Pohajkovanje po Trubarjevem nabrežju
Pohajkovanje po Trubarjevem nabrežju
Da ne bo preveč ugibanja, naj kar takoj izdam lokacijo. Trubarjevo nabrežje se imenuje pot, ki iz Radeč vodi ob desnem bregu Save navzgor. V primernih vremenskih razmerah (jasno sončno vreme, pozimi, ko še ni listja na obrežnem drevju) se nam odpirajo lepi pogledi na progo na drugi strani. Obenem si lahko ogledamo Zidani Most iz nevsakdanje perspektive. Upam, da lokalni soforumaš, ki je bolj enak od drugih, ne bo preveč zameril tega izleta v njegovo zelje.
Če smo že v Radečah, si najprej oglejmo njihovo ajzenponarsko okno v svet
Če komu tista navigacija na spodnjem robu ne pove dovolj, bo dokaz še slika iz te perspektive
Saj ne rečem, lepo zrihtano , ampak zakaj prav vsi cestni kažipoti, ki usmerjajo semkaj, tole navajajo kot železniško postajo? Veze in poznanstva našega zelenega soforumaša??? Ali zadostuje že opremljenost z uro (verjetno je sinhronizirana z NTP strežnikom na SŽ časovni pas) in ozvočenjem (če je v uporabi, se najbrž oglašajo kar iz Zidanega Mosta)?
Vlaka ni hotelo biti nobenega, ura pa je kazala začetek popoldneva, ko sonce že osvetljuje levi (vzhodni) breg Save, torej kar hitro pot pod noge. Zapeljemo se torej na drugo stran Save, po obsavski "obvoznici" mimo središča in kmalu zagledamo stari cestni most, ki danes služi le še pešcem.
Menda, da še ni tako blazno dolgo, ko se je čezenj valil ves cestni promet. Ampak, ali so tule kdaj kasirali mostnino?????
Čeprav je most bolj lesenocestni, bo morda tole zrajcalo našega doktorja železničarske zgodovine, da preveri na disku, če ni kdaj pomotoma snel kakšnega načrta
Morda bi se skorajžil še kakšen več, če tegale ne bi dali ravno na sredino
Center Radeč bi dopoldne najbrž lepše uspel
Pa še pogled po Savi navzgor, kjer nas bo vodila pot. Neverjetno, rečna gladina ravna kot ogledalo.
Evo dokaz, da ne zavajam glede imena potke.
In če se sprašujete, zakaj je pri mostu tako senčno, da mi fotke nočejo ratati, tule je vzrok
Če smo že v Radečah, si najprej oglejmo njihovo ajzenponarsko okno v svet
Če komu tista navigacija na spodnjem robu ne pove dovolj, bo dokaz še slika iz te perspektive
Saj ne rečem, lepo zrihtano , ampak zakaj prav vsi cestni kažipoti, ki usmerjajo semkaj, tole navajajo kot železniško postajo? Veze in poznanstva našega zelenega soforumaša??? Ali zadostuje že opremljenost z uro (verjetno je sinhronizirana z NTP strežnikom na SŽ časovni pas) in ozvočenjem (če je v uporabi, se najbrž oglašajo kar iz Zidanega Mosta)?
Vlaka ni hotelo biti nobenega, ura pa je kazala začetek popoldneva, ko sonce že osvetljuje levi (vzhodni) breg Save, torej kar hitro pot pod noge. Zapeljemo se torej na drugo stran Save, po obsavski "obvoznici" mimo središča in kmalu zagledamo stari cestni most, ki danes služi le še pešcem.
Menda, da še ni tako blazno dolgo, ko se je čezenj valil ves cestni promet. Ampak, ali so tule kdaj kasirali mostnino?????
Čeprav je most bolj lesenocestni, bo morda tole zrajcalo našega doktorja železničarske zgodovine, da preveri na disku, če ni kdaj pomotoma snel kakšnega načrta
Morda bi se skorajžil še kakšen več, če tegale ne bi dali ravno na sredino
Center Radeč bi dopoldne najbrž lepše uspel
Pa še pogled po Savi navzgor, kjer nas bo vodila pot. Neverjetno, rečna gladina ravna kot ogledalo.
