Innotrans 2010
Innotrans 2010
Te dni traja največji železniški sejem v Berlinu, kjer se da videti vse kar je trenutno "in" na tirih, oziroma tisto kar nas čaka v prihodnosti. Ravno sem se vrnil od tam pa vam pripenjam par fotk - prav je, da je tudi forum na tekočem...
O Siemensovem Vectronu ste verjetno že vsi slišali. Prvo predstvaitev so imeli konec junija, sedaj pa so na Innotrans pripeljali kar 4 lokomotive in precej presenetili tudi poznavalce. Videti je bilo moč večsistemsko lokomotivo, ki je opremljena praktično z vsemi varnostnimi sistemi, ki jih lahko srečate po Evropi. Zatem so pripravili dve AC verziji - ločeni glede na moč, samostojno 3kV DC verzijo ter, popolno presenečenje, tudi dizel...!!! Vsi Vectroni so praktično enaki na pogled, ločiti jih je mogoče šele po malce bližjem ogledu. Takole od zunaj zgleda večsistemski:
Komandni pult je povišan prav zaradi vseh vmesnikov za razne varnostne naprave:
Kratek pogled v hodnik:
...in pod kabino, kjer se nahajajo samo nekatere od anten za vse mogoče varnostne sisteme. Raznih balis, anten in ostale krame je še vsepovsod naokrog in na podvozju. Si zamišljate kakšno škodo lahko povzroči že "čisto navadno" bližnje strečanje s kakšno oviro (cestni prehodi...!!!):
DC verzija je bila prikazana tudi z malce drugačnim načinom spenjanja:
Dizel "od spredaj":
...pa še od znotraj. Oprema je odvisna od kupca, načeloma pa MTUjev dizel motor, pripravljen na najnovejše evropske zahteve v zvezi z emisijami, hrupom ipd...:
Določeni naročniki so pri Siemensu naročili tudi "posebne module". Tale je vgrajen v steno strojevodske kabine in ima zadaj takle kuhinjski del:
...spredaj pa takega, kakršnega rabiš, ko se pošteno naješ
...se nadaljuje...
O Siemensovem Vectronu ste verjetno že vsi slišali. Prvo predstvaitev so imeli konec junija, sedaj pa so na Innotrans pripeljali kar 4 lokomotive in precej presenetili tudi poznavalce. Videti je bilo moč večsistemsko lokomotivo, ki je opremljena praktično z vsemi varnostnimi sistemi, ki jih lahko srečate po Evropi. Zatem so pripravili dve AC verziji - ločeni glede na moč, samostojno 3kV DC verzijo ter, popolno presenečenje, tudi dizel...!!! Vsi Vectroni so praktično enaki na pogled, ločiti jih je mogoče šele po malce bližjem ogledu. Takole od zunaj zgleda večsistemski:
Komandni pult je povišan prav zaradi vseh vmesnikov za razne varnostne naprave:
Kratek pogled v hodnik:
...in pod kabino, kjer se nahajajo samo nekatere od anten za vse mogoče varnostne sisteme. Raznih balis, anten in ostale krame je še vsepovsod naokrog in na podvozju. Si zamišljate kakšno škodo lahko povzroči že "čisto navadno" bližnje strečanje s kakšno oviro (cestni prehodi...!!!):
DC verzija je bila prikazana tudi z malce drugačnim načinom spenjanja:
Dizel "od spredaj":
...pa še od znotraj. Oprema je odvisna od kupca, načeloma pa MTUjev dizel motor, pripravljen na najnovejše evropske zahteve v zvezi z emisijami, hrupom ipd...:
Določeni naročniki so pri Siemensu naročili tudi "posebne module". Tale je vgrajen v steno strojevodske kabine in ima zadaj takle kuhinjski del:
...spredaj pa takega, kakršnega rabiš, ko se pošteno naješ
...se nadaljuje...
LPB
Re: Innotrans 2010
Komaj čakam nadaljevanje....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Innotrans 2010
Same oči so me!
ŠE!
Jernej
ŠE!
