Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
Lep pozdrav!
Dodal bom nekaj slik s sprehoda okoli jeseniške železniške postaje. To je moje prvo sporočilo, zato verjetno ne bo najboljše kvalitete. Mi še malo nagaja, a bo bolje.
1. Postaja Jesenice s savske smeri proti predoru.
2. V smeri proti Ljubljani.
3. Potniški vlak na počitku.
4. V desno v smer proti reki se odcepi malo uporabljan - površina tira je zarjavena - tir.
5. Na istem tiru kot Siemensov vlak stojita še dva sklopljena potniška vlaka.
6. Pogled na prej omenjeni stranski tir (slika 4)
7. Drugi konec dveh vlakov.
8. Tudi dve lokomotivi počivata.
9. Na zadnji strani postaje pod kotom stoji takšen peron. Peron stoji sredi ničesar. nikjer ni ne skladišča, tudi potniki ne morejo priti do tu - potniški del je 500m stran. Morda ve, čemu je bilo to zgrajeno? Morda za mejno kontrolo?
10. V uporabi ni več. na eni strani so vagoni avtovlaka, na drugi strani pa nekaj vagonov za razsuti tovor. na strehi pa tole.
Nadaljevanje še sledi. Upam, da je za silo.
Dodal bom nekaj slik s sprehoda okoli jeseniške železniške postaje. To je moje prvo sporočilo, zato verjetno ne bo najboljše kvalitete. Mi še malo nagaja, a bo bolje.
1. Postaja Jesenice s savske smeri proti predoru.
2. V smeri proti Ljubljani.
3. Potniški vlak na počitku.
4. V desno v smer proti reki se odcepi malo uporabljan - površina tira je zarjavena - tir.
5. Na istem tiru kot Siemensov vlak stojita še dva sklopljena potniška vlaka.
6. Pogled na prej omenjeni stranski tir (slika 4)
7. Drugi konec dveh vlakov.
8. Tudi dve lokomotivi počivata.
9. Na zadnji strani postaje pod kotom stoji takšen peron. Peron stoji sredi ničesar. nikjer ni ne skladišča, tudi potniki ne morejo priti do tu - potniški del je 500m stran. Morda ve, čemu je bilo to zgrajeno? Morda za mejno kontrolo?
10. V uporabi ni več. na eni strani so vagoni avtovlaka, na drugi strani pa nekaj vagonov za razsuti tovor. na strehi pa tole.
Nadaljevanje še sledi. Upam, da je za silo.
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
Drugi del slik:
1. Avstrijska lokomotiva počiva.
2. Zapuščeni peron in tiri za njim.
3. Pogled proti obračališču lokomotiv, lopam zanje in očitno upravni stavbi.
4. Obračališče lokomotiv.
5. Precej zapuščene lope.
6. Tudi obračališče je zanemarjeno. Ali sploh še deluje? Ker gredo vse lokomotive v obe smeri najbrž ni kake velike potrebe po njem.
7. Pogled skozi šipo na komande.
8. Pogled na tovorni del višje po dolini in stran od glavne proge.
9. Lokomotiva za premik se je prazna vozila naokoli
10. Pogled nazaj v smer proti Ljubljani
Za danes bo to vse. Nadaljevanje kdaj drugič.
1. Avstrijska lokomotiva počiva.
2. Zapuščeni peron in tiri za njim.
3. Pogled proti obračališču lokomotiv, lopam zanje in očitno upravni stavbi.
4. Obračališče lokomotiv.
5. Precej zapuščene lope.
6. Tudi obračališče je zanemarjeno. Ali sploh še deluje? Ker gredo vse lokomotive v obe smeri najbrž ni kake velike potrebe po njem.
7. Pogled skozi šipo na komande.
8. Pogled na tovorni del višje po dolini in stran od glavne proge.
9. Lokomotiva za premik se je prazna vozila naokoli
10. Pogled nazaj v smer proti Ljubljani
Za danes bo to vse. Nadaljevanje kdaj drugič.
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
Še deluje, obračajo parne lokomotive muzejskega vlaka tam, če nobenih drugih ne... V lopah pa tudi ni tako zapuščeno kot na zunaj deluje, so kar aktivne. Poglej v shrambo (fotografije) uporabnika 363 tukaj, pa boš videl marsikaj zanimivega okoli lop, okretnice in še kaj.topol napisal/-a:6. Tudi obračališče je zanemarjeno. Ali sploh še deluje? Ker gredo vse lokomotive v obe smeri najbrž ni kake velike potrebe po njem.
