(OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
(OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
Najboljše ima vedno sosed, pravijo, zato je vsake toliko potrebno preverit, če pregovori še kar držijo...
Čeprav smo tradicionalni enodnevni izlet po Koroški speljali v zadnjih dneh Avgusta, se je letos splačalo potrpet; pa še nategnili smo ga malo
V naslovu je začrtana smer našega izletka. Ker pa je veliko tega, ne bo mogoče vse naenkrat, ampak tako, bolj po kapljicah. Ko vam bo dovolj, samo povejte!
Dva natrpana dneva smo začeli že kmalu po polnoči. Štart v Kopru (seveda na tovorni ) ob 01:59!
Po slabi urci vožnje je bil zunaj opažen SNEG ...seveda je takoj sledil postanek iz duševnih ozirov
Tudi na forumu je bilo govora o Karavanškem predoru, ki je trenutno zopet sredi del in je zato stalna polovična zapora. Vse smo predvideli....čakanje le 10min
Beljak, zgodaj zjutraj, zaradi reda in arhiva ena slikca Desiroja ki se je ravno odpraljal v planine
Mi pa na 7. tir, kjer je bil že pripravljen vlak proti Hamburgu, via Leoben.
Ker je bil Avstrijski FIP izkoriščen že februarja, je bilo treba nabavit še karte, kar smo porihtali že doma, mesec prej, prek interneta...najceneje!
Karta pa je podlaga, da si lahko privoščimo cabride .
Žal je bila tokrat glavna 1216 in v prijetnem, domačem okolju smo kmalu prispeli v Leoben. Glih toliko se je že zdanilo, da smo tudi njo dali v arhiv
Leoben, nam poznana predvsem po bližnji železarni Donawitz, od/do kjer vozijo vlaki s železovo rudo iz Kopra. Na postaji čaka naložen vlak v smeri železarne
Iz Dunajske smeri lahko vidimo par gariranih lokomotiv in uvoz Talenta
Ena za napajalca
Čeprav smo tradicionalni enodnevni izlet po Koroški speljali v zadnjih dneh Avgusta, se je letos splačalo potrpet; pa še nategnili smo ga malo
V naslovu je začrtana smer našega izletka. Ker pa je veliko tega, ne bo mogoče vse naenkrat, ampak tako, bolj po kapljicah. Ko vam bo dovolj, samo povejte!
Dva natrpana dneva smo začeli že kmalu po polnoči. Štart v Kopru (seveda na tovorni ) ob 01:59!
Po slabi urci vožnje je bil zunaj opažen SNEG ...seveda je takoj sledil postanek iz duševnih ozirov
Tudi na forumu je bilo govora o Karavanškem predoru, ki je trenutno zopet sredi del in je zato stalna polovična zapora. Vse smo predvideli....čakanje le 10min
Beljak, zgodaj zjutraj, zaradi reda in arhiva ena slikca Desiroja ki se je ravno odpraljal v planine
Mi pa na 7. tir, kjer je bil že pripravljen vlak proti Hamburgu, via Leoben.
Ker je bil Avstrijski FIP izkoriščen že februarja, je bilo treba nabavit še karte, kar smo porihtali že doma, mesec prej, prek interneta...najceneje!
Karta pa je podlaga, da si lahko privoščimo cabride .
Žal je bila tokrat glavna 1216 in v prijetnem, domačem okolju smo kmalu prispeli v Leoben. Glih toliko se je že zdanilo, da smo tudi njo dali v arhiv
Leoben, nam poznana predvsem po bližnji železarni Donawitz, od/do kjer vozijo vlaki s železovo rudo iz Kopra. Na postaji čaka naložen vlak v smeri železarne
Iz Dunajske smeri lahko vidimo par gariranih lokomotiv in uvoz Talenta
Ena za napajalca
LEP DAN
Igor
Igor
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
Po kofetku in odlični, mastni klobasi pa naprej...smer Linz.
Regionalc, "siti-šatl" z krmilnim vagonom spredaj....je že boljše kot Helga
direktno v svetišče...
Iz železarne pa je prihajal vlak...
