Zdaj pa še z moje strani nekaj fotodokumentacije.
Ne boste verjeli, v Gornjo Radgono smo se odpeljali z
BORSIGOM!!!
Naj se popravim: vozil je edini aktivni _Borsig_
Na sliki pa moštvo celjskega društva, ki je na Ptuju prevzelo še napol spečega Tonota.
S Ptuja gas proti Radgoni, medtem je že klical Armin (forumski Obranja-Halbenrein), kdaj pride vlak v Gornjo Radgono. In glej ga, v Radencih zagledamo Zeleni vlak modre barve 711-019 (020), očiščen grafitov!!!
...še ena...
Armin je v tem času doživel najdaljših 5 sekund svojega življenja, ko sem mu sporočil, da vlak odpade. Ene trikrat je vprašal če prav sliši, kar mu razlagam. No, ko sem mu povedal, da se zgolj hecam, in da je vlak že na poti proti izhodiščni postaji, je komaj prišel k sebi.
Seveda na postaji zasačimo šopek fantov, ki so bili namenjeni v isto smer. Vkrcali smo se na vlak, _Borsig_ pa je z nadaljeval z avtom proti Gornji Radgoni.
Strojevodja Ciril v elementu...
in na potnem prehodu v Gorjni Radgoni še _Borsig_ v elementu...
Družbo mu je delal možakar z belim Caddyjem, ki je imel na vratih napis Deutsche Reichsbahn
Oba sta snemala strateške objekte
Po prihodu v Gornjo Radgono je sledila krajša proslava, ki sta se je udeležila tudi župan Gornje Radgone in predstavnik deželne vlade Avstrijske Štajerske. Tu sem tempo fotografiranja močno skrčil, saj sem imel druge obveznosti, zato prosim _Borsiga_, da nadaljuje fotopis. Po voznem redu smo sicer odrinili iz Gornje radgone ter se preko Ljutomera, Ormoža, Ptuja, Pragerskega in Maribora odpeljali v Špilje.
Še nekaj slik:
...v Špilju v družbi GKBjevega Stadlerja...
...še ena...
...in še ena tik pred odhodom. Armin s sinom, sprevodnik Slekovec in naš aktivni _Borsig_, v ozadju avstrijski vlakovodja
Vkrcala sta se tudi avtrijska pilota, ki sta s sabo prinesla škatlo z GPSom, s katero so nas vodili...
Se nadaljuje...