Otok Rugen Nemčija(2. dan)
Otok Rugen Nemčija(2. dan)
Po rahlem premoru lahko gremo naprej, saj je bilo zadnje dni vreme kot naročeno za zunanja opravila. Čas za internet pa minimalen. Danes pa je vreme moj zaveznik , tako da lahko kar začnemo.
Ostali smo v Hambourgu, kjer smo tudi prenočili. Zjutraj pa zgodnje vstajanje, zajtrk in gas na vlak saj smo bili namenjeni še malo bolj severno natančneje na otok Rugen na Baltskem morju. Otok je povezan z kopnim preko mostu in prehod na otok je neopazen, razen za najbolj pozorne Potovali smo skozi Rostock do Straslunda, kjer smo presedli na regionalca, s katerim smo se peljali do kraja Bergen auf Rugen. Tukaj smo prešaltali na "šinobus" privat operaterja Pressnitztalbahn, ki nas je peljal do Putbusa. Vlak pa nadaljuje vožnjo do morja v kraj Lauterbach, katera je tudi končna postaja vlaka.
Šinobus, na katerem je strojevodja prodajalec kart in sprevodnik
Panorama Putbusa
Zelo lepo urejena postaja
V Putbusu sta v bistvu dve postaji ena normalnotirna druga pa ozkotirna natačneje 760mm na kateri domuje Rugesche Bader Bahn, to je bil tudi naš cilj. Sama postaja kot tudi okolica sta bili vzgledno vzdrževani in čisti.
Ker smo imeli kar nekaj časa do odhoda smo si malo ogledali okolico in vozni park
V štucu zložene
Na koncu štuca pa nam znan signal
parne vsepovsod
Sprehodili smo se tudi do kurilnice, kjer smo opazili zunanjo polnitev baterij za diesel lokomotivo, ki jo imajo v lasti. Pri nas pa niti na glavnih postajah si kaj takega niti ne sanjamo.
Popravilo
Ostali smo v Hambourgu, kjer smo tudi prenočili. Zjutraj pa zgodnje vstajanje, zajtrk in gas na vlak saj smo bili namenjeni še malo bolj severno natančneje na otok Rugen na Baltskem morju. Otok je povezan z kopnim preko mostu in prehod na otok je neopazen, razen za najbolj pozorne Potovali smo skozi Rostock do Straslunda, kjer smo presedli na regionalca, s katerim smo se peljali do kraja Bergen auf Rugen. Tukaj smo prešaltali na "šinobus" privat operaterja Pressnitztalbahn, ki nas je peljal do Putbusa. Vlak pa nadaljuje vožnjo do morja v kraj Lauterbach, katera je tudi končna postaja vlaka.
Šinobus, na katerem je strojevodja prodajalec kart in sprevodnik
Panorama Putbusa
Zelo lepo urejena postaja
V Putbusu sta v bistvu dve postaji ena normalnotirna druga pa ozkotirna natačneje 760mm na kateri domuje Rugesche Bader Bahn, to je bil tudi naš cilj. Sama postaja kot tudi okolica sta bili vzgledno vzdrževani in čisti.
Ker smo imeli kar nekaj časa do odhoda smo si malo ogledali okolico in vozni park
V štucu zložene
Na koncu štuca pa nam znan signal
parne vsepovsod
Sprehodili smo se tudi do kurilnice, kjer smo opazili zunanjo polnitev baterij za diesel lokomotivo, ki jo imajo v lasti. Pri nas pa niti na glavnih postajah si kaj takega niti ne sanjamo.
Popravilo
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
Na postaji je tudi zanimiv nivojski prehod za avtomobile in pešče
Kombinacija normalnotirne in ozkotirne železnice
proga se nadaljuje proti morju. Ozkotirna železnica se nadaljue skupaj z normalno do obale, ker v poletnem času vozi parna do morja
Ja ja v tega gremo mi
natančneje v tega
Igor pa nestrpno čaka..
..premik te mrcine iz kurilnice. Mislili smo, da nas bo do Gohrena vlekla parna, ampak so se naši upi hitro sesuli. Vse parne lokomotive v kurilnici so bile hladne kot špricer. Na postajo je iz Gohrena pripeljala parna, vendar je hitro odpeljala v kurilnico. Rekli smo"gre samo na opremo", ko pa smo zaslišali zvok in premik diesla ni bilo več upanja.
