Severni ind. tiri v Zalogu
Severni ind. tiri v Zalogu
Južni tir, ki iz Zaloga pelje vse do Papirnice Vevče, je pred časom že bil obdelan, tokrat bo na vrsti severna stran. Žal je vreme bilo turobno oblačno, kar se bo poznalo na fotkah.
Recimo, da se začne tukaj pri postajnem skladišču zraven prometne pisarne
Pogled proti zahodu (v smeri središča Ljubljane)
Če gremo malo naprej in se obrnemo proti vzhodu, se odcepi en tir na levo
Ki pa očitno trenutno ni v uporabi
Vseeno poglejmo, kam sploh vodi. Mimo "salona" s kombiji gre proti stavbi v ozadju, ki je videti kot transformatorska postaja oz. dispečerski center. Ali to spada pod SŽ (oz. njen infrastrukturni ud) in "hrani" brižite, mopede, žive plus kar uporablja konkurenca?
Na tem odseku je moč opaziti zanimiv detajl, kot da bi včasih bil tu kakšen propust
No ja, ob menjavi trafota (konkretno težka mrcina) utegnejo tiri še priti prav. Poglejmo skozi vrata, ki so "zavarovana" tudi z znakom za visoko napetost
Še pogled nazaj. Se vidi, da to ni Štajerska in da okoliš ne sodeluje na tistem evropskem tekmovanju za najlepše urejen kraj
Poškilimo še čez ograjo od strani, tirnice se končajo pod električnim "portalom"
Pogled na transformator še od daleč
Recimo, da se začne tukaj pri postajnem skladišču zraven prometne pisarne
Pogled proti zahodu (v smeri središča Ljubljane)
Če gremo malo naprej in se obrnemo proti vzhodu, se odcepi en tir na levo
Ki pa očitno trenutno ni v uporabi
Vseeno poglejmo, kam sploh vodi. Mimo "salona" s kombiji gre proti stavbi v ozadju, ki je videti kot transformatorska postaja oz. dispečerski center. Ali to spada pod SŽ (oz. njen infrastrukturni ud) in "hrani" brižite, mopede, žive plus kar uporablja konkurenca?
Na tem odseku je moč opaziti zanimiv detajl, kot da bi včasih bil tu kakšen propust
No ja, ob menjavi trafota (konkretno težka mrcina) utegnejo tiri še priti prav. Poglejmo skozi vrata, ki so "zavarovana" tudi z znakom za visoko napetost
Še pogled nazaj. Se vidi, da to ni Štajerska in da okoliš ne sodeluje na tistem evropskem tekmovanju za najlepše urejen kraj
Poškilimo še čez ograjo od strani, tirnice se končajo pod električnim "portalom"
Pogled na transformator še od daleč
Re: Severni ind. tiri v Zalogu
Čas bo, da se spet spravimo h "glavnemu" tiru. K sreči ob ograjenem zasebnem zemljišču drži med domačini kar priljubljena pot
Verjetno ste opazili, da se je na čisto prvi sliki pri skladišču en tir odcepil. Tu se spet priključi
Tiri in naša potka gredo čez neki premostitveni objekt
Gre za nadvoz nad Zaloško. Pogled od tam gor v smeri proti Zalogu
Če malček skrenemo in si pogledamo ta nadvoz (mmg., z obeh pločnikov vodijo stopnice do proge)
Takoj po prečkanju Zaloške se na našem ind. tiru pojavi kretnica št. 5. Torej spet razcep
Tu se ta razcepljeni tir dokončno loči od trase glavne proge. Peš in traktorska pot, ki prečka ta ravnokar razcepljeni tir, je "zavarovana" z Andrejevim križem in z nekim po CPP nedefiniranim znakom
Kam nas bo vodila pot?
Detajl razcepa
Pogled v drugo smer pa takoj razkrije, da je en tir (desni) "bolj enak" kot levi
Verjetno ste opazili, da se je na čisto prvi sliki pri skladišču en tir odcepil. Tu se spet priključi
Tiri in naša potka gredo čez neki premostitveni objekt
Gre za nadvoz nad Zaloško. Pogled od tam gor v smeri proti Zalogu
Če malček skrenemo in si pogledamo ta nadvoz (mmg., z obeh pločnikov vodijo stopnice do proge)
Takoj po prečkanju Zaloške se na našem ind. tiru pojavi kretnica št. 5. Torej spet razcep
Tu se ta razcepljeni tir dokončno loči od trase glavne proge. Peš in traktorska pot, ki prečka ta ravnokar razcepljeni tir, je "zavarovana" z Andrejevim križem in z nekim po CPP nedefiniranim znakom
Kam nas bo vodila pot?
