Večji del muzeja, predvsem pri elektro lokomotivah, prenavljajo in dela naj bi bila končana do Decembra letos....vsekakor dober razlog za ponoven obisksbb napisal/-a:http://www4.slikomat.com/10/0329/nw1-ura-fr.jpg
Jo bom pa jaz dal.Sem pa opazil da v treh letih se je veliko lokomotiv premestilo
Mulhouse - SNCF (4.dan)
Re: Mulhouse - SNCF (4.dan)
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Mulhouse - SNCF (4.dan)
Ta motor ni pravi. Je pa to njegov brat, ki se je steroidov in proteinov nažrl.CC 6500 napisal/-a:
http://file.si/files/33912_ueg1z/_DSC0443.JPG
Nismo našli glih cele Đure, našli smo pa njen motor
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Mulhouse - SNCF (4.dan)
Da zaokrožim tehnični del, si poglejmo še Brižitino glavno gred:
Potem pa nekaj nostalgičnih notranjosti......kako je med potovanjem uživala gospoda
...okrog katerih so skakali butlerji!
Potovanje v kupeju...
....in pa v 3. razredu.
Ko je vojska potrebovala logistični premik
Vsi pa niso imeli možnosti, da bi se vozili na toplem....ŽNJ razred na vrhu vagona
Poleg zavirača, je bil prostor za tretjerazredno rajo.
Vagon "biznis" klase, z debelimi oblogami
in pa primerek elitnega jedilnega vagona
Potem pa nekaj nostalgičnih notranjosti......kako je med potovanjem uživala gospoda
...okrog katerih so skakali butlerji!
Potovanje v kupeju...
....in pa v 3. razredu.
Ko je vojska potrebovala logistični premik
Vsi pa niso imeli možnosti, da bi se vozili na toplem....ŽNJ razred na vrhu vagona
Poleg zavirača, je bil prostor za tretjerazredno rajo.
Vagon "biznis" klase, z debelimi oblogami
in pa primerek elitnega jedilnega vagona
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Mulhouse - SNCF (4.dan)
Francoski ponos:
Strojevodska kabina kar med ventilatorji....gotovo ni bilo potrebe po klimatski napravi
Znaki pokrajin, ki so in še vedno krasijo železniška vozila
Tega še ni v muzeju, zato pa imajo dve pomanjšani varijanti
Veliko je delujočih (demonstracijsko) objektov...škoda ker se na sliki ne vidi
Prenos vlečne sile na kolo
Kako in kje vstopa voda, premog, kje pušča para....vse ponazorjeno s tekočimi cevmi in različnimi svetlobnimi efekti
Hudson....paradni konj, vsaj kar se pare tiče
....kateri pa vsake toliko časa tudi oživi
Točno na sredini objektov nastaja postaja, do katere se še končujejo tirna dela iz tramvajske proge, tako da se bo lahko prišlo z vlakom direktno v muzej.
Čisto zraven in seveda z navezavo na tramvajsko progo (saj so tramvaji enake tirne širine) poteka tudi glavna proga Strasbourg-Basel (Dijon)
Če pa gre z vami kdo, ki ga železnica ne prevzame preveč, je zraven tudi muzej za elektrofrike
Strojevodska kabina kar med ventilatorji....gotovo ni bilo potrebe po klimatski napravi
Znaki pokrajin, ki so in še vedno krasijo železniška vozila
Tega še ni v muzeju, zato pa imajo dve pomanjšani varijanti
Veliko je delujočih (demonstracijsko) objektov...škoda ker se na sliki ne vidi
Prenos vlečne sile na kolo
Kako in kje vstopa voda, premog, kje pušča para....vse ponazorjeno s tekočimi cevmi in različnimi svetlobnimi efekti
Hudson....paradni konj, vsaj kar se pare tiče
....kateri pa vsake toliko časa tudi oživi
Točno na sredini objektov nastaja postaja, do katere se še končujejo tirna dela iz tramvajske proge, tako da se bo lahko prišlo z vlakom direktno v muzej.
Čisto zraven in seveda z navezavo na tramvajsko progo (saj so tramvaji enake tirne širine) poteka tudi glavna proga Strasbourg-Basel (Dijon)
Če pa gre z vami kdo, ki ga železnica ne prevzame preveč, je zraven tudi muzej za elektrofrike
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Mulhouse - SNCF (4.dan)
PORED M-VOĐE I LOŽAČA NA LOK.