Najprej se je vršil premik tegale
Dokaz
Potem pa na čelo našega cuga.
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
Kar krepko zamujeni smo čakali odhod
Dan je bil deževen in ravno, ko smo pogruntali kako se spuščajo okna je začelo rositi in smo se rajši postavili okrog voda ogrevanja vlaka.
Vir napajanja za ogrevanje vlaka
Vožnja je potekala preko lepih krajev na otoku samo škoda, da nam je vreme malo nagajalo. Mislim da ima Igor nekaj slik vmesnih postaj. Postaja Gohren je končna postaja, kjer smo imeli pol ure postanka.
Morje je od postaje oddaljeno le en hip, tako smo se morali dotakniti slane vode Baltika
Med tem časom pa je napostaji potekal premik, saj je bilo treba lokomotivo postaviti na drugi konec vlaka
Postaja Gohren
Prej čelo sedaj sklep vlaka
Lokomotiva je že na drugi strani
Pripravljeno za na pot nazaj proti Putbusu
Povratek je bil enak do Straslunda, kjer smo imeli food stop. Nadaljevali smo pot preko Berlina do Hanovra, kjer smo se namestili na nočni vlak do Metza v Franciji.
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
Ja, tako je bilo...vstali smo že zelo zgodaj in čeprav si v hotelu nismo obetali zajtrka, saj nam je gospodar sinoči dejal da pred 06:30 ne delajo in bi jih moral o našem zgodnjem odhodu obvestiti že prej, po mejlu.......prijetno smo bili presenečeni, ko je le zaradi nas štirih, že pred 6. uro zjutraj, na nedeljo, pripravil celo pojedino ...tako smo se najedli, da bi skoraj zamudili vlak.
Kljub nedeljski jutranji uri, je bil vlak solidno zaseden....takoj se mi sproži primerjava z nami
Tudi naši Desirojčki imajo GSP, zato verjetno nadgradnja v kaj takega ni nemogoča....je pa zelo fajn in uporabno.
Ciljna postaja in prvo prestopanje:
Ker pri zajtrku ni bilo časa za kavo, smo si jo postregli na regionalcu. Ampak tale bijonda se lahko skrije pred vsemi našimi bejbami, saj kave (na bilokateri način) ne znajo narest
Dobre 2. urci so šle mimo, ko smo prišli na končno postajo:
Ni bilo veliko časa za si ogledat postajo, saj je na peronu poleg, že čakal naslednji prevoz.
Mislim....ali smo res tako staromodni, ali pa se nam za potnike enostavno j.be. Takšne malenkosti, kot prej GSP ali kot tale polička med sedeži pri oknu, naredijo potovanje vsekakor prijetnejše
Tudi mini barček je v večini lokalnih vlakov
Nima smisla cedit sline...poglejmo raje skozi okno, saj za seboj puščamo krasno pokrajino.
Čisto pravi mlin na veter:
Vsako leto občudujem na tisoče vetrnic, ki so posejane po celi Evropi, pri nas pa se hoče peščica "domoljubcev" raje izdret iz kože, kot da bi nekaj vetrnic posejali na Volovji Rebri...so menda ekološko sporne
Stralsund...mestece ki se razteza med kopnim in otokom Rugen, čisto na SV Nemčije.
Med kopnim in otokom je tudi manjše pristanišče:
Kljub nedeljski jutranji uri, je bil vlak solidno zaseden....takoj se mi sproži primerjava z nami
Tudi naši Desirojčki imajo GSP, zato verjetno nadgradnja v kaj takega ni nemogoča....je pa zelo fajn in uporabno.
Ciljna postaja in prvo prestopanje:
Ker pri zajtrku ni bilo časa za kavo, smo si jo postregli na regionalcu. Ampak tale bijonda se lahko skrije pred vsemi našimi bejbami, saj kave (na bilokateri način) ne znajo narest
Dobre 2. urci so šle mimo, ko smo prišli na končno postajo:
Ni bilo veliko časa za si ogledat postajo, saj je na peronu poleg, že čakal naslednji prevoz.
Mislim....ali smo res tako staromodni, ali pa se nam za potnike enostavno j.be. Takšne malenkosti, kot prej GSP ali kot tale polička med sedeži pri oknu, naredijo potovanje vsekakor prijetnejše
Tudi mini barček je v večini lokalnih vlakov
Nima smisla cedit sline...poglejmo raje skozi okno, saj za seboj puščamo krasno pokrajino.
