Innotrans 2010

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a bojan »

Te dni traja največji železniški sejem v Berlinu, kjer se da videti vse kar je trenutno "in" na tirih, oziroma tisto kar nas čaka v prihodnosti. Ravno sem se vrnil od tam pa vam pripenjam par fotk - prav je, da je tudi forum na tekočem... :wink:
Slika

O Siemensovem Vectronu ste verjetno že vsi slišali. Prvo predstvaitev so imeli konec junija, sedaj pa so na Innotrans pripeljali kar 4 lokomotive in precej presenetili tudi poznavalce. Videti je bilo moč večsistemsko lokomotivo, ki je opremljena praktično z vsemi varnostnimi sistemi, ki jih lahko srečate po Evropi. Zatem so pripravili dve AC verziji - ločeni glede na moč, samostojno 3kV DC verzijo ter, popolno presenečenje, tudi dizel...!!! Vsi Vectroni so praktično enaki na pogled, ločiti jih je mogoče šele po malce bližjem ogledu. Takole od zunaj zgleda večsistemski:
Slika

Komandni pult je povišan prav zaradi vseh vmesnikov za razne varnostne naprave:
Slika

Kratek pogled v hodnik:
Slika

...in pod kabino, kjer se nahajajo samo nekatere od anten za vse mogoče varnostne sisteme. Raznih balis, anten in ostale krame je še vsepovsod naokrog in na podvozju. Si zamišljate kakšno škodo lahko povzroči že "čisto navadno" bližnje strečanje s kakšno oviro (cestni prehodi...!!!):
Slika

DC verzija je bila prikazana tudi z malce drugačnim načinom spenjanja:
Slika

Dizel "od spredaj":
Slika

...pa še od znotraj. Oprema je odvisna od kupca, načeloma pa MTUjev dizel motor, pripravljen na najnovejše evropske zahteve v zvezi z emisijami, hrupom ipd...:
Slika

Določeni naročniki so pri Siemensu naročili tudi "posebne module". Tale je vgrajen v steno strojevodske kabine in ima zadaj takle kuhinjski del:
Slika

...spredaj pa takega, kakršnega rabiš, ko se pošteno naješ :wink:
Slika
Slika

...se nadaljuje...
LPB
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a cokla »

Komaj čakam nadaljevanje.... =D> =D> =D>
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1289
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a bart »

Same oči so me!


ŠE!

Jernej
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a bojan »

Čisto zraven Vectronov je bila ena zelo zanimiva lokomotiva. Poznavalci bodo takoj vedeli za katero gre, ko bodo videli številko le-te...! Domači depo je, zanimivo, Kosovo polje. Zanima me koliko jih bodo na koncu naredili. Prav veliko že ne, če še sploh katero:
Slika
Slika

Poljski proizvod. 5MW, samo za DC 3kV. Zaenkrat šele delajo homologacijo. Proti Siemensovim lokomotivam bodo lahko tekmovali najbrž samo z nizkimi cenami. Opremljena samo s poljskim varnostnim sistemom:
Slika
Slika

GE-jev Freightliner, ki je bil predstavljen nedolgo tega v Veliki Britaniji. Zvedel sem, da je GE že dobil dodatna naročila. Lokomotiva je, če mene vprašate, grda :? Kabina je v primerjavi s 66tico precej prostorna pa vseeno čudna tudi zaradi močnega varnostnega loka, ki gre kar po sredi stranskih oken... Na fotki se to sicer ne vidi
Slika
Slika

Ena slikca Voithovega "Darth Vaderja", ki je bil na prejšnjem sejmu v črni barvi posebej zanimiv
Slika

Poglejmo še Vosslohovo "makino", ki je ena redkih na evropskem tržišču z GM motorjem. Večina evropskih dizelk ima namreč MTUja ali Caterpillarja:
Slika
Slika
Slika

Predelave po romunsko! Zanimiva kabina, notri pa "rumeni". Ve se kateri...:
Slika
Slika
Slika

Še en dizel, tokrat z MTUjem. Nemška serija 285. Bombardierjev Traxx:
Slika
Slika
Slika