Goran
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
Včasih se je uporabljalo za nakladanje in razkladanje, sedaj samo še za parkiranje vagonov.topol napisal/-a:9. Na zadnji strani postaje pod kotom stoji takšen peron. Peron stoji sredi ničesar. nikjer ni ne skladišča, tudi potniki ne morejo priti do tu - potniški del je 500m stran. Morda ve, čemu je bilo to zgrajeno? Morda za mejno kontrolo?
http://www.shrani.si/f/1s/gB/ZJz5qJj/img2468.jpg
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
To je pregledna rampa, na kateri so se včasih opravljali predvsem carinski pregledi tovora na vagonih, pa tudi sanitarni in fitosanitarni pregledi. Vagoni v katerih je bilo carinsko blago so se po prispetju na postajo ločili od vlaka, obvestili so špedicije, ki so uredile uvozne papirje, potem pa so 'placmajstr', špediterji, cariniki in ostali inšpektorji ob točno določenih urah ( 2x na dan) opravili preglede blaga. Izjemoma se je to delalo tudi na ostalih tirih, seveda ob upoštevanju vseh ostalih varnostnih pogojev.
M.
M.
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
Se mi je zdelo da bo Milan vedel povedati kaj večmilchy napisal/-a:To je pregledna rampa, na kateri so se včasih opravljali predvsem carinski pregledi tovora na vagonih, pa tudi sanitarni in fitosanitarni pregledi. Vagoni v katerih je bilo carinsko blago so se po prispetju na postajo ločili od vlaka, obvestili so špedicije, ki so uredile uvozne papirje, potem pa so 'placmajstr', špediterji, cariniki in ostali inšpektorji ob točno določenih urah ( 2x na dan) opravili preglede blaga. Izjemoma se je to delalo tudi na ostalih tirih, seveda ob upoštevanju vseh ostalih varnostnih pogojev.
M.
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
Še nekaj slik, pa bo konec.
1. Izhod glavnega tira proti Avstriji.
2. Še ena slovenska lokomotiva na počitku.
3. V Avstrijo se je odpravljal mednarodni vlak z večinoma srbskimi vagoni in restavracijo.
4. Vlak še enkrat
5. Na postaji Je čakal tovorni z lokomotivo OBB, namenjen v Avstrijo, potniški pa se je odpravil na peron, potem pa verjetno na soško progo.
6. Eden izmed treh osamljenih nemških vagonov.
7. Skoraj sem že prispel do potniškega dela postaje. Pogled proti Avstriji.
8. Prednji del reševalnega vagona za predor.
9. Še oznake reševalnega vagona.
10. Za konec pa še preveč temačna slika na potniški del postaje. Mrak se je začenjal.
To pa je prav zares vse. Pa lep pozdrav!
1. Izhod glavnega tira proti Avstriji.
2. Še ena slovenska lokomotiva na počitku.
3. V Avstrijo se je odpravljal mednarodni vlak z večinoma srbskimi vagoni in restavracijo.
4. Vlak še enkrat
5. Na postaji Je čakal tovorni z lokomotivo OBB, namenjen v Avstrijo, potniški pa se je odpravil na peron, potem pa verjetno na soško progo.
6. Eden izmed treh osamljenih nemških vagonov.
7. Skoraj sem že prispel do potniškega dela postaje. Pogled proti Avstriji.
8. Prednji del reševalnega vagona za predor.
9. Še oznake reševalnega vagona.
10. Za konec pa še preveč temačna slika na potniški del postaje. Mrak se je začenjal.
To pa je prav zares vse. Pa lep pozdrav!
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
Še nekaj vprašanj? Moj poklic je družboslovne smeri, tehnika me precej zanima, tehničnega znanja pa nimam, zato lahko vprašam tudi kaj neumnega.
Kaj dela reševalni vagon. Predvidevam, da vagon tesni in da ima zalogo zraka za reševalce, ki najbrž gredo ven z dihalnimi aparati. Ali vagon tudi gasi? Omogoča rezanje pločevine ob iztirjenju? Kdo pa rešuje? Kako pa se vstopa in izstopa iz njega, če vanj rešujejo poškodovane, zunaj pa so plini. Predvidevam, da vagon potiska dizel lokomotiva, ki kot vidim precej kadi. Železniški predori najbrž nimajo prezračevanja?
Vnaprej hvala za razlago.
Upam, da o tem še niste pisali, če pa ste, sem pa spregledal.
