam dovoljujem predstaviti našega
dolgoletnega člana foruma http://www.vlaki.info in aktivnega člana v Društva ljubiteljev železnic in železniških eksponatov Celje, .....
...... Blaža.
ta pa mi je fejst poznan ,...
lp
Dolfe
Re: Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
Za Vse ki še te proge ne poznate malo opisa ki sem ga dobil dol z neta.
Železniška proga Savski Marof-Kumrovec je regionalna proga na Hrvaškem. Enotirna železnica je dolga 38 kilometrov. Začne se pri postaji Savski Marof, nato teče ob državni progi Savski Marof - Zagreb vse do postaje Sutla, kjer se od nje loči proti severu. Proga je ves čas speljana ob hrvaško-slovenski meji, ki jo tudi nekajkrat seka, natanko 26-krat, kar pomeni, da 13-krat vstopi v slovensko ozemlje. Skupno je pot po njem dolga približno 6,73 kilometra.[1] Danes je večina proge v slabem stanju. Nekatere nekdanje postaje (naprimer Kraj Donji, Zelenjak) danes služijo za bivališče.
Progo (vse do Stranja) je gradila inženirska enota jugoslovanske vojske v sklopu rednih vojaških vaj. Do Kumrovca je bila zgrajena leta 1956, do Stranja pa 1957. Osni protisk je bil 16 ton. V osemdesetih letih so od Vukovega Sela do Kumrovca postavili betonske pragove, podlaga pa je bila iz sekanca. S tem je bil povečan osni pritisk. V prvi polovici 90. let je potekala obnova od Kumrovca do Vukovega Sela v dolžini 23 kilometrov. Vojna na Hrvaškem je dela prekinila, tako da je ostalo neobnovljenih slabih 8 kilometrov proge. Zaradi dotrajanosti je bila 14. novembra 2000 proga zaprta. Od takrat se prevoz potnikov vrši z avtobusi v organizaciji Hrvaških železnic. Ta je bil zaradi tehničnih težav od 13. aprila do 3. junija 2006 začasno prekinjen.
Pobude za obnovo so se pojavile konec leta 2004. V prvi polovici naslednjega leta so sledili sestanki med predstavniki Hrvaških železnic ter lokalne samouprave, na katerih so dosegli dogovor o financiranju. Slednji ni bil izveden do konca, saj je denar pošel, tako da so se dela, ki so se pričela maja 2005 (takrat je bil odstranjen stari tir od Savskega Marofa do Sotle) morala zaključiti. Hrvaške železnice so še naprej urejale projektno dokumentacijo.
Obnova se ponovno začela z slovesno otvoritvijo del 5. junija 2006. A tudi tokrat so dela 15. septembra prekinili. Na opozorilo brežiške policije so delavci ustavili dela na relaciji Harmica - Vukovo Selo, kjer proga nekajkrat seka državno mejo.[3] Obnova je zajemala zamenjavo pragov in tračnic iz Liške proge. 13. junija 2008 je bil odprt na novo elektrificiran del Harmica - Sutla. Za nadaljevanje obnove proge do Kumrovca mora hrvaška vlada s slovensko rešiti 540 metrov meje na slovenski strani reke v dolžini treh kilometrov od Harmice do Vukovega Sela. Trenutno je v teku elektrifikacija od Savskega Marofa do Vukovega Sela v dolžini 8,8 kilometra. Po obnovi bo proga zmogla obremenitev 20 ton, vlaki pa bodo lahko vozili s hitrostjo 60 in 80 km/h.
proga Savski Marof - Zagreb
Savski Marof
Laduč
Sutla
Harmica
hrvaško-slovenska meja (228 metrov, Rigonce)[5] [1]
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (284 metrov, Veliki Obrež)
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (193 metrov, Veliki Obrež)
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (616 metrov, Veliki Obrež, Rakovec)
Vukovo Selo (stoji v Rakovcu, Slovenija)
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (59 metrov, Rakovec)
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (489 metrov, Rakovec)
slovensko-hrvaška meja
Kraj Donji
hrvaško-slovenska meja (70 metrov, Jereslavec)
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (323 metrov, Jereslavec, Slogonsko)
slovensko-hrvaška meja
Rozga
Prosinec
Draše
hrvaško-slovenska meja (149 metrov, Bračna vas)
slovensko-hrvaška meja
Gredice
Klanjec
Sotla
hrvaško-slovenska meja (245 metrov, Kunšperk)
TUNNEL2.svg predor Zelenjak
Sotla
slovensko-hrvaška meja
Zelenjak
Sotla
hrvaško-slovenska meja (3,71 kilometra, Kunšperk, Polje pri Bistrici)
slovensko-hrvaška meja
Sotla
Kumrovec
hrvaško-slovenska meja (206 metrov, Ples)
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (155 metrov, Sedlarjevo)
slovensko-hrvaška meja
Zagorska Sela
Sotla
hrvaško-slovenska meja
Imeno (Mejni prehod Imeno)
proga Stranje - Imeno
Železniška proga Savski Marof-Kumrovec je regionalna proga na Hrvaškem. Enotirna železnica je dolga 38 kilometrov. Začne se pri postaji Savski Marof, nato teče ob državni progi Savski Marof - Zagreb vse do postaje Sutla, kjer se od nje loči proti severu. Proga je ves čas speljana ob hrvaško-slovenski meji, ki jo tudi nekajkrat seka, natanko 26-krat, kar pomeni, da 13-krat vstopi v slovensko ozemlje. Skupno je pot po njem dolga približno 6,73 kilometra.[1] Danes je večina proge v slabem stanju. Nekatere nekdanje postaje (naprimer Kraj Donji, Zelenjak) danes služijo za bivališče.