Čisto pravi mlin na veter:
Vsako leto občudujem na tisoče vetrnic, ki so posejane po celi Evropi, pri nas pa se hoče peščica "domoljubcev" raje izdret iz kože, kot da bi nekaj vetrnic posejali na Volovji Rebri...so menda ekološko sporne
Stralsund...mestece ki se razteza med kopnim in otokom Rugen, čisto na SV Nemčije.
Med kopnim in otokom je tudi manjše pristanišče:
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
Približno na sredini otoka je Bergen auf Rugen, kjer smo zapustili naš motornik. V štucu pa je čakal že nov prevoz, čigar pripadnost je že opisal Kristjan.
Tile Nemci so pa res praktični, če tle ne najdeš taprave tirne širine...pol pa ne vem, no!
Tale avtobusek je Stadlerjev produkt, lahko bi ga tudi nam kupili, da bi vozili po naši Istri - tam do Rakitovca ... sicer pa nekaj podatkov o njem
Še pogled v zadnjo kabino:
Ko stopiš na vlak te pozdravi napis: "Dobrodošli"; enako te pozdravi tudi strojevodja, ki je hkrati tudi kondukter; res znajo z ljudmi ...
poiskali smo svoj prostor....
...in smo šli
Po nekaj minutah vožnje se je že bližal predsignal edine postaje na odseku
Tudi rampe so na svojem mestu
In že smo na postaji Putbus. Če bo še koga kdaj zanesla pot sem, naj ne izstopa tukaj, ampak se zapelje ša kakšno minuto naprej kjer je tudi končna postaje te železnice in sicer skoraj na pomolu; nazaj se lahko pride peš, saj je oddaljen cca 1km.
In poleti je tudi začetna postaja našega čuhapuha, ravno na tem pomolu, do te postaje pa vozita oba po eni tirnici (drugi pač ne ), kjer se potem ozkotirna proga loči in zavije v svojo smer...proti Gohren-u.
Tile Nemci so pa res praktični, če tle ne najdeš taprave tirne širine...pol pa ne vem, no!
Tale avtobusek je Stadlerjev produkt, lahko bi ga tudi nam kupili, da bi vozili po naši Istri - tam do Rakitovca ... sicer pa nekaj podatkov o njem
Še pogled v zadnjo kabino:
Ko stopiš na vlak te pozdravi napis: "Dobrodošli"; enako te pozdravi tudi strojevodja, ki je hkrati tudi kondukter; res znajo z ljudmi ...
poiskali smo svoj prostor....
...in smo šli
Po nekaj minutah vožnje se je že bližal predsignal edine postaje na odseku
Tudi rampe so na svojem mestu
In že smo na postaji Putbus. Če bo še koga kdaj zanesla pot sem, naj ne izstopa tukaj, ampak se zapelje ša kakšno minuto naprej kjer je tudi končna postaje te železnice in sicer skoraj na pomolu; nazaj se lahko pride peš, saj je oddaljen cca 1km.
In poleti je tudi začetna postaja našega čuhapuha, ravno na tem pomolu, do te postaje pa vozita oba po eni tirnici (drugi pač ne ), kjer se potem ozkotirna proga loči in zavije v svojo smer...proti Gohren-u.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
Če pa nebi radi hodili, se lahko vrneš tudi takoj, že z naslednjim vlakcem, kot smo videli malo kasneje
Slike in razlago postaje je že Kristjan fajn obdelal, zato samo še tisto, kar se mi zdi da manjka.
Repertuar ozkotirnih mašin, ki pa izgledajo bolj kot spomenik nekemu času...
Tale se mi je zdel zanimiv...kot kakšna z debelo ritjo
Ponavadi je za take proge potrebno veliko entuziazma in tudi tukaj je tako....izvirno pobarvane kontrolne hiške ob cestnih prehodih
Skakalnica ali drča
Dvigalo za nakladanje premoga:
Imajo tudi svoj bagerček
Tukaj sicer vozijo z parno vleko...6 parov vlakov na dan...