Evo dokaz, da ne zavajam glede imena potke.
In če se sprašujete, zakaj je pri mostu tako senčno, da mi fotke nočejo ratati, tule je vzrok
Re: Pohajkovanje po Trubarjevem nabrežju
Hmmm, zakaj so obokali tole vdolbino v tej steni, če je očitno, da ne vodi nikamor?
Na začetku Trubarjevega nabrežja pa res cel kup znakov
Kdor je vzoren državljan, bo očitno moral peš. Nič hudega, pod tisto steno je prostor za parkiranje in tudi pot ni predolga, pribl. pol ure hoda v vsako smer, brez fotostopov, seveda. Resnici na ljubo je cesta ves čas tako ozka in izogibališč ni ravno na pretek.
Most še z druge strani, žal v senci
In še en dokaz, da smo res v bližini Radeč
Spotoma naletim še na neki bunker ali karkoli že
No, saj se bom vendarle preorientiral na železničarsko zanimivejšo drugo stran. Kmalu je mogoče videti plinske grelce kretnic, ki nakazujejo bližino postaje. Ampak tale kucelj nad sotočjem Savinje in Save me pa kar mika. Mogoče kdo ve, kako se sploh imenuje, vodi nanj kakšna uradna pot, je razgled res tak, kot obeta?????
No, ko se že pokaže silhueta Zidanega Mosta, pa vendarle nekaj
Desiro jo piči čez most
In se ustavlja na postaji
Na začetku Trubarjevega nabrežja pa res cel kup znakov
Kdor je vzoren državljan, bo očitno moral peš. Nič hudega, pod tisto steno je prostor za parkiranje in tudi pot ni predolga, pribl. pol ure hoda v vsako smer, brez fotostopov, seveda. Resnici na ljubo je cesta ves čas tako ozka in izogibališč ni ravno na pretek.
Most še z druge strani, žal v senci
In še en dokaz, da smo res v bližini Radeč
Spotoma naletim še na neki bunker ali karkoli že
No, saj se bom vendarle preorientiral na železničarsko zanimivejšo drugo stran. Kmalu je mogoče videti plinske grelce kretnic, ki nakazujejo bližino postaje. Ampak tale kucelj nad sotočjem Savinje in Save me pa kar mika. Mogoče kdo ve, kako se sploh imenuje, vodi nanj kakšna uradna pot, je razgled res tak, kot obeta?????
No, ko se že pokaže silhueta Zidanega Mosta, pa vendarle nekaj
Desiro jo piči čez most
In se ustavlja na postaji
Re: Pohajkovanje po Trubarjevem nabrežju
Tako, jajčko je odsopihal in spet se lahko posvetim progi. Zidani Most ima nekaj skupnega z Ljubljano. Tromostovje
Pogled proti tovornemu delu postaje (ali je formalno to celo ločena postaja????)
Tole ob izvozu proti Posavju je verjetno (bila) čuvajnica
Eno izmed cestnih ozkih grl pod mostom v smeri Posavja
Od tu se celo vidi rumena cestna tabla
In kucelj, po katerem sem že spraševal, še iz te strani
Kar ne morem odvrniti objektiva od mostov, ki se ogledujejo v Savinji
Od tu bi se lepo videle vse tri postajne zgradbe, če.....
Nič, gremo še malo bližje in se jih lotimo posamično. Mimogrede (spet bomo prosili dr. ŽC za potrditev), tule nekje je menda v rimskih časih in nato še v srednjem veku stal most čez Savo, ki je kraju na drugi strani dal ime.
Najprej zgradba s kontrolnim stolpom, ki gosti tudi pošto
Še malo pod kotom, čisto na desni se vidi tudi šporhet
Pogled proti tovornemu delu postaje (ali je formalno to celo ločena postaja????)