Tandem...s zelo znanimi vagoni
In smo šli...tik za postajo se cepi proga za Donawitz (tista na desno)
Le šest minut je do cepišča (Sveti Mihael), kjer zavijemo proti Zgornji Avstriji; leva proga gre proti Celovcu, od koder smo prej prišli
Pred nami je ravnina, zato takoj pospešek
V daljavi so se že počasi trgali oblaki in prikazali so se sveže pobeljeni vršaci
Regionalc, "siti-šatl" z krmilnim vagonom spredaj....je že boljše kot Helga
direktno v svetišče...
Iz železarne pa je prihajal vlak...
Tandem...s zelo znanimi vagoni
In smo šli...tik za postajo se cepi proga za Donawitz (tista na desno)
Le šest minut je do cepišča (Sveti Mihael), kjer zavijemo proti Zgornji Avstriji; leva proga gre proti Celovcu, od koder smo prej prišli
Pred nami je ravnina, zato takoj pospešek
V daljavi so se že počasi trgali oblaki in prikazali so se sveže pobeljeni vršaci
LEP DAN
Igor
Igor
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
Naš majster...Iz Gradca pelje tega ICja v Salzburg. Na poti dvakrat menja smer vožne (Selzthal in Bischofshofen)....in po poti igra igrice...bi rekli če bi fotko vidli v Financah.
Resnica je pa malce drugačne; namreč avstrijski makinisti so dobili vsak svoj prenosnik, ki bo v kratkem nadomestil vso papirologijo, ki se še valja po lokomotivah, po torbah in tisto ki jo prinašajo delavci infrastrukture.
Vse in še mnogo več bo odslej samo v Fujitsu-ju .....če samo pomislim kolko papirja jaz vržem po vsaki službi v škavace, bi bil v enem letu poplačan....ampak pri nas se itak nič ne splača
Kammern in Liesingtal...prevoz
peljali smo se tudi mimo Trbovelj...
Prihod v Selzthal
Tu ni bilo časa na pretek, saj je že čakala naslednja...tokrat 1144
Dobili smo "dovoljenje za vožnjo"
Takoj za postajo je cepišče, vendar obe progi prideta v Linz. Desna, ki gre skozi Admont, Steyr, Enns.... pravijo, da je zelo lepa, s krasnimi dolinami, obkroženimi z visokimi vrhovi.
Mi smo se pelajli po tisti drugi, ki pa je tudi zelo slikovita, skozi Spital:
Hinterstoder...nekoč je bila čuvajnica
Aja...proga je enotirna, zato smo počakali na križanje
Resnica je pa malce drugačne; namreč avstrijski makinisti so dobili vsak svoj prenosnik, ki bo v kratkem nadomestil vso papirologijo, ki se še valja po lokomotivah, po torbah in tisto ki jo prinašajo delavci infrastrukture.
Vse in še mnogo več bo odslej samo v Fujitsu-ju .....če samo pomislim kolko papirja jaz vržem po vsaki službi v škavace, bi bil v enem letu poplačan....ampak pri nas se itak nič ne splača
Kammern in Liesingtal...prevoz
peljali smo se tudi mimo Trbovelj...
Prihod v Selzthal
Tu ni bilo časa na pretek, saj je že čakala naslednja...tokrat 1144
Dobili smo "dovoljenje za vožnjo"
Takoj za postajo je cepišče, vendar obe progi prideta v Linz. Desna, ki gre skozi Admont, Steyr, Enns.... pravijo, da je zelo lepa, s krasnimi dolinami, obkroženimi z visokimi vrhovi.
Mi smo se pelajli po tisti drugi, ki pa je tudi zelo slikovita, skozi Spital:
Hinterstoder...nekoč je bila čuvajnica
Aja...proga je enotirna, zato smo počakali na križanje
LEP DAN
Igor
Igor
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
Formalnosti končane...odhod; pokrajina je oh in sploh:
Ni cepišče, je pa industrijski tir, kjer domujejo napajalci...... vsaj po okolici je izgledalo tako. Tega so pustili pred vrati
Spuščanje proti Linzu....ob progi je kamnolom, malo kasneje pa smo srečali tole odpravo z utico na sklepu...
