"Zefiro" MajstoreMojster_Strojevodja napisal/-a:Zafiro
http://www.vlaki.info/slike/Innotrans_2 ... ans_74.jpg
Innotrans 2010
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Innotrans 2010
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Innotrans 2010
Preprosto super....
Lepo bi bilo, če bi tudi SŽ kupile Končarjeve elektromotornike.
Tisti Velaro pa naj bi kmalu šel v promet na DB kot ICE 4. Upajmo, da z njim ne bo takšnih težav, kot so z ICE 3.
Lepo bi bilo, če bi tudi SŽ kupile Končarjeve elektromotornike.
Tisti Velaro pa naj bi kmalu šel v promet na DB kot ICE 4. Upajmo, da z njim ne bo takšnih težav, kot so z ICE 3.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Innotrans 2010
@ zbowe: popravljeno
@ TGV Lyria: nevem zakaj bi SŽ mogle glih kupovati Končarjev motornik, kot prvo se bi mogl potrudit še z 3 kV verzijo, kar pa načeloma nebi smel biti problem.
@ TGV Lyria: nevem zakaj bi SŽ mogle glih kupovati Končarjev motornik, kot prvo se bi mogl potrudit še z 3 kV verzijo, kar pa načeloma nebi smel biti problem.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Innotrans 2010
Se ne izide.TGV Lyria napisal/-a: Lepo bi bilo, če bi tudi SŽ kupile Končarjeve elektromotornike.
...
Končarjev EMV je narejen le kot enosistemski, za 25kV ~.
Dvomim, da so predvideli 3kV = opcijo. Če pa bi že šli v predelavo, bi naleteli na kup težav, tako kot Siemens svoje cajte.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Innotrans 2010
Res je,pa še vsako leto je boljši!Griffith napisal/-a:Noro! Tako kot je že nekdo rekel. Sejm ki ga mora vsak ljubitelj železnice obiskati vsaj enkrat v življenju.
Mojster,hvala!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- danijellikar
- Strojevodja I
- Prispevkov: 109
- Pridružen: 28.09.2005, 10:38
- Kraj: Hrvatska
Re: Innotrans 2010
Nadovezal bi se sam malo na HŽ motornik.
Mislim da Gredelj/Končar zasad ne razvijaju verziju za 3 kV, jer je tržište za to premaleno. Malo je vjerojatno da bi ga u Sloveniju uspjeli prodati jer se SŽ orijentirao na Siemensa, a to bi bilo teško izgurati van s vašeg tržišta. U Italiju još manje.
A opet, možda se varam.....
S druge strane, priprema se naveliko diesel verzija...
Mislim da Gredelj/Končar zasad ne razvijaju verziju za 3 kV, jer je tržište za to premaleno. Malo je vjerojatno da bi ga u Sloveniju uspjeli prodati jer se SŽ orijentirao na Siemensa, a to bi bilo teško izgurati van s vašeg tržišta. U Italiju još manje.
A opet, možda se varam.....
S druge strane, priprema se naveliko diesel verzija...
Pozdrav
Danijel
Danijel
Re: Innotrans 2010
Tu so poleg Slovenije še Češka, Slovaška, Poljska, Belgija, Ukrajina, Španija, Italija. Nebi rekel, da je to tako majhno tržišče.Mislim da Gredelj/Končar zasad ne razvijaju verziju za 3 kV, jer je tržište za to premaleno.
Očitno so Stadlerju ali Siemensu pomembna tudi ta tržišča, čeprav so izvorno iz držav, kjer je napajanje 15kv 16 2/3Hz
Re: Innotrans 2010
Jaz pa verjamem,da je Gredelju težko.Siemens in ostali so taki globalni megalomani,da enostavno mali nimajo šans.Slovenijo je Siemens požl,dobesedno.Ni pa v ozadju prav nič drugačna zgodba kot z Patrio.Še en kup dreka,v katerega se nobeden ne upa ugrizniti,niti velecenjeni "ljudje imajo pravico izvedeti" @Novinar.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Innotrans 2010
Menim, da je Končar ciljal le na ožji, torej domači trg. Vključujoč nekdanje Yu republike.
Razvoj več sistemskega motornika bi jim požrl preveč denarja, katerega jim zagotovo kronično primankuje in seveda tudi časa. Prodor na široki trg pa bi bil preveč vprašljiv, saj je očitno, da je kar huda konkurenca.
Po svoje imajo kar prav. Ziher je ziher. Če jim rata na domačem trgu, lahko še vedno gredo v razvoj več sistemskih različic.
Razvoj več sistemskega motornika bi jim požrl preveč denarja, katerega jim zagotovo kronično primankuje in seveda tudi časa. Prodor na široki trg pa bi bil preveč vprašljiv, saj je očitno, da je kar huda konkurenca.
Po svoje imajo kar prav. Ziher je ziher. Če jim rata na domačem trgu, lahko še vedno gredo v razvoj več sistemskih različic.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!