Tole ob izvozu proti Posavju je verjetno (bila) čuvajnica
Eno izmed cestnih ozkih grl pod mostom v smeri Posavja
Od tu se celo vidi rumena cestna tabla
In kucelj, po katerem sem že spraševal, še iz te strani
Kar ne morem odvrniti objektiva od mostov, ki se ogledujejo v Savinji
Od tu bi se lepo videle vse tri postajne zgradbe, če.....
Nič, gremo še malo bližje in se jih lotimo posamično. Mimogrede (spet bomo prosili dr. ŽC za potrditev), tule nekje je menda v rimskih časih in nato še v srednjem veku stal most čez Savo, ki je kraju na drugi strani dal ime.
Najprej zgradba s kontrolnim stolpom, ki gosti tudi pošto
Še malo pod kotom, čisto na desni se vidi tudi šporhet
Re: Pohajkovanje po Trubarjevem nabrežju
Osrednja stavba s pokritim peronom. Le zakaj je ob njej drugačna "škarpa" ????? Zgleda, da sem zbudil zanimanje edinega čakajočega na peronu
Osrednja in desna stavba še skupaj
Najbolj leva zgradba
Leva in osrednja zgradba skupaj z "orlovim gnezdom" v ozadju
S te strani mi je vendarle nekako uspelo ujeti vse tri zgradbe, ki se ogledujejo v Savi
Na postaji je ves čas vladalo nedeljsko mrtvilo, potem pa iznenada kar dva vlaka naenkrat, vsak iz svoje smeri. Potniški se še ustaviti ni utegnil, že mi ga je zakril tovorni s temle na čelu, ki je odsopihal proti Ljubljani
Ali je ta tisti, ki mu na forumu pravite "privatnik"?
Tovorni je odsopihal in vendarle sem ujel že speljujočega mopeda s Pohorcem. Ozvočenje se je namreč razločno slišalo tudi na to stran, mdr. da gre za intercity proti Mariboru z zvezo proti Hodošu v Pragerskem.
Počasi sem se odpravil nazaj. In še enkrat podlegel skušnjavi
Osrednja in desna stavba še skupaj
Najbolj leva zgradba
Leva in osrednja zgradba skupaj z "orlovim gnezdom" v ozadju
S te strani mi je vendarle nekako uspelo ujeti vse tri zgradbe, ki se ogledujejo v Savi
Na postaji je ves čas vladalo nedeljsko mrtvilo, potem pa iznenada kar dva vlaka naenkrat, vsak iz svoje smeri. Potniški se še ustaviti ni utegnil, že mi ga je zakril tovorni s temle na čelu, ki je odsopihal proti Ljubljani
Ali je ta tisti, ki mu na forumu pravite "privatnik"?
Tovorni je odsopihal in vendarle sem ujel že speljujočega mopeda s Pohorcem. Ozvočenje se je namreč razločno slišalo tudi na to stran, mdr. da gre za intercity proti Mariboru z zvezo proti Hodošu v Pragerskem.
Počasi sem se odpravil nazaj. In še enkrat podlegel skušnjavi
Re: Pohajkovanje po Trubarjevem nabrežju
Med potjo me je en rdeče bel desiro presenetil in ga zato nisem ujel. Zato sem pa že dokaj blizu Radečam začopatil tega potniškega. Kdo bi si mislil, da je Živa lahko tako glasna...
Ki jo takole ubira proti Zidanemu Mostu. Žal sem bil že predaleč od postaje (ali pa je ta rdeča bila preglasna), da bi se slišal zvočnik
Odpravimo se še v Zidani Most in si pobliže oglejmo vse od prej. Na postaji seveda ne moremo mimo "Broja 1", ki je sicer bil podrobneje predstavljen tu
Ob njem se starih časov spominja tudi likovni signal
Njegov spodnji del
In še zgornji
Za fotkanje postaje na tej strani ni ravno prostora na pretek, pa še (logično) je v tem času že v senci
Lahko jo pa skupaj z enim mostom ujamemo z izmenično enosmerne ceste proti Hrastniku (za bonus pa še madame s tovorom železja; no, pa smo per partes ujeli celoten elektro asortiman SŽ in še malo konkurence)
Kaj je pa tole za postajo, kar so vkopali v živo skalo?????