...ki so jo takoj po našem prihodu, začeli s porivanjem po progi navzgor
Ni cepišče, je pa industrijski tir, kjer domujejo napajalci...... vsaj po okolici je izgledalo tako. Tega so pustili pred vrati
Spuščanje proti Linzu....ob progi je kamnolom, malo kasneje pa smo srečali tole odpravo z utico na sklepu...
...ki so jo takoj po našem prihodu, začeli s porivanjem po progi navzgor
LEP DAN
Igor
Igor
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
Hibrid
Nabiralnik, malo pred Linzom
Pred peronom gremo še v podvoz
In smo tu...Linz Hbf
Naljlepše učke v zgornji avstriji
Na Češko vozi regionalc....vedno, ampak res vedno ob takih trenutkih pomislim, kako je pri nas z čezmejnim prometom
Privatnica Doris
Eden od premnogih...RJ
Na postajo se bomo še vrnili, vmes gremo pogledat kakšno posteljo so nam dali, se malo osvežit, pol pa naprej
Nabiralnik, malo pred Linzom
Pred peronom gremo še v podvoz
In smo tu...Linz Hbf
Naljlepše učke v zgornji avstriji
Na Češko vozi regionalc....vedno, ampak res vedno ob takih trenutkih pomislim, kako je pri nas z čezmejnim prometom
Privatnica Doris
Eden od premnogih...RJ
Na postajo se bomo še vrnili, vmes gremo pogledat kakšno posteljo so nam dali, se malo osvežit, pol pa naprej
LEP DAN
Igor
Igor
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
Če ne na Siemensu, pa s Siemensomigor72 napisal/-a:... Vse in še mnogo več bo odslej samo v Fujitsu-ju ...
Za tiste, ki ne veste: računalnike Fujitsu izdeluje firma, ki je nastala iz Fujitsu Siemens Computers po tem, ko je 2009 Fujitsu odkupil drugo polovico od Siemensa.
Komaj čakam na nadaljevanje fotopisa
LP, Metod
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
Šment, kako so hitri Avstrijci, kar laptope bodo mel... Nič zato, bodo pa naši imeli iPAD-e (nekoč, če ne pa v sanjah)
Kar se pa lepih učk tiče (1042-575) pa se lahko pohvalim, da jo imam 87 krat manjšo
In tudi jaz komaj čakam na nadaljevanje! Ste šli mimo Voest-alpine?
Kar se pa lepih učk tiče (1042-575) pa se lahko pohvalim, da jo imam 87 krat manjšo
In tudi jaz komaj čakam na nadaljevanje! Ste šli mimo Voest-alpine?
Goran
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
Še eno hudo zanimivo bandanje izven Slovenije, Igor.
Slike so kot roman.
Komaj čakam nadaljevanje. Pa pohiti! Vsi sveti so pred vrati. Penzionistu pa itak ni da bi pretiraval in hodil nazaj iz britofa.
MMG;
Slike so kot roman.
Komaj čakam nadaljevanje. Pa pohiti! Vsi sveti so pred vrati. Penzionistu pa itak ni da bi pretiraval in hodil nazaj iz britofa.
MMG;
Če bo sreča mila, ne bo dolgo, ko bodo tudi naši firerji imeli laptope.Gorchi napisal/-a:Šment, kako so hitri Avstrijci, kar laptope bodo mel... Nič zato, bodo pa naši imeli iPAD-e (nekoč, če ne pa v sanjah)
Katera je pa to? Jaz uspem prebrati 1142-575. Res pa je, da očala niso več glih nova ....Gorchi napisal/-a:Kar se pa lepih učk tiče (1042-575) pa se lahko pohvalim, da jo imam 87 krat manjšo
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
Igor, odlične fotke, kot je že dolfe omenil Pohiti
LP Nejc
LP Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
Sej tudi jaz komaj čakam, da bom imel kaj časa, da nadaljujem...Dolfe napisal/-a:
Komaj čakam nadaljevanje. Pa pohiti!
