Bahnpark Augsburg

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Odgovori
Uporabniški avatar
AH14
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 346
Pridružen: 31.03.2009, 13:00

Bahnpark Augsburg

Odgovor Napisal/-a AH14 »

28. avgusta 2011 sem bil v Bavarskem železniškem muzeju v Nördlingnu (Bayerisches Eisenbahnmuseum Nördlingen, fotopis sledi...) in ker je bilo še nekaj časa, sem se pred povratkom v Slovenijo ustavil še v Augsburgu (ki je od Nördlinga oddaljen cca 80 km),kjer trenutno domuje tudi naša 06-013. Muzej je sicer zaprt za javnost, odprt je le ob posebnih priložnostih.

Spletna stran Bahnpark-a
No, nekaj slik pa mi je vseeno uspelo narediti izza ograje:

Ob vhodu nas pozdravi 06-013, zraven pa napis: Eintritt verboten in vsepovsod ograja od 2M :(
Slika

Slika

Napis na 06
Slika

Slika

Blue-Star Train pobližje
Slika

in njegov zadek
Slika

in od strani
Slika

Tukaj pa so bila vrata odprta, zato vstopim... 8)

Slika

V eni izmed stavb se skriva tale
Slika

Pogled na vagone
Slika

:arrow:
Uporabniški avatar
AH14
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 346
Pridružen: 31.03.2009, 13:00

Re: Bahnpark Augsburg

Odgovor Napisal/-a AH14 »

Slika

Tudi v Nemčiji ni dosti boljše, no vsaj na voznih garniturah tega sranja nisem zasledil
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

:arrow:
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Bahnpark Augsburg

Odgovor Napisal/-a Tono »

AH14, lepe slike!

Našo 06-013 bi lahko brez stroškov obnove in transporta pustili gniti kar v ljubljanskem muzeju. Ni je bilo potrebno pošiljati na tuje. Od tega augsburškega muzeja, ki je itak nenehno zaprt, ni absolutno nobenega haska, še manj pa promocije. Ne vem sicer, kdo je financiral obnovo, toda očitno je, da se je denar zapravil povsem po nepotrebnem. Raje bi v Šiški obnovili kakšno dodatno halo, da bi obstoječe mašine bile pod streho.

Lp,

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Bahnpark Augsburg

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Tono, a ni imel pri tem nekaj prstov vmes Simens. Zasnova ni bila slaba in v kolikor bi bila (bo) realizirana je vredna vse pohvale. Ampak ima očitno hudič mlade, vsaj kar se tiče financ (domnevam) in zaradi tega projekt (še) ni zaživel tako kot je bilo mišljeno.

Mene osebno najbolj moti tisto rdeče skrapucalo na njenem tenderju, saj nima prav nobene povezave z našo 06-013, razen morda kakšnega centa sponzorstva. To bi se seveda dalo rešiti tudi drugače, kot pa pacanje tenderja.

Morda še ena zanimivost za soforumaše. Med prevozom do Jesenic se je nenormalno grel eden izmed ležajev na prvi osi, naši fantje so bili zaradi tega zaskrbljeni. Ko pa je lokomotivo prevzela na Jesenicah druga ekipa, je lavfalo brez pomislekov vse do Ausburga. Tu se sprašujem, ali so bili naše preveč skrbni (domnevam da ne), ali pa je imela nova ekipa željo prepeljati nov eksponat za vsako ceno na "začasno" lokacijo. Bojim pa se, da je ta začasna lokacija hkrati tudi njena zadnja, upam da vsaj ne njen grob.
Tine
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Bahnpark Augsburg

Odgovor Napisal/-a Tono »

Ker s projektom "lokomotive predstavnice" v Želzniškem parku v Augsburgu nisem podrobneje seznanjen, me zanima, če kdo pozna kaj več podrobnosti. Čemu je bila lokomotiva sploh posojena v Augsburg, kdo je kril stroške obnove, kaj smo dobili v zameno, in do kdaj je lokomotiva posojena. Dejstvo je, da 06-013 trenutno ne služi popolnoma ničemu, in isto bi bilo, če bi propadala za šišenskim plotom. Tam bi jo vsaj videlo bistveno več ljudi. Le kozmetična obnova je vmes, ki je definitivno stala zajetni kupček denarja. Neglede na to, kdo je primaknil beliče, bi jih bilo bolje porabiti za kakšen bolj pametni projekt kot je projekt naše avtotohtone mašine za plotom zaprtega muzeja 600 km daleč. Prav zanima me, kaj se bo zgodilo, ko se bo izteklo najemno oz. posojilno obdobje. Mašina se ne premika, za prevoz v domovino jo bo tako potrebno temeljito pripraviti, in gorje, če je med prevozom prišlo še do kakšne poškodbe ležajev. Sam prevoz pa bo stal spet goro denarja, ki ga na železnici ni od kje vzeti. Na kakšnega sponzorja v obdobju, ko so veliki biznisi zaključeni, ni računati. Torej je moč predvideti le to, da je 06-013 izgubljena za vse večne čase, razen če so v ozdaju kakšne dobre pogodbe, ki urejajo tudi njeno vrnitev.

