Fina zadeva za dolenjske postaje z nepravilnimi glavnimi prevoznimi tiri. Kretniki pa v jok. . Na njihovo srečo ni denarja za kaj takega, verjetno pa tudi ne tistega, ki bi znal vozni red prirediti takšnem režimu, glede na to, da so 'ta ozki' peroni in da ni podhodov._Borsig_ napisal/-a:Tono napisal/-a:Na tem mestu pa je prišlo do rahle panike. Izvažamo, kretnica pa ni bila pravilno postavljena!!!
http://s6.mojalbum.com/gornja-radgona-b ... 225413.jpg
Zaviramo, da je ne bi prerezali!!!
http://s6.mojalbum.com/gornja-radgona-b ... 225415.jpg
Prepozno, smo jo že navozili, ID neizbežen!!!
http://s6.mojalbum.com/gornja-radgona-b ... 225416.jpg
Pa ni bilo čisto tako: po začetnem presenečenju oz. v trenutku, ko sem pritisnil prvo sliko, so avtrijski fantje povedali, da gre za avtomatično hidravlično kretnico, ki se ne postavlja ob izvažanju in se jo praviloma prereže. Uf! Pa je Ciril kar dal gas. Je pa res, da nazaj grede nismo videli, da bi kdo okoli kretnice letal s kakšno ambulantno ključavnico
Dokaz, kako deluje njihov sistem prereza kretnice:
http://www.youtube.com/watch?v=EooKWE603I0&feature=plcp
Izvoz iz postaje Cmurek/Mureck v smeri Radgone!!!
Pa še kretnica v smeri Špilje/Spelfeld:
http://www.youtube.com/watch?v=dNkIUj42Tqk
Torej: vlak uvaža v postajo vedno v premo,
izvaža pa v odklon!!!
Zadeva deluje hidravlično BP!!!
Me pa zanima, ali se na vlaku čuti kakšen sunek ob 'prerezu', kajti hruška kar dobro poskakuje.