Na potepu po GKBjevi liniji S6 Graz-Wies. Fotopis z uganko!
Re: Na potepu po... Fotopis z uganko!
ŽC,
se je že začelo. Pa zvočnike fšaltaj
se je že začelo. Pa zvočnike fšaltaj
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Na potepu po... Fotopis z uganko!
železocestnik napisal/-a:V tvojem računalniku sem našel...
http://www.youtube.com/watch?v=zi6wNGwd84g
Torej sem zopet uspešno vpadel v tvoj računalnik
Sem ti že ene parkrat ponudil zaščito računalnika, takšno, da še jaz ne bom mogel vdreti vanj...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Na potepu po... Fotopis z uganko!
Ker so pozabili izmeriti izpuste .....železocestnik napisal/-a:
Jaz sem vmes že bimerja spravil čez tehnični pregled
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Na potepu po... Fotopis z uganko!
Ziher je bil v Lescah na tehničnemDolfe napisal/-a:Ker so pozabili izmeriti izpuste .....železocestnik napisal/-a:
Jaz sem vmes že bimerja spravil čez tehnični pregled
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Na potepu po... Fotopis z uganko!
Sem moral diske pa ploščice zamenjat...
Le zakaj
MMG: ne pretiravaj, smo že "črez" 200 ogledov
Le zakaj
MMG: ne pretiravaj, smo že "črez" 200 ogledov
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Na potepu po... Fotopis z uganko!
ŽC,
končno, da ima še Bosch kaj od tebe Zdaj pa bomo končno lahko izplačali božičnico
No ja, pa dajmo.
Ulica na britof šestinšestdeset v Gradcu je trenutni naslov te zrele dame...
skoraj sva letnika...
In glede na to, da je čisto na frišno na svojem delovnem mestu, sem moral malo preveriti, če je vse v redu namazano...
če vseh dvanajst cilindrov lepo prede...
če iz hidravličnega prenosnika nikjer ne curlja...
če špilajo vsi sistemi kot se šika...
in če je v obeh kokpitih vse v redu...
končno, da ima še Bosch kaj od tebe Zdaj pa bomo končno lahko izplačali božičnico
No ja, pa dajmo.
Ulica na britof šestinšestdeset v Gradcu je trenutni naslov te zrele dame...
skoraj sva letnika...
In glede na to, da je čisto na frišno na svojem delovnem mestu, sem moral malo preveriti, če je vse v redu namazano...
če vseh dvanajst cilindrov lepo prede...
če iz hidravličnega prenosnika nikjer ne curlja...
če špilajo vsi sistemi kot se šika...
in če je v obeh kokpitih vse v redu...
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Na potepu po... Fotopis z uganko!
Zaradi ene vožnje preveč v Skandinavske dežele.železocestnik napisal/-a:Sem moral diske pa ploščice zamenjat...
Le zakaj
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Na potepu po... Fotopis z uganko!
Na tole se pa je splačalo čakati in ogrevati.
Daj še. Pokaži vse, tudi jetra.
Daj še. Pokaži vse, tudi jetra.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Na potepu po... Fotopis z uganko!
No, tu je dokaz, kaj se zgodi, če imaš slabe bremze...
Vir: http://www.katastrophenschutz.graz.at
ŽC je torej diske zamenjal povsem opravičeno!!!
Na zgornji sliki je videti predhodnico lokomotive 218 117, lokomotivo 218 256, ki je v noči s 3. na 4. november 2010 na GKBjevi postaji doživela težko nesrečo. Na rinjenem vlaku se je odtrgala spenjača, vagoni niso bili povezani z GZVjem, ter so se vsled pretrganja brez zaviranja zaleteli v bok nesrečne lokomotive. Lokomotiva je bila močno poškodovana, med drugim je motor padel z nosilcev! V zamenjavo je bila GKBju pred nekaj dnevi 11.12.2010 dostavljena lokomotiva 218 117.