Še pobliže detajl letnice in nekega simbola
Ki jo takole ubira proti Zidanemu Mostu. Žal sem bil že predaleč od postaje (ali pa je ta rdeča bila preglasna), da bi se slišal zvočnik
Odpravimo se še v Zidani Most in si pobliže oglejmo vse od prej. Na postaji seveda ne moremo mimo "Broja 1", ki je sicer bil podrobneje predstavljen tu
Ob njem se starih časov spominja tudi likovni signal
Njegov spodnji del
In še zgornji
Za fotkanje postaje na tej strani ni ravno prostora na pretek, pa še (logično) je v tem času že v senci
Lahko jo pa skupaj z enim mostom ujamemo z izmenično enosmerne ceste proti Hrastniku (za bonus pa še madame s tovorom železja; no, pa smo per partes ujeli celoten elektro asortiman SŽ in še malo konkurence)
Kaj je pa tole za postajo, kar so vkopali v živo skalo?????
Še pobliže detajl letnice in nekega simbola
Re: Pohajkovanje po Trubarjevem nabrežju
Ob robu železniških mostov več kot očitno ni dovolj "lufta" za morebitno bližnje srečanje s kakšnimi 1000 mobilnimi tonami, zato poskušam ujeti cestni most z dvorišča bloka pri postaji, ampak....
Odpravim se še čez ta most (ima celo koridor za pešadijo) in poskušam s sončne strani ovekovečiti most proti Celju. Cesta je ozka, nepregledna, malo varnejše mesto je le dovoz na tovorno postajo, ni pa ravno idelano za fotkičev zorni kot
Res na hitro se še malo razgledam tam. Najprej pred skladiščem pogled na škatlasto zgradbo (ima kaj z železnico?)
in še na hitro na drugi strani skladišča, ki je sicer zaparkirana z vagoni
To bi bilo to.
Odpravim se še čez ta most (ima celo koridor za pešadijo) in poskušam s sončne strani ovekovečiti most proti Celju. Cesta je ozka, nepregledna, malo varnejše mesto je le dovoz na tovorno postajo, ni pa ravno idelano za fotkičev zorni kot
Res na hitro se še malo razgledam tam. Najprej pred skladiščem pogled na škatlasto zgradbo (ima kaj z železnico?)
in še na hitro na drugi strani skladišča, ki je sicer zaparkirana z vagoni
To bi bilo to.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Pohajkovanje po Trubarjevem nabrežju
Pa še kako ima. Brez tega se brižitke, mopedi, žive, desiroji ter ostala električna garda ne bi nikamor premaknili.Ajznponar napisal/-a:Najprej pred skladiščem pogled na škatlasto zgradbo (ima kaj z železnico?)
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pohajkovanje po Trubarjevem nabrežju
Ajznponar napisal/-a:Osrednja stavba s pokritim peronom. Le zakaj je ob njej drugačna "škarpa" ?????
Saj veš....
Dolfe se je s stisnjenimi zobmi na koncu predal in pod težo dokazov klonil...in rekel:vodna postaja...no, ne čisto "taprava"...
Pomožna
Več o tem v oddelku za paciente zgodovine
Na druge provokacije se ne odzivam
Drugače pa dober prispevek...mislim, da sem se tudi sam s tega mesta vprašal, zakaj različne škarpe...
Še moji "inavguracijski" fotki z "druge strani"...iz daljnega 2008:Zidani most...ali tekma z desirojem
železocestnik napisal/-a:
Najprej ena "čez drevesa"
Ena "mimo dreves"
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Pohajkovanje po Trubarjevem nabrežju
ŽC, pozabil si dat link na temo o Zidanem Mostu: viewtopic.php?f=21&t=4079 Na onih 8 straneh se skriva marsikaj zanimivega, vključno z zgodovinskimi načrti.
Goran