Detajl razcepa
Pogled v drugo smer pa takoj razkrije, da je en tir (desni) "bolj enak" kot levi
Re: Severni ind. tiri v Zalogu
Ko smo že ravno tu, si lahko ogledamo še kontrolni stolp za nadzor nad "labirintom" zaloške ranžirne postaje
Tam nekje svoj nedeljski odmor uživa še đura (na močno zoomirani fotki se vidi št. 642-186)
In še pogled v smeri glavne proge (je to ena izmed tistih P prog?) proti Polju. Ob njej vodi tudi peš pot, ki jo bomo pustili za kdaj drugič
Nivojsko križanje naših tirov in kolovoza še iz smeri Polja, ki je "zavarovano" z enako likovno signalizacijo kot na nasprotni strani
Najprej si pobliže oglejmo desni tir, ki je videti v občutno boljšem stanju. Tik ob obeh progah se vrstijo vrtički
Še pogled nazaj proti cepišču
Še en vrt od mnogih kar med obema tiroma. Ne vem no, ne vem, če je pridelek ravno bio , najbrž z đure (da ne omenjamo vsebine vagonov) tudi kaj odteče, če ne drugega, je te zadeve treba vsake toliko podmazati...
Vrnimo se malo nazaj in si oglejmo še levi tir
In pogled nazaj
Nekaj mi pravi, da po tem tiru že dolgo ni bilo nobene vožnje
Tam nekje svoj nedeljski odmor uživa še đura (na močno zoomirani fotki se vidi št. 642-186)
In še pogled v smeri glavne proge (je to ena izmed tistih P prog?) proti Polju. Ob njej vodi tudi peš pot, ki jo bomo pustili za kdaj drugič
Nivojsko križanje naših tirov in kolovoza še iz smeri Polja, ki je "zavarovano" z enako likovno signalizacijo kot na nasprotni strani
Najprej si pobliže oglejmo desni tir, ki je videti v občutno boljšem stanju. Tik ob obeh progah se vrstijo vrtički
Še pogled nazaj proti cepišču
Še en vrt od mnogih kar med obema tiroma. Ne vem no, ne vem, če je pridelek ravno bio , najbrž z đure (da ne omenjamo vsebine vagonov) tudi kaj odteče, če ne drugega, je te zadeve treba vsake toliko podmazati...
Vrnimo se malo nazaj in si oglejmo še levi tir
In pogled nazaj
Nekaj mi pravi, da po tem tiru že dolgo ni bilo nobene vožnje
Re: Severni ind. tiri v Zalogu
Ne bi bilo slabo vzeti mačeto
Tudi tale odpisani tir se je njega dni cepil
Opuščena kretniška ročka ni več povezana s samim razcepnim mehanizmom
Tale popolnoma demontiran levi odcep se je verjetno končal ob nakladalni rampi tega skladišča, tam nekje pri avtomobilu. Verjetno je tu bila Jata, kajti danes ima v tej stavbi svojo industrijsko prodajalno Perutnina Ptuj. Mmg., podrobnejši forenzični pregled je navrgel indice, da so tire prav fizično odstranili in ne le zalili z asfaltom
Zlezimo še na bližnji travnik in s oglejmo tirno - vrtičkarsko - barakarsko situacijo v smeri, od koder smo prišli
Drugi krak neuporabljanega tira gre mimo PP...
... v Mercatorjevo skladišče (do prevzema Emonino). Očitno se pri najboljšem sosedu le niso popolnoma odrekli možnosti industrijskega tira še kdaj v prihodnosti. Le nekako bodo morali najti skupni jezik s PP, ki si je zacahnala svoj teritorij...
Na tem mestu naši tiri prečijo edino pravo ulico, Hladilniško pot. Pogled po njej v smeri proti Zalogu (vzhodu)
In še pogled proti Zajčji dobravi (torej proti zahodu)
S Hladilniške poti še poglejmo na že prehojeno pot
Tudi tale odpisani tir se je njega dni cepil
Opuščena kretniška ročka ni več povezana s samim razcepnim mehanizmom
Tale popolnoma demontiran levi odcep se je verjetno končal ob nakladalni rampi tega skladišča, tam nekje pri avtomobilu. Verjetno je tu bila Jata, kajti danes ima v tej stavbi svojo industrijsko prodajalno Perutnina Ptuj. Mmg., podrobnejši forenzični pregled je navrgel indice, da so tire prav fizično odstranili in ne le zalili z asfaltom
Zlezimo še na bližnji travnik in s oglejmo tirno - vrtičkarsko - barakarsko situacijo v smeri, od koder smo prišli
Drugi krak neuporabljanega tira gre mimo PP...
... v Mercatorjevo skladišče (do prevzema Emonino). Očitno se pri najboljšem sosedu le niso popolnoma odrekli možnosti industrijskega tira še kdaj v prihodnosti. Le nekako bodo morali najti skupni jezik s PP, ki si je zacahnala svoj teritorij...
Na tem mestu naši tiri prečijo edino pravo ulico, Hladilniško pot. Pogled po njej v smeri proti Zalogu (vzhodu)
In še pogled proti Zajčji dobravi (torej proti zahodu)
S Hladilniške poti še poglejmo na že prehojeno pot
Re: Severni ind. tiri v Zalogu
Od Hladilniške poti dalje nas torej vodi le še najbolj vzdrževani "glavni" tir.