Sezona oljk je v polnem teku.... kamarat pa mi je v wonderland pobegnu...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
...za odlično jesensko vzdušje poskrbljeno, bravo
LP
Matic
Matic
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
Po kratki pavzi pa, spust v nedrje enega od svetovnih velikanov železarstva:
VoestAlpine....Že ko smo se vozili do nje, izgleda kot prava utrdba. Kolikor smo se uspeli sporazumet, naj bi, temelj za železarsko obrt v Linzu postavil tesni Dolfetov (pa ne naš Dolfe ) sodelavec
Hermann Göring. Od takrat, že več kot 70 let uspešno deluje in trenutno zagotavlja zaslužek 12.000 zaposlenim (samo obrat v Linzu). Notri lahko med drugim najdemo tudi zdravstveni dom in cerkev
Ena od njihovih storitev je tudi logistična podpora; CargoServ, oziroma LogServ, s pomočjo katerega smo se tudi infiltrirali v tega giganta
Verjetno je brezveze omemba, da le ti skrbijo, med drugim, za železniško podporo sistemu in za dobro delovanje tega, se vse začne v delavnicah, ki se, MMG komot primerja z našim CDjem (vsaj po velikosti).
Poleg tega da skrbijo za svoja vozila, opravljajo storitve tudi za zunanje naročnike. Med pomembnejšimi je obnavljanje osi na teji mašinci:
Imajo tudi "temnico", kjer kontrolirajo nevidne razpoke na oseh, s tem "skenerjem"
In ko je pripravljena jo nasadijo kamor pač spada. Delajo tudi take brez sledilnega venca
....kako dela ovinke nam niso zaupali, verjetno pa je to kraljevska skrivnost, saj tukaj ustvarja sam Đejms.....Đejms Bjond
Na tem Jembahu ravno končujejo revizijo, in zanimiva rešitev osvetlitve dostopa za strojevodjo...(ne ni napaka...ni za premikača; zakaj, pa v nadaljevanju)
Zbirajo pa še prostovoljne prispevke za njegov vijačni kompresor
VoestAlpine....Že ko smo se vozili do nje, izgleda kot prava utrdba. Kolikor smo se uspeli sporazumet, naj bi, temelj za železarsko obrt v Linzu postavil tesni Dolfetov (pa ne naš Dolfe ) sodelavec
Hermann Göring. Od takrat, že več kot 70 let uspešno deluje in trenutno zagotavlja zaslužek 12.000 zaposlenim (samo obrat v Linzu). Notri lahko med drugim najdemo tudi zdravstveni dom in cerkev
Ena od njihovih storitev je tudi logistična podpora; CargoServ, oziroma LogServ, s pomočjo katerega smo se tudi infiltrirali v tega giganta
Verjetno je brezveze omemba, da le ti skrbijo, med drugim, za železniško podporo sistemu in za dobro delovanje tega, se vse začne v delavnicah, ki se, MMG komot primerja z našim CDjem (vsaj po velikosti).
Poleg tega da skrbijo za svoja vozila, opravljajo storitve tudi za zunanje naročnike. Med pomembnejšimi je obnavljanje osi na teji mašinci:
Imajo tudi "temnico", kjer kontrolirajo nevidne razpoke na oseh, s tem "skenerjem"
In ko je pripravljena jo nasadijo kamor pač spada. Delajo tudi take brez sledilnega venca
....kako dela ovinke nam niso zaupali, verjetno pa je to kraljevska skrivnost, saj tukaj ustvarja sam Đejms.....Đejms Bjond
Na tem Jembahu ravno končujejo revizijo, in zanimiva rešitev osvetlitve dostopa za strojevodjo...(ne ni napaka...ni za premikača; zakaj, pa v nadaljevanju)
Zbirajo pa še prostovoljne prispevke za njegov vijačni kompresor
LEP DAN
Igor
Igor
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
V svoji štalci imajo 35 premikalk, zelo različnih med seboj. Ena od redkih, ki smo jih ta dan videli počivati:
Še ena, na opremi, nemškega proizvajalca GLG, ki ma Vmax 28 km/h
Oskrbujejo tudi veliko število vagonov, nekateri so prav posebni, narejeni za njihove potrebe
Namenski, ki je prišel izpod peresa našega gostitelja....najprej sem mislil da gre za traktorsko prikolico
Seveda servisirajo tudi "normalne" vagone. Npr. tale Shimms lahko gre tudi na barko, poleg pa je v nastajanju še nov znak (zato je tudi v delavnici), lahko bo vozil skozi Euro tunel, zato pa morajo malo zmanjšati profil, menjati zavorne obloge,....