In še ena lokomotiva, ki je najbrž ne bomo videvali po Evropi - Bombardier ALP-45DP, z dvema dizel motorjema ter s pantografom :shock: Gre za hibrid, ki je narejen bolj po ameriško, ima kabino samo na eni strani, na zadnji strani sredinska izhodna vrata, ob katerih je tudi WC... Lokomotiva je zelo velika. Na sredini ima električni del, na vsako stran pa po en dizel motor. Na zadnjem delu je zračni del pa tudi že omenjeni WC. Neznana dama, ki je bila pred mano je edino pravo zanimanje na poti skozi notranjost lokomotive pokazala ravno tam: "Lej, lej, kako imajo pa to narejeno?" :wink:
Slika
Slika
Slika
Slika
LPB
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a bojan »

Posebna zanimivost za veliko forumašev - Končar/Gredelj...! Moram reči, da zelo všečen vlak. Zaenkrat samo v AC verziji za 25kV. Namen imajo narediti tudi večsistemsko varianto. Prvi vlak je namenjen v Bosno, pričakujejo pa seveda veliko naročilo na Hrvaškem. Z njim nameravajo zamenjati primestno floto. Celoten razvoj je bil narejen, kot mi je bilo rečeno, v Končarju. Na tržišču bodo uspešni verjetno predvsem z nižjo ceno od konkurentov... Kakorkoli že, zelo, zelo v redu!
Slika
Slika
Slika

...tole pa je najbrž Končarjev direktni konkurent. Siemens ML v dvosistemski varianti (DC3kV in AC25kV). Tale, na sliki je pripravljen za belgijske železnice. Prijazen do potnikov, veliko prostora za kolesarje, invalide... Slike povedo več ali manj vse:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

...se nadaljuje...
LPB
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a cokla »

Hrvaški zelo všečen po zunanji liniji...pa vendarle. Stikala so grozna v kabini...primerjajte z Siemensovimi. #-o
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a bojan »

Preden na koncu pogledamo še lepotce letošnjega Innotransa pa še par fotk kar tako, za zajem sape :wink:
Pozor! Premikalka...!?
Slika

Kje je kabina...? :shock: :twisted:
Slika

Ne vem sicer kaj je tole? Morda nekaj namenjeno službenemu osebju?
Slika

Še nekaj za infrastrukturaše in vzdrževalce...
Slika
Slika

Joj, v prejšnjem postu sem skoraj pozabil naslednje - GKB ima sedaj Flirte. Stadlerjevi Flirti so mi nekako posebej všeč s prijazno prostornostjo za potnike ter nekakšno spretnostjo, kamorkoli pogledaš po njem
Slika
Slika
Slika

...v zadnjem delu pa, kot sem že rekel, "lepotci" :wink:
LPB
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a bojan »

Za moje pojme je bil kralj sejma med zunaj predstavljenimi vozili Pendolino. ETR-600 v švicarskih barvah, ki mu posebej pašejo in so nedvomno lepše kot tiste v Italiji. Imeli so pravo zabavo s tem, da so ga nagibali do maksimuma z ene na drugo stran. Tako so se tudi malce hitreje znebili velike gneče v vlaku. Med nagibanjem je bilo namreč skoraj nemogoče normalno hoditi med sedeži :D
Ampak... res je lep!!! :wink:
Slika
Slika
Slika
Slika

Tudi novemu Velaru D od Siemensa ni bilo veliko očitati...
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

...in še Bombardierov Zefiro. Samo ena fotka, ker so tako ali tako privlekli tja le en, na pol dodelan, vagon :roll:
Slika
Zadnjič spremenil bojan, dne 22.09.2010, 21:34, skupaj popravljeno 1 krat.
LPB
AEE_Express
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 16.03.2010, 11:24

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a AEE_Express »

Novo ICE od SIEMENS, serija vrsta je "ICE4"

Kosova 2061-501 je staro lokomotiva potem poprav del dodati novo, prej staro je "664/2044"

SBB je novo Pendolino ETR 600 je projekt tip leta 2005 ALSTOM, ni novo. vem da samo SBB je kupi novo leta 2010, še ni vozni red bo v december naprej .

infrastrukturaše in vzdrževalce SBB... je ni novo, prej že vozni park v ŠVICI , že vidim .