Jernej
Re: Innotrans 2010
Čisto zraven Vectronov je bila ena zelo zanimiva lokomotiva. Poznavalci bodo takoj vedeli za katero gre, ko bodo videli številko le-te...! Domači depo je, zanimivo, Kosovo polje. Zanima me koliko jih bodo na koncu naredili. Prav veliko že ne, če še sploh katero:
Poljski proizvod. 5MW, samo za DC 3kV. Zaenkrat šele delajo homologacijo. Proti Siemensovim lokomotivam bodo lahko tekmovali najbrž samo z nizkimi cenami. Opremljena samo s poljskim varnostnim sistemom:
GE-jev Freightliner, ki je bil predstavljen nedolgo tega v Veliki Britaniji. Zvedel sem, da je GE že dobil dodatna naročila. Lokomotiva je, če mene vprašate, grda Kabina je v primerjavi s 66tico precej prostorna pa vseeno čudna tudi zaradi močnega varnostnega loka, ki gre kar po sredi stranskih oken... Na fotki se to sicer ne vidi
Ena slikca Voithovega "Darth Vaderja", ki je bil na prejšnjem sejmu v črni barvi posebej zanimiv
Poglejmo še Vosslohovo "makino", ki je ena redkih na evropskem tržišču z GM motorjem. Večina evropskih dizelk ima namreč MTUja ali Caterpillarja:
Predelave po romunsko! Zanimiva kabina, notri pa "rumeni". Ve se kateri...:
Še en dizel, tokrat z MTUjem. Nemška serija 285. Bombardierjev Traxx:
In še ena lokomotiva, ki je najbrž ne bomo videvali po Evropi - Bombardier ALP-45DP, z dvema dizel motorjema ter s pantografom Gre za hibrid, ki je narejen bolj po ameriško, ima kabino samo na eni strani, na zadnji strani sredinska izhodna vrata, ob katerih je tudi WC... Lokomotiva je zelo velika. Na sredini ima električni del, na vsako stran pa po en dizel motor. Na zadnjem delu je zračni del pa tudi že omenjeni WC. Neznana dama, ki je bila pred mano je edino pravo zanimanje na poti skozi notranjost lokomotive pokazala ravno tam: "Lej, lej, kako imajo pa to narejeno?"
Poljski proizvod. 5MW, samo za DC 3kV. Zaenkrat šele delajo homologacijo. Proti Siemensovim lokomotivam bodo lahko tekmovali najbrž samo z nizkimi cenami. Opremljena samo s poljskim varnostnim sistemom:
GE-jev Freightliner, ki je bil predstavljen nedolgo tega v Veliki Britaniji. Zvedel sem, da je GE že dobil dodatna naročila. Lokomotiva je, če mene vprašate, grda Kabina je v primerjavi s 66tico precej prostorna pa vseeno čudna tudi zaradi močnega varnostnega loka, ki gre kar po sredi stranskih oken... Na fotki se to sicer ne vidi
Ena slikca Voithovega "Darth Vaderja", ki je bil na prejšnjem sejmu v črni barvi posebej zanimiv
Poglejmo še Vosslohovo "makino", ki je ena redkih na evropskem tržišču z GM motorjem. Večina evropskih dizelk ima namreč MTUja ali Caterpillarja:
Predelave po romunsko! Zanimiva kabina, notri pa "rumeni". Ve se kateri...:
Še en dizel, tokrat z MTUjem. Nemška serija 285. Bombardierjev Traxx:
In še ena lokomotiva, ki je najbrž ne bomo videvali po Evropi - Bombardier ALP-45DP, z dvema dizel motorjema ter s pantografom Gre za hibrid, ki je narejen bolj po ameriško, ima kabino samo na eni strani, na zadnji strani sredinska izhodna vrata, ob katerih je tudi WC... Lokomotiva je zelo velika. Na sredini ima električni del, na vsako stran pa po en dizel motor. Na zadnjem delu je zračni del pa tudi že omenjeni WC. Neznana dama, ki je bila pred mano je edino pravo zanimanje na poti skozi notranjost lokomotive pokazala ravno tam: "Lej, lej, kako imajo pa to narejeno?"
LPB
Re: Innotrans 2010
Posebna zanimivost za veliko forumašev - Končar/Gredelj...! Moram reči, da zelo všečen vlak. Zaenkrat samo v AC verziji za 25kV. Namen imajo narediti tudi večsistemsko varianto. Prvi vlak je namenjen v Bosno, pričakujejo pa seveda veliko naročilo na Hrvaškem. Z njim nameravajo zamenjati primestno floto. Celoten razvoj je bil narejen, kot mi je bilo rečeno, v Končarju. Na tržišču bodo uspešni verjetno predvsem z nižjo ceno od konkurentov... Kakorkoli že, zelo, zelo v redu!
...tole pa je najbrž Končarjev direktni konkurent. Siemens ML v dvosistemski varianti (DC3kV in AC25kV). Tale, na sliki je pripravljen za belgijske železnice. Prijazen do potnikov, veliko prostora za kolesarje, invalide... Slike povedo več ali manj vse:
...se nadaljuje...
...tole pa je najbrž Končarjev direktni konkurent. Siemens ML v dvosistemski varianti (DC3kV in AC25kV). Tale, na sliki je pripravljen za belgijske železnice. Prijazen do potnikov, veliko prostora za kolesarje, invalide... Slike povedo več ali manj vse:
...se nadaljuje...
LPB
Re: Innotrans 2010
Hrvaški zelo všečen po zunanji liniji...pa vendarle. Stikala so grozna v kabini...primerjajte z Siemensovimi.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Innotrans 2010
Preden na koncu pogledamo še lepotce letošnjega Innotransa pa še par fotk kar tako, za zajem sape
Pozor! Premikalka...!?
Kje je kabina...?
Ne vem sicer kaj je tole? Morda nekaj namenjeno službenemu osebju?
Še nekaj za infrastrukturaše in vzdrževalce...
Joj, v prejšnjem postu sem skoraj pozabil naslednje - GKB ima sedaj Flirte. Stadlerjevi Flirti so mi nekako posebej všeč s prijazno prostornostjo za potnike ter nekakšno spretnostjo, kamorkoli pogledaš po njem
...v zadnjem delu pa, kot sem že rekel, "lepotci"
Pozor! Premikalka...!?
Kje je kabina...?
Ne vem sicer kaj je tole? Morda nekaj namenjeno službenemu osebju?
Še nekaj za infrastrukturaše in vzdrževalce...
Joj, v prejšnjem postu sem skoraj pozabil naslednje - GKB ima sedaj Flirte. Stadlerjevi Flirti so mi nekako posebej všeč s prijazno prostornostjo za potnike ter nekakšno spretnostjo, kamorkoli pogledaš po njem
...v zadnjem delu pa, kot sem že rekel, "lepotci"
LPB
Re: Innotrans 2010
Za moje pojme je bil kralj sejma med zunaj predstavljenimi vozili Pendolino. ETR-600 v švicarskih barvah, ki mu posebej pašejo in so nedvomno lepše kot tiste v Italiji. Imeli so pravo zabavo s tem, da so ga nagibali do maksimuma z ene na drugo stran. Tako so se tudi malce hitreje znebili velike gneče v vlaku. Med nagibanjem je bilo namreč skoraj nemogoče normalno hoditi med sedeži
Ampak... res je lep!!!
Tudi novemu Velaru D od Siemensa ni bilo veliko očitati...
...in še Bombardierov Zefiro. Samo ena fotka, ker so tako ali tako privlekli tja le en, na pol dodelan, vagon
Ampak... res je lep!!!
Tudi novemu Velaru D od Siemensa ni bilo veliko očitati...
...in še Bombardierov Zefiro. Samo ena fotka, ker so tako ali tako privlekli tja le en, na pol dodelan, vagon
Zadnjič spremenil bojan, dne 22.09.2010, 21:34, skupaj popravljeno 1 krat.
LPB
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 16.03.2010, 11:24
Re: Innotrans 2010
Novo ICE od SIEMENS, serija vrsta je "ICE4"
Kosova 2061-501 je staro lokomotiva potem poprav del dodati novo, prej staro je "664/2044"
SBB je novo Pendolino ETR 600 je projekt tip leta 2005 ALSTOM, ni novo. vem da samo SBB je kupi novo leta 2010, še ni vozni red bo v december naprej .
infrastrukturaše in vzdrževalce SBB... je ni novo, prej že vozni park v ŠVICI , že vidim .
2143.014 "OBB" je ni novo, poprav iz revizija potem del novo za samo službeni vlaki za OBB.
GKB je novo FLIRT je zelo lepo in super, bo vozni park Graz-Kalsdorf, več prometi vlaki od Domači GKB, GKB je kupi novo 15x za Flirt .
HŽ je novo 6112 je prvi prej v Bosni potem HŽ, ni mi všeč ! (noče kupi za SŽ od Končar!!!)
SNCB Desiro ML (Siemens) je zelo super , zelo všeč mi je !!!!! lahko SŽ je kupi za serija vrsta 313/318 (14x)
"Darth Vaderja" je zelo lepo in super, lahko kupi sž od 2015 ali pozneje, pa staro 642/643 je prodal.
Bombardier ALP-45DP je zelo lepo, ima WC in še drugo, zanimvio . veš amerika je zelo velike države in delač vozi vlak !
@Bojan je lepo potuje v nemčiji berlin, bravo in čestitamo da lepo slikat!!!!
lp,miro
Kosova 2061-501 je staro lokomotiva potem poprav del dodati novo, prej staro je "664/2044"
SBB je novo Pendolino ETR 600 je projekt tip leta 2005 ALSTOM, ni novo. vem da samo SBB je kupi novo leta 2010, še ni vozni red bo v december naprej .
infrastrukturaše in vzdrževalce SBB... je ni novo, prej že vozni park v ŠVICI , že vidim .
2143.014 "OBB" je ni novo, poprav iz revizija potem del novo za samo službeni vlaki za OBB.
GKB je novo FLIRT je zelo lepo in super, bo vozni park Graz-Kalsdorf, več prometi vlaki od Domači GKB, GKB je kupi novo 15x za Flirt .
HŽ je novo 6112 je prvi prej v Bosni potem HŽ, ni mi všeč ! (noče kupi za SŽ od Končar!!!)
SNCB Desiro ML (Siemens) je zelo super , zelo všeč mi je !!!!! lahko SŽ je kupi za serija vrsta 313/318 (14x)
"Darth Vaderja" je zelo lepo in super, lahko kupi sž od 2015 ali pozneje, pa staro 642/643 je prodal.
Bombardier ALP-45DP je zelo lepo, ima WC in še drugo, zanimvio . veš amerika je zelo velike države in delač vozi vlak !
@Bojan je lepo potuje v nemčiji berlin, bravo in čestitamo da lepo slikat!!!!
lp,miro
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Innotrans 2010
Bojan, odlična reportaža
Miro, KŽ 710 je narejena na osnovi Kenedija (661/2061), natančneje 661-203. Originalna sta podstavna vozička in elektro motorji, novo pa je ohišje ter dizel motor.AEE_Express napisal/-a: Kosova 2061-501 je staro lokomotiva potem poprav del dodati novo, prej staro je "664/2044"
Zadnjič spremenil leteči vlak, dne 22.09.2010, 21:54, skupaj popravljeno 3 krat.
Aljaž
Re: Innotrans 2010
Kar zanimiva tale Končarjeva garnitura. Po drugi strani mi je pa Desiro ML khm... grd, sploh spredaj (z tistimi ročaji in stopnicami, mi izgleda kot premikalka ). Zame je še vedno zmagovalec Stadler Flirt (upam, da ga nekoč vidimo v barvah SŽ). Je pa zanimivo, da je šel z lokomotivami Siemens po poti Bombardiera (elektro in diesel lokomotive imajo enako zunanjost).
MMG upam, da kmalu v Evropi uvedjo avtomatsko spenjačo kot je na DC Vectronu.
MMG upam, da kmalu v Evropi uvedjo avtomatsko spenjačo kot je na DC Vectronu.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 16.03.2010, 11:24
Re: Innotrans 2010
aljaž je prav, sem malo pozabim JOJleteči vlak napisal/-a:
Miro, KŽ 710 je narejena na osnovi Kenedija (661/2061), natančneje 661-203. Originalna sta podstavna vozička in elektro motorji, novo pa je ohišje ter dizel motor.AEE_Express napisal/-a: Kosova 2061-501 je staro lokomotiva potem poprav del dodati novo, prej staro je "664/2044"
aljaž je veliko pameni in točen številka
lp,miro
Re: Innotrans 2010
Super paša za oči, Bojan!
MMG, Italijani, razen ETR 600, niso pokazali nobene nove "grdavše"?
MMG, Italijani, razen ETR 600, niso pokazali nobene nove "grdavše"?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Innotrans 2010
...se strinjam, pa za sline cedit tudiDolfe napisal/-a:Super paša za oči, Bojan!
Lučke na strehi jo izdajo, da gre za daljinsko vodeno mšinco.bojan napisal/-a: Kje je kabina...?
http://lea.hamradio.si/~s51qa/reportaze ... 83_800.jpg
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Innotrans 2010
Kaj pa vem, nič ni bilo videti, lahko pa tudi da sem kaj spustil, saj sem bil bolj na kratko naokrog po sejmu. Ne vem kaj je pravzaprav z Italijani, Alstom je tako ali tako že dolgo tega kupil Fiat Ferroviaria, Ansaldo Breda se, kolikor vem, brati z Bombardierom pri Zefirotu...Dolfe napisal/-a:Super paša za oči, Bojan!
MMG, Italijani, razen ETR 600, niso pokazali nobene nove "grdavše"?
Kar pogrešamo kakšne nove grdavše, kajne? Vse skupaj postaja že malce dolgčas. Vse si je podobno, kabine so si skoraj enake...
LPB