Tono, a tebi po glavi roji kakšen nov KKStB, glede na to, da "vežbaš" tudi na drugi strani meje.
Za fotoreportažo pa
Na potepu po GKBjevi liniji S6 Graz-Wies. Fotopis z uganko!
Re: Na potepu po GKBjevi liniji S6 Graz-Wies. Fotopis z uganko!
Neee, nič kkStB, GDŽ bom ustanovil
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Na potepu po GKBjevi liniji S6 Graz-Wies. Fotopis z uganko!
Tono napisal/-a: V daljavi zagledamo dimnike v Wildonu...
http://s6.mojalbum.com/na-potep-foto_17 ... 369033.jpg
http://s6.mojalbum.com/na-potep-foto_17 ... 369035.jpg
in kmalu bomo zapeljali skozi podvoz pod avtocesto Gradec - Maribor...
http://s6.mojalbum.com/na-potep-foto_17 ... 369038.jpg
http://s6.mojalbum.com/na-potep-foto_17 ... 369039.jpg
http://s6.mojalbum.com/na-potep-foto_17 ... 369041.jpg
Res zanimivo!
Na zgornjih citiranih slikah je bilo pred približno desetimi mesecemi gradbišče.
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=4&t=5593
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Na potepu po GKBjevi liniji S6 Graz-Wies. Fotopis z uganko!
No, zdaj ko sem opravil kolavdacijo, pa lahko začnejo zares voziti po štreki
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Na potepu po GKBjevi liniji S6 Graz-Wies. Fotopis z uganko!
Mene pa zanima v kakšnem "sožitju" sta kaj GKB in OBB?
Re: Na potepu po GKBjevi liniji S6 Graz-Wies. Fotopis z uganko!
Firmi sodelujeta. V konkretnem primeru fotopisa GKB koristi ÖBBjevo infrastrukturo med Gradcem in Wettmannstättnom.
Kot primer sodelovanja lahko navedem štajerski projekt hitre železnice (S-Bahn Projekt Steiermark). Je skupni projekt ÖBBja (Österreichisches Bundesbahn), GKBja (Graz-Köflacher Bahn- und Busbetieb), STLBja (Steierische Landesbahnen) in Verbunda (graško avtobusno podjetje). Dnevno naj bi po S-linijah prepeljali okoli 50.000 potnikov, vlaki pa naj bi vozili v 15 oz. 30 minutnem taktu. Vsako od podjetji pokriva en del linij, kot smo videl, GKB vozi na jugozahod in zahod, STLB vozi proti Weizu itd. Jasno je, da na trgu vlada borba za vsako stranko, in štajerska prevzniška podjetja namesto konkuriranja do popolne izčrpanosti raje sodelujejo. Skoraj bi dal roko v ogenj, da če bi imeli pri nas več nacionalnih železniških podjetij, bi se ta na smrt skregana zgolj gledala preko "nišana".
Kako izgleda omrežje Hitre železnice?
http://www.verkehr.steiermark.at/cms/bi ... pg?as_is=J
Lp,
Tono
Kot primer sodelovanja lahko navedem štajerski projekt hitre železnice (S-Bahn Projekt Steiermark). Je skupni projekt ÖBBja (Österreichisches Bundesbahn), GKBja (Graz-Köflacher Bahn- und Busbetieb), STLBja (Steierische Landesbahnen) in Verbunda (graško avtobusno podjetje). Dnevno naj bi po S-linijah prepeljali okoli 50.000 potnikov, vlaki pa naj bi vozili v 15 oz. 30 minutnem taktu. Vsako od podjetji pokriva en del linij, kot smo videl, GKB vozi na jugozahod in zahod, STLB vozi proti Weizu itd. Jasno je, da na trgu vlada borba za vsako stranko, in štajerska prevzniška podjetja namesto konkuriranja do popolne izčrpanosti raje sodelujejo. Skoraj bi dal roko v ogenj, da če bi imeli pri nas več nacionalnih železniških podjetij, bi se ta na smrt skregana zgolj gledala preko "nišana".
Kako izgleda omrežje Hitre železnice?
http://www.verkehr.steiermark.at/cms/bi ... pg?as_is=J
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Na potepu po GKBjevi liniji S6 Graz-Wies. Fotopis z uganko!
bi dal roko v ogenj, da če bi imeli pri nas več nacionalnih železniških podjetij, bi se ta na smrt skregana zgolj gledala preko "nišana".
S tem se pa popolmoma strinjam
S tem se pa popolmoma strinjam