Progo (vse do Stranja) je gradila inženirska enota jugoslovanske vojske v sklopu rednih vojaških vaj. Do Kumrovca je bila zgrajena leta 1956, do Stranja pa 1957. Osni protisk je bil 16 ton. V osemdesetih letih so od Vukovega Sela do Kumrovca postavili betonske pragove, podlaga pa je bila iz sekanca. S tem je bil povečan osni pritisk. V prvi polovici 90. let je potekala obnova od Kumrovca do Vukovega Sela v dolžini 23 kilometrov. Vojna na Hrvaškem je dela prekinila, tako da je ostalo neobnovljenih slabih 8 kilometrov proge. Zaradi dotrajanosti je bila 14. novembra 2000 proga zaprta. Od takrat se prevoz potnikov vrši z avtobusi v organizaciji Hrvaških železnic. Ta je bil zaradi tehničnih težav od 13. aprila do 3. junija 2006 začasno prekinjen.
Pobude za obnovo so se pojavile konec leta 2004. V prvi polovici naslednjega leta so sledili sestanki med predstavniki Hrvaških železnic ter lokalne samouprave, na katerih so dosegli dogovor o financiranju. Slednji ni bil izveden do konca, saj je denar pošel, tako da so se dela, ki so se pričela maja 2005 (takrat je bil odstranjen stari tir od Savskega Marofa do Sotle) morala zaključiti. Hrvaške železnice so še naprej urejale projektno dokumentacijo.
Obnova se ponovno začela z slovesno otvoritvijo del 5. junija 2006. A tudi tokrat so dela 15. septembra prekinili. Na opozorilo brežiške policije so delavci ustavili dela na relaciji Harmica - Vukovo Selo, kjer proga nekajkrat seka državno mejo.[3] Obnova je zajemala zamenjavo pragov in tračnic iz Liške proge. 13. junija 2008 je bil odprt na novo elektrificiran del Harmica - Sutla. Za nadaljevanje obnove proge do Kumrovca mora hrvaška vlada s slovensko rešiti 540 metrov meje na slovenski strani reke v dolžini treh kilometrov od Harmice do Vukovega Sela. Trenutno je v teku elektrifikacija od Savskega Marofa do Vukovega Sela v dolžini 8,8 kilometra. Po obnovi bo proga zmogla obremenitev 20 ton, vlaki pa bodo lahko vozili s hitrostjo 60 in 80 km/h.
proga Savski Marof - Zagreb
Savski Marof
Laduč
Sutla
Harmica
hrvaško-slovenska meja (228 metrov, Rigonce)[5] [1]
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (284 metrov, Veliki Obrež)
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (193 metrov, Veliki Obrež)
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (616 metrov, Veliki Obrež, Rakovec)
Vukovo Selo (stoji v Rakovcu, Slovenija)
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (59 metrov, Rakovec)
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (489 metrov, Rakovec)
slovensko-hrvaška meja
Kraj Donji
hrvaško-slovenska meja (70 metrov, Jereslavec)
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (323 metrov, Jereslavec, Slogonsko)
slovensko-hrvaška meja
Rozga
Prosinec
Draše
hrvaško-slovenska meja (149 metrov, Bračna vas)
slovensko-hrvaška meja
Gredice
Klanjec
Sotla
hrvaško-slovenska meja (245 metrov, Kunšperk)
TUNNEL2.svg predor Zelenjak
Sotla
slovensko-hrvaška meja
Zelenjak
Sotla
hrvaško-slovenska meja (3,71 kilometra, Kunšperk, Polje pri Bistrici)
slovensko-hrvaška meja
Sotla
Kumrovec
hrvaško-slovenska meja (206 metrov, Ples)
slovensko-hrvaška meja
hrvaško-slovenska meja (155 metrov, Sedlarjevo)
slovensko-hrvaška meja
Zagorska Sela
Sotla
hrvaško-slovenska meja
Imeno (Mejni prehod Imeno)
proga Stranje - Imeno
Re: Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
Mislim da sem se o tej progi res dodobra razpisal in poslikal in da jo tudi tisti ki niste vedeli za ta pozabljen odsek proge sedaj saj malo veste zgodovine in fotk kako sedaj zgleda-ko bog ne misli nanjo
Re: Zagorska Sela-Harmica (Imeno Meja)
BLAZ12 napisal/-a:Mislim da sem se o tej progi res dodobra razpisal in poslikal in da jo tudi tisti ki niste vedeli za ta pozabljen odsek proge sedaj saj malo veste zgodovine in fotk kako sedaj zgleda-ko bog ne misli nanjo
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )