Torek, 26.10.2010: muzejski vlak Graz - Lieboch
Re: Torek, 26.10.2010: muzejski vlak Graz - Lieboch
Težko bi se strinjal s to tezo, o zamenjavi vseh s Caterpilarji. Pogled na tole sliko pravi, da se v njem tisti trenutek, t.j. ob nastanu slike, še vedno suče JW600.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Torek, 26.10.2010: muzejski vlak Graz - Lieboch
Vseh...treh...
...v času od 2000-2003 GKB-jeve: DH 600.1, DH 600.2 in DH 600.3
vir: GKB-jev časopis Drehscheibe februar 2008
na linku: http://www.gkb.at/downloads/drehscheibe ... ar2008.pdf
Zraven tega še zgodba o remotorizaciji anhovske (s fotkami).
Če oni ne vedo, kaj delajo (GKB)
Še fotki remotoriziranih DH 600.2 in DH 600.3
vir: http://bahnbilder.warumdenn.net/389.htm
Fotko DH 600.1 pa sem si sposodil pri wikimediji, vendar ne morem reči, kdaj je bila fotografirana...verjetno pa po remotorizaciji, saj ima na fotki že novo oznako.
link: http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... Schnee.JPG
To so insajderske informacije GKB-ja in jih lahko razširjajo le Tono, Borsig in ŽC
...v času od 2000-2003 GKB-jeve: DH 600.1, DH 600.2 in DH 600.3
vir: GKB-jev časopis Drehscheibe februar 2008
na linku: http://www.gkb.at/downloads/drehscheibe ... ar2008.pdf
Zraven tega še zgodba o remotorizaciji anhovske (s fotkami).
Če oni ne vedo, kaj delajo (GKB)
Še fotki remotoriziranih DH 600.2 in DH 600.3
vir: http://bahnbilder.warumdenn.net/389.htm
Fotko DH 600.1 pa sem si sposodil pri wikimediji, vendar ne morem reči, kdaj je bila fotografirana...verjetno pa po remotorizaciji, saj ima na fotki že novo oznako.
link: http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... Schnee.JPG
To so insajderske informacije GKB-ja in jih lahko razširjajo le Tono, Borsig in ŽC
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Torek, 26.10.2010: muzejski vlak Graz - Lieboch
Pozdravljeni,
ekskluzivno za www.vlaki.info sem se zmenil z NASO, da je nagnila enega od svojih satelitov in posebej za vas na GKBjevem dvorišču posnela "remontovanega" anhovskega Jenbacha...
Sliko mi je posredoval g. Anton Schlögl, ki je pred nedavno upokojitvijo delal pri GKBju.
Lp,
T
ekskluzivno za www.vlaki.info sem se zmenil z NASO, da je nagnila enega od svojih satelitov in posebej za vas na GKBjevem dvorišču posnela "remontovanega" anhovskega Jenbacha...
Sliko mi je posredoval g. Anton Schlögl, ki je pred nedavno upokojitvijo delal pri GKBju.
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Torek, 26.10.2010: muzejski vlak Graz - Lieboch
Tako,
še ena fotka, ki mi jo je poslal Anton Schlögl. Nekam zadovoljno sem se držal
@ŽC: ta bi bila za kupit
Lp,
T
še ena fotka, ki mi jo je poslal Anton Schlögl. Nekam zadovoljno sem se držal
@ŽC: ta bi bila za kupit
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Torek, 26.10.2010: muzejski vlak Graz - Lieboch
Saj se že sedaj držiš, kot da je tvoja
Kaj bi šele bilo. če bi bila zares
Daj še ti Dolfetu povej, da imajo tudi pri GKB gosenice pod havbo. Meni ne verjame več od shinkansena dalje
Misli, da sem tudi "pdf"-e časopisov priredil
Kaj bi šele bilo. če bi bila zares
Daj še ti Dolfetu povej, da imajo tudi pri GKB gosenice pod havbo. Meni ne verjame več od shinkansena dalje
Misli, da sem tudi "pdf"-e časopisov priredil
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Torek, 26.10.2010: muzejski vlak Graz - Lieboch
ŽC,
ne bo druge, kot da spet oblečem ledermantl in grem na GKB poslikat, kaj je montirano v jembahih. Dolfe namreč upošteva samo trda dejstva
MMG:
še en filmček sem priklopil na youtube: PS:
ampak 671 je pa res fejst deklina!
ne bo druge, kot da spet oblečem ledermantl in grem na GKB poslikat, kaj je montirano v jembahih. Dolfe namreč upošteva samo trda dejstva
MMG:
še en filmček sem priklopil na youtube: PS:
ampak 671 je pa res fejst deklina!
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Torek, 26.10.2010: muzejski vlak Graz - Lieboch
Pametno, Tono. Pametno!Tono napisal/-a:ŽC,
ne bo druge, kot da spet oblečem ledermantl in grem na GKB poslikat, kaj je montirano v jembahih. ...
MMG, ŽC-ju ne verjamem več, od kar se je po Franciji vozil z tgvGomulko, 100km - 71min. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Torek, 26.10.2010: muzejski vlak Graz - Lieboch
Andreas Konečnik, član StEF mi je poslal dve fotografiji GKBjevih Jembachov...
Andreas je sicer v H0 merilu izdelal čudovit model njihove 671...
Andreasu se zahvaljujem za posredovane slike in za dovoljenje za njihovo objavo na našem forumu!
Andreas je sicer v H0 merilu izdelal čudovit model njihove 671...
Andreasu se zahvaljujem za posredovane slike in za dovoljenje za njihovo objavo na našem forumu!