...kar smo pričakovali tudi mi....sicer so bili že v prihodu zamujeni...pa verjetno vseeno morajo naopremo....naj jim bo
Toda Murphy odlične deluje...prideš na drugi konc Evrope in ravno za našo furo, para krepa (menda so bile težave z ležajem) in zagnali so dizla
Kako je prišel iz kurilnice in spremikal vagončke po postaji si lahko ogledate tukaj:
Spremljevalec je samo še opremil vlak s potrebnimi signalnimi sredstvi...
Slike in razlago postaje je že Kristjan fajn obdelal, zato samo še tisto, kar se mi zdi da manjka.
Repertuar ozkotirnih mašin, ki pa izgledajo bolj kot spomenik nekemu času...
Tale se mi je zdel zanimiv...kot kakšna z debelo ritjo
Ponavadi je za take proge potrebno veliko entuziazma in tudi tukaj je tako....izvirno pobarvane kontrolne hiške ob cestnih prehodih
Skakalnica ali drča
Dvigalo za nakladanje premoga:
Imajo tudi svoj bagerček
Tukaj sicer vozijo z parno vleko...6 parov vlakov na dan...
...kar smo pričakovali tudi mi....sicer so bili že v prihodu zamujeni...pa verjetno vseeno morajo naopremo....naj jim bo
Toda Murphy odlične deluje...prideš na drugi konc Evrope in ravno za našo furo, para krepa (menda so bile težave z ležajem) in zagnali so dizla
Kako je prišel iz kurilnice in spremikal vagončke po postaji si lahko ogledate tukaj:
Spremljevalec je samo še opremil vlak s potrebnimi signalnimi sredstvi...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
...in vse je bilo pripravljeno na odhod...+15min!
...in smo šli...po železni cesti...zelo ozki
Dobro uro dolga vožnja, poteka po krasni deželi, polna urejenih polj, hiš s lepo urejenimi vrtovi...nam je nagajalo edino vreme
Veliko je tudi gozdov in prav skoznje je proga obnovljena
Medtem ko smo bili mi pravi zapečkarji...
...je naš dizlerca veselo vlekla nedeljski izlet proti Baltiku
Le par korakov od končne postaje je že morje:
Čisto na kraju Nemčije, na skrajnem severu...na žalost brez snega
Sicer morja nisem probal, ampak verjetno ni prav slano, če ga še psi obožujejo
Ni bilo več veliko časa...niti za eno kuhano vino; vlak je bil namreč že pripravljen za svoj povratek
Sicer je na tem odseku kar nekaj postaj, pretežno so to turistična naselja in hoteli, ki pa so veliko bolj zasedeni polet. Ker so rampe na postajališču, mora strojevodja poskrbeti za njihovo pravilno delovanje...namreč ko je čas odhoda odpre ormarico, zavrti ključ in postopek cingljanja se začne....pol pa gas na svoje mesto
Na eni od postaj se srečamo z nasprotnim vlakom...seveda je ta bil pod paro
Ampak kaj čmo...tako je...smo pa imeli lastno peč na drva in svojo kadilnico...
Tudi vreme je bilo čedalje slabše, vedno bolj je deževalo, ko je prihajal naš avtobusek...
Vrnili smo se v Stralsund, kjer smo imeli nekaj pavze. Sprva načrtovani ogled dvižnega mostu je odpadel zaradi slabega vremena, zato si je večina privoščila po en kebab .
Sicer se slabo vidi ampak notranjost postajnega poslopja, je naravnost čudovita.
Še dva cuha, ki sta v turobnem nedeljskem popoldnevu ždela na postaji...
...in smo se vkrcali (ta prvi) na še hladnega IC-ja in izbrali najboljši kupe. Imel je namreč še vedno okna na odpiranje, tako da smo lahko pozneje preizkusili elastičnost naše kože pri 200 km/h....totalno noro .
Srečno, brez da bi srečali kašno mušico nasproti, smo prišli v:
Ni bilo veliko časa, ampak za slikat tole veteranko, se je našlo par minut
Počasi pa je prihajal čas za spet en daljši transfer....v Wonderland
...in smo šli...po železni cesti...zelo ozki
Dobro uro dolga vožnja, poteka po krasni deželi, polna urejenih polj, hiš s lepo urejenimi vrtovi...nam je nagajalo edino vreme
Veliko je tudi gozdov in prav skoznje je proga obnovljena
Medtem ko smo bili mi pravi zapečkarji...