Dejansko moram napisati še par besed uvoda v zgodbo o seriji 218 na graškem GKBju:
pri GKBju so kupili več Stadlerjevih potniških garnitur, ki trenutno zaradi manjkajoče homologacije ne smejo na ÖBBjeve tire. Ker GKB vozi po novi Koroški progi (Koralmbahn) južno od Gradca, so tam namesto Stadlerjev...
trenutno v prometu dvonadstropni vagoni, ki jih vlečejo GKBjeve domače mašine, ki jih je moč daljinsko upravljati iz krmilnega vagona...
ter izposojene 218 117 (Heros - Helvetic Rolling Stock GmbH, Fürth, http://www.heros-rail.com/)...
in trije Herkulesi, ki so sicer v lasti Swietelskega...
V rezervi pa je še 671
Ni še Vége!
Vir: http://www.katastrophenschutz.graz.at
ŽC je torej diske zamenjal povsem opravičeno!!!
Na zgornji sliki je videti predhodnico lokomotive 218 117, lokomotivo 218 256, ki je v noči s 3. na 4. november 2010 na GKBjevi postaji doživela težko nesrečo. Na rinjenem vlaku se je odtrgala spenjača, vagoni niso bili povezani z GZVjem, ter so se vsled pretrganja brez zaviranja zaleteli v bok nesrečne lokomotive. Lokomotiva je bila močno poškodovana, med drugim je motor padel z nosilcev! V zamenjavo je bila GKBju pred nekaj dnevi 11.12.2010 dostavljena lokomotiva 218 117.
Dejansko moram napisati še par besed uvoda v zgodbo o seriji 218 na graškem GKBju:
pri GKBju so kupili več Stadlerjevih potniških garnitur, ki trenutno zaradi manjkajoče homologacije ne smejo na ÖBBjeve tire. Ker GKB vozi po novi Koroški progi (Koralmbahn) južno od Gradca, so tam namesto Stadlerjev...
trenutno v prometu dvonadstropni vagoni, ki jih vlečejo GKBjeve domače mašine, ki jih je moč daljinsko upravljati iz krmilnega vagona...
ter izposojene 218 117 (Heros - Helvetic Rolling Stock GmbH, Fürth, http://www.heros-rail.com/)...
in trije Herkulesi, ki so sicer v lasti Swietelskega...
V rezervi pa je še 671
Ni še Vége!
Zadnjič spremenil Tono, dne 18.12.2010, 13:45, skupaj popravljeno 3 krat.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Na potepu po... Fotopis z uganko!
Lokomotiva se je "naslonila" na steber, vendar je rezervoar za dizel počil...
Kontejnerje so pripeljali zastonj....imeli pa so srečo, da je bilo v rezervoarju le še 500 l dizla...
Kontejnerje so pripeljali zastonj....imeli pa so srečo, da je bilo v rezervoarju le še 500 l dizla...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Na potepu po... Fotopis z uganko!
Aja,
za Dolfeta pa imajo na GKBju pripravljene še tri Jenbachove goseničarje
Trojka...
ter enka in dvojka...
za Dolfeta pa imajo na GKBju pripravljene še tri Jenbachove goseničarje
Trojka...
ter enka in dvojka...
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Na potepu po... Fotopis z uganko!
Hmm, zanimivo. Niti baterij niso izklopili. Sklepne luči vseskozi gorijo.Tono napisal/-a:No, tu je dokaz, kaj se zgodi, če imaš slabe bremze...
http://www.katastrophenschutz.graz.at/c ... CN1654.JPG
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Na potepu po... Fotopis z uganko!
Medtem, ko čakamo, da se tema malce skuha in da ŽCju zarjavijo (kao) novi diski, lahko preberemo nekaj dejstev o lokomotivah nemške serije 218:
http://en.wikipedia.org/wiki/DB_Class_218
Za nadaljevanje potopisa pa bomo "dolpotegnili" tudi GKBjev vozni red za linijo S6, ki poteka na relaciji Gradec (Graz) in Travnik-Ivnik (Wies-Eibiswald), ki leži na sami Avstrijsko - Slovenski meji na Avstrijskem Štajerskem. Linija S6 torej poteka po novi Koroški progi (Koralambahn).