2143.014 "OBB" je ni novo, poprav iz revizija potem del novo za samo službeni vlaki za OBB. :D

GKB je novo FLIRT je zelo lepo in super, bo vozni park Graz-Kalsdorf, več prometi vlaki od Domači GKB, GKB je kupi novo 15x za Flirt .

HŽ je novo 6112 je prvi prej v Bosni potem HŽ, ni mi všeč ! (noče kupi za SŽ od Končar!!!)

SNCB Desiro ML (Siemens) je zelo super , zelo všeč mi je !!!!! lahko SŽ je kupi za serija vrsta 313/318 (14x) :D

"Darth Vaderja" je zelo lepo in super, lahko kupi sž od 2015 ali pozneje, pa staro 642/643 je prodal. :D

Bombardier ALP-45DP je zelo lepo, ima WC in še drugo, zanimvio . veš amerika je zelo velike države in delač vozi vlak ! :D

@Bojan je lepo potuje v nemčiji berlin, bravo in čestitamo da lepo slikat!!!! :D

lp,miro
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2575
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Bojan, odlična reportaža =D> =D>
AEE_Express napisal/-a: Kosova 2061-501 je staro lokomotiva potem poprav del dodati novo, prej staro je "664/2044"
Miro, KŽ 710 je narejena na osnovi Kenedija (661/2061), natančneje 661-203. Originalna sta podstavna vozička in elektro motorji, novo pa je ohišje ter dizel motor.
Zadnjič spremenil leteči vlak, dne 22.09.2010, 21:54, skupaj popravljeno 3 krat.
Aljaž
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a dingo »

Kar zanimiva tale Končarjeva garnitura. Po drugi strani mi je pa Desiro ML khm... grd, sploh spredaj (z tistimi ročaji in stopnicami, mi izgleda kot premikalka :lol: ). Zame je še vedno zmagovalec Stadler Flirt (upam, da ga nekoč vidimo v barvah SŽ). Je pa zanimivo, da je šel z lokomotivami Siemens po poti Bombardiera (elektro in diesel lokomotive imajo enako zunanjost).

MMG upam, da kmalu v Evropi uvedjo avtomatsko spenjačo kot je na DC Vectronu.
AEE_Express
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 16.03.2010, 11:24

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a AEE_Express »

leteči vlak napisal/-a:
AEE_Express napisal/-a: Kosova 2061-501 je staro lokomotiva potem poprav del dodati novo, prej staro je "664/2044"
Miro, KŽ 710 je narejena na osnovi Kenedija (661/2061), natančneje 661-203. Originalna sta podstavna vozička in elektro motorji, novo pa je ohišje ter dizel motor.
aljaž je prav, sem malo pozabim JOJ :D
aljaž je veliko pameni in točen številka :D

lp,miro
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Super paša za oči, Bojan! Slika


MMG, Italijani, razen ETR 600, niso pokazali nobene nove "grdavše"?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Dolfe napisal/-a:Super paša za oči, Bojan! Slika
...se strinjam, pa za sline cedit tudi :lol:
bojan napisal/-a: Kje je kabina...? :shock: :twisted:
http://lea.hamradio.si/~s51qa/reportaze ... 83_800.jpg
Lučke na strehi jo izdajo, da gre za daljinsko vodeno mšinco.
LEP DAN
Igor
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a bojan »

Dolfe napisal/-a:Super paša za oči, Bojan! Slika


MMG, Italijani, razen ETR 600, niso pokazali nobene nove "grdavše"?
Kaj pa vem, nič ni bilo videti, lahko pa tudi da sem kaj spustil, saj sem bil bolj na kratko naokrog po sejmu. Ne vem kaj je pravzaprav z Italijani, Alstom je tako ali tako že dolgo tega kupil Fiat Ferroviaria, Ansaldo Breda se, kolikor vem, brati z Bombardierom pri Zefirotu...

Kar pogrešamo kakšne nove grdavše, kajne? :wink: Vse skupaj postaja že malce dolgčas. Vse si je podobno, kabine so si skoraj enake... #-o :|
LPB
Odgovori