Če se vrnem še na dejstva: na spletni strani Železniškega parka Augsburg je o 06-013 med drugim zapisano:

"Nach einer äußerlichen Aufarbeitung wurde die 06-013 im April 2006 unter schwierigsten Umständen über die Tauernbahn nach Augsburg in den „Bahnpark“ gebracht. Dabei liefen unter anderem zwei Achslager heiß."

ali v prostem prevodu:

"Po zunanji obnovi je bila 06-013 v izredno težavnih pogojih preko Turske železnice prepeljana v Železniški park Augsburg. Pri tem sta se pregrela dva osna ležaja."

Torej: je mašina očitno nevozna. Pokažite mi nekoga, ki bo v Nemčiji na pogreznem kanalu demontiral osi in popravljal osne ležaje. Že za popravilo 06-018 je bil cel teater, da se je pristopilo k delom, pa je bil poškodovan zgolj ležaj na tekalni osi, mašina pa v domači delavnici. Pozabite. Od "projekta" lokomotive-predstavnice ni ostal niti P.

Lep pozdrav,

Tono

PS @Tine€: Firma Tatonka naj bi bila botra lokomotivi.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Bahnpark Augsburg

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Tono, na hitro lahko zaklučiva lahko le to, da je 013-ka prepuščena toku prihonjih dogajanj. Kot sem že dejal, se bojim, da je tam njen grob, saj ne bo financ za njeno vrnitev v domači log. V Šiški pa bi propadala še naprej z veliko hitrejšim tempom, saj tam ni bilo nikakršnih sredstev glede njene minimalne zaščite. Za primerjavo poglej samo kaj se dogaja z 06-016. Obstala bi edina opcija za njeno delno preživetje, donacija njenih "organov" 06-018.
PS @Tine€: Firma Tatonka naj bi bila botra lokomotivi.
Lepo in prav, naj bodo še botri pri njenem povratku v Šiško!
Zadnjič spremenil Tin€, dne 04.09.2011, 11:49, skupaj popravljeno 1 krat.
Tine
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Bahnpark Augsburg

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ja Tonček moj zlati.06-013 je izgubljena za zmeraj. :x
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
AH14
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 346
Pridružen: 31.03.2009, 13:00

Re: Bahnpark Augsburg

Odgovor Napisal/-a AH14 »

Tono, denar za obnovo so dali Nemci in sicer za ureditev podvozja, da bi zdržala pot v Nemčijo, lokomotivo pa bi obnovili v Nemčiji. Naši pa so se lotili "šminke" (seveda ne samoiniciativno, temveč po ukazu nekoga), za kar pa je šel denar, ki je bil namenjen obnovi drugih lokomotiv. Ko je prišel strokovnjak iz Nemčije na pregled lokomotive (v kanalu je bil kar nekaj ur), je napisal cel seznam opomb, kaj je treba na podvozju popraviti, saj niso popravljali tistega, kar je bilo naročeno. Naknadno so seveda vse popravili...
Te lokomotive pa res ne bo nazaj, tako kot tiste iz Knittfeld-a, raznih eksponatov, ki so bili "posojeni" v Strasshof,... kdo jih je posodil, pa se ve...

Pa da se vrnem k slikam:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

To je približno vse, kar je parkirano zunaj. V halah ter v rotundi pa se skriva še marsikaj zanimivega, več o tem pa oktobra, ko bo muzej odprt za javnost.
Hribovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 207
Pridružen: 24.02.2009, 1:17

Re: Bahnpark Augsburg

Odgovor Napisal/-a Hribovc »

AH14 napisal/-a:
Slika
Ali so to isti motorniki kot nekoč naš aluminijasti vlak?

Zelo lepa predstavitev.

MMG: Pa te je kakšen čuvaj na dveh ali štirih nogah lovil?
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Bahnpark Augsburg

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Ne, ne niso isti. Kolikor vem, so aluminijasti vlak razvili v Gredelju. Hkrati pa je kar nekaj govoric, da je ravno tale TEE služil kot vzor pri konstrukciji aluminijastega....

LP

Jože
Uporabniški avatar
AH14
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 346
Pridružen: 31.03.2009, 13:00

Re: Bahnpark Augsburg

Odgovor Napisal/-a AH14 »

Hribovc napisal/-a:
AH14 napisal/-a:
MMG: Pa te je kakšen čuvaj na dveh ali štirih nogah lovil?
Na srečo nobenih problemov,
pa hvala vsem.
Odgovori