Ja še ena sprememba je, na bivši postaji Krmelj ni več znaka za omejitev hitrosti. Tistega za 15 kilometrov na uro. Jaz sem šel v Krmelj v torek, 28.10. popoldne. Imam tudi veliko slik od tam. Ampak tirnic, ki so v zemljo zapičene jih nisem videl, ker je bilo preveč grmovja. Če vas še kaj zanima me vprašajte. Toliko za informacijo, jaz sem star 15 let in zelo rad hodim po progah. Na kamniški progi me kar nekaj prometnikov že pozna.
Lep pozdrav,
Andrej
Od Tržišča do Krmelja...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 108
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: Od Tržišča do Krmelja...
Zadnjič spremenil Kanarček715, dne 04.11.2014, 21:00, skupaj popravljeno 2 krat.
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Od Tržišča do Krmelja...
...
Zadnjič spremenil petindvajsetka, dne 04.11.2014, 20:46, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 108
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Od Tržišča do Krmelja...
Po šestih letih obujam temo. Med nedavno potjo domov sem se na hitro ustavil v Krmelju.
Lokomotivo 62-037, ki stoji v parku sredi Krmelja, so kakšno leto ali dve nazaj obnovili.
V bližini je tudi hunt.
Severno od parka sta še naprej v asfalt ujeti tirnici .
Krmelj sem od zadnjega fotopisa, objavljenega februarja 2011, obiskal večkrat. S pomočjo starih kart, LiDAR-ja in ostankov na terenu poskušam izrisati mrežo premogovniške ozkotirne železnice, vzpenjače in lokacije dnevnih in podzemnih kopov. Manjka mi še vpogled v arhivsko gradivo. Če bo vse prav, objavim reportažo enkrat do konca leta. Do takrat pa le nekaj utrinkov.
Bajer na območju opuščenega dnevnega odkopa Koludrje.
Transportne poti na Koludrskem hribu.
Nasip ozkotirne železnice.
Lokomotivo 62-037, ki stoji v parku sredi Krmelja, so kakšno leto ali dve nazaj obnovili.
V bližini je tudi hunt.
Severno od parka sta še naprej v asfalt ujeti tirnici .
Krmelj sem od zadnjega fotopisa, objavljenega februarja 2011, obiskal večkrat. S pomočjo starih kart, LiDAR-ja in ostankov na terenu poskušam izrisati mrežo premogovniške ozkotirne železnice, vzpenjače in lokacije dnevnih in podzemnih kopov. Manjka mi še vpogled v arhivsko gradivo. Če bo vse prav, objavim reportažo enkrat do konca leta. Do takrat pa le nekaj utrinkov.
Bajer na območju opuščenega dnevnega odkopa Koludrje.
Transportne poti na Koludrskem hribu.
Nasip ozkotirne železnice.
Aljaž