Končno spet poletje! In seveda dopust! Čas je za nove železniške izzive.
Letos sem se odločil prevoziti tiste odseke železniških prog, po katerih se še nisem peljal. Za (skoraj) vse je značilno, da se končajo: ali proga pobegne v drugo državo ali pa se tam konča.
Pa pojdimo v Kamnik! Skoraj sramota, a tako je: Domžale - Ljubljana je znana relacija. Toda kaj se dogaja bližje Kamniškim Alpam? Poglejmo!
Črnuška železniška postaja ne more skriti svoje identitete. Brez nadvoza bi bila prav žalostna.
Vlak me bo vozil v tej smeri: proti Domžalam in Kamniku.
In medtem, ko so travice rastle...
... je v daljavi zelena luč naznanjala,...
...da prihaja vlak!
Juhej! Veselo na pot!
Vlak ni bil pretirano poln, vendar je bilo na njem kar nekaj mladih družin, ki so šli z malčki odkrivati nov svet.
Vožnjo so prekinjala gosto nasejana postajališča, saj je »kamničan« namenjen predvsem dnevnim migrantom v Ljubljano. In zato se je zdela tabla, ki je pri Trzinu naznanjala možnost potovanja 100 km/h nekoliko groteskna.
Tako: prispeli smo v Domžale:
In zgodilo se je nekaj rahlo nenavadnega: NI bilo križanja z nasproti vozečim vlakom, saj je bila zgodnja dopoldanska ura takšna, da v tem času ni vlaka iz Kamnika za Ljubljano.
Komaj smo spet nadaljevali pot, že smo se ustavili:
Rodiško postajališče ni dajalo optimističnega vtisa, toda bolj nas je zanimalo, kaj se dogaja na železniški postaji Jarše-Mengeš!
Ups, to smo pa mi!
No, na postaji ni bilo nobenega tovornega vagona. Očitno so jih pridno nakladali v bližnji tovarni kartona.
Po našem odhodu je ostalo pusto in prazno.
Se nadaljuje...
Po še neodkritih poteh ali na konec sveta: 1. del
Po še neodkritih poteh ali na konec sveta: 1. del
Vedno v iskanju novih železniških dogodivščin
Re: Po še neodkritih poteh ali na konec sveta: 1. del
Ah, spet se vozimo! A ne dolgo, saj smo že tu:
Na levi nas je spremljalo ravno polje…
… a v daljavi so se kazali obronki vršacev.
Na železniški postaji Kamnik nas je pričakalo 6 cistern. Že velikost železniške postaje je bila kar veliko presenečenje: 6 tirov!
Sledilo je postajališče Kamnik mesto.
Iz te luknje se bo prikazal vlak, ko se bom vračal.
Še prej pa vračanje vlaka, s katerim sem prišel v Kamnik, nazaj v Ljubljano:
…in…
Za finale pa še konec proge – postajališče Kamnik Graben. Desno je industrijski tir za nalaganje blaga, v sredini ustavlja potniški vlak, levo pa gre industrijski tir v Kemično industrijo Kamnik.
Industrijski tir ima kar dva raztirnika: enega…
…in drugega.
In tukaj je res konec kamniške proge:
Baje KIK počasi zapira vrata. Le kako bo potem s tovorom na kamniški progi?
Ko sem se vrnil na Črnuče, se je potniški vlak križal z lokomotivo, ki je šla nabirati današnje vagonske pošiljke.
Konec.
Pa ne za dolgo.
Napovedujem: Po še neodkritih poteh ali na konec sveta: 2. del – Sveti Rok ob Sotli, Imeno in Središče. Kmalu!
Na levi nas je spremljalo ravno polje…
… a v daljavi so se kazali obronki vršacev.
Na železniški postaji Kamnik nas je pričakalo 6 cistern. Že velikost železniške postaje je bila kar veliko presenečenje: 6 tirov!
Sledilo je postajališče Kamnik mesto.
Iz te luknje se bo prikazal vlak, ko se bom vračal.
Še prej pa vračanje vlaka, s katerim sem prišel v Kamnik, nazaj v Ljubljano:
…in…
Za finale pa še konec proge – postajališče Kamnik Graben. Desno je industrijski tir za nalaganje blaga, v sredini ustavlja potniški vlak, levo pa gre industrijski tir v Kemično industrijo Kamnik.
Industrijski tir ima kar dva raztirnika: enega…
…in drugega.
In tukaj je res konec kamniške proge:
Baje KIK počasi zapira vrata. Le kako bo potem s tovorom na kamniški progi?
Ko sem se vrnil na Črnuče, se je potniški vlak križal z lokomotivo, ki je šla nabirati današnje vagonske pošiljke.
Konec.
Pa ne za dolgo.
Napovedujem: Po še neodkritih poteh ali na konec sveta: 2. del – Sveti Rok ob Sotli, Imeno in Središče. Kmalu!
Vedno v iskanju novih železniških dogodivščin