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Mulhouse - SNCF (4.dan)
Pozdrav
Super reportaža! Se kar malo sekiram, ker si pred leti, ko sem se službeno "muval" v malo bolj oddaljeni okolici, nisem vzel časa za ta muzej....
http://en.wikipedia.org/wiki/Buchli_drive
LP
Jože
Super reportaža! Se kar malo sekiram, ker si pred leti, ko sem se službeno "muval" v malo bolj oddaljeni okolici, nisem vzel časa za ta muzej....
Tole pa je švicarska zadeva, Buchli pogon. Zanimivo, da so ga Francozi kar uporabljali, Nemci pa samo na eni lokomotivi. Še povezava na Wikipedio:
http://en.wikipedia.org/wiki/Buchli_drive
LP
Jože
Re: Mulhouse - SNCF (4.dan)
Torej, da še zaključim ta dan v Mulhousu.
Ko smo zapuščali muzej, se je dan že počasi nagibal k večeru. Par korakov stran je postaja tramvaja No.3
Eden pride, drugi gre.
Taki, modro pobarvani imajo na sebi tudi napise SNCF in verjetno na njemu veljajo tudi karte državnih železnic. Nismo vprašali, niti probali, saj smo nabavli en kup vozovnic in jih je bilo potrebno izkoristit.
Čisto zraven in nekaj časa tudi vzporedno, poteka glavna proga Strasbourg - Basel (Dijon). Zraven je tudi cepišče za tovorno postajo (zavija na desno)
Izgovor.... pri 160km/h in zadnjih sončnih žarkih
Ko smo prišli na Čentrale, je bila že tema. Še ena slikca večernega ambienta
Po večerji, pa še kratek sprehod po mestu. Katedrala v središču mesta....
Ravno ko se matram s temi rumenimi lučmi, pride ena klapca mulcev in mi hoče nekaj dopovedat,jaz pa se delam francoza ...ampak, ker smo v franciji se razumemo
...ponujali so mi posnetek enega izmed njih, oziroma njegove akrobacije. Na zgornji sliki poglejte luč z dvemi drevesci na desni strani....tam gor je splezal in..
...res je bil dober...vsaj za moje pojme....pa tudi IronMen je izbuljil oči
Želja po enem vrčku je bila res huda, po tako slastni pici; ampak tako huda pa spet ne....smo šli raje mimo, ko sta v avli dva tipčka "globoko" izmenjevala svoje misli
In za konec, še ena (pol)železniška, da se poslovimo v kontekstu
Ko smo zapuščali muzej, se je dan že počasi nagibal k večeru. Par korakov stran je postaja tramvaja No.3
Eden pride, drugi gre.
Taki, modro pobarvani imajo na sebi tudi napise SNCF in verjetno na njemu veljajo tudi karte državnih železnic. Nismo vprašali, niti probali, saj smo nabavli en kup vozovnic in jih je bilo potrebno izkoristit.
Čisto zraven in nekaj časa tudi vzporedno, poteka glavna proga Strasbourg - Basel (Dijon). Zraven je tudi cepišče za tovorno postajo (zavija na desno)
Izgovor.... pri 160km/h in zadnjih sončnih žarkih
Ko smo prišli na Čentrale, je bila že tema. Še ena slikca večernega ambienta
Po večerji, pa še kratek sprehod po mestu. Katedrala v središču mesta....
Ravno ko se matram s temi rumenimi lučmi, pride ena klapca mulcev in mi hoče nekaj dopovedat,jaz pa se delam francoza ...ampak, ker smo v franciji se razumemo
...ponujali so mi posnetek enega izmed njih, oziroma njegove akrobacije. Na zgornji sliki poglejte luč z dvemi drevesci na desni strani....tam gor je splezal in..
...res je bil dober...vsaj za moje pojme....pa tudi IronMen je izbuljil oči
Želja po enem vrčku je bila res huda, po tako slastni pici; ampak tako huda pa spet ne....smo šli raje mimo, ko sta v avli dva tipčka "globoko" izmenjevala svoje misli
In za konec, še ena (pol)železniška, da se poslovimo v kontekstu
LEP DAN
Igor
Igor