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Torek, 26.10.2010: muzejski vlak Graz - Lieboch
Jaz pa se g. Andreasu najlepše zahvaljujem za slike Jenbacha. Dejansko je sila podoben našemu 732 z že prej naštetimi razlikami.
Hkrati pa g. Andreasu čestitam za prekrasen model 671, me pa zanima, ali je to njegova samogradnja ali jo je naredil iz kit kompleta iz one avstrijske strani (kar pa dvomim)? Če je njegova samogradnja, me zanima, kje oz. kako je naredil parni dom in dimnik (in ostale "malenkosti"). Ne glede na to, prekrasna je!
Hkrati pa g. Andreasu čestitam za prekrasen model 671, me pa zanima, ali je to njegova samogradnja ali jo je naredil iz kit kompleta iz one avstrijske strani (kar pa dvomim)? Če je njegova samogradnja, me zanima, kje oz. kako je naredil parni dom in dimnik (in ostale "malenkosti"). Ne glede na to, prekrasna je!
Goran
Re: Torek, 26.10.2010: muzejski vlak Graz - Lieboch
Andreasu sem prenesel tvoja vprašanja. Odgovoril je:
"Uporabljeni so bili naslednji serijski deli:
zračna črpalka, dinamo, zračne cevi, vlečni kavelj, kolesa, držala ročajev (Weinert), dekoder (ESU). Pogon prihaja iz Pikotovega tenderja BR55 s spremenjeno osno razdaljo, pogon na zgolj dve osi.
Samogradnja lokomotive in tenderja:
v celoti iz medeninastih delov, medeninaste pločevine, jeklene pločevine, plošč iz umetne mase 0,5 in 1,00 mm in medeninastih žic. Samogradnja elektrike s kolesnimi tokovnimi odjemniki, osvetlitev z SMD chip LED.
Podrobnosti:
Dimnik (Kegelschlott):
izdelan iz 0,2 mm medeninaste pločevine. Kovice so bile ponazorjene z vtiskanjem z zarisno iglo. Pločevina je bila zvaljana v stožec. Temelj dimnika in pokrov sta bila stružena iz medenine in zaspajkana. Mesta spajkanja so bila kasneje postružena.
Stephensonovo krmilje - razvodno drogovje - pogonsko drogovje:
izrezkano iz 0,6 mm jeklene pločevine in 0,2 mm bele pločevine ter splijeno, povezovalni čepi struženi iz medenine
Parojem/peskovnik:
stružena iz masivne medenine, pokrov parojema stružen kot posebni del; parojem je bil na delu, kjer se spaja z vzdolžnim kotlom izrezkan na premer kotla.
Venec parojema izdelan iz medenine, zaspajkan in obdelan."
Dodajam še štiri slike, ki mi jih je poslal Andreas:
Lp,
T
"Uporabljeni so bili naslednji serijski deli:
zračna črpalka, dinamo, zračne cevi, vlečni kavelj, kolesa, držala ročajev (Weinert), dekoder (ESU). Pogon prihaja iz Pikotovega tenderja BR55 s spremenjeno osno razdaljo, pogon na zgolj dve osi.
Samogradnja lokomotive in tenderja:
v celoti iz medeninastih delov, medeninaste pločevine, jeklene pločevine, plošč iz umetne mase 0,5 in 1,00 mm in medeninastih žic. Samogradnja elektrike s kolesnimi tokovnimi odjemniki, osvetlitev z SMD chip LED.
Podrobnosti:
Dimnik (Kegelschlott):
izdelan iz 0,2 mm medeninaste pločevine. Kovice so bile ponazorjene z vtiskanjem z zarisno iglo. Pločevina je bila zvaljana v stožec. Temelj dimnika in pokrov sta bila stružena iz medenine in zaspajkana. Mesta spajkanja so bila kasneje postružena.
Stephensonovo krmilje - razvodno drogovje - pogonsko drogovje:
izrezkano iz 0,6 mm jeklene pločevine in 0,2 mm bele pločevine ter splijeno, povezovalni čepi struženi iz medenine
Parojem/peskovnik:
stružena iz masivne medenine, pokrov parojema stružen kot posebni del; parojem je bil na delu, kjer se spaja z vzdolžnim kotlom izrezkan na premer kotla.
Venec parojema izdelan iz medenine, zaspajkan in obdelan."
Dodajam še štiri slike, ki mi jih je poslal Andreas:
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Torek, 26.10.2010: muzejski vlak Graz - Lieboch
Prekrasno! A se da sfehtati še kako fotografijo dimnika preden je bil zvit v stožec s kovicami? Sicer se mi dozdeva da vem, kako jih je naredil ampak vseeno, slika pove več kot 1000 besed. Praviš, da je bila lokomotiva narejena v celoti iz medenine; ko gledam kotel pa bi prej rekel, da je postružen stiren (oz. plastika)? Se morda motim?
Bi pa bilo tole lokomotivo zanimivo videt v resnici, morebiti na kakem Bolšjaku?
Pa še nekaj - ali lahko odrežem tole temo in jo prestavim k maketarjem + sliki jembacha citiram posebej v tej temi?
Bi pa bilo tole lokomotivo zanimivo videt v resnici, morebiti na kakem Bolšjaku?
Pa še nekaj - ali lahko odrežem tole temo in jo prestavim k maketarjem + sliki jembacha citiram posebej v tej temi?
Goran
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 16.03.2010, 11:24
Re: Torek, 26.10.2010: muzejski vlak Graz - Lieboch
zelo lepo sliko,...
lp,miro
lp,miro