V sklopu tovarne razpolagajo z 160 km prog. Seveda to zahteva tudi primerno logistiko
Adtranz-ova se ogreva
Jembah pa že potuje ven iz kurilnice
Še ena, na opremi, nemškega proizvajalca GLG, ki ma Vmax 28 km/h
Oskrbujejo tudi veliko število vagonov, nekateri so prav posebni, narejeni za njihove potrebe
Namenski, ki je prišel izpod peresa našega gostitelja....najprej sem mislil da gre za traktorsko prikolico
Seveda servisirajo tudi "normalne" vagone. Npr. tale Shimms lahko gre tudi na barko, poleg pa je v nastajanju še nov znak (zato je tudi v delavnici), lahko bo vozil skozi Euro tunel, zato pa morajo malo zmanjšati profil, menjati zavorne obloge,....
V sklopu tovarne razpolagajo z 160 km prog. Seveda to zahteva tudi primerno logistiko
Adtranz-ova se ogreva
Jembah pa že potuje ven iz kurilnice
LEP DAN
Igor
Igor
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
Cajt je bil, da se tudi mi pomaknemo bolj v žarišče
Samo še par klicev....in lahko gremo
No pa še tole Pandoro da vtaknem sem vmes...čeprav se nisem imel časa pozanimat, s kakšnim namenom stoji v tovarni
Rude prihajajo v Voest predvsem po dveh poteh in sicer po Donavi, katere rokavi segajo globoko v železarno...
...predvsem pa po železnici.
Most čez Donavo, kjer je poleg ceste, tudi proga proti Češki.
In iz te plati je železarna poznana tudi nam.
Kmalu srečamo domače vagone...
...prazne, ki se vračajo na eno izmed dveh tovornih postaj, ki sta v sklopu železarne.
Se spomnemo, čemu je namenjena lučka na stopnicah premikalke??...Strojevodji, ki je poleg tega še premikač, kretnik, zaporničar,... .
Pred kretnico ustavi, na njej je gobica katero pritisne da se postavi v želeno smer in ko se prižge oranžna lučka je "vožnja dovoljena"
No ja, pozabil sem na pomembno dejstvo in sicer da so lokomotive daljinsko (radijsko) vodene. Pred nivojskim križanjem je tudi obvezen postanek za vklop signalizacije na prehodu. Rumena utripajoča luč, strojevodji pove da je nivojski prehod zavarovan
Vsi prehodi, in verjemite da le teh ni malo, so zavarovani s svetlobnimi signali
Samo še par klicev....in lahko gremo
No pa še tole Pandoro da vtaknem sem vmes...čeprav se nisem imel časa pozanimat, s kakšnim namenom stoji v tovarni
Rude prihajajo v Voest predvsem po dveh poteh in sicer po Donavi, katere rokavi segajo globoko v železarno...
...predvsem pa po železnici.
Most čez Donavo, kjer je poleg ceste, tudi proga proti Češki.
In iz te plati je železarna poznana tudi nam.
Kmalu srečamo domače vagone...
...prazne, ki se vračajo na eno izmed dveh tovornih postaj, ki sta v sklopu železarne.
Se spomnemo, čemu je namenjena lučka na stopnicah premikalke??...Strojevodji, ki je poleg tega še premikač, kretnik, zaporničar,... .
Pred kretnico ustavi, na njej je gobica katero pritisne da se postavi v želeno smer in ko se prižge oranžna lučka je "vožnja dovoljena"
No ja, pozabil sem na pomembno dejstvo in sicer da so lokomotive daljinsko (radijsko) vodene. Pred nivojskim križanjem je tudi obvezen postanek za vklop signalizacije na prehodu. Rumena utripajoča luč, strojevodji pove da je nivojski prehod zavarovan
Vsi prehodi, in verjemite da le teh ni malo, so zavarovani s svetlobnimi signali
LEP DAN
Igor
Igor
Re: (OBB) Leoben - Linz - Salzburg...in še kaj vmes
Aja, rekel sem da so vagoni bili že prazni. Tako pa se praznijo. Sam sem sicer mislim da imajo kakšen bolj sofisticiran način, ampak izgleda da je tudi tole dovolj hitro in učinkovito.