...je naš dizlerca veselo vlekla nedeljski izlet proti Baltiku
Le par korakov od končne postaje je že morje:
Čisto na kraju Nemčije, na skrajnem severu...na žalost brez snega
Sicer morja nisem probal, ampak verjetno ni prav slano, če ga še psi obožujejo
Ni bilo več veliko časa...niti za eno kuhano vino; vlak je bil namreč že pripravljen za svoj povratek
Sicer je na tem odseku kar nekaj postaj, pretežno so to turistična naselja in hoteli, ki pa so veliko bolj zasedeni polet. Ker so rampe na postajališču, mora strojevodja poskrbeti za njihovo pravilno delovanje...namreč ko je čas odhoda odpre ormarico, zavrti ključ in postopek cingljanja se začne....pol pa gas na svoje mesto
Na eni od postaj se srečamo z nasprotnim vlakom...seveda je ta bil pod paro
Ampak kaj čmo...tako je...smo pa imeli lastno peč na drva in svojo kadilnico...
Tudi vreme je bilo čedalje slabše, vedno bolj je deževalo, ko je prihajal naš avtobusek...
Vrnili smo se v Stralsund, kjer smo imeli nekaj pavze. Sprva načrtovani ogled dvižnega mostu je odpadel zaradi slabega vremena, zato si je večina privoščila po en kebab .
Sicer se slabo vidi ampak notranjost postajnega poslopja, je naravnost čudovita.
Še dva cuha, ki sta v turobnem nedeljskem popoldnevu ždela na postaji...
...in smo se vkrcali (ta prvi) na še hladnega IC-ja in izbrali najboljši kupe. Imel je namreč še vedno okna na odpiranje, tako da smo lahko pozneje preizkusili elastičnost naše kože pri 200 km/h....totalno noro .
Srečno, brez da bi srečali kašno mušico nasproti, smo prišli v:
Ni bilo veliko časa, ampak za slikat tole veteranko, se je našlo par minut
Počasi pa je prihajal čas za spet en daljši transfer....v Wonderland
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
Čudovito.
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
Igor, predno te Gorchi strese iz hlač, zaradi mega paketa slik, mi prosim, povej: Tale zgornja, ima štiri ali šest aks?igor72 napisal/-a:....
Ni bilo veliko časa, ampak za slikat tole veteranko, se je našlo par minut
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 440693.jpg
Slike so the best. Od obeh. Kristjanove in tvoje, da dol padeš.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
Tale rampa (skakalnica) služi za nakladanje ozkotirnih igrač na tazaresne - prave avtoprikolice?igor72 napisal/-a: Skakalnica ali drča
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 84copy.jpg
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
Pozdrav
http://de.wikipedia.org/wiki/Krauss-Maf ... C%E2%80%99
LP
Jože
@Dolfe, tale je zanesljivo štiraksarca! Takih s šestimi osmi so naredili samo štiri, tri so na Topčideru, četrta pa je leta 1980 smrt storila....Ni bilo veliko časa, ampak za slikat tole veteranko, se je našlo par minut
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 440693.jpg
http://de.wikipedia.org/wiki/Krauss-Maf ... C%E2%80%99
LP
Jože
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
hv,hva,hval,hvala..
Verjetno bo držalo....nekaj jih imajo na zalogi:Dolfe napisal/-a: Tale rampa (skakalnica) služi za nakladanje ozkotirnih igrač na tazaresne - prave avtoprikolice?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
Igor, Igor... Kaj bomo sedaj naredili, 20 slik na objavo? Maš srečo, ker sledijo že novi posti, drugače bi sledilo
Daj bodi priden za naprej, boš
Daj bodi priden za naprej, boš
Goran
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
Če ti po pravici povem, sploh nisem videl kaj mi je že Dolfe namigoval, sicer bi se že takrat popravil, ko sem imel še 24 urni rok trajanja...Gorchi napisal/-a:Igor, Igor... Kaj bomo sedaj naredili, 20 slik na objavo? Maš srečo, ker sledijo že novi posti, drugače bi sledilo
Daj bodi priden za naprej, boš
Ne vem kako se mi je to zgodilo...vsekakor malomarnost....OBLJUBIM da ne bom več.
Sorry še enkrat
LEP DAN
Igor
Igor
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Otok Rugen Nemčija(2. dan)
V oštarijo na en pir in ti je vse odpuščeno.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."