Kaj dela reševalni vagon. Predvidevam, da vagon tesni in da ima zalogo zraka za reševalce, ki najbrž gredo ven z dihalnimi aparati. Ali vagon tudi gasi? Omogoča rezanje pločevine ob iztirjenju? Kdo pa rešuje? Kako pa se vstopa in izstopa iz njega, če vanj rešujejo poškodovane, zunaj pa so plini. Predvidevam, da vagon potiska dizel lokomotiva, ki kot vidim precej kadi. Železniški predori najbrž nimajo prezračevanja?
Vnaprej hvala za razlago.
Upam, da o tem še niste pisali, če pa ste, sem pa spregledal.
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
Bom jaz odgovoril, čeprav nisem iz vašega konca.
Bil sem pa jeseni na ogledu JZ GARS Jesenice. Za intervencijo v Karavanškem predoru (ali katerem koli drugem železniškem) je naslednji postopek:
Regijski center za obveščanje proži Gasilce in istočasno železniško postajo. Na postaji takoj pripravijo na rampi vagon za intervencijo in vagon na katerega gasilci naložijo vozilo za posredovanje predorih s polno posadko 1+5. Istočasno se izklopi napetost.
Strojevodja dizel lokomotive nato porine vse skupaj do kraja nesreče, tako, da je vagon z avtomoilom najbližje kraju nesreče.
Po mnenju tistega, ki nam je to pripovedoval, traja najmanj 15 min, če je lokomotiva takoj pri roki.
V zelenem vagonu imajo sedaj samo dodatno opremo za reševanje, prej so pa vso opremo iz vozila, ki so jo potrebovali preložili. Sem bi tudi vkrcali večje število ljudi, ki bi jih odpeljali iz predora.
MMG: Vozilo za posredovanje ima v vozilo svojo zalogo stisnjenga zraka za motor in kabino, ki sta hermetično zaprta. Jeseniško se mi pa zdi, da ima še 8 priključkov za začasne dihalne maske za ponesrečence/udeležence.
Kako je pa strojevodjo v lokomotivi pa ne vem, glede zraka. Pozabil vprašat.
V celotne železniškem predoru posredujejo poklicni gasilci iz Jesenci, medtem, ko v cestnem samo do meje oz. do nekega kilometra.
Ker naj bi bil vagon kupljen s skupnim denarjem piše nanj Karavanke, čeprav ga lahko odpeljejo tudi v drug predor.
Bil sem pa jeseni na ogledu JZ GARS Jesenice. Za intervencijo v Karavanškem predoru (ali katerem koli drugem železniškem) je naslednji postopek:
Regijski center za obveščanje proži Gasilce in istočasno železniško postajo. Na postaji takoj pripravijo na rampi vagon za intervencijo in vagon na katerega gasilci naložijo vozilo za posredovanje predorih s polno posadko 1+5. Istočasno se izklopi napetost.
Strojevodja dizel lokomotive nato porine vse skupaj do kraja nesreče, tako, da je vagon z avtomoilom najbližje kraju nesreče.
Po mnenju tistega, ki nam je to pripovedoval, traja najmanj 15 min, če je lokomotiva takoj pri roki.
V zelenem vagonu imajo sedaj samo dodatno opremo za reševanje, prej so pa vso opremo iz vozila, ki so jo potrebovali preložili. Sem bi tudi vkrcali večje število ljudi, ki bi jih odpeljali iz predora.
MMG: Vozilo za posredovanje ima v vozilo svojo zalogo stisnjenga zraka za motor in kabino, ki sta hermetično zaprta. Jeseniško se mi pa zdi, da ima še 8 priključkov za začasne dihalne maske za ponesrečence/udeležence.
Kako je pa strojevodjo v lokomotivi pa ne vem, glede zraka. Pozabil vprašat.
V celotne železniškem predoru posredujejo poklicni gasilci iz Jesenci, medtem, ko v cestnem samo do meje oz. do nekega kilometra.
Ker naj bi bil vagon kupljen s skupnim denarjem piše nanj Karavanke, čeprav ga lahko odpeljejo tudi v drug predor.
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
...iz prakse velikih predorskih nesreč (Kaprun, Tauern, Simplon,...) pa je najprimernejši odzivni čas tri dni do enega tedna.... ...Cepi napisal/-a: Po mnenju tistega, ki nam je to pripovedoval, traja najmanj 15 min, če je lokomotiva takoj pri roki.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
So se v železniških predorih Tauern in Simplon v preteklosti zgodile kakšne nesreče?