Vozni red najdete tukaj: http://www.gkb.at/downloads/aushang_g_wew1011.pdf
Na GKBjevi strani najdete tudi obvestilo potnikom o prevozih na linijah S6 in S61: http://www.gkb.at/downloads/fahrgastinfo101208.pdf
In kako izgleda GKBjevo železniško omrežje?...
Linija S6 torej delno poteka po ÖBBjevi infrastrukturi, ki na zgornji karti ni vrisana - od graškega glavnega kolodvora v smeri proti Špilju, se odcepi na Koroško progo, ter nato preide na GKBjevo progo pri Wettmannstättnu.
PS @ŽC:
da nisi ti na tehnične samo nesel kazati sliko škatle od diskov? To ti je neka stara roba, gor piše 589 - november 2005. Mislim, da bo treba v duhu varnosti cestnega prometa enemu modremu bimmerju pobrati tablice
http://en.wikipedia.org/wiki/DB_Class_218
Za nadaljevanje potopisa pa bomo "dolpotegnili" tudi GKBjev vozni red za linijo S6, ki poteka na relaciji Gradec (Graz) in Travnik-Ivnik (Wies-Eibiswald), ki leži na sami Avstrijsko - Slovenski meji na Avstrijskem Štajerskem. Linija S6 torej poteka po novi Koroški progi (Koralambahn).
Vozni red najdete tukaj: http://www.gkb.at/downloads/aushang_g_wew1011.pdf
Na GKBjevi strani najdete tudi obvestilo potnikom o prevozih na linijah S6 in S61: http://www.gkb.at/downloads/fahrgastinfo101208.pdf
In kako izgleda GKBjevo železniško omrežje?...
Linija S6 torej delno poteka po ÖBBjevi infrastrukturi, ki na zgornji karti ni vrisana - od graškega glavnega kolodvora v smeri proti Špilju, se odcepi na Koroško progo, ter nato preide na GKBjevo progo pri Wettmannstättnu.
PS @ŽC:
da nisi ti na tehnične samo nesel kazati sliko škatle od diskov? To ti je neka stara roba, gor piše 589 - november 2005. Mislim, da bo treba v duhu varnosti cestnega prometa enemu modremu bimmerju pobrati tablice
Zadnjič spremenil Tono, dne 18.12.2010, 15:21, skupaj popravljeno 1 krat.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Na potepu po GKBjevi liniji S6 Graz-Wies. Fotopis z uganko!
Za tiste, ki raje poslušajo, kot pa berejo: 12 cilindrov lokomotive GKB 218 117 v elementu!
Zvočnike na ful!
Kratki posnetek je nastal na premiku v Travniku!
Kratki posnetek je nastal na premiku v Travniku!
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Na potepu po GKBjevi liniji S6 Graz-Wies. Fotopis z uganko!
Tema se je kuhala dovolj časa, nadaljujmo torej!
Ne bo škodovalo, če spregovorim nekaj besedo o GKBju in njegovih progah
GKB, Graz-Köflach (Graz-Köflacher Bahn und Busbetrieb GmbH) ima dolgoletno tradicijo. Podjetje je bilo ustanovljeno pod imenom Voitsberger-Köflacher-Maria Lankowitzer Steinkohlengewerkschaft z namenom izkoriščanja zahodnoštajerskih premogovnih revirjev. Leta 1855 je podjetje dobilo cesarsko koncesijo za gradnjo lokomotivske železnice med Köflachom in Gradcem...
Dobrih 91 km dolga Köflaška proga, ki je preko Liebocha Gradec povezovala s Köflachom, je bila predana v promet 22. junija 1859. Sledila je gradnja drugega krila proge, dolgega dobrih 50 km, ki poteka med Liebochom in Wiesom. T. im. "Travniška proga" (Wieserbahn) je bila prometu predana 9. aprila 1873.
Kmalu po podelitvi koncesije je bilo podjetje preoblikovano v delniško družbo z imenom "Graz-Köflacher Eisenbahn- und Bergbau-Gesellschaft". Sledila so leta lastniških preoblikovanj in načinov upravljanja z infrastrukturo, podjetje pa pod sedanjo firmo posluje od leta 2004. Več lahko preberemo na Wikipediji pod naslovom http://de.wikipedia.org/wiki/Graz-K%C3% ... Busbetrieb.
Vrnimo se torej na Travniško progo. Kot sem predhodno zapisal, GKBjeva linija S6 po njej vozi v delu Wettmannstätten - Wies-Eibiswald. Travniška proga je slikovita in zanimiva, vije se po štajerskih ravninah in med vinorodnimi griči. Moj vodnik, strojevodja Karl-Heinz, ki je sicer tudi strojevodja na 671, mi je o povedal kup zanimivosti, in o slednjih bom več spregovoril kasneje. Fotografski material o vožnji po progi bo potekal v smeri od Travnika proti Gradcu. Več o travniški železnici lahko prav tako preberete na Wikipedii na naslovu http://de.wikipedia.org/wiki/Wieserbahn. Tukaj najdemo tudi shemo proge.
Opozoril bi še na temo, ki se nanaša na Travniško progo, in jo je odprl Barbarpapa1: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... it=travnik Projektirana, vendar nikoli izvedena, je bila železniška povezava med Mariborom in Travnikom.
Torej začnimo s potovanjem!
Ne bo škodovalo, če spregovorim nekaj besedo o GKBju in njegovih progah
GKB, Graz-Köflach (Graz-Köflacher Bahn und Busbetrieb GmbH) ima dolgoletno tradicijo. Podjetje je bilo ustanovljeno pod imenom Voitsberger-Köflacher-Maria Lankowitzer Steinkohlengewerkschaft z namenom izkoriščanja zahodnoštajerskih premogovnih revirjev. Leta 1855 je podjetje dobilo cesarsko koncesijo za gradnjo lokomotivske železnice med Köflachom in Gradcem...
Dobrih 91 km dolga Köflaška proga, ki je preko Liebocha Gradec povezovala s Köflachom, je bila predana v promet 22. junija 1859. Sledila je gradnja drugega krila proge, dolgega dobrih 50 km, ki poteka med Liebochom in Wiesom. T. im. "Travniška proga" (Wieserbahn) je bila prometu predana 9. aprila 1873.
Kmalu po podelitvi koncesije je bilo podjetje preoblikovano v delniško družbo z imenom "Graz-Köflacher Eisenbahn- und Bergbau-Gesellschaft". Sledila so leta lastniških preoblikovanj in načinov upravljanja z infrastrukturo, podjetje pa pod sedanjo firmo posluje od leta 2004. Več lahko preberemo na Wikipediji pod naslovom http://de.wikipedia.org/wiki/Graz-K%C3% ... Busbetrieb.
Vrnimo se torej na Travniško progo. Kot sem predhodno zapisal, GKBjeva linija S6 po njej vozi v delu Wettmannstätten - Wies-Eibiswald. Travniška proga je slikovita in zanimiva, vije se po štajerskih ravninah in med vinorodnimi griči. Moj vodnik, strojevodja Karl-Heinz, ki je sicer tudi strojevodja na 671, mi je o povedal kup zanimivosti, in o slednjih bom več spregovoril kasneje. Fotografski material o vožnji po progi bo potekal v smeri od Travnika proti Gradcu. Več o travniški železnici lahko prav tako preberete na Wikipedii na naslovu http://de.wikipedia.org/wiki/Wieserbahn. Tukaj najdemo tudi shemo proge.
Opozoril bi še na temo, ki se nanaša na Travniško progo, in jo je odprl Barbarpapa1: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... it=travnik Projektirana, vendar nikoli izvedena, je bila železniška povezava med Mariborom in Travnikom.
Torej začnimo s potovanjem!
Zadnjič spremenil Tono, dne 19.12.2010, 20:44, skupaj popravljeno 1 krat.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!