Na naši desni je nemogoče spregledati zaloško drsališče
Kmalu pa novo cepišče (zadnje, častna)
Kretnica je videti še delujoča (da je ne bo "preizkusil" še kakšen šaljivec , konec koncec se mularija hodi sem drsat, v bližini je tudi študentski internat )
Zraven nje pa tako dotrajan kamen, da je nemogoče karkoli razbrati
Najprej spet pogled nazaj
Nato najprej obdelajmo odcep na desno, ki je videti bolje ohranjen. Odprt raztirnik
In nekaj metrov naprej še en kamen
Kmalu nas zaustavi ograja Saturnusa
In pogled čez ograjo na tovarniško dvorišče
Na naši desni je nemogoče spregledati zaloško drsališče
Kmalu pa novo cepišče (zadnje, častna)
Kretnica je videti še delujoča (da je ne bo "preizkusil" še kakšen šaljivec , konec koncec se mularija hodi sem drsat, v bližini je tudi študentski internat )
Zraven nje pa tako dotrajan kamen, da je nemogoče karkoli razbrati
Najprej spet pogled nazaj
Nato najprej obdelajmo odcep na desno, ki je videti bolje ohranjen. Odprt raztirnik
In nekaj metrov naprej še en kamen
Kmalu nas zaustavi ograja Saturnusa
In pogled čez ograjo na tovarniško dvorišče
Re: Severni ind. tiri v Zalogu
In še pogled nazaj na za železničarske pojme kar hud ovinek
Vrnimo se na cepišče in obdelajmo še zadnji krak, ki vodi naravnost in očitno tudi že dolgo ni videl vlaka
V tej džungli se najde še en lesen "mostiček" za lokalne traktoriste
Pa spet v goščavo
V tej goščavi pa nepreklicen konec v kupu gradbenih odpadkov
Če gremo naokoli do tega odlagališča, tir bi moral tukaj priti ven
In se nadaljevati naravnost v nekdanjo Emono mesno industrijo (klavnico?)
Takole na samem ob vseh mogočih opozorilih na ograji in še ob "zateženem" vremenu kraj deluje kar grozljivo. Kdo ve iz česa vse se delajo Mesnine dežele Kranjske, ki danes domujejo za ograjo...
Torej se vrnemo nazaj na zaloško postajo. Proti Štajerski je oddrvel tale potniški z brižito na čelu
Tale tandem Živ, ki je bil že prej tam, se še vedno ni premaknil nikamor, le prižgane luči in slišno vključeni motorji so obetali...
Ampak ubogima revicama so naložili tovor dolg kot prihajajoči naslednji dan, namreč ponedeljek
Vrnimo se na cepišče in obdelajmo še zadnji krak, ki vodi naravnost in očitno tudi že dolgo ni videl vlaka
V tej džungli se najde še en lesen "mostiček" za lokalne traktoriste
Pa spet v goščavo
V tej goščavi pa nepreklicen konec v kupu gradbenih odpadkov
Če gremo naokoli do tega odlagališča, tir bi moral tukaj priti ven
In se nadaljevati naravnost v nekdanjo Emono mesno industrijo (klavnico?)
Takole na samem ob vseh mogočih opozorilih na ograji in še ob "zateženem" vremenu kraj deluje kar grozljivo. Kdo ve iz česa vse se delajo Mesnine dežele Kranjske, ki danes domujejo za ograjo...
Torej se vrnemo nazaj na zaloško postajo. Proti Štajerski je oddrvel tale potniški z brižito na čelu
Tale tandem Živ, ki je bil že prej tam, se še vedno ni premaknil nikamor, le prižgane luči in slišno vključeni motorji so obetali...
Ampak ubogima revicama so naložili tovor dolg kot prihajajoči naslednji dan, namreč ponedeljek
Re: Severni ind. tiri v Zalogu
Malo sem čakal, če vendarle bo kaj, ampak očitno so ju le ogrevali, saj je neprestano oddajala takšne zvoke
Za tam stanujoče (npr. tik za mojim hrbtom) mora biti to kar najedljivo... In ker se lep čas ni zgodilo nič, sem obupal in odpujsal domov.
Re: Severni ind. tiri v Zalogu
Super predstavitev zaloškega okoliša.
Še več takih
LP
Še več takih
LP
Re: Severni ind. tiri v Zalogu
Tole ni kretnica številka 5 temveč je to max. dovoljena hitrost od tukaj naprej.Ajznponar napisal/-a:
Takoj po prečkanju Zaloške se na našem ind. tiru pojavi kretnica št. 5. Torej spet razcep
http://img831.imageshack.us/img831/5285/sdc10219b.jpg
Kar pa se tiče 541....njih ni treba ogrevat ampak imajo takšen zvok ob delovanju kompresorjev....ali pa je ena od njih delovala v redundančnem sistemu ( okvara enega pomožnega pretvornika ).
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Severni ind. tiri v Zalogu
Ajznponar zelo dobro predstavljeni tiri.
Jernej
Jernej