Se pravi na grobo poberejo z mostnim dvigalom, prah pa postrgajo še z malim rovokopačem
Za mikropremik imajo tudi namenske priključke (podobne kot pri nas v luki), s tem da so močno modificirani; z avtomastko spenjačo in kompresorjem ki ima tudi dva manjša rezervarja za nafilat vlak pred premikom.
Žal le slikca od strani, ampak vse našteto je v "košari" na vilicah Volvota
In kjer je premog so tudi zajci ...vsaj take izkušnje imam iz Koprske luke, saj v toplem premogu koplejo svoje brloge
Obstaja veliko deponij in še več različnih vrst rudnin, ki prihajajo iz celega sveta.
Kameni koks prihaja iz Poljske in potem ko iz njega "počučajo" vse pline, nadaljuje svojo pot proti plavžem
Spet smo se počutili bolj domače
Tukaj razkladajo vagone z železovo rudo...ravnokar tisto iz Kopra.
Cela maršruta se hkrati pripelje na razkladališče in ko jo napolnejo z zrakom (8.bar), se prazni vagon za vagonom
Ker se je en Fal nekaj zatikal, oziroma se je sam odprl, je šla na teren ekipa za hitro posredovanje
Povzpeli smo še na zadnjo deponijo pred plavži, kjer paznijo vagone v globeli pod njimi.
Tudi cisterna ki je stano pripopana na lokomotivo je interna pogruntavščina. Da ne bi izgubljali časa, vozijo s seboj 40 kubikov komprimiranega zraka, ki jim pomaga hitreje napolniti sistem za praznenje vagonov, saj odpiranje loput potrebuje 8.bar tlaka za vsak vagon
In ko je zraka dovolj: psssss...in v par sekundah izgine na deponijo pod nami
Še preden gre ena kompozicija ven (sestavljena je običajno iz 6-8. vagonov) že naslednja ekipa poriva drugo
Se pravi na grobo poberejo z mostnim dvigalom, prah pa postrgajo še z malim rovokopačem
Za mikropremik imajo tudi namenske priključke (podobne kot pri nas v luki), s tem da so močno modificirani; z avtomastko spenjačo in kompresorjem ki ima tudi dva manjša rezervarja za nafilat vlak pred premikom.
Žal le slikca od strani, ampak vse našteto je v "košari" na vilicah Volvota
In kjer je premog so tudi zajci ...vsaj take izkušnje imam iz Koprske luke, saj v toplem premogu koplejo svoje brloge
Obstaja veliko deponij in še več različnih vrst rudnin, ki prihajajo iz celega sveta.
Kameni koks prihaja iz Poljske in potem ko iz njega "počučajo" vse pline, nadaljuje svojo pot proti plavžem
Spet smo se počutili bolj domače
Tukaj razkladajo vagone z železovo rudo...ravnokar tisto iz Kopra.
Cela maršruta se hkrati pripelje na razkladališče in ko jo napolnejo z zrakom (8.bar), se prazni vagon za vagonom
Ker se je en Fal nekaj zatikal, oziroma se je sam odprl, je šla na teren ekipa za hitro posredovanje
Povzpeli smo še na zadnjo deponijo pred plavži, kjer paznijo vagone v globeli pod njimi.
Tudi cisterna ki je stano pripopana na lokomotivo je interna pogruntavščina. Da ne bi izgubljali časa, vozijo s seboj 40 kubikov komprimiranega zraka, ki jim pomaga hitreje napolniti sistem za praznenje vagonov, saj odpiranje loput potrebuje 8.bar tlaka za vsak vagon
In ko je zraka dovolj: psssss...in v par sekundah izgine na deponijo pod nami
Še preden gre ena kompozicija ven (sestavljena je običajno iz 6-8. vagonov) že naslednja ekipa poriva drugo
LEP DAN
Igor
Igor