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
....železniški predor, cestni predor......isti q.ac, drugo pakovanje... ....čim je "pi..arija" v tunelu, briši čimprej ven..... ....in bognedaj, da zagori....
...in ne hodi notr, dokler se ne prepričaš, kaj te čaka.... ...
...in ne hodi notr, dokler se ne prepričaš, kaj te čaka.... ...
-
- Začetnik
- Prispevkov: 1
- Pridružen: 24.02.2011, 19:23
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
Cepi napisal/-a:Bom jaz odgovoril, čeprav nisem iz vašega konca.
Bil sem pa jeseni na ogledu JZ GARS Jesenice. Za intervencijo v Karavanškem predoru (ali katerem koli drugem železniškem) je naslednji postopek:
Regijski center za obveščanje proži Gasilce in istočasno železniško postajo. Na postaji takoj pripravijo na rampi vagon za intervencijo in vagon na katerega gasilci naložijo vozilo za posredovanje predorih s polno posadko 1+5. Istočasno se izklopi napetost.
Strojevodja dizel lokomotive nato porine vse skupaj do kraja nesreče, tako, da je vagon z avtomoilom najbližje kraju nesreče.
Po mnenju tistega, ki nam je to pripovedoval, traja najmanj 15 min, če je lokomotiva takoj pri roki.
V zelenem vagonu imajo sedaj samo dodatno opremo za reševanje, prej so pa vso opremo iz vozila, ki so jo potrebovali preložili. Sem bi tudi vkrcali večje število ljudi, ki bi jih odpeljali iz predora.
MMG: Vozilo za posredovanje ima v vozilo svojo zalogo stisnjenga zraka za motor in kabino, ki sta hermetično zaprta. Jeseniško se mi pa zdi, da ima še 8 priključkov za začasne dihalne maske za ponesrečence/udeležence.
Kako je pa strojevodjo v lokomotivi pa ne vem, glede zraka. Pozabil vprašat.
V celotne železniškem predoru posredujejo poklicni gasilci iz Jesenci, medtem, ko v cestnem samo do meje oz. do nekega kilometra.
Ker naj bi bil vagon kupljen s skupnim denarjem piše nanj Karavanke, čeprav ga lahko odpeljejo tudi v drug predor.
Kolikor mi je znano nihče od osebja železnice ni usposobljen za rokovanje z dihalnimi aparati. Se strinjam, da so nekoč bili in, da je bil predpisan tak postopek, (ki je sedaj predpisan v načrtu Občine ob reševanu). Vendar če danes zagori, železničarji sodelujejo, ko ni nevarnosti z dihanjem, se pravi, ko je vse mimo.
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
Ali je ta vagon predviden tudi za reševanje v predoru Bohinj?
Re: Železniška postaja jesenice v zimskem popoldnevu
Nejac napisal/-a:Se mi je zdelo da bo Milan vedel povedati kaj večmilchy napisal/-a:To je pregledna rampa, na kateri so se včasih opravljali predvsem carinski pregledi tovora na vagonih, pa tudi sanitarni in fitosanitarni pregledi. Vagoni v katerih je bilo carinsko blago so se po prispetju na postajo ločili od vlaka, obvestili so špedicije, ki so uredile uvozne papirje, potem pa so 'placmajstr', špediterji, cariniki in ostali inšpektorji ob točno določenih urah ( 2x na dan) opravili preglede blaga. Izjemoma se je to delalo tudi na ostalih tirih, seveda ob upoštevanju vseh ostalih varnostnih pogojev.
M.
Na tej rampi so napajali živino. Iz Poljske so prihajali vlaki s konji ali govedom za Rašo in nekaj časa tudi za Koper. Vlaki so bili dolgi, tiri na rampi kratki, zato je premikalka porabila tam veliko časa. To se je dogajalo v času razcveta soškega koridorja.
Ker bo kmalu okrogla obletnica osamosvojitve, povem še zanimivost. Železničarji smo z Bohinjske Bele, kjer je jugoslovanska vojska sestavljala vojaški transport za Srbijo, ukradli dva vagona naložena z dragoceno opremo in jih z nabiralnim vlakom poslali na Jesenice. Ker se ni ravno najbolje vedelo, kdo za koga dela, je bila ravno ta rampa bolj odmaknjena od oči, pripravna za razkladanje in predajo teritorijalcem. Tudi ukradena vagona sta bila " uradno poslana na Jesenice na dodatno mazanje", da ni bilo nepotrebnih vprašanj.